Здравейте, с удоволствие ще ви помогна 🙂. Срещу кое казино бихте искали да подадете жалба, моля?
(Обикновено посещавате раздела за жалби за конкретното казино и натискате „подай жалба")
Hello, I'll gladly help you 🙂. Against which casino would you like to submit the complaint, please?
(Generally, you visit complaint section for the specific casino and hit "submit a complaint")
Здравей Радха. Благодаря ви за бързия отговор. След като написах този пост, оттогава намерих формуляра, където подавам жалбата си. Един въпрос към вас е. Има ли начин да запазя моята молба за жалба преди да я изпратя. Доста е дълъг и няма да мога да го изпратя днес. Благодаря ти !
Hi Radha. Thank you for your quick response. Since writing this post, I have since located the form where I submit my complaint. One question to you is . Is there a way to save my application for complaint prior to submitting it. It is quite lengthy and I won’t be able to submit it today. Thank you !
Опитах междувременно и ви препоръчвам да започнете да попълвате формуляра, когато имате малко време за него. Не можах да продължа след излизане - трябваше да започна отначало. Дано да помогне малко.
I tried in the meantime and I recommend you to start filling the form when you have some time for it. I was not able to continue after log out - had to start over. Hope it helps a bit.
FYI.. Не успях да сменя пола си от предпочитам да не кажа на женски на моята форма. Освен това не успях да премина към следващата стъпка, когато се опитвах да изпратя попълнения си формуляр. Следващият бутон не работеше
плисирани. форми
FYI.. I was unable to change my sex from I would rather not say to female on my form. Also, I was not able to go to the next step when trying to submit my completed form. The next button was not worki g
pleated. forms
Здравей Радка, не мога да направя екранна снимка на разговорите си с въпросното казино. Тъй като завърших формуляра си за жалби, бих искал да знам дали мога да препратя имейлите на някой в отдела за жалби, за да бъдат съпоставени с формуляра ми за жалби? Благодаря ти
Hi Radka, I Unable to take a screenshot of my conversations with the Casino in question. As I have finished my complaint form, I would like to know if I can forward the emails to someone in the complaint Dept. to be matched up with my complaint form? Thank you
Здравей, vchartrand. Вашата жалба сега чака за преглед. Веднага след като бъде направено, ще се свържем с вас и можете да добавите всеки подходящ разговор, имейли и така нататък и да ги обсъдите с нашия екип за жалби.
Hi, vchartrand. Your complaint is now waiting for review. As soon as it's done, you will be contacted and you can add any relevant conversation, emails and so on and discuss these with our complaint member team.
Радвам се, че накрая изпратихте жалбата си. Благодаря ти.
Що се отнася до проблема с промяната на пола, това означава ли, че той все още не работи и в настройките на потребителския ви профил, моля? В момента сте задали като предпочитате да не казвате.
I'm glad you submitted your complaint in the end. Thank you.
As for gender change problem, does it mean that it still does not work in your user profile settings as well, please? You have currently set as prefer not to say.
Здравейте! Ако искате да подадете жалба срещу конкретно онлайн казино, важно е първо да съберете цялата необходима информация и доказателства, свързани с вашия проблем.
Hey there! If you're looking to file a complaint against a specific online casino, it's important to first gather all the relevant information and evidence related to your issue.
Точно 🙂
Повече подробности обаче можете да намерите в това ръководство:
Информация и инструкции за разрешаване на жалби
Precisely 🙂
More details can be found in this guide though:
Complaint Resolution Information and Instructions
Ако искате да подадете жалба срещу онлайн казино, предлагам първо да се свържете с техния екип за поддръжка на клиенти. Те трябва да могат да ви насочат в правилната посока.
If you're looking to file a complaint against an online casino, I suggest reaching out to their customer support team first. They should be able to guide you in the right direction.
Здравейте! Съжалявам да науча за лошия ви опит с онлайн казиното. Когато става въпрос за подаване на жалба, препоръчвам да започнете, като се свържете с техния екип за поддръжка на клиенти, както някой вече спомена. Ако не получите задоволително решение, може да искате да проучите други опции, като докладване на казиното на съответните регулаторни органи или търсене на съвет от агенциите за защита на потребителите.
Hey there! I'm sorry to hear about your bad experience with the online casino. When it comes to filing a complaint, I recommend starting by contacting their customer support team, as somebody already mentioned. If you don't get a satisfactory resolution, you might want to explore other options, like reporting the casino to the relevant regulatory authorities or seeking advice from consumer protection agencies.
Ако отговорите на SkadeMetty, любезно използвайте бутона за отговор, за да сте сигурни, че членът ще забележи публикацията ви.
Ако щракнете върху връзката, която зададох, ще разберете, че функцията за оплакване също е достъпна тук. Все пак за това говорех. 🙂
Вижте този линк:
If you respond to SkadeMetty, kindly use the reply button to ensure the member notices your post.
If you click the link I set, you'll find out the complaint feature is also available here. That's what I was talking about anyway. 🙂
Check out thid link:
или като използвате предимството на Casino Guru Resolution Center 🙂:
or like use the advantage of the Casino Guru Resolution Center 🙂:
Здравейте! Съжалявам да науча за лошия ви опит с онлайн казиното. Когато става въпрос за подаване на жалба, препоръчвам да започнете, като се свържете с техния екип за поддръжка на клиенти, както някой вече спомена. Ако не получите задоволително решение, може да искате да проучите други опции, като докладване на казиното на съответните регулаторни органи или търсене на съвет от агенциите за защита на потребителите.
Hey there! I'm sorry to hear about your bad experience with the online casino. When it comes to filing a complaint, I recommend starting by contacting their customer support team, as somebody already mentioned. If you don't get a satisfactory resolution, you might want to explore other options, like reporting the casino to the relevant regulatory authorities or seeking advice from consumer protection agencies.
Не забравяйте, че е важно да съберете всички доказателства или документи, които подкрепят вашата жалба. Използвам това , за да играя в безопасни казина и нямам проблеми.
Remember, it's important to gather any evidence or documentation that supports your complaint. I use this to play safe casinos and have no problems.
Мога ли първо да попитам каква е причината за подаването на жалба и кое казино имате предвид, моля? Може би ще успеем да ви помогнем по някакъв начин.
May I first ask what the reason is for filing a complaint and which casino you are referring to, please? Maybe we'll be able to help you out somehow.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.