Бих казал, че има значение, защото платформата и техническата настройка диктуват кога точно свършва бонусът. В някои казина бонусът не приключва с приключване на залагането, той приключва в момента, в който изпратите тегленето. Не е супер лесен за използване, както си спомням правилно, това е най-вече проблемът с RTG платформите.
Както и да е, как изглежда сега, има ли напредък?
I'd say it does matter because the platform and technical setup dictate when exactly the bonus ends. In some casinos, the bonus does not end by completing the wagering, it ends the moment you submit the withdrawal. It's not super user-friendly, as I recall correctly, this is mostly the issue of RTG platforms.
Anyway, how it looks now, any progress?
Колко време чакаш, ако мога да попитам?
How long have you been waiting, if I may ask?
Не съвсем професионално.
Добре, използвали ли сте няколко бонуса без депозит едновременно? Наясно ли сте с това? Някои казина изпращат промоции по имейл до играчи от ограничени държави или до играчи, на които изобщо не е разрешено да използват бонуса. Такива оферти са само общ вид бонуси. Но ако имате един активен бонус, не трябва да имате право да вземете друг, дори ако е изпратен от вашия VIP мениджър. Това би било погрешно.
Поне не си загубил никакви депозити.
Not quite professional.
Well, have you been using several no deposit bonuses at the same time? Are you aware of it? Some casinos send email promotions to players from restricted countries or to players who are not allowed to use the bonus at all. Such offers are just a general kind of bonuses. But, if you have one active bonus, you should not be allowed to take another one even if it was sent by your VIP manager. That would be wrong.
At least you didn't lose any deposits.
Не беше активен бонус, а използваните бяха преди седмици, когато реших да се регистрирам хаха. Например, ако видите историята на транзакциите, тя буквално казва, че е присъдена турнирна награда и нямаше изисквания за залагане или игра, така че ми позволи да изтегля тази сума, спечелена от турнира. Но най-смешното е, че ако възникнат проблеми или проблеми, те ще ви уведомят, но в този случай. Те не. Така че основно изглежда като измама, защото тази награда няма нищо общо с бонус или промоция. Сякаш имах $0,00 и след това спечелих турнирната награда от $100,00 без залог или игра. Но така или иначе, това не бяха пари, получени чрез обратно изкупуване на бонус. Тъй като не е използван код и не сте сигурни как така или иначе нарушавате множество бонуси, защото можете да използвате само веднъж наведнъж, така че това е лъжа от тяхна страна?. В допълнение към това не е използван бонус, защото можете да участвате безплатно в турнири, които те имат, и безплатни чипове или завъртания, спечелени чрез бонуси, дори не могат да се използват за игра на турнири, докато не играете/залагате. Така че няма смисъл хаха
No bonus was active and the ones used were weeks ago when I decided to sign up lol. Like if u see the transaction history it literally says tournament prize awarded and it had no wager or Playthrough requirements so it allowed me to withdrawl that amount won from the tournament. But the funny thing is that if any issues or problems come up they will notify you but in this case. They did not. So basically seems like a scam because that prize had nothing to do with bonus or promotion. Like I had $0.00 and then won the tournament prize of $100.00 no wager or playthrough on it. But anyways regardless it was not money obtain through bonus redemption. Because no code was used and not sure how u violate multiple bonuses anyway because you can only use once at a time so that's a lie on their part?. In addition to that, no bonus was used because you can participate in tournaments for free that they have and free chips or spins earned through bonuses camt even be used for tournament play until ya playthrough /wager it. So there no point lol
Знаеш ли какво? Колкото повече се задълбочаваш, толкова по-малко ми харесва цялата ситуация. Какво ще кажете да подадете жалба, за да можем да попитаме казиното по-„официално"?
Безплатно е, но изисква известно сътрудничество, разбира се.
Повече подробности са споменати в това ръководство:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Какво мислите - струва ли си усилието за вас?
You know what? The more you dig deeper, the less I like the whole situation. How about submitting a complaint so we can ask the casino more "officially"?
It's free but requires some cooperation, of course.
More details are mentioned in this guide:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
What do you think - is it worth the effort to you?
Ще пробвам. Един от проблемите беше да се опитат да намерят, че връзката им в спора се отказа от него. Също така се опитва да намери името на казиното в тези списъци. Просто не се появяваше. Имам екранни снимки на транзакции и кореспонденция на чат поддръжката, която е продължила.
I'll give it a shot. One of the issues was trying to find their dispute link gave up on it. Also trying to find the name of the casino on those lists. Just wasn't showing up. I have the screenshots of transactions and correspondence of the chat support that went on.
Радвам се да чуя това!
Няма нужда да търсите външни връзки. 🙂 Не се притеснявайте.
Чувствам, че сте пропуснали зеления текст, който споменах по-рано - този, който предоставя ръководството, но това изобщо няма значение. Ще стигна до същността, ако щракнете/докоснете тази връзка - веднага ще бъдете пренасочени към създателя на жалбата!
Искам да кажа, че Casino Guru предоставя безплатен център за разрешаване на жалби, така че всички тези печатни екрани и други документи ще бъдат използвани добре.
Кажете ми дали работи добре за вас.
I'm glad to hear that!
There's no need to search for external links. 🙂 Don't worry.
I feel you missed the green text I previously mentioned - the one providing the guide, but it doesn't matter at all. I'll get to the point, if you click/tap on this link - you'll be redirected to the complaint creator straight away!
I mean Casino Guru provides costs free complaint resolution center, so all those printscreens and other documents will be put to a good use.
Let me know whether it worked ok for you.
Digits 7 е лошо играещо казино, което изпраща главоломци да измъкнат члена ви от дупката на боксерките и да го издърпат, така че да се разтегне и да се откъсне... само за дяволите, защото те са ТОЛКОВА много богати . После, ако не ти харесва.... отиват да ти разкопаят цветната леха и да ти сипят сол в очите на пудели!!!! Тя крещеше като морски слон с часове!!💯🤕💯😰💯😱💯😱💯🤡💯
Digits 7 is a foul playing casino that sends goons over to yank your dick-meat out of the boxers-hole and pull it out so that it stretches and snaps off.... just for the fuck of it because they are SO very rich. Then, if you don't like it....they go digging up your flower bed and and pour salt in your poodles eyes!!!! She was scream-barking like an elephant seal for hours!!💯🤕💯😰💯😱💯😱💯🤡💯
Тогава реших, че ако има един или двама напрегнати Mothafuckers (известни също като Mupees, ако не греша) на уебсайт за възрастни (вероятно), тогава.... Не исках да започнат да говорят глупости за мен като беше техен ред да играят на "готините-кралски-които-диктират-социалните-тълпи".
Then I figured that if there were one or two uptight Mothafuckers (also known as Mupees if I'm not mistaken) on an adult (presumably) website, then.... I didn't want them to start talking shit about me like it was their turn to play the "cool-royal-that-dictates-social-crowds."
Здравейте, звучи малко объркващо. И така, какъв е проблемът с казиното Digits 7?
Hi, it sounds a bit confusing. So what's the issue with the Digits 7 casino?
Ще пробвам. Един от проблемите беше да се опитат да намерят, че връзката им в спора се отказа от него. Също така се опитва да намери името на казиното в тези списъци. Просто не се появяваше. Имам екранни снимки на транзакции и кореспонденция на чат поддръжката, която е продължила.
I'll give it a shot. One of the issues was trying to find their dispute link gave up on it. Also trying to find the name of the casino on those lists. Just wasn't showing up. I have the screenshots of transactions and correspondence of the chat support that went on.
цифрите 7 се наричат още Бали Късмет
Сектор 777 се нарича още Heap o wins
Големи бонбони се наричат още Roof Top Spins
също е свързано с tropical fortune casino, spin oasis, Fab spins
Доста е сенчесто, когато едно казино отвори резервно казино за три от отворените казина. Предполагам, че очакват скоро да бъдат затворени. Те не работят законно. Spin Oasis беше затворен и те преместиха всички в тропическото богатство и богатството на Бали.
Двама от казиното напълно игнорираха плащането ми. Един от тях беше от депозит от $60, който направих. Те продължават да казват, че имат толкова много тегления. Силно се съмнявам, че казино, което се затваря всяка година поради незаконност, има толкова много играчи като цяло, много по-малко група играчи, които печелят.
digits 7 is also called Bali Fortune
Sector 777 is also called Heap o wins
A big Candy is also called Roof Top Spins
also related is tropical fortune casino, spin oasis, Fab spins
It's pretty shady when a casino opens a back up casino for three of the open casinos. It's my guess they expect to be shut down soon. They are not operating legally. Spin oasis was shut down and they moved everyone to the tropical fortune and bali fortune.
Two of the casino have completely ignored my payment. One of them was from a $60 deposit I made. They keep saying they have sooo many withdrawals. I highly doubt a casino that closes down every year for being illegal has that many players in general much less a bunch of players who are winning.
Разгледайте тази тема, .. не сте сами 🙁.
Желаете ли да подадете жалба? Това е добър начин да получите помощ и също така да предупредите други играчи.
Прочетете повече за идеята тук:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Тази връзка води директно до създателя: https://casino.guru/complaints/create
Какво мислиш?
Check out this thread,.. you're not alone 🙁.
Care to submit a complaint? It is a good way to gain help and also warn other players.
Read more about the idea here:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
This link leads to the creator directly: https://casino.guru/complaints/create
What do you think?
Дължат ми 300 долара! Спечелих първия път, когато направих депозит и те ми платиха. Сега започвам да тичам! Много разочароващо. не се отказвам. Изпращам им имейл през ден, може би ще им омръзне и ще ми платят, за да ме разкарат от задника им! хаха
They owe me $300! I won the first time I made a deposit and they paid me. Now I am getting the run around! Very frustrating. I am not giving up. I email them every other day, maybe they will get sick of me and pay me to get me off their ass! lol
Видях прегледа и мисля, че подаването на жалба е добро обаждане:
https://casino.guru/complaints/create
Ако предпочитате малко теория, това ръководство трябва да я покрие:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Само идея, разбира се.
I saw the review and I think submitting a complaint is a good call:
https://casino.guru/complaints/create
If you prefer some theory, this guide should cover it:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Just an idea, of course.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.