Уважаеми РИЧАРД,
Ние се свързваме с вас от JuicyStakes Casino.
Беше взето решение да затворим завинаги вашия акаунт, тъй като не премина нашите проверки за сигурност. Забелязахме, че вашата лична информация е маркирана в глобална отрицателна база данни за неуредени финансови проблеми, които сте имали с нас преди това. .
В резултат на това няма да можете да имате акаунт при нас.
Това решение няма да бъде отменено.
В случай, че бъде създаден нов акаунт под ваше име, той ще бъде закрит.
За разбирането,
Пенелопа
Екип по сигурността на JuicyStakes
Това беше причината, която ми беше дадена, поради която акаунтът ми беше закрит и средствата конфискувани. Все лъжи, но изглежда не разбирате, че нямам акаунт с никого, освен този акаунт в Juicystakes.
Dear RICHARD,
We are contacting you from JuicyStakes Casino.
The decision was been made to permanently close your account, as it did not pass our security checks. We have noticed that your personal information is flagged in a global negative database for outstanding financial issues you had with us previously. .
As a result of this, you will not be able to hold an account with us.
This decision will not be reversed.
In the event that a new account is created under your name, it will be closed.
Regards,
Penelope
JuicyStakes Security Team
This was the reason given to me why my account was closed, and funds confiscated. All lies, but you don't seem to understand that I don't have an account with anyone except this one account with Juicystakes.
Изпратено-$163,99-0,0216616 BTC$0,000 BTC1JEFeeHr43ed744CoNoFxTh87AKivx6PG0c0a1662ed7f2f89760ba8b17140cc3422b03ff95328c41d241dbd4447afa321
Добави бележка
2020-04-25 23:17:00 Изпратено-$169.34-0.02254842 BTC$0.000 BTC1GDW1cnt1n9QPURP1MVasN8ASZHfgdFuPq841bc96a6bf51698c67d21fac8f4732681d5547e94e 71dd06c6a03fe17ad952e
Добави бележка
2020-04-24 13:36:56 Изпратено-$94,22-0,01251207 BTC$0,000 BTC1KjWW1sD41wKgc4J36XkDcnJof9xeDkGnu2c3cb0376f96ba55b57331a3f67f0e79c07710f0 5de234c0d8783e8c01198996
Добави бележка
2020-04-23 23:00:47 Изпратено-$91.16-0.01214361 BTC$0.000 BTC14GAXzcQA4opjUSbEFWwvdcmmrn7w9szDn7087c9d8b1ec8c5b971d776fde58fd64f7057fc9ca1aef4 d3ef3c8bf461b869d
Добави бележка
2020-04-23 20:50:58 Изпратено-$91,54-0,01212761 BTC$0,000 BTC1Hv7BiuX7qbeAgXXZWa77475EzudUvd1Uq82819e0c9f0f1a1de0a3bd32b9d07d473ffec65f302 2a33c90b01e2cb5d5ec55
Добави бележка
2020-04-23 17:11:30
Това бяха моите депозити в сметката ми от Paxful с биткойни. Всичко, което направих, беше законно.
Sent out-$163.99-0.0216616 BTC$0.000 BTC1JEFeeHr43ed744CoNoFxTh87AKivx6PG0c0a1662ed7f2f89760ba8b17140cc3422b03ff95328c41d241dbd4447afa321
Add note
2020-04-25 23:17:00Sent out-$169.34-0.02254842 BTC$0.000 BTC1GDW1cnt1n9QPURP1MVasN8ASZHfgdFuPq841bc96a6bf51698c67d21fac8f4732681d5547e94e71dd06c6a03fe17ad952e
Add note
2020-04-24 13:36:56Sent out-$94.22-0.01251207 BTC$0.000 BTC1KjWW1sD41wKgc4J36XkDcnJof9xeDkGnu2c3cb0376f96ba55b57331a3f67f0e79c07710f05de234c0d8783e8c01198996
Add note
2020-04-23 23:00:47Sent out-$91.16-0.01214361 BTC$0.000 BTC14GAXzcQA4opjUSbEFWwvdcmmrn7w9szDn7087c9d8b1ec8c5b971d776fde58fd64f7057fc9ca1aef4d3ef3c8bf461b869d
Add note
2020-04-23 20:50:58Sent out-$91.54-0.01212761 BTC$0.000 BTC1Hv7BiuX7qbeAgXXZWa77475EzudUvd1Uq82819e0c9f0f1a1de0a3bd32b9d07d473ffec65f3022a33c90b01e2cb5d5ec55
Add note
2020-04-23 17:11:30
These were my deposits into my account from Paxful using bitcoin. Everything I did was legit.
Отговорено от
на 25, 20 май, 13:40:47 ч
Представител на казино 8
последно активен преди 20 часа
Благодаря за тази публикация от:
Уважаеми damac33,
Отново се извиняваме за този опит, но с вас се свързаха от съответния отдел по отношение на проблемите със сигурността, засягащи вашия акаунт, един от тях има няколко акаунта.
За съжаление в резултат на това сметката ви ще остане затворена и депозитите ви ще бъдат възстановени.
Извиняваме се за причиненото неудобство.
Поздрави,
Джеймс
На LCB дъска
Replied by
at May 25, 20, 01:40:47 PM
Casino Rep 8
last active 20 hours ago
Thanks for this post from:
Dear damac33,
Again we do apologize for this experience, however you have been contacted by the relevant department in regards to the security issues affecting your account one of them being having multiple account.
Unfortunately as a result your account will remain close and your deposits refunded.
We do apologize for any inconvenience caused.
Kind Regards,
James
On LCB board
Тип Сума FiatIn cryptoBalance USDIn cryptoSent toTransaction IdTimeSent to userReceived from userTradeReceived$89.980.01006987 BTC$89.980.01006987 BTC3NYbu************************8y1b54d5ad42a561f62169c9980160b2f0e 581243e1c702a1087f1e67a41628c3bd71
Добави бележка
2020-05-03 19:01:01 Получено $89.180.01011303 BTC$89.180.01011303 BTC3NYbu************************8y1b56e7027ba57588caff327d4ba615654a57b4c355b4ff7557302c2b 193aaa666d4
Добави бележка
2020-05-01 21:54:58
Това също не беше от Juicystakes. И така, за да обобщим, те казаха, че имам множество сметки, сторнирани плащания и че депозитите ми са възстановени, което и трите бяха лъжи от тяхна страна. Открих сметка, депозирах, играх, депозирах играх и т.н. и когато се стигна до теглене изведнъж. Не пропускам фалшиви защитни филтри. Същата компания, която открадна пари от техните играчи и през 2011 г.? Някак си заставате на тяхна страна с всички лъжи, които изрекоха, и не разследвате случая. Буквално, какво ви трябва, за да видите колко сенчести са те?
TypeAmount FiatIn cryptoBalance USDIn cryptoSent toTransaction IdTimeSent to userReceived from userTradeReceived$89.980.01006987 BTC$89.980.01006987 BTC3NYbu************************8y1b54d5ad42a561f62169c9980160b2f0e581243e1c702a1087f1e67a41628c3bd71
Add note
2020-05-03 19:01:01Received$89.180.01011303 BTC$89.180.01011303 BTC3NYbu************************8y1b56e7027ba57588caff327d4ba615654a57b4c355b4ff7557302c2b193aaa666d4
Add note
2020-05-01 21:54:58
That wasn't from Juicystakes either. So, to recap, they said I had multiple accounts, chargebacks, and that my deposits were refunded which all 3 were lies on their end. I opened an account, deposit, play, deposit play, etc and when it came to cashout suddenly. I don't pass bogus security filters. Same company that stole money from their players back in 2011 too? Somehow you side with them with all the lies they told and you don't investigate the case. Literally, what do you need to see how shady they are?
Сигурен съм, че знаете, че администраторите не разглеждат жалби.
Следователно няма какво да кажа, просто защото не съм част от процеса и нямам достъп до доказателства или вътрешна комуникация. Виждам същото като теб в жалбата. Което изглежда е така и сега .
Жалбата ви беше отхвърлена, защото спряхте да отговаряте.
Това е доста студен случай, заедно с предишния:
Разбирам съобщението ви, но трябва да ви изпратя другаде:
Поискайте жалбата да бъде отворена отново и изпратете всички оригинали (не преписи) по пътя. Тогава, моля, поддържайте комуникацията отворена .
Благодаря ти.
I'm sure you know administrators do not handle complaints.
Thus, there is nothing I can say, simply because I'm not part of the process and have no access to evidence or internal communication. I see the same as you do in the complaint. Which seems to be the case now.
Your complaint was rejected because you stopped responding.
It's quite a cold case, along with the previous one:
I understand your message, but I must send you elsewhere:
Ask for the complaint to be reopened and send all originals (not transcripts) along the way. Then, keep communication open, please.
Thank you.
Жалбата ми беше отхвърлена, тъй като се предполагаше, че имам няколко акаунта и сторнирания, които нито едно от тях не бяха верни. Няма предоставени ми доказателства за нито една от двете ситуации. Дори се уверих, че попитах, че е добре да се регистрирам, тъй като да се довериш на сайтовете на curraco не е най-добрият ход. Изглежда, че на никой не му пука
My complaint was rejected since I supposedly had multiple accounts and chargebacks which neither were true. No evidence to as provided to me on either situations. I even made sure I asked that I was good to signup since trusting curraco sites isn’t the brightest move. Seems like no one cares so
Съпричастен съм с мнението ви, но нямам друго решение освен да поискам ново отваряне.
Моля, обмислете предприемането на тази стъпка.
I empathize with your opinion, yet I have no other solution outside of asking for another reopening.
Please consider taking this step.
Благодаря ви много, че изпратихте своя случай. Съжаляваме да научим за вашия проблем и разбираме притесненията ви. За съжаление бихме искали да ви информираме, че жалбата ви не е уважена поради следната причина:
Не само, че това е много стар случай, с който обикновено не помагаме, казиното ни предостави доказателства, че сте създали множество акаунти, поради което жалбата ви беше затворена като неоснователна в миналото. Моля вижте тук:
https://casino.guru/juicy-stakes-casino-player-has-been-accused-of-opening
Учтиво Ви моля да спрете да подавате нови оплаквания. Няма да бъдат публикувани и има основателна причина.
Дадох им пълномощно и все още не мога да получа това така наречено доказателство за множество сметки? Имах буквално само един акаунт през целия си живот. Ако създадете няколко акаунта, не ги ли затварят веднага? Те не ви позволяват да се регистрирате, да депозирате, да играете, да депозирате, да играете, да отидете на теглене и след това да затворят акаунта ви поради множество акаунти. Просто говорете с поддръжката веднъж и ще разберете, че това е измама от тяхна страна.
Thank you very much for submitting your case. We are sorry to hear about your problem and understand your concerns. Unfortunately, we would like to inform you that your complaint has not been upheld for the following reason:
Not only this is a very old case which we do not typically help with, the casino provided us with the evidence that you created multiple accounts, therefore your complaint was closed as unjustified in the past. Please, see here:
https://casino.guru/juicy-stakes-casino-player-has-been-accused-of-opening
I kindly ask you to stop submitting new complaints. They won't be published and for a good reason.
I gave them power of attorney and I still can't get this so called proof of multiple accounts? I literally only had one account in my whole life. If you create multiple accounts, don't they shut them down immediately? They don't let you registered, deposit, play, deposit, play, go to cashout, and then shut your account down due to multiple accounts. Just talk to support once and you'll know its fraud on their end.
Мислех, че е за най-пресния случай. този, към когото изведнъж спряхте да се обръщате.
Не студената от 2020 г.
Технически, дори ако аз самият знаех доказателствата, предполагам, че няма да мога да ги споделя публично.
Тъй като мога да чета и използвам само един и същи източник без личен имейл или чатове в Skype, оставам безподозрителен. 🙁
I thought it was about the most recent case. the one you suddenly stopped addressing.
Not the cold one from 2020.
Technically, even if I knew the evidence myself, I would not be able to share it publicly, I guess.
Since I can only read and use the same source without any private email or Skype chats, I'm left clueless. 🙁
Да, от 2020 г. те се измъкват, като не плащат на клиентите си, а не притежават интертопове и ребрандират това и правят същото с клиентите си и там.
Yes, it has been since 2020 they've been getting away with not paying their customers and not they own intertops and rebranded that and are doing the same to their customers on there too.
Хм, а имали ли сте удоволствието от казино, което е ребрандирано? Мисля, че е най-добре да избягвате такива казина, в които сте имали проблем, за да не се налага да се справяте с него отново, ако възникне.
Hmm, and have you had the pleasure with a casino that is rebranded ? I think it's best to avoid such casinos where you had a problem so that you don't have to deal with it again if it arises.
Хм, какво общо има това с всичко, което казах?
Hmm, what does that have to do with anything I said?
Черен списък:
Juicy Stakes Casino е добавено към нашия черен списък поради факта, че работят без валиден лиценз, издаден от регулиран орган.
Цитопедия NV
Фирмен номер
108424
Тип фирма
Дружество с ограничена отговорност
Юрисдикция
Регистриран адрес
Heelsumstraat 51
Кюрасао
Страница в регистъра
Моля, влезте за връзка към основния източник
Източник Търговско-промишлена камара на Кюрасао,http://www.curacao-chamber.cw/ , 22 октомври 2023 г.
google, който адресира доста смешно
това е кой притежава компанията
Blacklisted:
Juicy Stakes Casino is added to our blacklist due to the fact they are operating without a valid licence issued by a regulated authority.
Citopedia N.V.
Company Number
108424
Company Type
Limited Liability Company
Jurisdiction
Registered Address
Heelsumstraat 51
Curaçao
Registry Page
Please log in for link to primary source
Source Curaçao Chamber of Commerce & Industry, http://www.curacao-chamber.cw/, 22 Oct 2023
google that address its pretyy funny
that's who owns the company
Според написаното от теб и аз съм го гледал и видял. Също така на нашия уебсайт сме написали, че имат лиценз, който не може да се провери, така че вероятно не е съвпадение. 🤔
According to what you wrote, I have looked at it and seen it too. Also on our website we have written that they have a license that is not verifiable, so it's probably not a coincidence. 🤔
Резюме на случая
ПРЕДИ 3 ГОДИНИ
Играчът от САЩ беше обвинен в отваряне на множество акаунти и акаунтът му беше закрит. Отхвърлихме жалбата, защото играчът наруши T&Cs на казиното.
Трудно ми е да повярвам в това, тъй като дори ми казаха, че имам един акаунт. Чудесна работа при разследването Юлия!
Case summary
3 YEARS AGO
The player from the US was accused of opening multiple accounts and had his account closed. We rejected the complaint because the player breached the casino's T&Cs.
I find this hard to believe since they even told me I had one account. Great Job on the investigation Yuliia!
Резюме на случая
ПРЕДИ 3 ГОДИНИ
Играчът от САЩ беше обвинен в отваряне на множество акаунти и акаунтът му беше закрит. Отхвърлихме жалбата, защото играчът наруши T&Cs на казиното.
Както можете ясно да видите, имах само един акаунт и жалбата ми беше отхвърлена поради наличието на множество акаунти. Това е разочароващо, тъй като когато поисках от Юлия доказателство за това, тя не ми изпрати нищо. И така, не направих нищо лошо и те нарушиха правилата и условията, като казаха, че са лицензирани, което очевидно не бяха и все още не са. И така, накратко, откраднаха ми $22 500,89. Изпратих необходимите документи и всичко беше ясно и показах адреса си със сметката за комунални услуги и шофьорската ми книжка отпред и отзад. Бих искал това оплакване да бъде редактирано, тъй като очевидно имах един акаунт и те са тези, които ви подвеждат да вярвате на нещо друго. Не получих нито един от депозитите си обратно, тъй като всичко беше направено чрез биткойн.
Case summary
3 YEARS AGO
The player from the US was accused of opening multiple accounts and had his account closed. We rejected the complaint because the player breached the casino's T&Cs.
As you can clearly see, I only had one account and my complaint was shot down due to having multiple accounts. This is frustrating since when I asked Yuliia for proof of this, she wouldn't send me anything. So, I did nothing wrong, and they broke terms and conditions by saying they were licensed which they clearly were not and still isn't. So, in summary, they stole $22,500.89 on me. I sent in the documents required and everything was clear and showed my address with utility bill and my driver's license front and back. I would like that complaint to be redacted since I clearly had one account and they're the ones that mislead you to believe anything else. I didn't get any of my deposits back since it was all made via bitcoin.
Още веднъж и за последен път ще кажа това, което вече казах. Жалбата ви беше отхвърлена, тъй като казиното предостави доказателства за множество сметки. Този случай е отпреди 3 години и Юлия, която се занимаваше с него, го разреши правилно според наличната информация към момента. Съжаляваме, но не е възможно да се върнем към този случай, защото е стар и следователно случаят е приключен. Надявам се да се разберем.
Once again and for the last time I will say what I have already said. Your complaint was rejected because the casino provided evidence of multiple accounts. This case is 3 years old and Yullia, who handled this case, solved it correctly according to the information available at the time. We are sorry but it is not possible to go back to this case because it is old and therefore the case has been closed. I hope we understand each other.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.