Juicystakes казино покер

преди 1 година от Anonymized471
|
5183 преглеждания 38 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година

Обадиха ми се от DCI "Отдел за криминални разследвания". Те ми казаха, че Juicystakes.eu не е санкция в Айова или в Съединените американски щати. Те са базирани извън Южна Америка и се намират в Кюрако. Техният съвет беше, надявам се, че не сте депозирали много пари, защото това е измамен уебсайт без никакви лицензи за работа в САЩ. От всички оплаквания, които последвах, трябваше да го пренеса на следващото ниво, тъй като никой не искаше да ми даде никакви отговори.

Автоматичен превод:
преди 1 година





Юлия

Казино анализатор


Обществен

ПРЕДИ 2 ГОДИНИ

Здравей Ричард,

Бих искал да ви информирам, че Juicy Stakes Casino предостави достатъчно доказателства, че сте нарушили T&C на казиното. Страхувам се, че не можем да направим много в този случай. Първо, вие нарушихте T&Cs на казиното, като отворихте повече от една сметка. Вярвам, че никога не съм виждал T&Cs в някое казино, което би позволило отварянето на повече от една сметка. За съжаление, ние отхвърляме тази жалба.

С Най-Добри Пожелания,

Джули


Това е отговорът, който получих преди две години. Което, аз нямах ttwo акаунт, нито ти си направил проучване. Това е лошо. Може би следващия път се доверете повече на потребителя, отколкото на казиното, работещо незаконно.

Автоматичен превод:
Anonymized471
преди 1 година

Здравейте,

Това казино работи с неподлежащ на проверка лиценз. Е, незаконно не означава несправедливо. Оценявам вашето споделяне! Жизненоважно е да се повдигат подобни опасения - но това е само едната страна на монетата, нали?

Забелязахте ли, че никога не сме получавали актуализация от вас?

Вашата жалба беше затворена като „Играчът спря да отговаря – ОТХВЪРЛЕНО"

Бих казал, че това не е въпрос на доверие на играчите, ако внезапно спрете да си сътрудничите.

Напомнете си тук , моля.

Моля, изпратете отново всички съответни съобщения до нашия екип за данни, вие всъщност може да помогнете за защитата на играчите, като го направите.

Благодаря ти.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Ами защото си на тяхна страна. Говорили ли сте някога с техния чат на живо? Трябва ли да е достатъчно, за да видите другата страна на монетата? Моля, отделете време и се опитайте да поговорите с тях и да ми кажете какво мислите хаха.

Автоматичен превод:
Anonymized471
преди 1 година

Внезапно спирате да отговаряте, игнорирате всички известия и след това идвате тук и обвинявате Casino.guru. Кой е единственият ти аргумент? Казино гуруто е на тяхна страна, съжалявам, но е смешно, просто дрънкате глупости.

Автоматичен превод:
Anonymized471
преди 1 година

Е, не го направихме. Но не съм изненадан да го чуя.

Винаги можете да продължите с жалбата, да направите екранни снимки и да отговорите правилно на жалбата си в рамките на даденото време. Бих казал, че е безсмислено да се караме сега.

Виждали ли сте това, чудя се?

ПРЕДИ 9 МЕСЕЦА

Уточнили ли са някога защо не сте преминали проверката? Нещо не беше наред с документите?

ПРЕДИ 9 МЕСЕЦА

Уважаеми damac33,

Удължаваме таймера със 7 дни. Моля, имайте предвид, че ако не успеете да отговорите в дадения срок или не се нуждаете от допълнителна помощ, ние ще отхвърлим жалбата.

ПРЕДИ 8 МЕСЕЦА

Жалбата ще бъде затворена поради горепосочената причина.


_______________________________________________________________________

И така, какво трябва да правим сега според вас?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
supportagenthere
преди 1 година

Благодаря за отговора Това е много полезна и проницателна информация. Поставих там цялата информация, необходима за отваряне на случай. Трябва ли да видите моя месец в болницата с Covid, който причинява нисък натрий и други здравословни проблеми по това време? Взехте ли предвид някаква причина да не отговоря? Вашият отговор е да се опитате да ме възбудите, но не мога да ви доставя удовлетворението.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Моето предложение е просто да говорите с поддръжката за каквото и да било и ще видите, че това е измамнически сайт. Нямаше да можете да направите нищо, дори ако случаят беше отворен. Така действат. Просто искам да ги поставите в черния списък, така че другите да не бъдат измамени с парите си.

Автоматичен превод:
supportagenthere
преди 1 година

не сте отговорили почти седмица

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това е моят опит

Вие все още не сте ми изпратили $22 540,89. Какво става с парите ми?

Уважаеми РИЧАРД,

Ние се свързваме с вас от Juicy Stakes.

Вашият акаунт беше прегледан и беше взето решение да го затворите за постоянно, тъй като не е преминал нашите проверки за сигурност. Това решение няма да бъде отменено.

В случай, че бъде създаден нов акаунт под ваше име, той ще бъде закрит.

За разбирането,

джинджифил

Екип по сигурността на Juicy Stakes

Това е единственият ми сайт, който съм използвал.

Къде отиват тези пари? Спечелих много пари от кеш игри, така че много хора са без пари. Попитах каква е основателната причина да затворят сметката ми и да откраднат средствата ми и ми казаха, че може да познавам някой, който има сторнирани плащания. Може, не правя, но може. Изглежда, че 2011 г. е отново с тези момчета. Всяка помощ ще бъде високо оценена.

Автоматичен превод:
Anonymized471
преди 1 година

Предлагам ви да създадете друга (трета) жалба срещу това казино - сътрудничете и докажете, че казиното греши.

Безсмислено е да изисквате действие, когато не можете да се справите със собствените си оплаквания.

Така че, моля, започнете да си сътрудничите и не оставяйте проблема да отиде напразно, както направихте преди:

https://casino.guru/juicy-stakes-casino-the-player-s-balance-was-voided

Това е най-доброто, което мога да направя и съвет в момента.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Току-що подадох третата жалба и буквално никога не съм имал акаунт с никого преди или след juicystakes. Няма ли някаква система, по която могат да видят това? Вместо да ги карам да ми крадат парите плюс другите?

Автоматичен превод:
преди 1 година


security@juicystakes.com

,

affiliates@juicystakes.com

,

documents@juicystakes.eu

,

Информация за Gcb

,

complaints@curacao-egaming.com

и още 6...



Вторник, 12 май 2020 г. в 16:09 ч


Juciystakes Poker and Casino деактивира акаунта ми. Депозирах на 24 април за $169,34 и на 26 април за $163,99 чрез биткойн опцията от Paxful a bitcoin уебсайт. От 26-30 април спечелих общо $22 540,86, имах предстоящо теглене от $2500 с помощта на биткойн и изпратих документите си на 30 април, за да докажа самоличността си, а на 1 май отивам да вляза и данните ми за вход казват невалидно влизане/ парола. Свързах се с поддръжката на живо и те казаха, че акаунтът ви е деактивиран и няма да можете да поддържате акаунт при тях. И така, попитах за средствата си и те казаха, че имам сторнирани плащания и няма да ми платят моите $22 540,89. Можете да проверите във всяка база данни или комисионни за игри или лицензиране, че това е буквално първият ми онлайн акаунт. Причината, поради която направих този акаунт, се дължи на това, че COVID 19 затвори казината и реших, че ще дам шанс онлайн и ще играя малко блекджек, на който спечелих повечето от парите си, и малко омаха хай ло. Играта беше забавна и имах късмета да спечеля тази сума пари за този период от време. Аз съм самостоятелно зает фермер с безупречно криминално досие, дори не съм имал глоба за превишена скорост или нищо подобно. Винаги съм плащал сметките си и имам добър кредитен рейтинг. Maquoketa State Bank може да гарантира това. При всичко това, пропуснах ли да спомена, че съпругата ми Марша има рак в терминален стадий? Това трябваше да бъде отвличане на вниманието от пандемията, която се случва със света и моята лична ситуация със съпругата ми. Това беше кошмар от ситуация, свързана с поддръжка на живо и не получих никакви телефонни обаждания или имейли относно закриването на моя акаунт и конфискация на средства. Не съм нарушил никакви правила или условия и в този момент просто искам печалбите си. Моля, помогнете ми през тези трудни моменти и не правете болката ми по-лоша, отколкото трябва да бъде. Какво трябва да направя, за да получа печалбите си навреме? Мога да докажа и трябва да докажа всички подробности за моя акаунт. Новият ми имейл адрес е richardmckenna1956@outlook.com, тъй като не получавам много имейли за daveymac25@yahoomail.com

Автоматичен превод:
преди 1 година

Отхвърлиха жалбата и не получиха причина защо?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Току-що подадох третата жалба и буквално никога не съм имал акаунт с никого преди или след juicystakes. Няма ли някаква система, по която могат да видят това? Вместо да ги карам да ми крадат парите плюс другите?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Във връзка с всичко казано, просто не мога да разбера защо продължавате да играете там. Имам чувството, че не харесвате казиното предвид цялостното ви преживяване, нали?


Както и да е, бих попитал казиното за това. Не съм точният човек, който да отговаря на това. Аз съм 100% казино има собствена база данни с играчи. Проблемът се крие във факта, че:

„Бих искал да ви информирам, че Juicy Stakes Casino предостави достатъчно доказателства, че сте нарушили T&C на казиното. Боя се, че не можем да направим много в този случай. Първо, вие нарушихте T&C на казиното, като отворихте повече от един акаунт ."

Това намерих в жалбата. Жалбата е от две години. Затова не може да се отвори отново, съжалявам.



Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Когато отидох на теглене и потвърдих данните си, те затвориха акаунта ми и взеха моите 22 540,89 с него.

Автоматичен превод:
Anonymized471
преди 1 година

Вярвам, че това е ужасно преживяване, но понякога казиното е правилно. Опитайте се да сте сигурни, че никога повече няма да създадете няколко акаунта никъде в казиното, не си струва да загубите печалбите или дори целия баланс. Понякога човек може да направи втори акаунт по погрешка, но дори и в този случай е по-добре да се свържете с казиното веднага, за да предотвратите по-късни усложнения.

Съжалявам, че свърши така преди почти три години.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Никога не съм имал няколко акаунта в juicystakes или intertops. Не съм сигурен откъде идва тази информация или защо бихте им повярвали, когато казват, че лъжат за всичко. Попитайте ги за лиценза им за игри? Те ще ви кажат, че могат да работят във всички страни. Наистина ви обвинявам, че застанахте на тяхна страна, след като знаех, че никога не съм имал няколко акаунта. Имах буквално само един акаунт през живота си.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Симона

Аз

Здравейте

Поддръжка на живо

Добре дошли във Everygame. Ние ще бъдем с вас възможно най-скоро.

SimonaБлагодарим ви, че се свързахте с поддръжката на Everygame Poker, казвам се Симона. Ще се радвам да ви помогна днес!😊

Здравейте 🙂 можете ли да потвърдите вашето потребителско име и имейл адрес?😊

Аз

Здравейте, чудех се дали имам акаунт при вас, момчета, или дали някога съм имал акаунт при вас?

Симона

Можете ли да ми предоставите имейл адрес, с който може да сте влезли?😊

Аз

richardmckenna1956@outlook.com

Казва се Ричард Маккена

Адрес 15953 Bellevue Cascade Rd Zwingle, IA 52079

Симона

Благодаря ви, позволете ми да проверя😊

Благодаря, че изчака Ричард. Не мога да намеря акаунт с този имейл адрес. Възможно ли е да използвате друг?😊

Аз

Доколкото не ми е известно, номер на социална осигуровка ще работи ли за проверка?

Симона

Всъщност не, проверих името и имейл адреса и не мога да намеря акаунт с тези данни😊

Аз

добре, за да бъде ясно, нямам акаунт при вас и мога да отворя такъв при вас?

Симона

Проверих отново и не мога да намеря акаунт с данните, които ми изпратихте. така че да, напълно сте добре дошли да влезете 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Това е моят IP адрес. Това ще бъде моят цифров пръстов отпечатък. По време на вашето разследване нито веднъж не ме попитахте какъв е моят IP адрес. Това ще ви докаже, че те наистина са ви излъгали и че никога не съм имал предишен акаунт с тях.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини