Жалба AntillePhone NV

преди 1 година от Rmx314
|
10348 преглеждания 42 отговора |
|
1 23
Добавете пост
преди 1 година

Здравейте на всички,


Публикувам тук днес, за да поискам съвети и мнения, надявам се да можете да ми помогнете. Изпратих жалба до регулатора на AntillePhone преди 2 седмици относно казино, което не спазва условията на своя лиценз. С всички отзиви, които прочетох за този лиценз, чувствам, че никога няма да получа отговор. Знаете ли дали са сериозни и дали като цяло се интересуват от оплаквания на играчите? Ако не получа отговори от този регулаторен орган, не знам какво да правя по-нататък, за да бъде разгледан случаят ми. Благодаря на тези, които ще отделят време да ме прочетат и отговорят!


Добър ден на всички.

Автоматичен превод:
Rmx314
преди 1 година

Здравей,

Откъде да започна... Някои играчи казват, че лицензите на Кюрасао са безполезни и по никакъв начин не се интересуват от играчите, вместо това предпочитат да поддържат казината. Е, просто опитайте да използвате инструмента за търсене - поставете Curacao licence или AntillePhone и прегледайте дадените теми:

file

Смятах Antillephone за по-добър от другите, предоставени от Кюрасао, но сега не съм толкова сигурен. 🙁

Мога ли да знам какво се случи с вас - от кой проблем се оплаквате? Поясни малко, ако ти е добре.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте,


Благодаря Ви за отговора. Наистина разглеждах темите за този лиценз и не може да се каже, че ме успокои, мненията като цяло са доста негативни (за хората, които имат отговор, дори не е моят случай).

Ще продължа да чакам, но се чувствам напълно безпомощна.

Да, разбира се, това е жалба срещу казиното CampeonBet , което е нарушило условията на своя лиценз за AntillePhone, като приема френски играчи и валидира френски документи (лична карта и доказателство за адрес). Откакто се свързах с тях, за да поискам обяснение и възстановяване на сумата (не знаех за тяхната забрана на френска територия, когато се регистрирах, тъй като Франция не е част от териториите, изключени в техните правила и условия), те блокираха френски IP адреси, и дори са били блокирани от френския регулаторен орган. Те отказват всякакъв разговор с мен и дори отказват да ми позволят да се свържа с мениджър, въпреки че обикновено са длъжни да го направят.

Видях, че имат много лош рейтинг на вашия сайт, така че не очаквах по-добър от тях.

Надявам се да получа отговор от техния регулатор през следващите няколко дни.


на Ваше разположение

Редактиран от Radka преди 1 година
Причина: Добавена е връзка към CG казино
Автоматичен превод:
Rmx314
преди 1 година

Здравейте и благодаря за обяснението.

В момента, в който зърнах рейтинга на казиното, всички оптимистични мисли изчезнаха. Не изглежда добре, но засега не може да се промени.

Само за да сте сигурни, когато сметката ви беше блокирана, имаше ли активен баланс в сметката ви в казиното? Искам да разбера дали сте имали шанс да играете и сте спечелили или сте били лишени от баланса си.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте!

Кой имейл използвахте, за да изпратите оплакването си до Antillephone? Аз също имам оплакване срещу едно казино, всъщност това е Playfastcasino , което според мен е дъщерно казино на Campeonbet? Поне имат същия лиценз. Казиното не желае да ми сътрудничи и подадох оплакване в AskGamblers, което казиното напълно игнорира. Аз обаче не съм начетен да се отказвам!

Редактиран от Radka преди 1 година
Причина: Добавена е CG връзка
Автоматичен превод:
ilonam
преди 1 година

Здравейте

Първо - най-добре ще е да използвате бутона за отговор 😉

Прав си и двете казина са свързани:

https://casino.guru/playfast-casino-review#tab=js-tab-reputation

file

Както можете да видите, и двамата са спечелили ужасна репутация досега, което означава, че и двамата не се интересуват много от оплакванията. 😕

Ако щракнете върху печата Антилфон, наличен в казиното, ще намерите контакта:

file

Пожелавам ти успех, въпреки че се страхувам, че няма да се получи. Много играчи казват, че лицензът на Кюрасао не струва нищо.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, абсолютно същата ситуация и при мен! Вече 9 месеца чакам отговор на жалбата си от антилефонния орган, безуспешно. Ще имам ново оплакване относно казино ohmyzino, но не знам дали има смисъл дори да изпращам оплакване и да се боря да получа отговор от антилефонския орган. Как да хванем тези измамни казина веднъж завинаги? Тези казина ИЗОБЩО не следват политиката за отговорен хазарт. Дори да ги помолите да затворят акаунта поради проблем с играта, те изобщо не реагират на това. болен.

Автоматичен превод:
Anonymized609
преди 1 година

Точно! Помолих Playfast казино да закрие окончателно акаунта ми още преди година. Изрично казах, че имам проблем с хазарта! Отказаха , защото казаха, че не може. Казаха ми, че максималният срок за самоизключване е три месеца и това е. Така акаунтът ми беше затворен за три месеца и след това отново отворен без никакви въпроси.

Когато поисках отново преди няколко седмици да затворят акаунта ми за постоянно, те го направиха веднага. Сега те казват, че правилата и условията са били променени от първия път, когато поисках акаунтът ми да бъде закрит, и сега изведнъж те също могат да затворят акаунти за постоянно. Те не желаят да предоставят никакви доказателства. Горещо препоръчвам на всички да стоят възможно най-далеч от тези казина!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Можете да бъдете 100% сигурни, че никога няма да получите отговор от лицензодателя на Antillephone.

Те са гнили до дъното.

Никой никога не е получавал отговор от тях или ако е получавал, са отговаряли с два реда.

Автоматичен превод:
carsix79
преди 1 година

Сега намерих този адрес complaints@gaminglicences.com, на който изпратих жалбата си. Нямам много надежда в този момент, но съм готов да обърна всеки камък. Ще ви уведомя, ако някога получа отговор.



Автоматичен превод:
ilonam
преди 1 година

Изпратих 4 жалби на този имейл адрес. Никога отговор.

Използвах и другия им имейл адрес "info@gaminglicences.com"

Единственият път, когато ми отговориха, беше, че се престорих на изпълнител, който се интересува от лиценза им. В такъв случай ми отговориха след по-малко от половин час.

Повтарям, опитайте, но само губите време. Те са мръсни, гнили до мозъка на костите си

Автоматичен превод:
carsix79
преди 1 година

Дори се обадих на антилефонния орган и се опитах да попитам за статуса на жалбата ми, беше комично обаждане. Бях свързан в разговора от един отдел към друг, от един служител към друг. В крайна сметка се свързах по телефона със същия служител, който обработваше тези комбинации, този човек каза „Ще ви изпратя имейл относно статуса на вашата жалба" Чакам имейл 6 месеца след телефонното обаждане .

Автоматичен превод:
Anonymized609
преди 1 година

Това е абсолютно нелепо. Тези казина са крадци и трябва да бъдат държани отговорни за действията си! За съжаление изглежда, че има малко или никакви начини да ги спрете 😕

Автоматичен превод:
Anonymized609
преди 1 година

Аз съм безскрупулен. Обадете им се отново и се представете за ваш адвокат.

Автоматичен превод:
ilonam
преди 1 година

Ако желаете допълнителни съвети чрез членския номер на Търговската камара на Кюрасао, проследете го до законния директор на казиното. Ако видите името на друга компания, въведете и членския номер на тази компания, докато стигнете до лицето, което отговаря за всичко.

Например, мениджърът на Playfast казино е този, ограден в оранжево. Просто потърсете в интернет неговия имейл и му пишете директно.

file

Автоматичен превод:
carsix79
преди 1 година

Благодаря ти! Може да опитам това и да видя дали ще се случи нещо.

Автоматичен превод:
ilonam
преди 1 година

Компанията собственик на казиното Playfast е CW Marketing BV и в търговския регистър на Кюрасао те са под E-Magnus NV? Аз самият също имам ohmyzino казино под E-Magnus NV и уебсайтът на E-Magnus NV няма техния имейл адрес, опитах се да го търся няколко пъти без успех.

Автоматичен превод:
carsix79
преди 1 година

Но да, използването на търговския регистър на curaco и директното свързване с тях има смисъл, но дори това не винаги гарантира разрешаване на жалбата. Така получих решение на една от жалбите си, която беше много голяма като сума. Antillephone така и не отговори на жалбата.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Трябва да потърсите Кристина Вилхелмина Йохана Биманс

file

Автоматичен превод:
ilonam
преди 1 година

Мисля, че го намерих. Името й е Кристел Биманс, собственик/управляващ директор в Magnus Trust.

° С ristel@magnustrust.com

странно, че уебсайтът на E-Magnus NV няма имейл адрес и уебсайтът на Magnus trust не работи. Но в търговския регистър те са собственост на едно и също лице Кристина Вилхелмина Йохана Биманс, която може да се намери в интернет под името Кристел Биманс.

Утре ще му изпратя жалба по имейл, да видим дали има напредък. Може да е полезно, ако и двамата му изпратим имейл, и двамата сме от Финландия и естеството на жалбата е едно и също. Може би щяха да започнат да реагират.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини