4rabet измама или законна?

преди 2 години от justlikethat
|
7508 преглеждания 23 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години

Регистрирах се в 4rabet, след като разгледах и се доверих на оценката номер 1, която им дадохте. След като се регистрирах и направих депозит, успях да стигна до 20 000 INR. Сега тегленето ми е в очакване повече от 24 часа. Попитах ги дали имат ADR и те отказаха да кажат. Молят ме да изчакам 72 часа. Какво трябва да направя?

Автоматичен превод:
justlikethat
преди 2 години

Здравейте,

трябва да изчакате, вярвам. Най-важната част от първото теглене е преминаването на проверката KYC (познайте своя клиент). Едва след това имате право да се оттеглите.

Преминахте ли вече проверката, моля?


Автоматичен превод:
преди 2 години

Направих банков депозит и те казаха, че не се изисква проверка. Имам екранна снимка на чат.

Автоматичен превод:
justlikethat
преди 2 години

Честно казано, намирам го за необичайно. Моля, споделете екранните снимки.

Както и да е, смятам, че тези 3 дни са минали, така че ви предлагам да попитате казиното отново.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Ето го.

file

Автоматичен превод:
justlikethat
преди 2 години

Сега добре според мен - благодаря.

Получихте ли печалбите? Ако не, попитахте ли казиното за забавянето?

Автоматичен превод:
преди 2 години

file Те продължават да говорят едно и също.

file

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
justlikethat
преди 2 години

Разбирам, че не сте получили печалбите, но потвърдиха ли те вече тегленето или все още чака?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Той е в състояние на чакане от деня, в който поисках теглене в четвъртък (14 юли).

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
justlikethat
преди 2 години

Мисля, че статусът не отговаря на това, което казва поддръжката. Предполагам, че трябва да се приеме или обработва, или нещо подобно.

Освен това изглежда, че досега няма идентификатор на транзакция. Можете да попитате вашата банка за всички входящи чакащи транзакции.

Нека да му дадем още няколко дни и ще видим. Като алтернатива можете да подадете жалба, само имайте предвид, че ние даваме на казината 14 пълни дни, за да изпълнят тегленето.

Ще те проверя в петък.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Добре. Да изчакаме до петък.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Моето теглене, което чакаше, беше отказано. Бях помолен да се удостоверя отново. Казаха ми, че ако не се верифицирам след 5 дни, няма да мога да изтегля парите си „никога". Парите ще бъдат конфискувани.

Освен това преди ми беше позволено да изтегля максимум 50 000 INR, което е около 800 €. Сега лимитът ми е 1000 INR, което се равнява на 13 евро, и докато една транзакция не бъде обработена, не мога да поискам друга.

Наистина не разбирам как, за бога, Casino.guru е дал на това казино рейтинг No.1. Това също е много безотговорно от ваша страна.

Автоматичен превод:
justlikethat
преди 2 години

Здравейте,

Сигурен съм, че трябва да има някаква причина, поради която казиното иска допълнителна проверка. Мога да разбера, че ако не сте напълно верифициран, вие също не можете да получавате никакви печалби. Трябва да сътрудничите, това е във ваш интерес.

Ако обаче смятате, че нещо не е наред сега, изпратете жалбата и ние ще разгледаме това:

https://casino.guru/complaints/create



Автоматичен превод:
преди 2 години

Вижте какво правят. Качих документите си, получих имейл, който те са получили, но агентът го прие, след което отрече, че не съм се свързал с тях. filefile

Автоматичен превод:
justlikethat
преди 2 години

Съжалявам, но не можах да дешифрирам и двете екранни снимки.

Виждам, че сте подали жалбата , мисля, че си заслужава. Нека разберем дали нашият екип за жалби може да направи нещо от това.

Какво излъга чат агентът, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Получих имейл за потвърждение, че документите ми са получени и те казват, че не съм им изпратил нищо.

Автоматичен превод:
justlikethat
преди 2 години

Възможно ли е някои документи просто да липсват?

Мисля, че трябва да се фокусирате върху предоставянето на всеки документ дори няколко пъти. От моя гледна точка е много по-добре, отколкото просто да чакате, защото смятате, че поддръжката лъже, не мислите ли? Този агент по поддръжката най-вероятно е различен човек от този, който се грижи за вашата проверка.

Бих ги попитал какво им липсва.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Те не реагират на нищо. Те ми дадоха същия отговор като ме помолиха да изчакам.

Автоматичен превод:
justlikethat
преди 2 години

Съжалявам, в този случай мисля, че вече съм измислил всяка идея.

За съжаление трябва да изчакаме дали екипът за жалби ще успее да се свърже с нас. Това казино има много добра репутация, затова предполагам, че ще сътрудничат.



Автоматичен превод:
преди 2 години

Свързахте ли се с тях? Кога? Казино с добра репутация отговаря след колко време след контакт с него като цяло?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини