преди 10 месеца
complaints.bulgaria@gmail.com
Пишете ми тук.
complaints.bulgaria@gmail.com
Write me here.
0
complaints.bulgaria@gmail.com
Пишете ми тук.
complaints.bulgaria@gmail.com
Write me here.
Имейлът е изпратен.
Не разбирам как Casino Guru продължава да рекламира MostBet
Email sent.
I don't understand how Casino Guru continues to promote MostBet
Enviado e-mail.
não percebo como continua o Casino Guru a promover a MostBet
Как Casino Guru продължава да рекламира MostBet?
How does Casino Guru continue to promote MostBet?
Como continua o Casino Guru a promover a MostBet?
Моля те, опитай се да се успокоиш. Задаваш много въпроси, но честно казано, за мен не изглежда да следваш съветите.
Блокирахте ли опциите си за плащане или сте задали ограничения на нула, например? Какво ще кажете за двете пароли? Трябва също така да излезете от входящата си поща, тъй като можете да видите, че имейлите продължават да идват. Мисля, че е разумно да се предположи, че няма да спре, докато сметката ви в казиното не бъде окончателно затворена. Ето защо трябва също да помолите някой да промени паролата ви за този имейл.
Моля, не забравяйте, че ние не сме 24/7 здравна поддръжка и докато жалбата ви е отворена, няма да има последствия. Предполагам, че е трудно, но все пак направете всичко възможно да държите всичките си мисли далеч от хазарта. Надяваме се, че разбирате, че не можем да предоставим допълнителна подкрепа в това отношение.
Обзалагам се, че ще ви е необходима незабавна помощ, така че, моля, посетете този сайт 👈
След като сте в безопасност и се отпуснете, можем да говорим за неговия индекс на безопасност.
Нека опитам още нещо обаче. Може би ще успея да убедя някой от казиното да погледне вашите публикации. Струва си да опитате.
Please, try to calm down. You're asking a lot of questions, but frankly, to me, you do not seem to follow advice.
Did you block your payment options, or set limits to zero, for instance? What about both passwords? You also need to get out of your email inbox, as you can see the emails keep coming. I think it's reasonable to assume it won't stop until your casino account is permanently closed. That's why you should also ask someone to change your password to this email.
Kindly remember that we are not 24/7 health support, and as long as your complaint is open, there will be no consequences. I imagine it is hard, but still, do your best to keep all your thoughts away from gambling. I hope you understand that we can't provide further support in that regard.
I bet you could use immediate help, so please visit this site 👈
Once you are safe and relaxed, we can talk about its safety index.
Let me try one more thing, though. Maybe I can convince someone from the casino to look at your posts. Worth a try.
Радка много питам???
изтриваш всичките ми публикации????
Това е на страната на Казиното... както и да е, ще разберете защо...
Radka I'm asking a lot of questions???
you delete all my posts????
It's on the Casino's side... anyway, you'll understand why...
Radka estou a fazer muitas perguntas???
apagas os meus posts todos????
está sdo lado do Casino… enfim, tia perceberão porquê….
Скъпи играч,
Публикуване "Как Casino Guru продължава да популяризира MostBet?" около форума няма да ти помогне. Моля ви любезно да спрете. Всички такива дублирани публикации ще бъдат изтрити. Просто поддържайте разговора тук. Разбирам, че си отчаян и аз съм тук, за да го държа в разумни граници.
В този момент се опитвам да се свържа с някой от казиното, за да ви помогне.
Всичко, което моля, е да се опитате да запазите отговорите си разумни и прилични. Бори се, моля те.
Имате ли представа защо акаунтът ви все още е отворен? Аз например не.
Dear player,
Posting "How does Casino Guru continue to promote MostBet?" around the forum won't help you. I ask you kindly to stop. All such duplicated posts will be deleted. Just keep the conversation here. I understand you are desperate, and I'm here to hold it within reasonable borders.
At this moment, I'm trying to get in touch with someone from the casino to help you.
All I'm asking is that you try to keep your responses reasonable and decent. Fight it, please.
Do you have any idea why your account is still open? I don't, for example.
Моля да разрешите оплакването ми и да спрете тази Радка да трие постове и да нарушава свободата на изразяване.
Дали получава комисионни от казина, не знам, но е обидно и кара хората да се чувстват зле. Уязвими хора, подложени на лечение от пристрастяване към хазарта и тя ги принуждава да не пишат.
Please resolve my complaint and stop this Radka from deleting posts and violating freedom of expression.
If he receives commissions from casinos, I don't know, but it's offensive and makes people feel bad. Vulnerable people undergoing treatment for gambling addiction and she coerces them not to write.
Por favor, resolvam a minha reclamação e impeçam esta Radka de andar a apagar as publicações e a atentar contra a liberdade de expressão.
se recebe comissões dos casinos, não sei, mas é atentatório e faz as pessoas sentir-se mal. Pessoas vulneráveis em tratamento contra o vício do jogo e ela coage a não escreverem.
Уважаеми потребител,
Разбирам, че се борите със зависимост, но за да сте част от този форум, трябва да следвате нашите правила като всеки друг.
Съжалявам, че го казвам, но вашите искания няма да повлияят на процедурата за оплакване, просто прочетете инструкциите, моля. Бих искал да избегна възможни недоразумения:
„Колко време ще отнеме всичко?
Времето, изминало между подаването на жалба и приключването на жалбата, варира значително. Жалбите, които се обработват най-бързо, са тези, които могат да бъдат разрешени, без да се намесва казиното, или тези, които са отхвърлени, защото казиното не е направило нищо нередно. Други оплаквания обаче могат да отнемат много време.
Ето някои груби прогнози и свързана с времето информация относно оплакванията:
Ще получите първия си отговор от нашия екип за оплаквания в рамките на 48 часа, но ние правим всичко възможно да отговорим в рамките на 12 до 24 часа.
Всяка участваща страна (вие, казиното или екипът на Casino Guru) има седем дни да отговори, когато се изисква да го направи, за да придвижи жалбата напред. Когато този период изтече без отговор, обикновено избираме да удължим срока с още седем дни.
Тъй като успешното разрешаване на жалба често изисква много комуникация между трите страни, общото време може да се увеличи. Средното време, необходимо за затваряне на успешно разрешени жалби, е приблизително 21 дни от датата, на която са били подадени, но отново, това варира много от една жалба до друга."
Опитвам се да преодолея идеята, че сегашното ви състояние на ума влияе върху действията ви.
Моля, спрете да изпращате спам във форума и да обвинявате нас или казиното в измама. Това няма да се толерира. Смятам, че няма нищо общо със свободата, а за обиден подход от ваша страна. 🙏
Dear user,
I understand you are fighting an addiction, but in order to be part of this forum, you need to follow our policies like anyone else.
I'm sorry to say that, but your demands won't affect the complaint procedure, just read the instructions, please. I'd like to avoid possible misunderstandings:
"How long will it all take?
The time elapsed between submitting a complaint and the complaint being closed varies greatly. The complaints processed most quickly are those that can be resolved without getting the casino involved or those that are rejected because the casino has not done anything wrong. Other complaints, however, can be very time-consuming.
Here are some rough estimates and time-related information about complaints:
You will get your first response from our complaint team within 48 hours, but we do our best to respond within 12 to 24 hours.
Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days.
As the successful resolution of a complaint often requires a lot of communication between all three parties, the total time can add up. The average time it takes to close successfully resolved complaints is roughly 21 days from the date they were submitted, but again, this varies a lot from one complaint to another."
I'm attempting to get past the idea that your current state of mind influences your actions.
Please stop spamming the forum and accusing us or the casino of fraud. This won't be tolerated. I believe it has nothing to do with freedom, it's about offensive approach from your side. 🙏
Здравей, скъпа Andreia2024!
Благодарим Ви за обратната връзка. Винаги се стремим да подобряваме опита на нашите играчи и да разрешаваме ситуацията. Отговорът на вашето искане е предоставен в секцията за оплаквания.
Приятен ден!
Най-добри пожелания, Mostbet.
Hello, Dear Andreia2024!
Thank you for your feedback. We always strive to improve the experience of our players and sort out the situation. A response to your request has been provided in the complaints section.
Have a nice day!
Best regards, Mostbet.
Предполагам, че очакваният получател на това съобщение е бил представителят на казиното?
Горещо препоръчвам да използвате бутона за отговор в тази ситуация. Всеки път, когато използвате отговора, получателят се уведомява, така че има значителен шанс представител на казино да види вашето съобщение.
Ако искате, моля, опишете проблема, който изпитвате. Може би можем да обмислим това. 🤔
I take it that the intended recipient of this message was the casino representative?
I highly advise using the reply button in this situation. Every time you use the reply, the recipient is notified, so there is a significant chance that a casino representative will see your message.
If you would like, please describe the problem you are experiencing. Perhaps we can think this through. 🤔
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.