Хей, какво става с формата на мозъка и таланта на IQ на Гай?
Геймърите са най-интелигентните хора, които имат орлов поглед и най-вече внимание и рефлекси пред другите,
През това време ние (ние: играчите) забравяме себе си талантливи колко достойни и без конкретна база, разпръснати навсякъде по света, просто продаваме нашите таланти евтино, но ако CasinoGuru и Най-вече важно сте агресивни, тогава ние искаме групови подписи за казино гуру и питаме за отваряне на нов специфичен раздел за оценяване и проследяване на констатации или други подобни неща. Какъв е вашият глас?
Hey, What's up brain shape and IQ talent Guy's?
Gamers are the most intelligent people which have eye-eagle and Mostly attention and reflexes in front of others,
During this time we (us: players) forgets ourselves talented how much worthy and without a specific base scattered anywhere of world just sell our talents cheap, but if CasinoGuru and Mostly important you are aggressive then we request a group signatures for casino guru and ask for opening a new specific section for valuing and tracking findings or other things like that . What is your vote?
Хей, какво има Куле?
Двама от нас прочетоха публикацията ви няколко пъти подред и за да бъдем напълно честни с вас, бихме могли да използваме по-директен израз, ако нямате нищо против.
Какво се опитваш да кажеш, моля? Стремя се да отговоря на всички ясно формулирани въпроси. Няма проблем с това.
Благодаря предварително.
Hey, What's up Koule?
Two of us have read your post a few times in a row, and to be completely honest with you, we could use a more direct expression if you don't mind.
What are you trying to say, please? I aim to answer any clearly stated questions. No problem with that.
Thanks in advance.
Много хубаво, радвам се, че успя да спечелиш. За първи път ли успяваш да спечелиш джакпота? 🎉😎😁
Very nice, I'm glad you managed to win. Is this the first time you've managed to hit the jackpot ? 🎉😎😁
О, имам чувството, че това е от нашия турнир или греша? Играеш ли ги тук? 😊😎
Oh, I have a feeling this is from our tournament or am I wrong ? Do you play them here? 😊😎
Здравей Радка,
Как си?
Съжалявам, ако причиних някакво недоразумение и най-вече съжалявам за седмицата ми на английски, която ви накара да отделите време за четене подред,
Просто имам предвид отварянето на допълнителен раздел в името на наградата за грешки или нещо, което може да се справи от гуру, така че играчът, ако открие някакъв бъг, може да бъде сигурен, че резервното ви копие е тук, за да помогне. Защото лично аз се намесвам в докладването на грешка, но те отказаха да платят награда. Затова изпратих предишно съобщение, надявам се това да е по-ясно от предишната публикация.
Hey radka,
How R U?
Sorry if I caused to any misunderstanding, and Mostly sorry for my week English that caused you take time for read in row,
I just mean opening a extra section in name of Bugs reward or something which is able to handle by guru, so player if find any bug then they can rest assured your backup is here to help. Because personally i inter to reporting a bug but they refused to pay reward. So I submitted previous message, hope this one is clearer than previous post.
Здравейте, не се колебайте да започнете своя собствена тема по тази тема, ако проявявате интерес. Ако имате нужда, ето малко помощ. 🙂
Както и да е, какъв беше конкретният бъг? Искате да кажете, че нещо не е наред с нашия сайт? За каква награда говорим, моля?
Можете ли да ми помогнете малко с това, което казвате?
Hi, feel free to start your own thread on this topic if you are interested. If you need, here is a little help. 🙂
Anyway, what was the specific bug ? You mean there is something wrong with our site ? What kind of reward are we talking about please ?
Can you help me a little with what you're saying ?
Толкова съжалявам да го чуя, братко, за щастие вече получих картата за подарък на Amazon и я осребрих в акаунта си
So sorry to hear that brother, fotunately i've received already the amazon gift card and redeemed to my account
Мисля, че всички се опитахме да ви обясним какво трябва да се направи и аз лично не мога да измисля по-добър начин да го направя. Юрай трябваше да се свърже с теб, това ли се случи?
I think we have all tried to explain to you what needs to be done, and I personally cannot think of a better way to do it. Juraj was supposed to be in contact with you, is that what happened ?
Честно казано, от три месеца чакаме вашето имейл потвърждение. Попитах Juraj за последен път дали все още има някакъв напредък. Честно казано, нямам друг начин да изразя как постоянно отказвате да ни сътрудничите, оставяйки ни неспособни да ви изпратим ваучера. 🙁 Въпреки че Juraj все пак ви го изпрати:
Frankly, for three months, we've been waiting for your email confirmation. I asked Juraj for the last time whether there was any progress yet. I honestly have no other way to express how you've been constantly failing to cooperate, leaving us unable to send you the voucher. 🙁 Though Juraj sent it to you anyway:
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.