НачалоФорумОбщи дискусииПотребителски прегледи на казино

Потребителски прегледи на казино (страница 28)

преди 3 години от Daniel
|
330 030 преглеждания 578 отговора |
|
1...27 28 2930
Jaro
преди 2 месеца

Казино. IMR. потапяне, за да получа парите, сметката трябва да бъде потвърдена, бъдете търпеливи, те ми казват всеки ден, след като бъде потвърдена, ще получа парите, те ми казват същото всеки ден в продължение на 82 дни

Автоматичен превод:
Stelios11
преди 2 месеца

Това е много. Конкретен проблем с някакви документи ли има или какво? Има ли нещо, поради което отнема толкова време и дали казиното прави някакво разследване или нещо подобно?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Пращал съм документите 10 пъти не ми отговарят дали са добре или не няма отговор не говорят. Отнема 82 дни, за да се направи разследване, те не ми казват, ако има проблем с документите, за да направят нещо друго, дори не отговарят Обслужването на клиенти ми казва да бъда търпелив за проверка, което никога не се случва

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Постоянно ми казват от отдела за обслужване на клиенти да имам търпение, докато стане проверката и изтеглят парите, което продължава вече 82 дни.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

внимание. потапяне. IMR. Няма да получите парите си далеч.

Автоматичен превод:
Stelios11
преди 2 месеца

Това не е правилно. Ако не ви кажат дали документите са грешни или не, тогава бих казал, че сте били достатъчно търпеливи.

Надявам се, че нашият екип може да разбере какво се случва и да уведоми казиното. Така че, ако сте издържали толкова дълго, не се отказвайте и се надяваме, че ще стигнем до дъното.

Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

много ви благодаря Въпреки че мисля, че загубих парите си 288 евро.

Автоматичен превод:
Stelios11
преди 2 месеца

Още не всичко е загубено, но няма да ви убеждавам, че трябва да се получи добре. Повярвайте ми обаче, нашият екип ще се опита да се увери, че всичко е третирано справедливо и ще сме сигурни, че ще ви държим в течение за всичко, което се случва.👍

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Винаги се наслаждавайте на безплатните турнири и въпреки че не съм оставил много отзиви, това е чудесно място да прочетете надеждни отзиви и да играете на някои забавни турнири

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Много добре

Автоматичен превод:
преди 1 месец

👌

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Честит 😁

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да правим пари

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Великобритания

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Стойте далеч от измамниците на immerion. Те не плащат.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 месец

хубаво!! Чувствам тази нова функция.

Автоматичен превод:
Joeyboy1986
преди 1 месец

Страхотно, и планирате ли да напишете потребителска рецензия? Ако е така, за какво казино би било?😀

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Играя основно в казино Caliente онлайн. Слотове и малко блек джак.

Автоматичен превод:
Joeyboy1986
преди 1 месец

Благодаря за отговора, мислили ли сте да напишете потребителско мнение за казиното? Мисля, че може да бъде полезно и за играчите.🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, истината е, че е прекрасно да се играе, поздравления.

Автоматичен превод:
1...27 28 2930
Отидете на страницаот 30 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини