НачалоФорумОбщи дискусииПотребителски прегледи на казино

Потребителски прегледи на казино (страница 27)

 от Daniel
|
331 561 преглеждания 579 отговора |
|
1...26 27 28...30

Все още нищо и не очаквам нищо да се промени, те не искат да плащат

Автоматичен превод:

Здравейте, виждам, че е възникнала ситуация в казиното. Ако разбирам правилно, преминавате през проверка, прав ли съм? Все още ли е висящо? Не можете да изтеглите парите без тях, докато не са успешно зад вас, така че ще се опитам да бъда търпелив и да изчакам.

Ако нещо се промени или нищо не се промени, можете ли да ме уведомите, моля?

Автоматичен превод:

Да, в очакване на проверка, те също така ми отнеха възможността да играя игри, да депозирам или тегля, докато „историята ми на игра се проверява#. Те ме помолиха да бъда търпелив и да изчакам имейл.


Имах активен бонус по време на игра и ако прочетете общите им условия, те изброяват огромно количество игри като „ограничени при използване на бонус", така че е безопасно да се предположи, че ще конфискуват печалбите ми въз основа на това.


Прочетох множество оплаквания относно техните дъщерни сайтове (Betnuvo, 7Bets, Winsmania, Pitbet и т.н.) и казиното изглежда следва същата книга, която е:


Позволете на играча да играе с бонус и залог, използвайки всяка игра.

Ако играчът спечели много, замразете акаунта му, докато „историята на играта се преглежда"

В крайна сметка уведомете играча, че печалбите са натрупани в ограничена игра и анулирайте печалбите.


Въпреки че действителният бонус гласи „някои игри може да са ограничени", те не уточняват и трябва да се разровите в техните общи условия, за да намерите тази информация.


Към момента чакам резултата от прегледа/проверката на историята на играта, но няма да задържа дъх.


Харесва ми, че други са направили грешката да играят в този конкретен клон на казината.

Автоматичен превод:

Все още нищо и не очаквам нищо да се промени, те не искат да плащат

Автоматичен превод:

Не знам на кого отговаряте, добре е да използвате бутона "отговори" в случая. Мисля, че може да съм аз, но не съм писала нищо свързано с вас, затова питам.

Автоматичен превод:
Jaro

Моя грешка, простете ми.

Автоматичен превод:

Да, в очакване на проверка, те също така ми отнеха възможността да играя игри, да депозирам или тегля, докато „историята ми на игра се проверява#. Те ме помолиха да бъда търпелив и да изчакам имейл.


Имах активен бонус по време на игра и ако прочетете общите им условия, те изброяват огромно количество игри като „ограничени при използване на бонус", така че е безопасно да се предположи, че ще конфискуват печалбите ми въз основа на това.


Прочетох множество оплаквания относно техните дъщерни сайтове (Betnuvo, 7Bets, Winsmania, Pitbet и т.н.) и казиното изглежда следва същата книга, която е:


Позволете на играча да играе с бонус и залог, използвайки всяка игра.

Ако играчът спечели много, замразете акаунта му, докато „историята на играта се преглежда"

В крайна сметка уведомете играча, че печалбите са натрупани в ограничена игра и анулирайте печалбите.


Въпреки че действителният бонус гласи „някои игри може да са ограничени", те не уточняват и трябва да се разровите в техните общи условия, за да намерите тази информация.


Към момента чакам резултата от прегледа/проверката на историята на играта, но няма да задържа дъх.


Харесва ми, че други са направили грешката да играят в този конкретен клон на казината.

Автоматичен превод:

Ясно разбирам къде си.

С бонусите обаче често трябва да внимавате с различни неща и затова не е необичайно ограничените игри да са нещо, с което трябва да внимавате. Мислите ли, че сте играли или не сте сигурни? Ако сте прегледали списъка с игри, трябва да знаете този факт.

Автоматичен превод:
Jaro

Знам със сигурност, че играх ограничена игра, Gates of Olympus 1000 е в списъка им и това е, за което спечелих Max Win. Така че е неизбежно, просто чакам фондът да бъде анулиран сега хаха.


Чудя се защо казината правят определени игри „ограничени"?

Автоматичен превод:
Helterskelter22

О, вероятно е възможно печалбите ви да бъдат анулирани, но ще изчакаме заключението и как ще бъде то.

Мисля, че казината правят това главно, за да не станат нерентабилни, тъй като те също така дават на играча бонус, така че обикновено игрите с най-висок RTP или висока волатилност не са в списъка на тези, които можете да играете. 🤔

Автоматичен превод:
Jaro

Да, гадно е, и на мен ми се случва за първи път.


Щях да бъда изумен, ако не анулираха печалбите ми! Мога ли да поискам Betgem да бъде добавен към този сайт? Мисля, че хората трябва да бъдат информирани за връзките си със семейството на 7bet/Nuvobet и трябва да избягват на всяка цена.

Автоматичен превод:

Не е най-доброто, ако има

Автоматичен превод:

Да, гадно е, и на мен ми се случва за първи път.


Щях да бъда изумен, ако не анулираха печалбите ми! Мога ли да поискам Betgem да бъде добавен към този сайт? Мисля, че хората трябва да бъдат информирани за връзките си със семейството на 7bet/Nuvobet и трябва да избягват на всяка цена.

Автоматичен превод:

Всеки път, когато играете с бонус, моля, вижте Правилата и условията. Понякога дори да получите бонус и да има някакви изисквания, не е необходимо всичко да е там. Ето защо вероятно не бих играл много с бонусите, защото понякога те са по-скоро неудобство, отколкото удоволствие.

Що се отнася до казиното, вече го дадох на нашия екип за добавяне, така че те ще направят преглед.

Когато получите резултата, не се колебайте да го споделите.

Автоматичен превод:

Не е най-доброто, ако има

Автоматичен превод:

Здравей, можеш ли да ми кажеш за какво говориш или какво имаш предвид? Имате ли проблем и в казиното?

Автоматичен превод:
Jaro

Те анулираха печалбите ми вчера поради игра на ограничена игра

Автоматичен превод:
Helterskelter22

Добре, но от това, което написахме, все още ли разследват или това е окончателното решение?

Автоматичен превод:
Jaro

Това е тяхно окончателно решение

Автоматичен превод:
Helterskelter22

Е, съжалявам, не знам дали оплакването ще е за нещо, ако сте нарушили това правило, така че не искам да давам фалшиви надежди.

Вероятно най-доброто нещо, което можете да вземете от това, е винаги да разглеждате всичко, което трябва да знаете за бонусите, когато играете с тях.😕

Автоматичен превод:
Jaro

Научен урок, приключих с хазарта, хаха

Автоматичен превод:
Helterskelter22

Вероятно най-доброто нещо, което можете да направите. Който не играе накрая печели най-много. 😉

Автоматичен превод:

Хей момчета, възможно ли е? Чаках 82 дни за идентифициране на акаунта и за възстановяване на сумата.

Автоматичен превод:
Jaro

Да, това беше диво лудо пътуване и не по добър начин, викам да се откажа от него.

Автоматичен превод:

Хей момчета, възможно ли е? Чаках 82 дни за идентифициране на акаунта и за възстановяване на сумата.

Автоматичен превод:

Поздрави, това определено не е нормално време за проверка. Казиното каза ли ви също защо отнема толкова време? За кое казино става дума, моля? Казиното обеща ли ви възстановяване при какви обстоятелства?

Моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
1...26 27 28...30
Отидете на страницаот 30 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини