ФорумОбщи дискусииПроблем с Mifinity, кой може да помогне?

Проблем с Mifinity, кой може да помогне?

преди 2 години от Sowieso
|
7401 преглеждания 28 отговора |
|
1 2
преди 2 години

Здравейте на всички 🙂


Опитах да депозирам в Omnislots чрез Mifinity на 4 октомври, разбира се, не се получи. Първо се насочих към Omnislots, след това към Mifinity. След няколко имейла получих следния отговор:


На 10/08/22, 16:36, „Дженифър (MiFinity Client Services)" написа:

Вашата заявка е актуализирана. За да добавите допълнителни коментари, отговорете на този имейл.


Дженифър (MiFinity)

8 октомври 2022 г., 15:36 BST

любов.....,

Благодаря, че се свързахте с нас. Моля, имайте предвид, че след като потвърдим акаунта ви, може да установим, че транзакцията ви е била отменена.

Средствата ще бъдат кредитирани във вашата сметка в рамките на 3/5 работни дни.


Работните дни от 3 до 5 изтекоха, а аз все още нямам парите си. След допълнителни имейли от моя страна получих отговора от Честър, случаят се преразглежда. За да влоша нещата, изведнъж вече не мога да вляза в Mifinity, трябва да пиша на поддръжката и след това да чакам още 100 години за некомпетентен отговор, разбира се.


Тъй като не съм толкова глупав, проучих малко и разбрах, че можете да се оплачете от MFSA, което се нарича финансови услуги на арбритър. Една жалба в сайта струва 25 евро, но не искам да си причинявам това.


Има ли други варианти? Някой имал ли е подобен опит и може ли да ми даде съвет?

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Sowieso
преди 2 години

Здравейте,

за съжаление, за първи път чувам за такъв проблем с Mifinity.

Ако се опитвате да влезете в акаунта си сега, можете ли да видите някакво предупреждение или обяснение, моля? За съжаление не мога да измисля нищо полезно в момента 🤔.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Радка,


Да, плащам през Mifinity от години, за първи път имам този проблем.

При влизане получавам съобщение, че влизането е неуспешно и трябва да се свържа с имейл адреса за поддръжка. Повече няма да пиша там, защото не получих отговор.

Автоматичен превод:
Sowieso
преди 2 години

Здравей Совесо,

Предполагам, че това е точно случаят, за да се намеси тяхната подкрепа. Само се надявам, че ще получите някои отговори или решение много скоро. 🤞

Моля, уведомете ни как върви, ще бъда тук.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Най-накрая мога да вляза отново в акаунта си след хиляда имейла 😑 вероятно е защото смених номера на мобилния си телефон и старият все още беше запазен там 🤦🏻‍♀️ и все още нямам парите си, те продължават да ме отлагат казаха ми, щяха да го преведат, нямаше банкови данни от мен в сметката, никога не съм съхранявал банковите си данни, защото не ми трябваха, сега трябва да се оставиш да те лъжат 😒 Не знам какво да правя вече. Това е кражба. Мога само да посъветвам всички да бъдат много внимателни с Mifinity, ако има проблем с транзакция, никога повече няма да видите парите!

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Sowieso
преди 2 години

Здравейте,

Съжалявам да чуя това 🙁

Както и да е, мислех, че сдвояването на вашата банкова информация е необходимо, за да можете да използвате средствата и да извършвате транзакции, добре, грешах, изглежда.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Моят mifinify акаунт е неактивен, как мога да го активирам?

Автоматичен превод:
Tatiana848T
преди 1 година

Здравейте,

Отговорих ви тук , но изглежда тази публикация предоставя различна информация. Моля, публикувайте екранна снимка.

Можете ли поне да получите достъп до акаунта си? Обикновено акаунтът се активира отново чрез депозиране на пари в него или прехвърляне на пари. Поне работи за PayPal... Не можах да намеря подробна информация за MiFinity обаче.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Отговорих ви тук , но изглежда тази публикация предоставя различна информация. Моля, публикувайте екранна снимка.

Можете ли поне да получите достъп до акаунта си? Обикновено акаунтът се активира отново чрез депозиране на пари в него или прехвърляне на пари. Поне работи за PayPal... Не можах да намеря подробна информация за MiFinity обаче.



Автоматичен превод:
преди 1 година

И така, какво да правя, кодът е ограничен до това. Моите казват

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте всички,

Днес влязох в Mifinity. След като изпратих всичките си лични данни за вход и получих код за потвърждение на смартфона си, не знаех какво да правя. Сега въпросът е къде трябва да въведете кода за влизане, след като бъдете подканени? Не мога да намеря маска за въвеждане никъде, където можете да го направите. Или тук има грешка или просто съм наивен. Може ли някой да ми помогне допълнително?

Аз ще бъда много благодарен

Автоматичен превод:
Biker
преди 11 месеца

Здравейте опитахте ли да помолите поддръжката в тази ситуация? Мисля, че те трябва да могат да ви насочат какво да правите и какво да не правите или къде да въведете този код. Разбира се, ще се радвам, ако играчите могат да ви помогнат, ако са се сблъскали с подобна ситуация.

Както и да е, ще провериш ли при поддръжката?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Благодаря за отговора, ще пробвам👍

Автоматичен превод:
Biker
преди 11 месеца

Идеално, тогава ни уведомете дали са ви помогнали и как сте го решили, ако е било успешно. Може да е полезно и за други играчи. 🙂

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Да разбира се!

Предложих на Mifinity да изтрия акаунта си за нова регистрация. Да видим дали Mifinity ще се включи.

Сега чакам отговор от тях и ще се свържа с вас.

Ще се видим тогава

С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
Biker
преди 11 месеца

Свържете се с поддръжката на clientservices@mifinty.com и те ще ви помогнат. Те не работят през почивните дни, но обикновено отговарят на запитване за 24 часа. Винаги съм ги намирал за повече от полезни и акаунтът ми работи наистина гладко.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Благодаря, вече им писах и чакам отговор.


Автоматичен превод:
Biker
преди 11 месеца

Късмет с това! Чакаме със затаен дъх 🙂

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Аз също!

Благодаря

Автоматичен превод:
Biker
преди 11 месеца

Понеже разбрахме, че май няма да отпишат през уикенда, надявам се в следващите дни да е възможно най-скоро и всичко да се оправи. Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте,

След като грешката беше на моя страна, тъй като необходимото приложение липсваше, регистрацията работи напълно гладко. Определено можете да използвате акаунта само след потвърждение, нали?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини