ФорумОбщи дискусии свързани с хазартДискусия за МОБИЛНОТО ПРИЛОЖЕНИЕ Acorn

Дискусия за МОБИЛНОТО ПРИЛОЖЕНИЕ Acorn

преди 9 месеца от Romi
|
5252 преглеждания 39 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 9 месеца

Здравейте, всички. Бих искал да информирам всички вас за актуализация, която нашият екип откри за Acorn Casino . Както можете да видите в нашия преглед, казиното е затворено. За съжаление имаше объркване между Acorn Casino и някое приложение на Acorn !!! Получихме много съобщения от играчите за това, че Acorn не изплаща печалбите или че приложението не работи правилно. Трябва да ви информирам, че Casino Guru няма приложения в базата данни и съжаляваме, че в този случай не можем да помогнем на играчите, използващи това конкретно приложение. Моля, бъдете внимателни, когато използвате този вид приложения.

Следователно всички публикации, свързани с приложението Acorn, бяха преместени в тази тема. Чувствайте се свободни да използвате тази нишка, за да обсъдите всички теми, свързани с мобилното приложение на Acorn .

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Беше платено веднъж 25,00, след което удари 378. Те станаха призраци! Опитах се да се свържа с тях няколко пъти от 12-29-23 и все още няма отговор, няма пари!!!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Беше платено веднъж 25,00, след което удари 378. Те станаха призраци! Опитах се да се свържа с тях няколко пъти от 12-29-23 и все още няма отговор, няма пари!!!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, откакто спечелихте споменатата сума, не сте получили никакъв отговор? От казиното не са ви казали защо не са ви платили? Играхте ли с или без бонус?

Както и да е, реших, че може даподадете жалба тук, ако се интересувате и ще видим какво може да направи нашият екип, за да разреши тази ситуация. Даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на теглене и тъй като вече сте изминали този период, това може да не е най-лошата идея. Прилагам и информация, която може да ви бъде полезна и за какво да се подготвите, ако подадете жалба.

Влезте ли

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Депозирах парите. Те не са отговорили и сега дори не мога да вляза в акаунта си

Автоматичен превод:
ashleyradawn
преди 9 месеца

Добре, че жалбата е уважена! Говорейки за това, сега е ваш ред.

Между другото, знаете ли за нещо необичайно, което би могло да ни подскаже?

Опасявам се, че трябва да разчитаме на обратната връзка от казиното, но според текущата ви ситуация тази линия може да отнеме много време. 🙁

Честно казано, напълно съм убеден, че няма много за заключение без някои подходящи отговори... Чакай!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Имам проблеми с тегленето на 700$ от казино acorn. Те отказаха да платят и забраниха акаунта, след като им изпратих имейл няколко пъти, че приложението им е забранено в Невада, но малко мои приятели все още използват приложението и могат да осребряват малки печалби като 5-10 $ без проблем Преди няколко минути проверихме. И техните сметки от Невада също.

Дори не мога да вляза в сметката на acorn, където имам депозити и печалби на стойност 700$.

просто е гадно

Автоматичен превод:
masha2407
преди 9 месеца

Знаеш ли какво? Мисля, че трябва да се оплачеш. Добрата новина е, че няма да ви струва нищо. Всичко, което трябва да направите, е да следвате няколко стъпки и да споделите информация с нас.

Това ръководство обхваща основите 👈

Тази връзка ви води директно към първата стъпка 👈

Ще бъда тук, ако имате въпроси, става ли?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

По някаква причина не мога да намеря приложението или уебсайта за тази казино игра за Android. Намирам само ябълка. Само аз ли съм??

Автоматичен превод:
chrissypoo8587
преди 9 месеца

Хей!

Случайно ли имате предвид Acorn Casino и неговото портфолио от игри?

Изпробвайте тази връзка и ме уведомете, моля. Доколкото мога да разбера, е затворено. 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Да, това започвам да виждам. Една моя приятелка ми изпрати нейния реферален код, но го намирам само за iphone.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Изпратих три съобщения до отдела за поддръжка на клиенти относно проблем и се радвам, че направих екранна снимка, ако изплащането е $20 200, но изобщо не получих отговор от тях?? Може ли някой да помогне?

file

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Да, това започвам да виждам. Една моя приятелка ми изпрати нейния реферален код, но го намирам само за iphone.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Може да е така.

Не бих препоръчал да играете там обаче.

Видяхте ли притесненията на другите играчи? Казиното може все още да е затворено, което не е много удобно от гледна точка на възможни тегления.

Бих казал, че е твърде рисковано.

Автоматичен превод:
robynecody
преди 9 месеца

Здравейте. Преместих публикацията ви в тази официална тема, така че имате по-голям шанс да намерите още полезна информация за вас😉.

Мога ли да ви попитам кога сте се регистрирали в това казино и кога беше последното ви теглене, ако има такова? Тъй като имаме информация за затварянето на казиното, можете да го проверите тук 👈, бих искал да знам дали е било наскоро или преди известно време. Бихте ли, моля, споделете тази информация? Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Изтеглих 100 долара по-рано днес и все още пише, че чакам преглед, сега е събота, не съм сигурен дали екипът за обслужване на клиенти работи през почивните дни или не, но колко още стъпки има след чакане за преглед? И колко време ще отнеме този процес във всяко друго казино, в което играя. Тегля парите си и ги изпращам към какъвто и да е метод за теглене, който искам Mo повече от 4 часа след започване на процеса на теглене

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Ще получите пари. Те печелят бавно заплащане. В моя случай ми взеха пари, когато платя, за да играя без проблем и след като се опитах да изтегля 700 печалби, ми казаха не, защото живея в Невада. Малко гадно

те събират пари от Невада. Когато плащат печалби, те не работят с държава. скапано

Автоматичен превод:
Romi
преди 9 месеца

Започнах да играя преди месец, защото моите приятели от работа ми показаха приложението за жълъди. Сложих няколко стотици за игра. И когато спечелих 700$. Опита се да тегли пари. Те ми изпратиха имейл, за съжаление, те не работят в моя щат Невада, докато приятелите ми все още играят и теглят малки суми.

Автоматичен превод:
Romi
преди 9 месеца

Играл за един месец харчи стотици долари. Веднъж исках да изтегля 700$. Изпратиха имейл, че не работят в моя щат. Е, те не трябва да приемат депозити. Приятелите ми все още играят в Невада и все още теглят малки суми печалби. скапано

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Защо опцията за закупуване изчезва, мога да играя само с coons

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Защо опцията за депозиране на пари изчезва? Имах го вчера и днес всичко, което ми дава, са монети.

Автоматичен превод:
ahicks8997
преди 9 месеца

Здравей. За съжаление, нашият екип за данни ни даде информация, че това конкретно казино е затворено от август миналата година. Така че нека ви попитам, моля, кога всъщност се регистрирахте или направихте депозит там?

Освен липсата на поддръжка, срещали ли сте нещо друго, което да показва, че казиното не работи както обикновено? Имали ли сте някога пряк контакт с някого там?

Бихте ли могли да ни изпратите екранна снимка, където е показан URL адресът на казиното, за да можем да проверим дали нашата информация за казиното е правилна, моля?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини