Здравейте, всички. Бих искал да информирам всички вас за актуализация, която нашият екип откри за Acorn Casino . Както можете да видите в нашия преглед, казиното е затворено. За съжаление имаше объркване между Acorn Casino и някое приложение на Acorn !!! Получихме много съобщения от играчите за това, че Acorn не изплаща печалбите или че приложението не работи правилно. Трябва да ви информирам, че Casino Guru няма приложения в базата данни и съжаляваме, че в този случай не можем да помогнем на играчите, използващи това конкретно приложение. Моля, бъдете внимателни, когато използвате този вид приложения.
Следователно всички публикации, свързани с приложението Acorn, бяха преместени в тази тема. Чувствайте се свободни да използвате тази нишка, за да обсъдите всички теми, свързани с мобилното приложение на Acorn .
Hello to everyone. I would like to inform all of you about an update our team has found out about Acorn Casino. As you can see in our review the casino is closed. Unfortunately there has been a confusion between the Acorn Casino and some Acorn app!!! We have received a lot of messages from the players about the Acorn not paying the winnings or about the app not working properly. I have to inform you, that Casino Guru does not have apps in the database, and we are sorry that in that case we are not able to help any players using this particular app. Please be careful when using this kind of apps.
Therefore all the posts related to the Acorn app were moved to this thread. Feel free to use this thread to discuss all Acorn mobile app related topics.