Здравейте.
Моля, изпратете ми имейл: radka@casino.guru чрез имейл адреса, който сте използвали при създаването на акаунт тук (имейл за регистрация, който може да бъде намерен във вашия акаунт в секция "моят профил") и аз ще изтрия вашия акаунт за постоянно.
Нещо се е объркало, моля?
Ако имате нужда от помощ, просто попитайте.
Hello.
Please send me an email: radka@casino.guru via the email address you used when creating an account here (registration email which can be found in your account in section "my profile") and I will delete your account permanently.
Has anything gone wrong, please?
If you need any help, just ask.
Ако искате да изтриете акаунта си в казино, ще трябва да се свържете с отдела за поддръжка на клиенти и да им кажете, че сте поискали самоизключване, алтернативно да им кажете, че искате акаунтът ви да бъде закрит, имайте предвид, когато заявявате...направете не забравяйте да им предоставите своя имейл адрес, този, който сте използвали при откриването на акаунта.
If you want to delete your account in a casino, you'll have to contact the customer support and tell them you request a self exclude, alternatively tell them you want your account to be closed, mind you,when requesting....make sure you provide them your email address, the one you used in opening the account.
Здравейте, трябва да пишете на поддръжката в различните казина. Първо получавате безплатни завъртания, за да можете да останете клиент и да играете по-дълго.
Hello, you have to write to the support in the different casinos. You get free spins first so that you can remain a customer and play for longer.
Hallo, sie müssen den Support in den verschiedenen Casinos anschreiben. Sie bekommen erstmal freispiele damit sie noch länger Kunde bleiben und spielen.
За съжаление няма окончателен инструмент за закриване на всички акаунти във всички казина, в които някога сте играли. 🙁
Опитваме се да разработим такъв инструмент, но той все още далеч не е готов.
Една любезна бележка, ако се борите с някаква форма на пристрастяване към хазарта, винаги информирайте казиното за тази причина за самоизключване.
Sadly there is no ultimate tool to close all accounts in all casinos you have ever played in. 🙁
We're trying to develop such tool, but it's far from ready yet.
Just a kind note, if you fight any form of gambling addiction, always inform the casino, about this reason for self-exclusion.
Опцията почти винаги се намира в настройките, в края на всичко
The option is almost always found in settings, at the end of everything
Хм, това не е вярно. Но ако почти винаги намирате тази опция в настройките, можете ли да направите екранна снимка и да ни я покажете може би?
Hmm, that's not true. But if you almost always found this option in settings, can you take a screenshot and show it to us maybe ?
С това също не мога да се съглася, защото при изтриване на акаунта изчезва името, което се заменя както виждаме- Anonymized. Нишката все още ще се вижда.
I can't agree with this either, because when the account is deleted, the name disappears, which is replaced as we can see- Anonymized. The thread will still be visible.
Съжалявам, тъй като имате открита жалба. Просто не мога да го направя сега.
Наистина ли сте сигурни, че нямате нужда от помощ за проблема си? Мога да помоля екипа за жалби да затвори жалбата, за да затворя този акаунт. Това ли искате, моля?
I'm sorry, since you have an open complaint. I just can't do that now.
Are you really sure you don't need help with your issue? I can ask the Complaint Team to close the complaint in order to close this account, is this what you want, please?
Е, явно не сте направили нищо от мое име, но не оставяйте оплакването отворено, спрете да ми изпращате съобщения, за да провокирате злоупотреба и реакция, тъй като сте много непродуктивни, но не, оставете го отворено, просто ще ви блокирам от моя страна, за да знаете, че те вземат измамно парите на хората несправедливо и имате врат, това е всичко, което трябва да защитите това казино или каквото и да било по този въпрос, тъй като съм виждал купища оплаквания в този форум, в които се твърди, че се е случило на много хора, така че
Well you've clearly done nothing on my behalf but no leave the complain open stop messaging me as to provoke abuse and reaction as your very unproductive but no leave it open I'll just block you on my end so you know they are fraudulently taking people's money unfairly and you have a neck that's all you have to defend this casino or any for that matter as I've seen loads of complaints on this forum stating it happened to loads of people so
Можете ли просто да спрете да бъдете обидчиви?
Като администратор на този форум ви питам за последен път. Всяка друга обидна публикация ще бъде изтрита.
Знаете, че има стотици отворени жалби, поради което екипът разполага със седмица за всеки ход, това е посочено в ръководството, искате ли да погледнете?
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration
Трябва да сте търпеливи. Надявам се, че можете да разберете това.
Приятен уикенд!
Could you just stop being offensive?
As an admin of this forum, I ask you one last time. Any other offensive post will be deleted.
You know there are hundreds of open complaints, thus the Team has a week for each turn, this is stated in the guide, care to take a look?
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#duration
You need to be patient. I hope you can understand that.
Have a nice weekend!
Ще спра да публикувам, просто се защитавам, искам да не бъда обиден и чао
I will stop posting I'm just defending my self I wish not to be offensive and googbye
Така че днес получих съобщение от вас. Все още искам да оспоря това, тъй като да, някои условия може да са били нарушени, за които не знаех, но въпросните пари трябваше автоматично да бъдат върнати в казиното като бонус, който не е изпълнен и парите никога не трябва да бъдат конфискувани, тъй като не знаех за условията, че те могат да правят това, което са правили, тъй като другите казина не са разрешавали игри, но това никога не трябва да кара играча да губи парите си за неопределено време, както са направили там, не е трябвало да правят това, което направиха като мен Аз съм просто клиент и те ме наказаха незаконно, като ми откраднаха 191,00, което е много нечестно и има игри и мога честно да кажа, че 40,00 бяха натрупани честно, а 150,00 спечелих на рулетка, така че що се отнася до залога, да, според мен не беше аз, но те трябва приспаднете част от бонусния залог срещу действителния ми залог, така че тези единици са нарушени справедливо, можете да видите, че съм жертва на кражба, ако можете да погледнете отново този проблем, току-що разбрах, че това е незаконно, те могат да бъдат съдени, ако се свържа с игралната комисия
So I got a message from you today I do still wish to dispute this as yes some terms could of been breached that I was unaware of but the money in question should of automatically been returned to the casino as bonus not fuffilled and the money should never be conviscated as I was unaware of there terms that they can do what they did as other casinos have not allowed games but that should never cause the player to loose his money indefinitely as they have done there not supposed to do wats they did as I'm just the customer and they punished me unlawfully by stealing the 191.00 that's very unfair and it's there games ando I can honestly say 40.00 was accumulated fair and the 150.00 I won on roulette so as regArds the wager yes it was not me according but they should deduct somega of the bonus wager against my actual wager so the breached these units fairly you can see I'm the victim of theft if you can relook at this issue just I found out this is illegal they can be sued if I got in touch with the gaming commission
Има наличен там край, ако има нещо, не трябва да им се разрешава да правят бизнес период, тъй като това е сайт, който не спазва и е нарушил закон и може да бъде глобен, вярвам, че не съм направил нищо незаконно, само играех там игри
There available on there end if anything they shouldn't be allowed to do business period as it's there site that did not abide and broke a law and can be fined I believe as I done nothing illegal only played there games
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.