здрасти
Съжалявам за това неудобство. За съжаление напоследък имаме много подобни случаи и ще се опитам да ви насоча какво да правите, въпреки че е доста сложно.
Първо изпратете имейл на нашите колеги на описанието на жалбата, екранна снимка на свързаните комуникации или нещо друго, което имате под ръка.
След това, за да предотвратя това да се случи на други отново, ще ви помоля за помощ, ако е възможно:
Изпратете ни актуализацията на грешката по имейл на :
1) Направете екранна снимка на целия екран, където виждаме и домейна, който използвате, когато се появи CAPTCHA.
2) Добавете точния час и ни кажете часовата зона (най-добре е UTC)
3) IP адрес също би бил чудесен, ако можете да го намерите.
Ето и няколко съвета за справяне с проблема, предоставени от нашия главен разработчик:
„Използвате ли VPN? Какво ще кажете за плъгин за браузър? Блокирането може да е свързано с използването на плъгин или програма за браузър за виртуална частна мрежа (VPN).
Някои VPN изпращат трафик, който нарушава закона или условията на услугата на уебсайтовете.
Ето първите 3 неща, които бих предложил.
1. Проверете вашия IP адрес - Ако има подозрителни дейности от вашия IP адрес и той е маркиран за спам, тогава Google ще хвърли reCAPTCHA съобщение и ще ви спре за проверка.
2. Проверете вашата мрежа - Понякога (предимно в страни като Китай) доставчикът на интернет услуги (ISP) маскира IP адреса и проследява вашите дейности при сърфиране. Това ще накара цялата мрежа от IP адреси, използвани от този интернет доставчик, да бъде блокирана от системи за сигурност като reCAPTCHA, използвани от Google.
3. Проверете злонамерен софтуер и разширения на браузъра – Ако често виждате съобщение „Аз не съм робот", проверете компютъра си за злонамерени програми и премахнете ненужните разширения на браузъра. Опитайте официалния инструмент за почистване на Chrome.
Моля, уведомете ни, ако сте успели да направите това. Ние сме тук, за да помогнем.
Hi.
I'm sorry for this inconvenience. Unfortunately lately we have many similar cases, and I will try to guide you in what to do, even though it is quite complex.
First, email our colleagues at complaint@casino.guru the complaint description, a screenshot of the related communications, or anything else you have on hand.
Then, in order to prevent this from happening to others over again, I would kindly ask you for help if possible:
Send us the error update via email at community@casino.guru:
1) Make a screenshot of the whole screen where we also see the domain you use when the CAPTCHA appears.
2) Add the exact time and also tell us the time zone (the best would be in UTC)
3) An IP address would be great too if you are able to find it.
Here are also a few tips to deal with the problem provided by our chief developer:
"Are you using a VPN? What about a browser plugin? The blocking might be related to your use of a virtual private network (VPN) browser plugin or program.
Some VPNs send traffic that violates the law or websites' terms of service.
Here are the top 3 things I would suggest.
1. Check your IP address - If there are any suspicious activities from your IP address and it is marked for spam, then Google will throw the reCAPTCHA message and stop you for verification.
2. Check your network - Sometimes (mostly in countries like China) the Internet Service Provider (ISP) masks the IP address and tracks your browsing activities. This will cause the complete network of IP addresses used by that ISP to get blocked by security systems like reCAPTCHA used by Google.
3. Check malware and browser extensions - If you are frequently seeing an "I’m not a robot" message, then check your computer for malicious programs and remove unnecessary browser extensions. Try the official Chrome cleanup tool.
Please let us know if you were able to do this. We're here to help.
Автоматичен превод: