ФорумОбщи дискусии свързани с хазартДлъжен ли съм да кажа, че казиното е честно?

Длъжен ли съм да кажа, че казиното е честно?

преди 1 месец от ivanvidalr1
|
820 преглеждания 16 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 месец

Не разбирам всеки път, когато отида да прегледам казиното 1xbet, Гуруто не позволява публикуването на прегледа ми, така че трябва ли казиното Гуру да се присъедини към лошите казина, също така си струва да запомните това, тъй като казиното Гуру може да прави преглед само на казино относно ловни игри никел, в края на краищата повечето играчи са спортисти, така че няма смисъл, поради което казиното отхвърля вашата оценка, длъжен ли съм да възхвалявам казината, които ме ограбиха?

Или просто трябва да бъда честен, внимавайте, момчета, на Гуру не може да се вярва, тъй като той е наравно с корумпираните казина, ще го разпространя в мрежите си, така че другите хора да не губят време или да се доверяват на Гуру !

Ами като ще се мръсим да го правим така че и аз имам много последователи

file

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
ivanvidalr1
преди 1 месец

„Длъжен ли съм да кажа, че казиното е честно?" - отговорът е не, със сигурност не. Всъщност трябва да сте честни в рецензията си. Вие питате защо рецензиите ви са били отхвърлени. Както вече обяснихме в имейла, изпратен до вас, първият преглед беше отхвърлен само защото не сте написали подробности за опита си в това казино. Вторият преглед беше отхвърлен поради факта, че вие всъщност описахте всичко както във вашата жалба , която вече беше отхвърлена поради причината, че този път казиното беше правилно. Така че, не, ние не се опитваме да скрием нищо, нито искаме от играчите да не пишат рецензии, които не са честни. На практика е обратното. Ако нямаме доказателства за твърденията за казиното, но от друга страна имаме доказателство от казиното, че тези твърдения не са верни, както се случи във вашия случай, ние не можем да приемем тези отзиви.

Освен това не е правилно да се присъединяваме към „лошите казина", както казахте по-горе. Просто казано, ние не сме истинско казино, където играчите могат да депозират пари, за да играят.🤷‍♀️

За да добавите подробности за спортните залагания във вашата публикация. Ние нямаме екип, който да е свързан със спортни залагания, следователно в нашия сайт няма включена спортна секция, не можем да предоставим този вид експертиза, така че всички потребителски отзиви, свързани със спортни залагания, се отхвърлят.

Ние не се „сдвояваме" с никакви онлайн казина, ние предоставяме напълно прозрачна информация за всички казина, включени в нашата база данни, и всеки може да я види на нашия сайт. Опитваме се да постигнем честна игра от страна на играча и казината равномерно. Така че, ако искате да го разпространите във вашите мрежи, както казахте, давайте. Просто имайте предвид, че трябва да бъдете честни и прозрачни. Надявам се, че тази публикация отговаря на вашите въпроси, поне засега.🙏🍀

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Cassiano 1xbet ме ограби, а казиното правилно ли е? хахахаха

Казиното направи неверни твърдения, те нямат какво да докажат, че съм написал това, което те казват, че съм написал.

Имам всичко, което доказва, че съм прав, ти сляп ли си?

Още един въпрос, вече изпратих документацията, която казиното на 1xbet поиска и досега казиното не е отговорило!

Не само аз казвам, че лицензът за казино 1xbet е фалшив

👇

file

Сега вижте думите в сайта, където е ясно, че не съм виновен, ако не съм виновен, кой е виновен?

Думи, получени по имейл от уебсайта на 1xbet

👇

Здравей Иван!


Както бяхте информирани на няколко пъти, към този момент ситуацията е следната:

1. Направихте залог от R$78,00. Залогът е таксуван от вашата сметка, но сумата не е кредитирана към доставчика на играта (който не се контролира от 1xBet). Следователно залогът не е регистриран в системата. Тъй като залогът не е регистриран, няма суми за получаване. Компанията не може да плаща печалби за нещо, което не съществува. Същността на този залог не се случи.

Доказателство за цялата гореспомената информация е предоставено по време на вашето искане до лицензополучателя и е прието като вярно и правилно от лицензополучателя.


2. Разбираме вашето разочарование и вие не носите вина в тази ситуация, както и Компанията не е виновна тук. Ние обаче бяхме готови да ви предложим бонус на стойността на гореспоменатия залог, който не беше регистриран, като демонстрация на лоялност към нашите клиенти. За съжаление вие сами се свързахте с нашия екип за поддръжка и поискахте да блокираме акаунта ви поради пристрастяване към хазарта - https://prnt.sc/QrEP-pVBXzXx


3. Следователно, в съответствие с Правилата и условията на компанията, ние ще можем да ви предоставим бонуса само след като получим потвърждение, че можете да залагате по контролиран начин и не сте пристрастени към хазарта.


4. Също така вече ви информирахме за решението на лицензополучателя, което в този случай е решено в полза на Компанията, тъй като 1xBet е действал в съответствие с публичната информация на нашия уебсайт, към която се е позовала Компанията и е предоставил подкрепящи изявления.


5. Поради вашата молба към лицензополучателя, не можем да разрешим тази ситуация по друг начин. Или потвърждавате, че нямате пристрастеност към хазарта, акаунтът ви остава за използване и получавате бонуса, споменат по-горе, или акаунтът ви е блокиран според молбата ви до екипа за поддръжка да го затвори поради пристрастяване към хазарта.


Надяваме се, че това може ясно да изясни ситуацията.


Ако имате допълнителни въпроси, моля, уведомете ни. Благодаря за съдействието!


Искрено Ваш,

Екипът на 1xBet

Леле, това е комедия! Който и да попитате, ще ви каже, че казиното НЕ Е ГРЕШНО!

Дори не е нужно да сте детектив, за да видите това, всеки с ниска памет, ако прочете какво са написали казиното на 1xbet, ще се смеете


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Просто оставяте публикациите си да бъдат изложени? Къде са моите, тогава ти е лесно да кажеш, без да ми кажеш нито дума за защита, това е страхливост от твоя страна

Автоматичен превод:
ivanvidalr1
преди 1 месец

За мен звучи така, сякаш решението е взето. Бихте ли ми казали честно - какво очаквате от Casino Guru?

Съжалявам, но това е всичко.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Искам да прегледате, че в жалбата ми беше поискан медицински документ и аз вече изпратих този документ, така че защо казиното все още не ми плаща, след като можете да видите пълната жалба, сега вече изпратих исканото документ, а казиното 1xbet не отговаря, затова ви питам, глупак ли съм? Пускам оплакванията си, за да можете да ми помогнете да ги разреша и да помогнете на казиното, което не е наред????

Автоматичен превод:
ivanvidalr1
преди 1 месец

здрасти

Съжалявам, не мога да прегледам жалбата ви. Ако смятате, че нещо не е наред, винаги можете да поискате от екипа да отвори отново жалбата ви. От вас обаче се изисква да предоставите нова информация.

Тъй като продължавате да публикувате едни и същи неща отново и отново, реших, че е честно да го спомена.

Наред с това, надявам се, разбирате, че ви помолихме да препратите жалбата си до официалния лицензиращ орган, тъй като не можахме да оценим вашите твърдения и доказателства.

Моля, имайте предвид, че нищо не се е променило в това отношение.

Освен това властите казаха, че казиното е право, така че няма сила, която Casino Gur може да използва, за да принуди ръководството на казиното да преразгледа вашите твърдения. Официално са действали правилно.

Освен това, няма нужда да създавате нова тема, само за да продължите да се въртите в кръгове относно същата ситуация, така че ще преместя вашите публикации в една тема и ще ви помоля учтиво да се придържате към нея.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Не е свършило, ще свърши едва когато казиното ми плати, какъв момент не видяхте, че казиното на 1xbet не е наред?

Всеки, дори дете без никаква памет, може да дешифрира, че казиното на 1xbet е мръсно, сега, ако не ми платят, ще го уредя в съда, дори ако трябва да похарча много повече, отколкото ми дължат, въпросът тук не е дали е минало, защото не сте били ограбени, така че е лесно за вас да играете, ако съм прав за едно нещо, ще отида до края, обичам предизвикателствата

Автоматичен превод:
ivanvidalr1
преди 1 месец

"кой момент не видяхте, че казиното 1xbet не е наред?"

Вече е обяснено.

Отговорът на останалото би бил само повторение на вече казаното.

Според мен пренебрегването на очевидното няма да ви помогне, въпреки че се възхищавам на вашата смелост и решителност и ви желая успех с това предизвикателство.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Бихте ли ми казали кой регулатор? Ако казиното на 1xbet НЯМА лиценз! Лицензът за казино 1xbet е ФАЛШИВ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Казиното 1xbet беше изгонено от Обединеното кралство за практики срещу деца и насилие над животни, имам цялата статия, публикувана от реномиран вестник от висок клас, каква е причината уебсайтът на 1xbet да получи лиценз от Кюрасао?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Мисля, че не разбирате, или сте на страната на казиното 1xbet, въпросът е, че вече изпратих медицинския доклад до уебсайта на 1xbet и те ми казаха добре, получен е имейл от

👇

block@1xbet-team.com

(Уважаеми господине,


(С настоящото Ви уведомяваме, че няма причини, които да ни карат да вярваме или доказваме, че въпросният документ е автентичен.

Следователно, за да се разреши ситуацията, е необходимо да ни предоставите искания документ.)


Така че вижте, че уебсайтът на 1xbet действа недобросъвестно, като не приема медицинския доклад, защото е удостоверен, да, дори извърших допълнителни тестове като рутинни кръвни тестове и т.н.

Така че вижте, че казиното, което защитавате толкова много, не е наред, не само аз съм ощетен от уебсайта на 1xbet, това са няколко бразилци, чиито баланси и пари са конфискувани от 1xbet, уебсайтът ограбва всички нас, бразилци!

Сега ви питам, тук става дума не за решението на регулатора, което също е мръсно, а за обещаното от сайта 1XBET

Вижте думите, получени по имейл👇


Здравей Иван!


Както бяхте информирани на няколко пъти, към този момент ситуацията е следната:

1. Направихте залог от R$78,00. Залогът е таксуван от вашата сметка, но сумата не е кредитирана към доставчика на играта (който не се контролира от 1xBet). Следователно залогът не е регистриран в системата. Тъй като залогът не е регистриран, няма суми за получаване. Компанията не може да плаща печалби за нещо, което не съществува. Същността на този залог не се случи.

Доказателство за цялата гореспомената информация е предоставено по време на вашето искане до лицензополучателя и е прието като вярно и правилно от лицензополучателя.


2. Разбираме вашето разочарование и вие не носите вина в тази ситуация, както и Компанията не е виновна тук. Ние обаче бяхме готови да ви предложим бонус на стойността на гореспоменатия залог, който не беше регистриран, като демонстрация на лоялност към нашите клиенти. За съжаление вие сами се свързахте с нашия екип за поддръжка и поискахте да блокираме акаунта ви поради пристрастяване към хазарта - https://prnt.sc/QrEP-pVBXzXx


3. Следователно, в съответствие с Правилата и условията на компанията, ние ще можем да ви предоставим бонуса само след като получим потвърждение, че можете да залагате по контролиран начин и не сте пристрастени към хазарта.


4. Също така вече ви информирахме за решението на лицензополучателя, което в този случай е решено в полза на Компанията, тъй като 1xBet е действал в съответствие с публичната информация на нашия уебсайт, към която се е позовала Компанията и е предоставил подкрепящи изявления.


5. Поради вашата молба към лицензополучателя, не можем да разрешим тази ситуация по друг начин. Или потвърждавате, че нямате пристрастеност към хазарта, акаунтът ви остава за използване и получавате бонуса, споменат по-горе, или акаунтът ви е блокиран според молбата ви до екипа за поддръжка да го затвори поради пристрастяване към хазарта.


Надяваме се, че това може ясно да изясни ситуацията.


Ако имате допълнителни въпроси, моля, уведомете ни. Благодаря за съдействието!


Искрено Ваш,

Екипът на 1xBet


вт, 20 февр. 2024 г. в 12:57ч.,


Както можете да видите, самият уебсайт на 1XBET направи твърдения, че аз не съм виновен и че 78 реала са били таксувани по моята сметка, 🤔 ако парите са били таксувани по моята сметка, тогава уебсайтът знае, че съм спечелил залога, така че ме попита мен за медицински документ изпратих този документ, сега сайта не си изпълнява задължението, значи не си го прочел правилно или по-добре прегледай случая!

Но от това, което виждам на външни сайтове, не отнема много време сайтът на 1xbet да затвори вратите си за извършване на този тип настройка с множество играчи!

Но за моя въпрос, сега е лесно да се разреши, защото изпратих медицинския доклад, както беше поискано, и ви моля от Casino Guru да покриете това, което беше обещано от уебсайта 1XBET

О, и ако видите цялата траектория тук чрез имейлите и преценката от тяхна страна, ще видите, че всичко това е голяма фалшива настройка, казиното е противоречиво във всичко, което казва, Лицензът на Кюрасао е гнил!

С уважение: Иван Видал



Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Бихте ли ми казали кой регулатор? Ако казиното на 1xbet НЯМА лиценз! Лицензът за казино 1xbet е ФАЛШИВ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Казиното 1xbet беше изгонено от Обединеното кралство за практики срещу деца и насилие над животни, имам цялата статия, публикувана от реномиран вестник от висок клас, каква е причината уебсайтът на 1xbet да получи лиценз от Кюрасао?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Моля, опитайте се да се съсредоточите върху собствените си думи, ако просто не разбирате какво ви казваме:

Това казино е лицензирано от Кюрасао (CEG) - който е неговият регулатор . Честно казано, вашата непоследователност по този въпрос не ми е съвсем ясна. Какво общо имате с Великобритания, например?

Нямам представа какво означава останалата част от поста ви и съм повече от убеден, че не е свързан с проблема ви.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Мисля, че не разбирате, или сте на страната на казиното 1xbet, въпросът е, че вече изпратих медицинския доклад до уебсайта на 1xbet и те ми казаха добре, получен е имейл от

👇

block@1xbet-team.com

(Уважаеми господине,


(С настоящото Ви уведомяваме, че няма причини, които да ни карат да вярваме или доказваме, че въпросният документ е автентичен.

Следователно, за да се разреши ситуацията, е необходимо да ни предоставите искания документ.)


Така че вижте, че уебсайтът на 1xbet действа недобросъвестно, като не приема медицинския доклад, защото е удостоверен, да, дори извърших допълнителни тестове като рутинни кръвни тестове и т.н.

Така че вижте, че казиното, което защитавате толкова много, не е наред, не само аз съм ощетен от уебсайта на 1xbet, това са няколко бразилци, чиито баланси и пари са конфискувани от 1xbet, уебсайтът ограбва всички нас, бразилци!

Сега ви питам, тук става дума не за решението на регулатора, което също е мръсно, а за обещаното от сайта 1XBET

Вижте думите, получени по имейл👇


Здравей Иван!


Както бяхте информирани на няколко пъти, към този момент ситуацията е следната:

1. Направихте залог от R$78,00. Залогът е таксуван от вашата сметка, но сумата не е кредитирана към доставчика на играта (който не се контролира от 1xBet). Следователно залогът не е регистриран в системата. Тъй като залогът не е регистриран, няма суми за получаване. Компанията не може да плаща печалби за нещо, което не съществува. Същността на този залог не се случи.

Доказателство за цялата гореспомената информация е предоставено по време на вашето искане до лицензополучателя и е прието като вярно и правилно от лицензополучателя.


2. Разбираме вашето разочарование и вие не носите вина в тази ситуация, както и Компанията не е виновна тук. Ние обаче бяхме готови да ви предложим бонус на стойността на гореспоменатия залог, който не беше регистриран, като демонстрация на лоялност към нашите клиенти. За съжаление вие сами се свързахте с нашия екип за поддръжка и поискахте да блокираме акаунта ви поради пристрастяване към хазарта - https://prnt.sc/QrEP-pVBXzXx


3. Следователно, в съответствие с Правилата и условията на компанията, ние ще можем да ви предоставим бонуса само след като получим потвърждение, че можете да залагате по контролиран начин и не сте пристрастени към хазарта.


4. Също така вече ви информирахме за решението на лицензополучателя, което в този случай е решено в полза на Компанията, тъй като 1xBet е действал в съответствие с публичната информация на нашия уебсайт, към която се е позовала Компанията и е предоставил подкрепящи изявления.


5. Поради вашата молба към лицензополучателя, не можем да разрешим тази ситуация по друг начин. Или потвърждавате, че нямате пристрастеност към хазарта, акаунтът ви остава за използване и получавате бонуса, споменат по-горе, или акаунтът ви е блокиран според молбата ви до екипа за поддръжка да го затвори поради пристрастяване към хазарта.


Надяваме се, че това може ясно да изясни ситуацията.


Ако имате допълнителни въпроси, моля, уведомете ни. Благодаря за съдействието!


Искрено Ваш,

Екипът на 1xBet


вт, 20 февр. 2024 г. в 12:57ч.,


Както можете да видите, самият уебсайт на 1XBET направи твърдения, че аз не съм виновен и че 78 реала са били таксувани по моята сметка, 🤔 ако парите са били таксувани по моята сметка, тогава уебсайтът знае, че съм спечелил залога, така че ме попита мен за медицински документ изпратих този документ, сега сайта не си изпълнява задължението, значи не си го прочел правилно или по-добре прегледай случая!

Но от това, което виждам на външни сайтове, не отнема много време сайтът на 1xbet да затвори вратите си за извършване на този тип настройка с множество играчи!

Но за моя въпрос, сега е лесно да се разреши, защото изпратих медицинския доклад, както беше поискано, и ви моля от Casino Guru да покриете това, което беше обещано от уебсайта 1XBET

О, и ако видите цялата траектория тук чрез имейлите и преценката от тяхна страна, ще видите, че всичко това е голяма фалшива настройка, казиното е противоречиво във всичко, което казва, Лицензът на Кюрасао е гнил!

С уважение: Иван Видал



Автоматичен превод:
преди 1 месец

Извинете, но го казвам за последен път:

Ако сте убедени, че нещо не е наред с вашата жалба, поискайте тя да бъде отворена отново. Нищо друго не мога да направя за теб. Това е форум, а не публичен процес. 🙏

От моя гледна точка, ако казиното не е убедено, че предоставеният от вас документ е автентичен, можете да опитате да се консултирате с нотариус или адвокат. Ние не предлагаме такива услуги на играчите.

Разбира се, разбирам, че виждате всичко това като ситуация на настройка, но все пак не можем да ви помогнем да убедите казиното, че твърдението ви е наред. Ако не се лъжа, това е основният проблем през цялото време - поне за казиното.

За да обобщим: отворете отново жалбата, за да проучите гледната си точка, просто не предполагайте, че въртенето в кръгове във форума ще ви помогне. Имайте предвид, че подобни публикации ще бъдат изтривани отсега нататък и може също така да бъдете ограничени от форума.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Здравей, надявам се да си добре!

Това е дискусионен форум!

Нямам проблем да обсъждам това тук, тъй като става въпрос за подобрения за играчи, които сайтът Guru търси, или ми кажете дали греша?


Автоматичен превод:
ivanvidalr1
преди 1 месец

Мисля, че тук става въпрос повече за връщане към същността, отколкото за споделяне на обратна връзка или предлагане на подобрения.

Вероятно не сте разбрали, че казината не са нашият източник на доходи, но играчите са. Тогава нямаме причина да се отнасяме несправедливо към играчите.

По този начин нямаме нищо против играчите да обсъждат неща тук във форума, да поставят под съмнение някои от оценките, които дадохме на казината, жалби, с които сме се занимавали, или потребителски отзиви, например. Но има разлика между дискусията и повтарянето на едни и същи неща отново и отново във форума, без да се предприемат необходимите действия.

Така че е чудесно да успеете да отворите отново жалбата, това е, което ви предложихме преди много дни.

Сега ще видим дали нещо се е променило. Както също се опитвахме да обясним, ние не обработваме жалби тук и не сме запознати с комуникацията между вас и отговорника за жалбите. Поради това не можем да направим много за вас, без жалбата да бъде отворена отново.

Толкова съм облекчен, че най-накрая успя да разбереш това 🙏



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Да, разбирам и всеки път, когато едно казино се отнася с мен нечестно, ще дойда тук, за да обсъдим, всъщност влизам в казиното само защото Гуруто дава висока оценка или казва дали казиното е надеждно или не.

Автоматичен превод:
ivanvidalr1
преди 1 месец

Мога да разбера дали играчите отиват в казиното въз основа на нашите оценки. Но не всеки опит трябва да отразява нашия индекс на безопасност. Дори в най-добрите казина може да има проблеми и дори в най-лошите някои играчи могат да имат добри преживявания. Така че винаги всичко трябва да се проверява и повярвайте ми, нашият екип е съставен от експерти и те се опитват да оценят всичко възможно най-добре. Разбира се, не винаги е така, че дори ако играчите направят нещо, което не трябва, ние автоматично ще се застъпим за тях. Нашият подход се основава на справедливост, така че се надявам, че разбирате.

Видях обаче, че жалбата е пусната наново, така че ще видим как ще е.

Ще стискам палци

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини