НачалоФорумОбщи дискусии свързани с хазартДискусии за статия: How we resolve complaints

Дискусии за статия: How we resolve complaints

 от tamalvey
|
1 170 преглеждания 14 отговора |
|

Ще съм много благодарен, ако някой от този сайт може да се свърже отново с мен, който би могъл да ми помогне да разреша този сериозен проблем, който се дължи на това, че играят Mermaid милиони и те не плащат на клиенти за печалбите си, имам всички документи и пари, които са получили от мен, както и парите, които са публикували в акаунта ми. Моят имейл е T Надявам се да получа отговор.

Автоматичен превод:
tamalvey

Здравейте, вече ви отговорих в темата за казиното. 🙂

Проверете го. 😉

Автоматичен превод:

Здравейте, как мога да направя рекламация?

Автоматичен превод:

Не можете, това е BS, така че ако бях на ваше място, нямаше да играя игрите онлайн повече.

Автоматичен превод:

Здравейте, как мога да направя рекламация?

Автоматичен превод:

Успяхте ли с подаването му? Виждам, че има един в момента. нали

Автоматичен превод:
Romi

Здравей Роми


Ако успях да го направя, те го преглеждат.


благодаря

Автоматичен превод:
burgoajuan

страхотно Надявам се скоро да има решение.

Ако има някаква актуализация от казиното, непременно ни уведомете. нали

Автоматичен превод:

Да, въпреки че не знам как точно работи това... Наистина не мисля, че можете да възстановите нещо.

Автоматичен превод:
burgoajuan

Бих казал: Доверете се на процеса и съдействайте, доколкото можете.

Тук дори можете да прочетете как работи този процес, ако желаете.

Автоматичен превод:

здравей

Защо не мога да подам жалба за Vegasino? Моят баланс от €490 просто беше изтрит. Моля за вашата помощ. Казиното също не отговаря на имейлите ми. Опитах се да се свържа с вас няколко пъти по имейл, но не мога да подам жалба, защото съобщението за грешка продължава да изскача. (Вижте изображенията)

filefilefile

Edited
Автоматичен превод:
NapoliM10

здрасти

Съжалявам за това неудобство. За съжаление напоследък имаме много подобни случаи и ще се опитам да ви насоча какво да правите, въпреки че е доста сложно.


Първо изпратете имейл на нашите колеги на описанието на жалбата, екранна снимка на свързаните комуникации или нещо друго, което имате под ръка.


След това, за да предотвратя това да се случи на други отново, ще ви помоля за помощ, ако е възможно:

Изпратете ни актуализацията на грешката по имейл на :

1) Направете екранна снимка на целия екран, където виждаме и домейна, който използвате, когато се появи CAPTCHA.

2) Добавете точния час и ни кажете часовата зона (най-добре е UTC)

3) IP адрес също би бил чудесен, ако можете да го намерите.


Ето и няколко съвета за справяне с проблема, предоставени от нашия главен разработчик:

„Използвате ли VPN? Какво ще кажете за плъгин за браузър? Блокирането може да е свързано с използването на плъгин или програма за браузър за виртуална частна мрежа (VPN).

Някои VPN изпращат трафик, който нарушава закона или условията на услугата на уебсайтовете.

Ето първите 3 неща, които бих предложил.


1. Проверете вашия IP адрес - Ако има подозрителни дейности от вашия IP адрес и той е маркиран за спам, тогава Google ще хвърли reCAPTCHA съобщение и ще ви спре за проверка.


2. Проверете вашата мрежа - Понякога (предимно в страни като Китай) доставчикът на интернет услуги (ISP) маскира IP адреса и проследява вашите дейности при сърфиране. Това ще накара цялата мрежа от IP адреси, използвани от този интернет доставчик, да бъде блокирана от системи за сигурност като reCAPTCHA, използвани от Google.


3. Проверете злонамерен софтуер и разширения на браузъра – Ако често виждате съобщение „Аз не съм робот", проверете компютъра си за злонамерени програми и премахнете ненужните разширения на браузъра. Опитайте официалния инструмент за почистване на Chrome.


Моля, уведомете ни, ако сте успели да направите това. Ние сме тук, за да помогнем.

Автоматичен превод:
Romi

Опитах се да се свържа с вас няколко пъти по имейл. Бихте ли ми изпратили имейл адрес, където мога да опиша ситуацията си или да подам жалба?


благодаря

Автоматичен превод:
NapoliM10

Съжалявам, но всъщност не сме получили имейл от вас.

Можете да пишете и на нашия екип за оплаквания, ако желаете на и обясни цялата ситуация. Тогава вашата жалба може да бъде подадена с наша помощ.

Моля, уведомете ни дали сте успели с всичко това. 🙏

Автоматичен превод:

Защо една жалба не продължава, ако е свързана със спортни залагания?

Автоматичен превод:
Barbaz

Хей, ние не се занимаваме със спорт в жалбите, защото нямаме експертите и особено знанията, от които бихме се нуждаели, за да решаваме обективно жалбите. Някои неща са различни от играта на ротативки и по този начин би било несправедливо нито за играчите, нито за казината да го правят на базата на нищо. Може би един ден ще влезем в това и ще се справим с подобни ситуации, но ще трябва да имаме хора, които да го разбират, за да го направим честно и справедливо.🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини