Здравейте, виждам, че е възникнала ситуация в казиното. Ако разбирам правилно, преминавате през проверка, прав ли съм? Все още ли е висящо? Не можете да изтеглите парите без тях, докато не са успешно зад вас, така че ще се опитам да бъда търпелив и да изчакам.
Ако нещо се промени или нищо не се промени, можете ли да ме уведомите, моля?
Hello, I see a situation has arisen in the casino. If I understand correctly you are going through verification am I right? It's still pending? You can't withdraw the money without it until it is successfully behind you so I would try to be patient and wait.
If something changes or nothing changes, could you let me know please?
Да, в очакване на проверка, те също така ми отнеха възможността да играя игри, да депозирам или тегля, докато „историята ми на игра се проверява#. Те ме помолиха да бъда търпелив и да изчакам имейл.
Имах активен бонус по време на игра и ако прочетете общите им условия, те изброяват огромно количество игри като „ограничени при използване на бонус", така че е безопасно да се предположи, че ще конфискуват печалбите ми въз основа на това.
Прочетох множество оплаквания относно техните дъщерни сайтове (Betnuvo, 7Bets, Winsmania, Pitbet и т.н.) и казиното изглежда следва същата книга, която е:
Позволете на играча да играе с бонус и залог, използвайки всяка игра.
Ако играчът спечели много, замразете акаунта му, докато „историята на играта се преглежда"
В крайна сметка уведомете играча, че печалбите са натрупани в ограничена игра и анулирайте печалбите.
Въпреки че действителният бонус гласи „някои игри може да са ограничени", те не уточняват и трябва да се разровите в техните общи условия, за да намерите тази информация.
Към момента чакам резултата от прегледа/проверката на историята на играта, но няма да задържа дъх.
Харесва ми, че други са направили грешката да играят в този конкретен клон на казината.
Yes awaiting verification, they have also taken away the ability for me to play games, to deposit or withdraw while "my play history is being checked#. They've asked me to be patient and wait for an email.
I had an active bonus at the time of playing and if you read their general terms and conditions, they list a massive amount of games as "restricted while using a bonus" so it's safe to assume they will confiscate my winnings based on this.
I've read numerous complaints regarding their sister sites (Betnuvo,7Bets, Winsmania, Pitbet etc...) and the Casino seem to follow the same playbook which is:
Allow player to play with a bonus and wager using any game.
If the player wins big, freeze their account while "play history is under review"
Eventually notify player that winnings were accrued on a restricted game and void winnings.
While the actual bonus states "some games may be restricted", they don't specify and you have to dig through their general terms to find this info.
As of now I'm waiting on the result of the play history review/verification but I won't hold my breath.
I like others have made the mistake at playing at this particular branch of casinos.
Не знам на кого отговаряте, добре е да използвате бутона "отговори" в случая. Мисля, че може да съм аз, но не съм писала нищо свързано с вас, затова питам.
I don't know who you are replying to, it would be good to use the "reply" button in this case. I think it might be me but I didn't write anything related to you so that's why I'm asking.
Да, в очакване на проверка, те също така ми отнеха възможността да играя игри, да депозирам или тегля, докато „историята ми на игра се проверява#. Те ме помолиха да бъда търпелив и да изчакам имейл.
Имах активен бонус по време на игра и ако прочетете общите им условия, те изброяват огромно количество игри като „ограничени при използване на бонус", така че е безопасно да се предположи, че ще конфискуват печалбите ми въз основа на това.
Прочетох множество оплаквания относно техните дъщерни сайтове (Betnuvo, 7Bets, Winsmania, Pitbet и т.н.) и казиното изглежда следва същата книга, която е:
Позволете на играча да играе с бонус и залог, използвайки всяка игра.
Ако играчът спечели много, замразете акаунта му, докато „историята на играта се преглежда"
В крайна сметка уведомете играча, че печалбите са натрупани в ограничена игра и анулирайте печалбите.
Въпреки че действителният бонус гласи „някои игри може да са ограничени", те не уточняват и трябва да се разровите в техните общи условия, за да намерите тази информация.
Към момента чакам резултата от прегледа/проверката на историята на играта, но няма да задържа дъх.
Харесва ми, че други са направили грешката да играят в този конкретен клон на казината.
Yes awaiting verification, they have also taken away the ability for me to play games, to deposit or withdraw while "my play history is being checked#. They've asked me to be patient and wait for an email.
I had an active bonus at the time of playing and if you read their general terms and conditions, they list a massive amount of games as "restricted while using a bonus" so it's safe to assume they will confiscate my winnings based on this.
I've read numerous complaints regarding their sister sites (Betnuvo,7Bets, Winsmania, Pitbet etc...) and the Casino seem to follow the same playbook which is:
Allow player to play with a bonus and wager using any game.
If the player wins big, freeze their account while "play history is under review"
Eventually notify player that winnings were accrued on a restricted game and void winnings.
While the actual bonus states "some games may be restricted", they don't specify and you have to dig through their general terms to find this info.
As of now I'm waiting on the result of the play history review/verification but I won't hold my breath.
I like others have made the mistake at playing at this particular branch of casinos.
Ясно разбирам къде си.
С бонусите обаче често трябва да внимавате с различни неща и затова не е необичайно ограничените игри да са нещо, с което трябва да внимавате. Мислите ли, че сте играли или не сте сигурни? Ако сте прегледали списъка с игри, трябва да знаете този факт.
I clearly understand where you are.
However, with bonuses you often have to be careful with various things and therefore it is not unusual that restricted games are something to be careful with. Do you think you have played one or are you not sure? If you went through the list of games you should know this fact.
Знам със сигурност, че играх ограничена игра, Gates of Olympus 1000 е в списъка им и това е, за което спечелих Max Win. Така че е неизбежно, просто чакам фондът да бъде анулиран сега хаха.
Чудя се защо казината правят определени игри „ограничени"?
I know for a fact I played a restricted game, Gates of Olympus 1000 is on their list and that's what I won the Max Win on. So it is inevitable, just waiting for the fund to be void now lol.
I wonder why do casinos make certain games 'restricted'?
О, вероятно е възможно печалбите ви да бъдат анулирани, но ще изчакаме заключението и как ще бъде то.
Мисля, че казината правят това главно, за да не станат нерентабилни, тъй като те също така дават на играча бонус, така че обикновено игрите с най-висок RTP или висока волатилност не са в списъка на тези, които можете да играете. 🤔
Oh, so it's probably possible that your wins will be voided but we'll wait for the conclusion and how it will be.
I think that casinos do this mainly to not make themselves unprofitable, since they also give the player a bonus, so usually the games with the highest RTP or high volatility are not on the list of the ones you can play. 🤔
Да, гадно е, и на мен ми се случва за първи път.
Щях да бъда изумен, ако не анулираха печалбите ми! Мога ли да поискам Betgem да бъде добавен към този сайт? Мисля, че хората трябва да бъдат информирани за връзките си със семейството на 7bet/Nuvobet и трябва да избягват на всяка цена.
Yeah it sucks, first time it's happened to me too.
I'd be astounded if they didn't void my winnings! Could I request Betgem is added to this site? I think people need to be made aware of their connections to the 7bet/Nuvobet family and they should avoid at all costs..
Да, гадно е, и на мен ми се случва за първи път.
Щях да бъда изумен, ако не анулираха печалбите ми! Мога ли да поискам Betgem да бъде добавен към този сайт? Мисля, че хората трябва да бъдат информирани за връзките си със семейството на 7bet/Nuvobet и трябва да избягват на всяка цена.
Yeah it sucks, first time it's happened to me too.
I'd be astounded if they didn't void my winnings! Could I request Betgem is added to this site? I think people need to be made aware of their connections to the 7bet/Nuvobet family and they should avoid at all costs..
Всеки път, когато играете с бонус, моля, вижте Правилата и условията. Понякога дори да получите бонус и да има някакви изисквания, не е необходимо всичко да е там. Ето защо вероятно не бих играл много с бонусите, защото понякога те са по-скоро неудобство, отколкото удоволствие.
Що се отнася до казиното, вече го дадох на нашия екип за добавяне, така че те ще направят преглед.
Когато получите резултата, не се колебайте да го споделите.
Whenever you play with a bonus, please refer to the Terms and Conditions. Sometimes even if you get a bonus and there are some requirements, not everything has to be there. That's why I probably wouldn't play too much with bonuses because sometimes they are more of a nuisance than an enjoyment.
As for the casino, I've already given it to our team to add, so they'll do a review.
When you get the result, feel free to share it.
Те анулираха печалбите ми вчера поради игра на ограничена игра
They voided my winnings yesterday due to playing a restricted game
Добре, но от това, което написахме, все още ли разследват или това е окончателното решение?
Well, but from what we have written, are they still investigating, or is this the final decision?
Е, съжалявам, не знам дали оплакването ще е за нещо, ако сте нарушили това правило, така че не искам да давам фалшиви надежди.
Вероятно най-доброто нещо, което можете да вземете от това, е винаги да разглеждате всичко, което трябва да знаете за бонусите, когато играете с тях.😕
Well, I'm sorry, I don't know if the complaint will be for something if you broke this rule, so I don't want to give any false hope.
Probably the best thing to take from this is to always look at everything you need to know about bonuses when you play with them.😕
Научен урок, приключих с хазарта, хаха
Lesson learned, I’m done with gambling now lol
Вероятно най-доброто нещо, което можете да направите. Който не играе накрая печели най-много. 😉
Probably the best thing you can do. Who doesn't play in the end wins the most. 😉
Хей момчета, възможно ли е? Чаках 82 дни за идентифициране на акаунта и за възстановяване на сумата.
Hey guys, is it possible? I've been waiting for 82 days for account identification and for a refund.
Βρε παιδιά είναι δυνατόν 82 ημέρες περιμένω ταυτοποίηση λογαριασμό και από συρσυ χρημματων
Хей момчета, възможно ли е? Чаках 82 дни за идентифициране на акаунта и за възстановяване на сумата.
Hey guys, is it possible? I've been waiting for 82 days for account identification and for a refund.
Βρε παιδιά είναι δυνατόν 82 ημέρες περιμένω ταυτοποίηση λογαριασμό και από συρσυ χρημματων
Поздрави, това определено не е нормално време за проверка. Казиното каза ли ви също защо отнема толкова време? За кое казино става дума, моля? Казиното обеща ли ви възстановяване при какви обстоятелства?
Моля, уведомете ме.
Greetings, this is definitely not a normal time for verification. Did the casino also tell you why it takes so long? What casino is this about please? Did the casino promise you a refund under what circumstances?
Please let me know.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.