ФорумОбщи дискусииПроблем с Mifinity, кой може да помогне?

Проблем с Mifinity, кой може да помогне? (страница 2)

преди 2 години от Sowieso
|
7289 преглеждания 28 отговора |
|
1 2
Добавете пост
Biker
преди 11 месеца

Не мога да си спомня, ако това е първоначалната проверка на регистрацията, тогава мисля, че трябва да изчакате, докато документите ви бъдат одобрени.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте,

След като грешката беше на моя страна, тъй като необходимото приложение липсваше, регистрацията работи напълно гладко. Определено можете да използвате акаунта само след потвърждение, нали?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Забелязах, че вече сте получили отговор от опитен играч в тази област, така че се надявам, че ви е помогнал. Разбира се, смятам, че ако имате някакви въпроси, винаги можете да се свържете с поддръжката, която ви беше предложена. Както и да е, радвам се, когато играчите се опитват да си помагат и да се съветват. Това ми напомня, че светът все още е добро място. 🙂

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Благодаря на всички тук за бързите отговори.

С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
Biker
преди 11 месеца

Заповядайте, когато успеете да разрешите целия проблем, уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Проверката също беше завършена и отне само няколко часа. Сега отиваме към нови брегове.

Здравейте заедно

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Проблемът е решен, включително проверката и всичко мина със скоростта на светлината🤗

Автоматичен превод:
Biker
преди 11 месеца

Отлично, радвам се, че всичко е минало според вашите идеи и е решено. Ето как поддръжката трябва да работи и да помага. Пожелавам ви много късмет и успех. ☘️😊

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

За съжаление от известно време имам проблеми с депозирането на пари в казино с MiFinity direct. Отне повече от един ден, за да бъдат кредитирани парите шест пъти подред, като най-дългият беше четири дни. Оправданието беше, че има проблеми с преминаването от незабавен банков превод към MiFinity direct. Добре, разбрах. Вторият път дори не получих правилен отговор. Начинът, по който работи MiFinity, е възмутителен: няма чат на живо, отговорите на въпроси по имейл могат да отнемат до седем дни, ако дори получат такъв. И те начисляват такива такси за това - трябва да плащате такси за всичко, дори от електронни ваучери MiFinity до сметки в MiFinity. На мен забавянето ми изглежда така, сякаш умишлено задържат парите, за да работят с тях. Лично аз повече няма да използвам MiFinity и тъй като имам нужда от правна защита само по професионални причини, ще предприема правни действия, въпреки че знам, че ще бъде безсмислено. Но тези машинации, които изглеждат изключително съмнителни, трябва да бъдат извадени наяве.

PS може да предостави солидни доказателства за всички твърдения, които съм направил. Щастлив съм да предоставя някои от тях.

Автоматичен превод:
Markalc
преди 4 месеца

Каква история!

Нищо чудно, че не сте убедени, че трябва да останете като лоялен клиент.

Благодаря ви, че публикувахте този доста интересен преглед тук във форума. Ако искате да се обърнете към други членове относно възможно сътрудничество, не се колебайте да използвате бутона за отговор. Просто намерете публикацията (из целия форум; не сте ограничени само до тази нишка) и натиснете „отговор" или „цитирай". Може би би било удобно да споменете, че сте повече от добре дошли да използвате лентата за търсене, за да филтрирате публикации или теми, като използвате конкретни ключови думи, например „Mifinity". Използвайте иконата на лупа в горния десен ъгъл 😉

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини