НачалоФорумОбщи дискусии свързани с хазарт4rabet измама или законна?

4rabet измама или законна?

 от justlikethat
|
9 195 преглеждания 23 отговора |
|
1 2

Регистрирах се в 4rabet, след като разгледах и се доверих на оценката номер 1, която им дадохте. След като се регистрирах и направих депозит, успях да стигна до 20 000 INR. Сега тегленето ми е в очакване повече от 24 часа. Попитах ги дали имат ADR и те отказаха да кажат. Молят ме да изчакам 72 часа. Какво трябва да направя?

Автоматичен превод:
justlikethat

Здравейте,

трябва да изчакате, вярвам. Най-важната част от първото теглене е преминаването на проверката KYC (познайте своя клиент). Едва след това имате право да се оттеглите.

Преминахте ли вече проверката, моля?


Автоматичен превод:

Направих банков депозит и те казаха, че не се изисква проверка. Имам екранна снимка на чат.

Автоматичен превод:
justlikethat

Честно казано, намирам го за необичайно. Моля, споделете екранните снимки.

Както и да е, смятам, че тези 3 дни са минали, така че ви предлагам да попитате казиното отново.

Автоматичен превод:

Ето го.

file

Автоматичен превод:
justlikethat

Сега добре според мен - благодаря.

Получихте ли печалбите? Ако не, попитахте ли казиното за забавянето?

Автоматичен превод:

file Те продължават да говорят едно и също.

file

Edited
Автоматичен превод:
justlikethat

Разбирам, че не сте получили печалбите, но потвърдиха ли те вече тегленето или все още чака?

Автоматичен превод:

Той е в състояние на чакане от деня, в който поисках теглене в четвъртък (14 юли).

Edited
Автоматичен превод:
justlikethat

Мисля, че статусът не отговаря на това, което казва поддръжката. Предполагам, че трябва да се приеме или обработва, или нещо подобно.

Освен това изглежда, че досега няма идентификатор на транзакция. Можете да попитате вашата банка за всички входящи чакащи транзакции.

Нека да му дадем още няколко дни и ще видим. Като алтернатива можете да подадете жалба, само имайте предвид, че ние даваме на казината 14 пълни дни, за да изпълнят тегленето.

Ще те проверя в петък.


Автоматичен превод:

Добре. Да изчакаме до петък.

Автоматичен превод:

Моето теглене, което чакаше, беше отказано. Бях помолен да се удостоверя отново. Казаха ми, че ако не се верифицирам след 5 дни, няма да мога да изтегля парите си „никога". Парите ще бъдат конфискувани.

Освен това преди ми беше позволено да изтегля максимум 50 000 INR, което е около 800 €. Сега лимитът ми е 1000 INR, което се равнява на 13 евро, и докато една транзакция не бъде обработена, не мога да поискам друга.

Наистина не разбирам как, за бога, Casino.guru е дал на това казино рейтинг No.1. Това също е много безотговорно от ваша страна.

Автоматичен превод:
justlikethat

Здравейте,

Сигурен съм, че трябва да има някаква причина, поради която казиното иска допълнителна проверка. Мога да разбера, че ако не сте напълно верифициран, вие също не можете да получавате никакви печалби. Трябва да сътрудничите, това е във ваш интерес.

Ако обаче смятате, че нещо не е наред сега, изпратете жалбата и ние ще разгледаме това:

https://casino.guru/complaints/create



Автоматичен превод:

Вижте какво правят. Качих документите си, получих имейл, който те са получили, но агентът го прие, след което отрече, че не съм се свързал с тях. filefile

Автоматичен превод:
justlikethat

Съжалявам, но не можах да дешифрирам и двете екранни снимки.

Виждам, че сте подали жалбата , мисля, че си заслужава. Нека разберем дали нашият екип за жалби може да направи нещо от това.

Какво излъга чат агентът, моля?

Автоматичен превод:

Получих имейл за потвърждение, че документите ми са получени и те казват, че не съм им изпратил нищо.

Автоматичен превод:
justlikethat

Възможно ли е някои документи просто да липсват?

Мисля, че трябва да се фокусирате върху предоставянето на всеки документ дори няколко пъти. От моя гледна точка е много по-добре, отколкото просто да чакате, защото смятате, че поддръжката лъже, не мислите ли? Този агент по поддръжката най-вероятно е различен човек от този, който се грижи за вашата проверка.

Бих ги попитал какво им липсва.


Автоматичен превод:

Те не реагират на нищо. Те ми дадоха същия отговор като ме помолиха да изчакам.

Автоматичен превод:
justlikethat

Съжалявам, в този случай мисля, че вече съм измислил всяка идея.

За съжаление трябва да изчакаме дали екипът за жалби ще успее да се свърже с нас. Това казино има много добра репутация, затова предполагам, че ще сътрудничат.



Автоматичен превод:

Свързахте ли се с тях? Кога? Казино с добра репутация отговаря след колко време след контакт с него като цяло?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини