Жалба AntillePhone NV (страница 2)

преди 1 година от Rmx314
|
6011 преглеждания 42 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
преди 1 година

Здравейте и благодаря за обяснението.

В момента, в който зърнах рейтинга на казиното, всички оптимистични мисли изчезнаха. Не изглежда добре, но засега не може да се промени.

Само за да сте сигурни, когато сметката ви беше блокирана, имаше ли активен баланс в сметката ви в казиното? Искам да разбера дали сте имали шанс да играете и сте спечелили или сте били лишени от баланса си.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,


Извинете за късния ми отговор, бях доста зает през последните два дни. Няма активен баланс в CampeonBet, но имах около 900 евро в SvenBet, която е част от същата компания (също изпратих оплакване до AntillePhone за тях, също няма отговор). Вече отписах 900 евро, но възнамерявам да направя всичко възможно, за да си върна депозитите, независимо дали в CampeonBet или SvenBet. Склонен съм да мисля, че в деня, когато орган или мениджър ми отговори, те ще бъдат принудени да ми възстановят парите, тъй като са валидирали френските ми документи, докато са забранени от това. Но все пак имам нужда някой да ми отговори и започвам сериозно да се съмнявам като чета всички тези коментари.

Автоматичен превод:
Lola1556
преди 1 година

Здравей Лола,


Също така ще се свържа с този човек по имейл, за да направя оплакването си, ще поддържаме връзка, ако получим отговор!

За уебсайта на Magnus изглежда повече като фалшификат, отколкото като нещо друго, не е възможен контакт, няма истинска информация за тях. Този сайт е прикритие, във всеки случай изглежда така.

Не трябва да се предаваме, ако сме няколко гласът ни ще има повече тежест.

Автоматичен превод:
Rmx314
преди 1 година

Ей, оплакни се и него! аз вярвам

че това също е хитър трик да оставите имейла на компанията извън уебсайта. Като цяло беше невъзможно да се намери така нареченият имейл на Магнус. С голяма трудност намерих и имейла на Кристел. Иска ми се да вярвам, че колкото повече оплаквания от нас, толкова по-добре за тях. Сега поне знаят, че сме им намерили контактите.

Автоматичен превод:
Lola1556
преди 1 година

Току-що изпратих имейл на този човек, ще видим дали ще ми отговори. За момента не съм навлязъл в много подробности, чакам да видя дали човекът желае да обсъди с мен. Може да имаме шанс, защото имейл адресът очевидно е валиден!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Само за да разберете нивото на просрочие, приписвано на лицензодателя Antillephone, до когото подадох жалба за неплащане на тегления от казино SuperBoss, прочетете отговора, който получих от тях.

file

Вместо да ми помогнат да разреша жалбата, те ме помолиха да не играя повече в казина с логото на Antillephone!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това е шега??!

Автоматичен превод:
Rmx314
преди 1 година

Знам, че звучи като шега, но всичко е истина!

Бях им изпратил жалбата преди седмица и тъй като те не ми отговориха тази сутрин, изпратих нов имейл, за да видя дали могат да ми помогнат и те ми отговориха по този начин.

Затова се въздържайте от игра в лицензирани казина Antillephone!!

Автоматичен превод:
carsix79
преди 1 година

Уау, това е наистина невероятно. На това ниво почти можем да говорим за организирана измама!

Какво им отговори?

Автоматичен превод:
Rmx314
преди 1 година

Казах ви, че криминалното ниво на тази власт е несравнимо.

Все пак трябва да му отговоря. Все още съм шокиран от отговора.

Бих могъл да използвам този отговор всеки път, когато отворя игрална сметка в някое от техните казина и да я затворя незабавно, като посоча тази причина на казиното.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
carsix79
преди 1 година

Да разбирам. Не знам към кого трябва да се обърна сега, за да им покажа отговора от самия регулатор.

Но мисля, че не трябва да позволяваме това да се случи, жалко е.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Само за да разберете нивото на просрочие, приписвано на лицензодателя Antillephone, до когото подадох жалба за неплащане на тегления от казино SuperBoss, прочетете отговора, който получих от тях.

file

Вместо да ми помогнат да разреша жалбата, те ме помолиха да не играя повече в казина с логото на Antillephone!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Трябва да го напиша отново - не мога да повярвам.

Мислите ли, че можете да препратите този имейл на community@casino.guru - моля? Мисля, че няколко колеги от екипа за данни и екипа за жалби трябва да видят това...🤦‍♀️🤦‍♂️

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Препратих имейла на посочения от вас имейл адрес.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Мисля, че това ОТНОВО беше добър пример за това, че антилефонските власти не реагираха на оплакванията на играчите. Попаднах на няколко случая, в които екипът за оплаквания на casinoguru заяви, че не може да „помогне" на играча и той трябва да се свърже с лицензиращия орган за антилефон. Трябва ли да се направи някаква промяна в това? Например, че в неясни ситуации гуруто все пак ще се опита да бъде полезен и да се опита да разреши проблема между казиното и играча?

Като алтернатива, веднага да дадете черни точки на казиното, ако казиното не сътрудничи?

Разбира се, има много неща, които не са в ръцете на казино гуруто, а в ръцете на антилефонския орган и е тъжно, че този орган не предлага помощ на играчите. Casinoguru определено трябва да разследва и да събере фактите от този орган и в бъдеще да предупреди играчите да не играят в казина с техен лиценз. Какво ще стане, ако това им помогне да реагират по-добре на оплакванията на играчите?

Бих искал също така да отбележа факта, че curaco има както лицензирани за antillephone казина, така и curaco gaming ceg. antillephone органът е НАЙ-ЛОШИЯ орган в оплакванията на играчите.

CEG органът на Curaco обработва жалбите добре. играйте в казина, лицензирани от този орган.

Автоматичен превод:
Lola1556
преди 1 година

Всъщност при неразрешени жалби е безполезно гуруто на казиното да съветва играчите да се свържат с лицензодателя на Antillephone, защото те само губят време.

Само CEG разглежда жалби от техните казина.

Просто НИКОГА не играйте в лицензирани казина Antillephone! Това е просто МАФИЯ

Автоматичен превод:
carsix79
преди 1 година

Имах предвид оплаквания, при които казината наистина са „склонни да си сътрудничат" и реагират на оплакванията на играча в казиногуруто, но казиногуруто се озовава в „задънена улица" в решението си и моли играчите да се свържат с издателя на лиценза antillephone. Мисля, че в тези случаи би било добре, ако казино гуруто може да поеме повече отговорност и да вземе решение за едната/другата страна/ да изрази позицията си по-ясно коя страна е права по отношение на оплакването. и не изпраща играча да се свърже с антилефонния орган, ЗАЩОТО Е ПРОСТО БЕЗСМИСЛЕНО.

Автоматичен превод:
carsix79
преди 1 година

Току-що прочетох екранната снимка, която публикувахте тук... Искам да кажа, че според моя опит играчите обикновено не получават по-дълги отговори, когато става въпрос за комуникация с Antillephone. Тъй като те дори не трябва да изпращат правилен отговор, съмнявам се, че имат време да се справят правилно с оплакванията на играчите. Според информацията, която получих, преди е имало 3-ма души, занимаващи се с оплаквания на играчи, но засега е само 1 човек, което се отразява негативно на качеството на разрешаване на оплаквания 😕

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мисля, че това ОТНОВО беше добър пример за това, че антилефонските власти не реагираха на оплакванията на играчите. Попаднах на няколко случая, в които екипът за оплаквания на casinoguru заяви, че не може да „помогне" на играча и той трябва да се свърже с лицензиращия орган за антилефон. Трябва ли да се направи някаква промяна в това? Например, че в неясни ситуации гуруто все пак ще се опита да бъде полезен и да се опита да разреши проблема между казиното и играча?

Като алтернатива, веднага да дадете черни точки на казиното, ако казиното не сътрудничи?

Разбира се, има много неща, които не са в ръцете на казино гуруто, а в ръцете на антилефонския орган и е тъжно, че този орган не предлага помощ на играчите. Casinoguru определено трябва да разследва и да събере фактите от този орган и в бъдеще да предупреди играчите да не играят в казина с техен лиценз. Какво ще стане, ако това им помогне да реагират по-добре на оплакванията на играчите?

Бих искал също така да отбележа факта, че curaco има както лицензирани за antillephone казина, така и curaco gaming ceg. antillephone органът е НАЙ-ЛОШИЯ орган в оплакванията на играчите.

CEG органът на Curaco обработва жалбите добре. играйте в казина, лицензирани от този орган.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Работата е там, че ние препоръчваме на играчите да се свързват с органа само в случаите, когато не сме наистина сигурни коя страна е права или не, или в случаите, когато казиното не комуникира с нас. След това, разбира се, ако имаме достатъчно доказателства, казиното получава черни точки и все още препоръчваме на играча да се свърже с органа.

Както и да е, както го описах по-горе, що се отнася до опита ми с Antillephone, бих го използвал в краен случай и няма да имам много надежда, ако трябва да бъда честен.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Ако е вярно, би било сериозно, защото това е органът, който е предоставил най-много лицензи в Кюрасао. Всъщност три от всеки четири казина имат лиценз за Antilephone.

Ако не искат да разглеждат жалби, трябва да го посочат и да спрат напълно да действат като авторитет. Вярвам, че дори самите казина знаят, че Antillephone не отговаря на оплакванията на играчите, те се чувстват имунизирани и се възползват от това, за да правят каквото искат.

Автоматичен превод:
carsix79
преди 1 година

Тук пръстенът отново се затваря, докато бизнесът е на първо място, справедливостта страда. Основното нещо е да издавате - продавате лицензи, останалото не е толкова важно. Или поне така изглежда.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Това е точно така. Но как да го направим? Тук е ясно, че не могат да се занимават с оплаквания на играчи, няма как да се свържат с хора по-високо?

Знаете ли кой управлява тези лицензиращи органи?

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още