Даниел, можете ли да ми помогнете. Имам проблеми с 31bet след приключване на сделка за партньорство и присъединяване, те не искат да ми плащат....
Daniel can you help me I have problems with 31bet after closing a partnership and affiliation deal they don't want to pay me....
Daniel mi può aiutare ho problemi con 31 bet dopo aver chiuso un accordo di collaborazione e affiliazione non vogliono pagarmi....
Страхувам се, че не сме в състояние да помогнем с това, тъй като нямаме власт да променим решението им. Можете да опитате този уебсайт, който е създаден основно за партньори на хазарта: https://www.gpwa.org/forum/forum.php
I'm afraid we're not able to assist with this since we have no power to change their decision. You may try this website that is created mainly for gambling affiliates: https://www.gpwa.org/forum/forum.php
Даниел, добро утро, опитах се да се регистрирам на сайта, който препоръчахте, но не ми позволява да се регистрирам от кого мога да получа помощ? Опитах askgambling и докладвах на MGA Malta
Daniel good morning I tried to register on the site you recommended but it won't let me register from whom can I get help? I have tried askgambling and have reported to MGA malta
Daniel buongiorno ho provato a registrarmi sul sito che mi hai consigliato ma non mi fa registrare da chi posso avere aiuto? Ho provato con askgambling e ho inviato segnalazione a MGA malta
Опитахте ли да се свържете с тях относно регистрацията? Намерих тази форма за тази цел.
Have you tried contacting them regarding the registration? I found this form for that purpose.
Но какъв точно е проблемът? Поради каква причина не позволяват да го отворят?
But what's the exact problem? They won't allow to open it for what reason?
Здравейте всички. Значи има нещо с тези казина.
Следните казина са ясно свързани и нови продължават да се появяват. Имам теглене от депозит, НЕ безплатен чип, в Bali Fortune и те не отговарят на имейли. Мина около месец. Жена ми е похарчила много пари в някои от свързаните казина, които приемат кредитни карти. Ако това не бъде разрешено МНОГО скоро, ние сме 100% оправдани да завеждаме спорове. Казиното не спазва техните условия и отказва да отговаря на имейли, за да разреши проблема с това, че не плащат тегленето ми. Цифрите 7 също не биха платили. Отговориха ми, че са получили документите ми. но ме принудиха да депозирам пари, за да поискам тегленето. Така че направих депозит от $35, изчаках няколко седмици, те нямаше да отговорят на никакви имейли и нямаше да актуализират акаунта ми, за да ми позволят да поискам тегления. след около месец и половина помолих хората в чата да вземат бонус печалбите ми и просто да ми позволят да играя парите си от депозита. След като това беше направено по чудо, искането за проверка на документите ми, изпратено от хората в чата, беше одобрено. Странно как го пренебрегнаха, докато парите не свършиха. Планирам да се обадя на австралийските власти да затворят всички тези уебсайтове, тъй като те работят незаконно в Австралия или приемат австралийски играчи. spin oasis и fab завъртанията бяха затворени. Тези казина са или измама, или имат проблеми с парите.
Купчина 0 печели
балийско богатство
тропическа съдба
завъртания на покрива
голям бонбон
Цифри 7
спин оазис
страхотни завъртания
сектор 777
Hi everyone. So there is something up with these casinos.
The following casinos are clearly related and new ones keep popping up. I have a withdrawal from a deposit ,NOT a free chip, at Bali Fortune and they won't reply to emails. It's been about a month. My wife has spent a lot of money at some of the related casinos that accept credit cards. If this is not resolved VERY soon we are 100% justified in filing disputes. Casino is not abiding by their terms and is refusing to reply to emails to resolve the issue of them not paying my withdrawal. Digits 7 also would not pay. They did reply to me saying they had received my documents. however they forced me to deposit money in order to request the withdrawal. So I made the $35 deposit, I waited several weeks they would not reapond to any emails and would not update my account to allow me to request withdrawals. after about a month and a half I asked the chat people to take my bonus winnings and just let me play my deposit money. Once that was done miraculously the request to verify my documents sent from the chat people was approved. Funny how they ignored it until the money was gone. I am planning on calling the Australian authorities to shut down all of these websites as they are illegally operating in Australia or accepting Australian players. spin oasis and fab spins were shut down. These casinos are either fraud or have money issues.
Heap 0 wins
bali fortune
tropical Fortune
roof top spins
a big candy
Digits 7
spin oasis
fab spins
sector 777
Знам, че всички те са едни и същи казина, защото хората в чата са един и същи човек, ако прескачате от едно казино в друго. И VIP статусът го дава, когато казината са свързани. Бил съм vip 2 ниво на Бали и никога не съм играл в сектор 777. но тъй като те са едни и същи казина, моят vip статус автоматично е vip 2, въпреки че никога не съм правил депозит в сектор 777. Правилата и условията са текстови за дума точно същото. Нито един от списъка не показва никаква информация на уебсайта относно лицензиране или разрешаване на спорове. Нито едно казино няма телефонен номер. О, vip нивото изглежда никога не става по-високо от ниво 2. вероятно защото няма vip хост, който да не получите до ниво 3.
I know they are all the same casinos because the chat people are the same exact person if you hop from one casino to the next. And VIP status gives it away when casinos are related. I have been a vip 2 level at Bali, and never even played at sector 777. but since they are all the same casinos My vip status is automatically vip 2 even though I have never made a deposit to sector 777. Terms and conditions are word for word the exact same. Not a single one on the list shows any info on the website about licensing or dispute resolution. Not a single casino has a phone number. Oh and vip level never seems to get higher than level 2. probably because there are no vip host which you do not get until level 3.
Хей! Препратих всички ваши прозрения на вашия специален екип за данни, знам, че не звучи много, но виждам това като разумно допълнение към увеличаване на шансовете за предупреждение на всички играчи. Говорейки за това, бих искал да ви благодаря за цялата помощ. Въпреки че смятам, че тази тема не е най-доброто място, може да бъде пропусната доста лесно поради името, което не е по темата. Само мое предположение.
Какво ще кажете да започнете нова нова тема с подходящо заглавие, толкова много играчи се натъкват на нея? Чувствайте се свободни да го направите, форумът е на ваше разположение.
Hey! I forwarded all your insights to your dedicated Data Team, I know it does not sound like much, but I see that as a reasonable addition to increasing the chances of warning all the players. Speaking of which, I'd like to thank you for all the help. Though I feel this thread is not the best place, can be missed quite easily due to its out-of-the-topic name. Just my guess.
How about starting a fresh new thread with a proper title, so many players stumble upon it? Feel free to do so, the forum is at your disposal.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.