Здравейте на всички,
Публикувам тук днес, за да поискам съвети и мнения, надявам се да можете да ми помогнете. Изпратих жалба до регулатора на AntillePhone преди 2 седмици относно казино, което не спазва условията на своя лиценз. С всички отзиви, които прочетох за този лиценз, чувствам, че никога няма да получа отговор. Знаете ли дали са сериозни и дали като цяло се интересуват от оплаквания на играчите? Ако не получа отговори от този регулаторен орган, не знам какво да правя по-нататък, за да бъде разгледан случаят ми. Благодаря на тези, които ще отделят време да ме прочетат и отговорят!
Добър ден на всички.
Hello to all,
I'm posting here today to ask for advice and opinions, I hope you can help me. I have sent a complaint to the AntillePhone regulator 2 weeks ago, regarding a casino that does not respect the conditions of its license. With all the reviews I have read about this license, I feel like I will never get an answer. Do you know if they are serious and if they are generally interested in player complaints? If I don't get answers from this regulatory body, I don't know what to do next to get my case heard. Thanks to those who will take the time to read and answer me!
Good day to all.