ФорумОбщи дискусии свързани с хазартМоля за помощ Mostbet са крадци

Моля за помощ Mostbet са крадци (страница 2)

преди 9 месеца от Andreia2024
|
4306 преглеждания 30 отговора |
|
1 2
Добавете пост
Andreia2024
преди 9 месеца

complaints.bulgaria@gmail.com


Пишете ми тук.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Имейлът е изпратен.


Не разбирам как Casino Guru продължава да рекламира MostBet

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Как Casino Guru продължава да рекламира MostBet?

Автоматичен превод:
Andreia2024
преди 9 месеца

Моля те, опитай се да се успокоиш. Задаваш много въпроси, но честно казано, за мен не изглежда да следваш съветите.

Блокирахте ли опциите си за плащане или сте задали ограничения на нула, например? Какво ще кажете за двете пароли? Трябва също така да излезете от входящата си поща, тъй като можете да видите, че имейлите продължават да идват. Мисля, че е разумно да се предположи, че няма да спре, докато сметката ви в казиното не бъде окончателно затворена. Ето защо трябва също да помолите някой да промени паролата ви за този имейл.

Моля, не забравяйте, че ние не сме 24/7 здравна поддръжка и докато жалбата ви е отворена, няма да има последствия. Предполагам, че е трудно, но все пак направете всичко възможно да държите всичките си мисли далеч от хазарта. Надяваме се, че разбирате, че не можем да предоставим допълнителна подкрепа в това отношение.

Обзалагам се, че ще ви е необходима незабавна помощ, така че, моля, посетете този сайт 👈

След като сте в безопасност и се отпуснете, можем да говорим за неговия индекс на безопасност.

Нека опитам още нещо обаче. Може би ще успея да убедя някой от казиното да погледне вашите публикации. Струва си да опитате.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Радка много питам???


изтриваш всичките ми публикации????


Това е на страната на Казиното... както и да е, ще разберете защо...

Автоматичен превод:
Andreia2024
преди 9 месеца

Скъпи играч,

Публикуване "Как Casino Guru продължава да популяризира MostBet?" около форума няма да ти помогне. Моля ви любезно да спрете. Всички такива дублирани публикации ще бъдат изтрити. Просто поддържайте разговора тук. Разбирам, че си отчаян и аз съм тук, за да го държа в разумни граници.

В този момент се опитвам да се свържа с някой от казиното, за да ви помогне.

Всичко, което моля, е да се опитате да запазите отговорите си разумни и прилични. Бори се, моля те.

Имате ли представа защо акаунтът ви все още е отворен? Аз например не.



Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Моля да разрешите оплакването ми и да спрете тази Радка да трие постове и да нарушава свободата на изразяване.


Дали получава комисионни от казина, не знам, но е обидно и кара хората да се чувстват зле. Уязвими хора, подложени на лечение от пристрастяване към хазарта и тя ги принуждава да не пишат.



Автоматичен превод:
Andreia2024
преди 9 месеца

Уважаеми потребител,

Разбирам, че се борите със зависимост, но за да сте част от този форум, трябва да следвате нашите правила като всеки друг.

Съжалявам, че го казвам, но вашите искания няма да повлияят на процедурата за оплакване, просто прочетете инструкциите, моля. Бих искал да избегна възможни недоразумения:

„Колко време ще отнеме всичко?

Времето, изминало между подаването на жалба и приключването на жалбата, варира значително. Жалбите, които се обработват най-бързо, са тези, които могат да бъдат разрешени, без да се намесва казиното, или тези, които са отхвърлени, защото казиното не е направило нищо нередно. Други оплаквания обаче могат да отнемат много време.

Ето някои груби прогнози и свързана с времето информация относно оплакванията:

Ще получите първия си отговор от нашия екип за оплаквания в рамките на 48 часа, но ние правим всичко възможно да отговорим в рамките на 12 до 24 часа.

Всяка участваща страна (вие, казиното или екипът на Casino Guru) има седем дни да отговори, когато се изисква да го направи, за да придвижи жалбата напред. Когато този период изтече без отговор, обикновено избираме да удължим срока с още седем дни.

Тъй като успешното разрешаване на жалба често изисква много комуникация между трите страни, общото време може да се увеличи. Средното време, необходимо за затваряне на успешно разрешени жалби, е приблизително 21 дни от датата, на която са били подадени, но отново, това варира много от една жалба до друга."

Опитвам се да преодолея идеята, че сегашното ви състояние на ума влияе върху действията ви.

Моля, спрете да изпращате спам във форума и да обвинявате нас или казиното в измама. Това няма да се толерира. Смятам, че няма нищо общо със свободата, а за обиден подход от ваша страна. 🙏

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравей, скъпа Andreia2024!


Благодарим Ви за обратната връзка. Винаги се стремим да подобряваме опита на нашите играчи и да разрешаваме ситуацията. Отговорът на вашето искане е предоставен в секцията за оплаквания.


Приятен ден!

Най-добри пожелания, Mostbet.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

id179566503



моля, благодаря ви за деблокирането на акаунта ми. Изпратих всички документи няколко пъти

Автоматичен превод:
roubbas
преди 4 месеца

Предполагам, че очакваният получател на това съобщение е бил представителят на казиното?

Горещо препоръчвам да използвате бутона за отговор в тази ситуация. Всеки път, когато използвате отговора, получателят се уведомява, така че има значителен шанс представител на казино да види вашето съобщение.

Ако искате, моля, опишете проблема, който изпитвате. Може би можем да обмислим това. 🤔

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини