ФорумОбщи дискусииMiFinity проблеми с теглене

MiFinity проблеми с теглене (страница 2)

преди 1 година от Daniela93x
|
9019 преглеждания 28 отговора |
|
1 2
NikeLaos
преди 1 година

Здравейте.

Съжалявам, че трябва да кажа, че това е извън обсега ви. Честно казано, не можем да направим нищо за вас.

Заради другите, моля, дръжте ни в течение. Надявам се това да е само временен проблем!

Автоматичен превод:
Sepp187
преди 1 година

Здравейте!

Има ли някакъв шанс Mifinity да има проблеми, когато става въпрос за транзакции, свързани с хазарт, особено когато става дума за региона на Германия?

Не знам, но просто не изглежда като чисто съвпадение. Честно казано не знам какво да предложа. 🙁

Автоматичен превод:
преди 1 година

И тогава получавате съобщение като това по имейл... въпреки че вече им обясних, че вече съм верифициран и не мога да кача нищо, защото вече съм верифициран и съм качил документите преди почти 2 години.. . и вие също сте всички изброени под документи и приети... мирише на възможен по-голям проблем с Mifinity, съветвам всеки да депозира нещо там за момента или ако все още е възможно да изтегли парите си там, това напомня аз много от MuchB. ..

Трябва да потвърдим данните за вашия акаунт, като потвърдим самоличността ви.


Моля, влезте във вашия Mifinity eWallet

Отидете в секцията за качване на документи

Качете всички поискани документи, както е посочено по-долу:

За да потвърдите личните си данни, моля, качете ясно копие на следните елементи (в PDF или JPEG формат):

- Селфи със себе си, държащ документ за самоличност до лицето си (паспорт, лична карта или шофьорска книжка)

Вашите документи ще бъдат прегледани в рамките на 2 работни дни.



Автоматичен превод:
Sepp187
преди 1 година

о!

Бих искал да ви помогна, но няма допълнителен контакт, който мога да осигуря освен поддръжката,..

Какво ще кажете да публикувате отговор през техния акаунт в Instagram?

https://www.instagram.com/mifinity_payments/

Автоматичен превод:
преди 1 година

Един въпрос, ако минат 7 дни и не се свържа с mifinify, парите ще се върнат ли на подателя?

Автоматичен превод:
Sepp187
преди 1 година

Трябва да изпратите имейл на clientservice@mifinity.com и да обясните ситуацията, която трябваше да проверя два пъти, след като вторият път не трябваше да го правя отново. Открих, че са много любезни, когато им изпратите имейл, но не съм сигурен дали работят през почивните дни

Автоматичен превод:
преди 1 година

Един въпрос, ако минат 7 дни и не се свържа с mifinify, парите ще се върнат ли на подателя?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Аз нямам представа; опитайте се да прегледате условията, бих казал. Съжалявам, това е нещо, което не знам.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Добър ден на всички,


Виждал съм много негативни коментари за Mifinity, питах дали правят тегления и дали всичко върви добре или имат проблеми за Португалия например.


Благодаря на всеки, който помогне.

Автоматичен превод:
bp54
преди 7 месеца

Преместих публикацията ви в тази тема, където можете да получите някои отговори на въпроса си и се надявам, че ще можете да се свържете с някои други потребители тук.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини