Здравейте. Малко съм объркан и ще ви кажа защо. Първо, имаме това казино като затворено в нашата база данни. Можете да го разгледате тук 👈. Затова ще се свържа с нашия екип за данни, така че те ще разгледат отново казиното, за да разберат какво всъщност се случва. Мога ли да ви помоля да публикувате тук екранна снимка, където се вижда URL адресът на казиното, моля 🙏.
И тогава бих искал да попитам, кога получихте имейла от поддръжката, моля? Ще чакам отговора ви и междувременно ще се опитам да разбера какво се случва тук 🤔.
Hello. I am a bit confused and will tell you why. Firstly, we have this casino as closed in our database. You can check it out here 👈. So I will get in touch with our data team, so they will have a look at the casino again, to find out what is actually going on. May I ask you, to post here a screenshot where the URL of the casino is visible, please 🙏.
And then I would like to ask, when have you received the email from the support, please? I will wait for your response and meanwhile will try to find out what is going on here 🤔.