ФорумОбсъждане на жалбиЖалба срещу онлайн казино

Жалба срещу онлайн казино

преди 2 години от vchartrand
|
3667 преглеждания 16 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

Може ли някой да ме посъветва с кого трябва да се свържа относно подаване на жалба срещу конкретно онлайн казино.


Автоматичен превод:
vchartrand
преди 2 години

Здравейте, с удоволствие ще ви помогна 🙂. Срещу кое казино бихте искали да подадете жалба, моля?

(Обикновено посещавате раздела за жалби за конкретното казино и натискате „подай жалба")

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радха. Благодаря ви за бързия отговор. След като написах този пост, оттогава намерих формуляра, където подавам жалбата си. Един въпрос към вас е. Има ли начин да запазя моята молба за жалба преди да я изпратя. Доста е дълъг и няма да мога да го изпратя днес. Благодаря ти !

Автоматичен превод:
vchartrand
преди 2 години

Опитах междувременно и ви препоръчвам да започнете да попълвате формуляра, когато имате малко време за него. Не можах да продължа след излизане - трябваше да започна отначало. Дано да помогне малко.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Благодаря ти Радка!

Автоматичен превод:
vchartrand
преди 2 години

FYI.. Не успях да сменя пола си от предпочитам да не кажа на женски на моята форма. Освен това не успях да премина към следващата стъпка, когато се опитвах да изпратя попълнения си формуляр. Следващият бутон не работеше


плисирани. форми

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Радка, не мога да направя екранна снимка на разговорите си с въпросното казино. Тъй като завърших формуляра си за жалби, бих искал да знам дали мога да препратя имейлите на някой в отдела за жалби, за да бъдат съпоставени с формуляра ми за жалби? Благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте . Има ли някой на разположение да ми помогне, моля? Благодаря ти!

Автоматичен превод:
vchartrand
преди 2 години

Здравей, vchartrand. Вашата жалба сега чака за преглед. Веднага след като бъде направено, ще се свържем с вас и можете да добавите всеки подходящ разговор, имейли и така нататък и да ги обсъдите с нашия екип за жалби.

Автоматичен превод:
vchartrand
преди 2 години

Радвам се, че накрая изпратихте жалбата си. Благодаря ти.

Що се отнася до проблема с промяната на пола, това означава ли, че той все още не работи и в настройките на потребителския ви профил, моля? В момента сте задали като предпочитате да не казвате.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте! Ако искате да подадете жалба срещу конкретно онлайн казино, важно е първо да съберете цялата необходима информация и доказателства, свързани с вашия проблем.

Автоматичен превод:
SkadeMetty
преди 1 година

Точно 🙂

Повече подробности обаче можете да намерите в това ръководство:

Информация и инструкции за разрешаване на жалби


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Ако искате да подадете жалба срещу онлайн казино, предлагам първо да се свържете с техния екип за поддръжка на клиенти. Те трябва да могат да ви насочат в правилната посока.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте! Съжалявам да науча за лошия ви опит с онлайн казиното. Когато става въпрос за подаване на жалба, препоръчвам да започнете, като се свържете с техния екип за поддръжка на клиенти, както някой вече спомена. Ако не получите задоволително решение, може да искате да проучите други опции, като докладване на казиното на съответните регулаторни органи или търсене на съвет от агенциите за защита на потребителите.

Автоматичен превод:
ColemanHarryw
преди 9 месеца

Ако отговорите на SkadeMetty, любезно използвайте бутона за отговор, за да сте сигурни, че членът ще забележи публикацията ви.

Ако щракнете върху връзката, която зададох, ще разберете, че функцията за оплакване също е достъпна тук. Все пак за това говорех. 🙂

Вижте този линк:

https://casino.guru/complaints/create

Автоматичен превод:
bostavan123
преди 9 месеца

или като използвате предимството на Casino Guru Resolution Center 🙂:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте! Съжалявам да науча за лошия ви опит с онлайн казиното. Когато става въпрос за подаване на жалба, препоръчвам да започнете, като се свържете с техния екип за поддръжка на клиенти, както някой вече спомена. Ако не получите задоволително решение, може да искате да проучите други опции, като докладване на казиното на съответните регулаторни органи или търсене на съвет от агенциите за защита на потребителите.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Не забравяйте, че е важно да съберете всички доказателства или документи, които подкрепят вашата жалба. Използвам това , за да играя в безопасни казина и нямам проблеми.

Публикация на bostavan123 Редактиран от Radka
Причина: забранената връзка е променена на CG връзка
Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
PragmaticGates_alt
Присъединете се към турнира ни в Gates of Olympus безплатно!
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини