ФорумОбщи дискусииMiFinity проблеми с теглене

MiFinity проблеми с теглене

преди 1 година от Daniela93x
|
5298 преглеждания 28 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година

Здравейте, поисках 2 тегления от моя акаунт в MiFinity към моята банкова сметка. И двамата са в състояние "в KYC опашка" от почти 3 дни. Иначе парите винаги се превеждаха веднага, най-късно след няколко часа. Разбира се, поддръжката не отговаря. Някой има ли идея какво мога да направя?

Автоматичен превод:
Daniela93x
преди 1 година

Здравей Даниела,

Проверихте ли какво е състоянието на вашата казино сметка с тези две тегления? Първо всичко трябва да се направи в заявка за казино.

Автоматичен превод:
Honza
преди 1 година

Да, парите бяха изплатени от казиното и вече бяха кредитирани в моя MiFinity акаунт. Когато го дебитирах по банковата сметка, единственото нещо, което се появи в процеса, беше „в KYC опашката". И е в това състояние от няколко дни.

Автоматичен превод:
Daniela93x
преди 1 година

и опитвали ли сте да се свържете с тях чрез този имейл адрес: clientservices@mifinity.com ? Освен това можете да опитате да се свържете с тях чрез социалните медии какво имат. От моя личен опит twitter и facebook са добри платформи за решаване на проблеми.🙂

Автоматичен превод:
Honza
преди 1 година

Да, свързах се чрез този имейл и чрез Facebook. И двете засега без успех. За жалост.


Автоматичен превод:
Daniela93x
преди 1 година

Можете също да опитате Twitter, това е може би най-добрата платформа, където да ескалирате проблема си. Просто искам да съм сигурен. Направихте ли вече някои тегления от казиното към вашата MiFinity сметка? Без проблеми ли беше? Изпратихте ли всички необходими документи до казиното и MiFinity за проверка? KYC проверката е много важна, за да получите парите си от казина и акаунт в MiFinity.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Имам същия проблем.

Моят акаунт в Myfinity е напълно потвърден и няколко пъти съм правил депозити и тегления там. В миналото тегленията към банковата сметка винаги се обработваха директно.


Сега пише „На опашка за KYC", което изглежда е така за много клиенти в момента.

Автоматичен превод:
Daniela93x
преди 1 година

Изплатено ли ти е междувременно Даниела?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Така че изплащането ми вече е обработено и премина доста бързо.

Все още се чудя защо в момента има само опашка за KYC, когато искате да платите.

Автоматичен превод:
Tobias137
преди 1 година

Звучи така, сякаш просто трябва да верифицират акаунта ви, но нямат достатъчно човешки ресурси, за да обработят документите достатъчно бързо, така че се озовахте на опашка 😕

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

При мен е обратното, моят депозит чрез MiFinity Instantbanking не е наличен, въпреки че вече е приспаднат от сметката ми.

И разбира се няма реакция от поддръжката. Това изглежда е обичайна практика там на острова. Фактът, че тази мръсна услуга няма чат/телефонна поддръжка, говори много.

Безскрупулна компания, от която да стоите далеч.

Акаунта там със сигурност пак ще бъде анулиран.

Автоматичен превод:
ZockerMH1102
преди 10 месеца

Опитахте ли също да се свържете с поддръжката на MiFinity? Само идея, но бих пробвал и това за всеки случай.

Както и да е, колко време чакаш?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Може ли някой да ми помогне да прехвърля парите от MiFinity към банка във вашата страна? :(

В Колумбия е доста трудно да можеш да направиш това 🙁

Автоматичен превод:
IsabelaEscobar1818
преди 9 месеца

Здравей.

Според мен бихте искали да прехвърлите парите си в нечия друга банкова сметка, прав ли съм?

Знаете, че не сте убедени, че това е най-доброто решение.

Но може и да го разбера погрешно.

Можете ли вместо това да намерите друг портфейл, който ви позволява да теглите парите директно?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, аз съм на mifinity и също съм напълно потвърден, сега исках да получа пари, изплатени по банковата ми сметка, но беше отхвърлено, може ли някой да ми помогне?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Нов съм в mifinity, за съжаление съм напълно верифициран, сега исках да изтегля пари от банковата си сметка и беше отхвърлено в рамките на 1 минута 😞 може ли някой да ми помогне, моля

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, аз съм с mifinity и също съм напълно верифициран, сега исках да получа пари по банковата си сметка, но беше отхвърлено, може ли някой да ми помогне?

Автоматичен превод:
maximillianhabermann
преди 7 месеца

Здравейте опитахте ли да попитате поддръжката какъв е проблемът, че тегленето ви е отхвърлено? Мисля, че най-доброто място да започнете е там, но се надяваме, че ще получите някои отговори и от играчи с подобен опит.

Както и да е, можете ли да опитате първо с поддръжка на mifinity и да ни кажете какъв отговор сте получили?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Немски:

Бавно, но сигурно ставам изключително раздразнен от Mifinity.... Не мога да изплатя нищо „кумулативният лимит на транзакциите е достигнат". Това е голяма сума в 4-цифрения диапазон. Не съм получавал обратна връзка от Mifinity от събота, 30 септември 2023 г., нито по имейл, нито по телефона. Сега отворих 4 билета "увеличаване на лимитите". Напълно съм проверен и нищо не се случва. Може ли някой тук да подкрепи?


Английски:

Бавно, но сигурно ставам изключително раздразнен от Mifinity.... Не мога да изплатя нищо „кумулативният лимит на транзакциите е достигнат". Това е голяма сума в 4-цифрения диапазон. Не съм получавал обратна връзка от Mifinity от събота, 30 септември 2023 г., нито по имейл, нито по телефона. Сега отворих 4 билета "увеличаване на лимитите". Напълно съм проверен и нищо не се случва. Може ли някой тук да подкрепи?


Благодаря предварително.


KR

Нилс

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да Здравейте скъпи форуме,

Имам акаунт в Mifinity от 2022 г. и се верифицирах тогава и достигнах лимита от 1000 евро преди почти 2 дни, според имейла от Mifinity, и сега вече не мога да получавам пари от казиното или да ги изплащам от Mifinity Няма отговор по имейл и не разбирам защо имам лимит само от 1000 евро за транзакции, въпреки че съм потвърден... тъй като рядко съм използвал Mifinty и сега е почти четирицифрен лимит Сумата е, до която не мога да стигна и не съм чел много положителни доклади в няколко теми относно поддръжката, затова исках да попитам дали има хора тук във форума, които имат VIP статус или имат директен контакт и могат да попитат какво става . Над 48 ЧАСА без отговор (2 имейла), без чат, без опция в акаунта, въпреки че винаги има известие Лимитът на транзакцията е достигнат, отидете в профила си Сами... и т.н. мирише на дълъг процес, за да получите парите си. ..и изобщо не мога да разбера, че са само 1000 евро, иначе винаги чета 2000 евро или 20 000 евро при проверка и те получиха всички документи директно тогава преди почти 2 години, само парите, които изчезнаха от MuchB и Сега нещо подобно... само проблеми и разочарование от всички тези доставчици.

LG

Сеп

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини