преди 2 месеца
Наистина хубави печалби момчета! Страхотно!!
Really nice winnings guys !Awsome!!
1
Здравейте, нямате нито една от тези уникални екранни снимки, които да споделите с нас? 😀
Hi, you don't have any of these unique screenshots to share with us ? 😀
Направих тази екранна снимка и след това балансът ми изчезна при следващото завъртане, не съм сигурен какво се случи?
I took this screenshot and then my balance disappeared on the next spin, not sure what happened?
това може да не е по темата, но минаха доста дни, откакто нямам достъп до уебсайта casino.guru от Канада. има ли конкретна причина?
this might be off topic but its been quite a few days since i cannot access to casino.guru website from Canada . is there a particular reason?
Направих тази екранна снимка и след това балансът ми изчезна при следващото завъртане, не съм сигурен какво се случи?
I took this screenshot and then my balance disappeared on the next spin, not sure what happened?
Здравей, това би било голям късмет. Но отидохте ли до поддръжката веднага щом балансът ви изчезна? Ако трябва да призная, имам чувството, че виждам две еднакви екранни снимки. Не забравяйте да ми кажете какво ви каза казиното.
Hi, that would be great luck. But did you go to the support as soon as your balance disappeared? If I have to admit I feel like I'm seeing two identical screenshots. Be sure to let me know what the casino told you.
Здравейте, не знам причина да имате проблем със свързването от Канада. Можете ли да ми изпратите екранна снимка на това, което ви показва, когато се опитате да влезете в нашия сайт?
Hello, I don't know of any reason why you would have a problem connecting from Canada. Can you send me a screenshot of what it shows you when you try to access our site ?
Казино: High Flyer
Игра: Gold Diggin/ Money Spinner
Залог: 3 CAD
Casino: High Flyer
Game: Gold Diggin/ Money Spinner
Bet: 3 CAD
Ето какво получавам, когато се опитам да вляза в уебсайта ви от Канада. (моето местоположение)
Мислех, че проблемът с DNS е от моя страна, но използвам директно DNS сървърите на Google, а не моя интернет доставчик и резултатът е същият.
This is what i get when i try access to your website from Canada.(my location)
I thought was the DNS issue from my end but im using google DNS servers directly not my internet provider and its the same result.
Идеално, тези неща могат да бъдат попълнени дори ако публикувате екранна снимка чрез този бутон. Ще се появи формуляр и можете да попълните казиното, да залагате, да качите екранна снимка и т.н.
Така че, приятно прекарване в следващите сесии. 😀
Perfect, these things can be filled in even if you post a screenshot via this button. A form will pop up and you can fill in the casino, bet, upload a screenshot and so on.
So, have a great time in the next sessions. 😀
Ето какво получавам, когато се опитам да вляза в уебсайта ви от Канада. (моето местоположение)
Мислех, че проблемът с DNS е от моя страна, но използвам директно DNS сървърите на Google, а не моя интернет доставчик и резултатът е същият.
This is what i get when i try access to your website from Canada.(my location)
I thought was the DNS issue from my end but im using google DNS servers directly not my internet provider and its the same result.
Ще се опитам да разбера какво става и ще ви уведомя веднага щом получа отговор. Не знам какъв може да е проблема, но предполагам, че ще разберем. 🙂
I'll try to find out what's going on and let you know as soon as I get an answer. I don't know what the problem might be but I guess we'll find out. 🙂
Ето какво получавам, когато се опитам да вляза в уебсайта ви от Канада. (моето местоположение)
Мислех, че проблемът с DNS е от моя страна, но използвам директно DNS сървърите на Google, а не моя интернет доставчик и резултатът е същият.
This is what i get when i try access to your website from Canada.(my location)
I thought was the DNS issue from my end but im using google DNS servers directly not my internet provider and its the same result.
Така че успях да се свържа с нашия екип, за да разгледаме вашата ситуация и за съжаление изглежда, че това не е ограничение от наша страна. Бих опитал да използвам VPN, за да се свържа с нас, или можете да опитате да влезете от друго устройство с различна интернет връзка.
Ако все още извежда същата грешка, моля, уведомете ме.
So I managed to contact our team to take a look at your situation and unfortunately it looks like it is not a limitation on our side. I would try using a VPN to get through to us, or you could try logging in from another device with a different internet connection.
If it still throws the same error, please let me know.
ограничението все още е там.
Сега използвам VPN, за да мога да се присъединя към вас тук.
много е странно, може би техническият екип от вашия хостинг е добавил някои филтри и по погрешка е забранил обхвата на ip адресите в Канада поради това, че напоследък регионът, в който живея, е бил обект на огромна вълна от кибератаки.
Ще продължа да използвам VPN, докато се надявам, че един ден това бъде решено.
За разбирането.
the limitation it is still there.
I'm Using VPN now to be able to join you here.
its very weird maybe the tech team from your hosting have add some filters and by mistake banned Canada ip range due that lately The region where i live its been subject of a huge wave of cyber-attacks.
I will continue using VPN until this is hopefully one day its solved.
Regards.
Е, има някои ограничения, но не от наша страна. Други играчи от Канада нямат никакъв проблем според това, което видях и никой не спомена нищо. Ако имаше нещо общо с някакви атаки, тогава бих се сетил и за някакъв ip адрес и неговия блок.
VPN е може би най-разумното нещо за използване и се надявам някой ден да се оправи.
Well, there are some limitations but not from our side. Other players from Canada don't have any problem according to what I saw and nobody mentioned anything. If it had something to do with some attacks then I would also think of some ip address and its block.
A VPN is probably the most sensible thing to use, and I hope it will be fine someday.
Направих някои модификации на моята хост таблица, сочеща към casino.guru:
Име: casino.guru
Адрес: 18.134.46.197
Адрес: 13.43.29.198
Адрес: 18.168.15.144
Въпреки това съм пренасочен към https://casinoguru-en.com/?setSodese=true&&setVisitorId=15129740240099&ignoreVisitorIdCookie=false&setLandingPageBeforeRedirectCookie=https://casino.guru/.
Това повдигна червен флаг за сигурност от моята система. Вижте приложената екранна снимка за подробности.
При по-нататъшно разследване открих, че casinoguru-en.com (IP: 91.219.29.64) е регистриран на FLP Kochenov Aleksej Vladislavovich, намиращ се в Украйна, и има различен IP адрес от casino.guru.
Това несъответствие предполага, че домейнът може да не е свързан с вашия сайт и може да бъде потенциална заплаха за сигурността.
Вярвам, че вашият екип трябва да проучи дали casino.guru е бил компрометиран или има опит за представяне под чужда самоличност за кражба на самоличността на потребителите.
За разбирането,
I did some modifications on my host table pointing to casino.guru:
Name: casino.guru
Address: 18.134.46.197
Address: 13.43.29.198
Address: 18.168.15.144
However, I am being redirected to https://casinoguru-en.com/?setSodese=true&&setVisitorId=15129740240099&ignoreVisitorIdCookie=false&setLandingPageBeforeRedirectCookie=https://casino.guru/.
This raised a security red flag from my system. See the attached screenshot for details.
Upon further investigation, I found that casinoguru-en.com (IP: 91.219.29.64) is registered to FLP Kochenov Aleksej Vladislavovich, located in Ukraine, and it has a different IP address from casino.guru.
This discrepancy suggests that the domain might not be affiliated with your site and could be a potential security threat.
I believe your team needs to investigate if casino.guru has been compromised or if there is an impersonation attempt to steal users' identities.
Regards,
Вярвам, че Даниел работи върху това с вас. 🙂 Честно казано, това е далеч отвъд моите умения.
I believe Daniel is working on that with you. 🙂 Frankly, this is far beyond my skills.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.