Здравей CasinoGuru,
Бих искал да ви помоля да изтриете моя акаунт и с него всички съществуващи данни. Моите публикации и записи също трябва да бъдат премахнати.
Напомням ви за политиката за поверителност.
Много благодаря предварително.
Най-добри пожелания, Player1248
Hello CasinoGuru,
I would like to ask you to delete my account and with it all existing data. My posts and entries should also be removed.
I remind you of the privacy policy.
Many thanks in advance.
Best regards,Player1248
Hallo CasinoGuru,
Ich möchte Sie bitten mein Konto bei Ihnen zu löschen und damit sämptliche vorhandenen Daten.Meine Beiträge und Einträge sollen auch entfernt werden.
Ich erinnere Sie an die Datenschutzbestimmungen.
Vielen Dank im vorraus.
Mit freundlichen Grüßen,Player1248
здравейте, бих искал да помоля акаунтът ми на казино гуру да бъде закрит, моля. Вече не желая да използвам уебсайта, имам проблем с хазарта и бих искал да премахна всички неща, свързани с хазарта, от живота си.
поздрави, wasim
hi, i would like to request my casino guru account to be closed please. I no longer wish to use the website, i have a gambling problem and would like to remove any gambling related things from my life.
kind regards, wasim
Здравей CasinoGuru,
Бих искал да ви помоля да изтриете моя акаунт и с него всички съществуващи данни. Моите публикации и записи също трябва да бъдат премахнати.
Напомням ви за политиката за поверителност.
Много благодаря предварително.
Най-добри пожелания, Player1248
Hello CasinoGuru,
I would like to ask you to delete my account and with it all existing data. My posts and entries should also be removed.
I remind you of the privacy policy.
Many thanks in advance.
Best regards,Player1248
Hallo CasinoGuru,
Ich möchte Sie bitten mein Konto bei Ihnen zu löschen und damit sämptliche vorhandenen Daten.Meine Beiträge und Einträge sollen auch entfernt werden.
Ich erinnere Sie an die Datenschutzbestimmungen.
Vielen Dank im vorraus.
Mit freundlichen Grüßen,Player1248
Здравейте!
Тъй като това е единствената ви публикация във форума, не разбирам много добре вашата молба или напомняне. Може би искате вашата публикация за оплакване да бъде скрита като чувствителна?
Само за да знаете, ние не изтриваме оплаквания, защото те засягат индекса за безопасност на казиното и служат като вид предупреждение за общността.
Ще чакам вашия отговор.
Hello!
Since this is your only forum post, I do not understand your request or reminder very well. Do you perhaps wish your complaint post to be hidden as sensitive?
Just for you to know, we do not delete complaints because they affect the Casino Safety Index and serve as a sort of warning for the community.
I'll wait for your response.
Ако искате да изтриете акаунта си, ние ще го направим вместо вас. Просто потвърдете заявката си, моля.
If you wish to delete your account, we will do it for you. Just confirm your request, please.
Да, точно така си го представях, но също така бих искал да се регистрирам с друг имейл адрес, а не през Google, защото рядко влизам в моята Google поща.
Вече имах акаунт при вас под petermischker@web.de и го деактивира преди време. Можете ли просто да го активирате отново и да деактивирате моя акаунт в Google.
Благодаря ти
Yes, that's exactly how I imagined it, but I would also like to register with a different email address and not via Google, because I rarely go to my Google mail.
I already had an account with you under petermischker@web.de and deactivated it some time ago. Can you simply reactivate it and deactivate my google account.
Thank you
ja genau so habe ich mir das vorgestellt,aber ich würde mich auch gerne mit einer anderen email adresse anmelden und nicht über google.Weil ich gehe zu selten auf meine google mail.
Ich hatte bei Ihnen schon mal ein Konto unter petermischker@web.de und habe es vor einiger Zeit deaktiviert.Können sie es einfach wieder aktivieren und mein google konto deaktivieren.
Vielen Dank
Здравейте. Ние ще направим както поискате.
За съжаление, не е възможно да активирате отново предишния си акаунт поради GDPR. Така че, ако искате да отворите нов акаунт, не се колебайте да го направите от самото начало.
Ако имате нужда от друга помощ, моля, уведомете ни.
Hello. We will do as you request.
Unfortunately, it is not possible to reactivate your previous account due to GDPR. So, if you wish to open a new account, feel free to do it from the beginning.
If you need any other help, let us know, please.
Здравейте, радвам се, че успяхте да разрешите вашия случай.
Сега закривам акаунта ви.
Остани добре! 🙂
Hello, I'm glad you managed to solve your case.
Now I'm closing your account.
Stay well ! 🙂
И така, искате ли да закриете друг акаунт или искате да закриете своя акаунт в Casino Guru? Честно казано, не можах да кажа. Уведомете ни, моля.
So, do you want to close another account or do you want to close your Casino Guru account? Frankly, I couldn't tell. Let us know, please.
Здравейте, мога ли да знам защо искате да затворите акаунта си? Видях, че имате открита жалба срещу казиното и не сте отговорили на Томас, за да се опита да ви помогне.
Не мислите ли, че ако имате проблем, е по-добре първо да се опитате да го разрешите и след това да затворите акаунта?
Hi, could I please know why you want to close your account ? I saw that you have an open complaint against the casino and you didn't reply to Tomas to try to help you.
Don't you think that if you have a problem it would be better to try to solve it first and then close the account ?
не, благодаря много, искам да отменя жалбата и да изтрия акаунта си, защото вече говорих с казиното и проблемът е решен, благодаря много
no thanks a lot I want to cancel the complaint and delete my account because I already talked with casino and problem is fixed thanks a lot
Е, тогава вашият акаунт вече е затворен.
Приятен ден 🙂!
Well then, your account has been closed now.
Have a good day 🙂 !
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.