ФорумОбщи дискусииИзтрий моя акаунт

Изтрий моя акаунт

преди 2 години от Kimhar15
|
20860 преглеждания 67 отговора |
|
1 2...4
Добавете пост
преди 2 години

Как да изтрия акаунта си?

Автоматичен превод:
Kimhar15
преди 2 години

Здравейте.

Моля, изпратете ми имейл: radka@casino.guru чрез имейл адреса, който сте използвали при създаването на акаунт тук (имейл за регистрация, който може да бъде намерен във вашия акаунт в секция "моят профил") и аз ще изтрия вашия акаунт за постоянно.

Нещо се е объркало, моля?

Ако имате нужда от помощ, просто попитайте.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка

Можете ли да затворите и моя акаунт, моля!

Моята имейл регистрация е:

Редактиран от Radka преди 2 години
Причина: имейл е изтрит
Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, бих искал да знам как да изтрия акаунта си в различните казина. Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, бих искал да знам как да изтрия акаунта си в различните казина. Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Ако искате да изтриете акаунта си в казино, ще трябва да се свържете с отдела за поддръжка на клиенти и да им кажете, че сте поискали самоизключване, алтернативно да им кажете, че искате акаунтът ви да бъде закрит, имайте предвид, когато заявявате...направете не забравяйте да им предоставите своя имейл адрес, този, който сте използвали при откриването на акаунта.

Автоматичен превод:
marisolbet
преди 2 години

Здравейте, трябва да пишете на поддръжката в различните казина. Първо получавате безплатни завъртания, за да можете да останете клиент и да играете по-дълго.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, бих искал да знам как да изтрия акаунта си в различните казина. Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 2 години

За съжаление няма окончателен инструмент за закриване на всички акаунти във всички казина, в които някога сте играли. 🙁

Опитваме се да разработим такъв инструмент, но той все още далеч не е готов.

Една любезна бележка, ако се борите с някаква форма на пристрастяване към хазарта, винаги информирайте казиното за тази причина за самоизключване.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, бих искал да изтрия акаунта си

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте.

бих искал да изтрия акаунта си, моля


Автоматичен превод:
Kimhar15
преди 1 година

Опцията почти винаги се намира в настройките, в края на всичко

Автоматичен превод:
преди 1 година

И ако тази нишка все още се вижда, това е защото все още не сте изтрили акаунта си

Автоматичен превод:
jackiefros797
преди 1 година

Хм, това не е вярно. Но ако почти винаги намирате тази опция в настройките, можете ли да направите екранна снимка и да ни я покажете може би?

Автоматичен превод:
jackiefros797
преди 1 година

С това също не мога да се съглася, защото при изтриване на акаунта изчезва името, което се заменя както виждаме- Anonymized. Нишката все още ще се вижда.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Можете ли да затворите този акаунт, тъй като беше много безполезен и подвеждащ по отношение на всичко

Автоматичен превод:
anthonyoflanagan72
преди 1 година

Съжалявам, тъй като имате открита жалба. Просто не мога да го направя сега.

Наистина ли сте сигурни, че нямате нужда от помощ за проблема си? Мога да помоля екипа за жалби да затвори жалбата, за да затворя този акаунт. Това ли искате, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Е, явно не сте направили нищо от мое име, но не оставяйте оплакването отворено, спрете да ми изпращате съобщения, за да провокирате злоупотреба и реакция, тъй като сте много непродуктивни, но не, оставете го отворено, просто ще ви блокирам от моя страна, за да знаете, че те вземат измамно парите на хората несправедливо и имате врат, това е всичко, което трябва да защитите това казино или каквото и да било по този въпрос, тъй като съм виждал купища оплаквания в този форум, в които се твърди, че се е случило на много хора, така че

Редактиран от Radka преди 1 година
Причина: Оскърбително съдържание
Автоматичен превод:
anthonyoflanagan72
преди 1 година

Можете ли просто да спрете да бъдете обидчиви?

Като администратор на този форум ви питам за последен път. Всяка друга обидна публикация ще бъде изтрита.

Знаете, че има стотици отворени жалби, поради което екипът разполага със седмица за всеки ход, това е посочено в ръководството, искате ли да погледнете?

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration

file

Трябва да сте търпеливи. Надявам се, че можете да разберете това.

Приятен уикенд!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ще спра да публикувам, просто се защитавам, искам да не бъда обиден и чао

Автоматичен превод:
преди 1 година

Така че днес получих съобщение от вас. Все още искам да оспоря това, тъй като да, някои условия може да са били нарушени, за които не знаех, но въпросните пари трябваше автоматично да бъдат върнати в казиното като бонус, който не е изпълнен и парите никога не трябва да бъдат конфискувани, тъй като не знаех за условията, че те могат да правят това, което са правили, тъй като другите казина не са разрешавали игри, но това никога не трябва да кара играча да губи парите си за неопределено време, както са направили там, не е трябвало да правят това, което направиха като мен Аз съм просто клиент и те ме наказаха незаконно, като ми откраднаха 191,00, което е много нечестно и има игри и мога честно да кажа, че 40,00 бяха натрупани честно, а 150,00 спечелих на рулетка, така че що се отнася до залога, да, според мен не беше аз, но те трябва приспаднете част от бонусния залог срещу действителния ми залог, така че тези единици са нарушени справедливо, можете да видите, че съм жертва на кражба, ако можете да погледнете отново този проблем, току-що разбрах, че това е незаконно, те могат да бъдат съдени, ако се свържа с игралната комисия

Автоматичен превод:
преди 1 година

Има наличен там край, ако има нещо, не трябва да им се разрешава да правят бизнес период, тъй като това е сайт, който не спазва и е нарушил закон и може да бъде глобен, вярвам, че не съм направил нищо незаконно, само играех там игри

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини