ФорумОбсъждане на жалбиЗаявка за теглене от Powbet

Заявка за теглене от Powbet (страница 3)

преди 2 години от aggelospap90
|
14042 преглеждания 58 отговора |
|
12 3
makisithaki
преди 1 година

Приятен ден и на теб!

Съжалявам да го чуя...

За да намеря някои препратки, проверих секцията за оплаквания; всъщност няма открита жалба, така че няма и намеци. По-добри резултати могат да бъдат намерени в раздела за потребителски прегледи по отношение на резултатите, а не на оценката. Проверете го сами: https://casinoguru-gr.com/aksiologisi-powbet-casino#tab=js-tab-reviews

Вярвам, че даването на казиното още няколко дни няма да навреди; технически нямам по-добър вариант за сега.

Различна опция за плащане би ли решила проблема? Може да е въпрос, който си струва да зададете на казиното.

По един или друг начин, ще чакам вашата актуализация 🤞🤞🤞




Автоматичен превод:
преди 1 година

Всичко е наред, плащането е извършено

Автоматичен превод:
makisithaki
преди 1 година

Каква щастлива новина да чуя! И така, общо колко време ви отне да получите печалбите?

Беше около седмица, нали?



Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, бяха около 6 дни, всичко беше наред! Благодаря ви за отговора!

Автоматичен превод:
makisithaki
преди 1 година

🙂 Радваме се да ви подкрепяме!

Надяваме се, че плащането ще премине много по-гладко следващия път, когато изпратите заявката.

Като стана дума за това, оставаш ли? Какво е казиното като изключим това забавяне?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Засега е много добре, има голямо разнообразие от игри в казиното и залаганията не отнемат много време за обработка на билетите. Ако пак не закъснеят с възнесението, ще им е свършено.

Автоматичен превод:
makisithaki
преди 1 година

Със сигурност! Може да предлагате най-добрите или ексклузивни игри и първокласна поддръжка, но ако не успеете да изплатите на играчите в разумен период от време, скоро сте обречени. 🙂

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Същото тук, моля за заявка за теглене към моята кредитна карта, както споменаха, няколко дни по-късно получавам следното съобщение:


Вашето теглене на 00000 EUR е отменено.


Ако сами сте отменили тегленето, не са необходими допълнителни действия.

Ако не сте отменили заявката за теглене, неуспехът може да се дължи на техническа грешка от страна на доставчика на платежни услуги.


Няма начин да получите документирани подробности за неуспешната транзакция! никой не знае защо се провали, докато беше просто възстановяване на средства1 не въведох информация за кредитната си карта, нито друга информация. всичко е записано на уебсайта им


това е, когато ви молят да опитате друг метод за теглене 🙂 никой не знае защо1, докато в имейла си те ясно уточняват, че тегленията ще бъдат направени само към метода на плащане, който е бил използван! те ви молят да поискате банков превод, докато депозирате с кредитна карта


след като quickwin1.com изглежда като нова техника, която тези малки казина използват, за да ви накарат да върнете тегленето си и да загубите всичко


много дълги времена за теглене, които в крайна сметка се анулират без ПРИЧИНА.

вече имах този проблем с 3 казина и 3-те не можаха да ми предоставят никаква документация или доказателства, че моите тегления са обработени и анулирани или отказани поради технически грешки


с други думи


Стойте далеч от това казино... Индекс на резултат 9,5 за казино, което отнема една седмица, за да анулира заявка за теглене и има лимит от 500 USD теглене на седмица! кой преглежда тези казина, моля?


Автоматичен превод:
jimtheglide
преди 12 месеца

Здравейте, съжалявам за ситуацията, в която сте се забъркали. Що се отнася до алтернативния метод за теглене, използвахте ли го или не? Колко време продължава този случай? Ако единственото нещо, което казиното може да ви каже е, че винаги се дължи на технически причини, разбирам, че може да се случи, но не знам дали е постоянно.

Ако обаче проблемът продължава и не можете да изтеглите парите си, бих препоръчалда подадете жалба тук . Даваме на казината 14 дни, за да разрешат процеса на теглене, така че ако нищо не се промени и нямате нова информация, мисля, че би било добра идея да опитате.

Що се отнася до това кой преглежда тези казина, нашият екип за данни е този, който взема предвид редица фактори при проверката. Ако искате да научите повече, ето ръководство за процеса

Кажете ми тогава дали сте пробвали оплакването или не. Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей добро утро! Същото се случва и с мен! В Powbet сложих €250 и сега имам €270, искам да ги изтегля и не ми позволяват! Опитвам от месец и нищо, анулират ми всички тегления.

Казва ми, че не съм верифициран и искам да се верифицирам, свързвам се с тях, казвам им и те ми казват, че нямат нужда от верификация, но разбира се без нея не мога да получа парите.

Виждате ли, аз съм много отчаян и бих искал да го извадя, защото имам нужда от парите.

Автоматичен превод:
aggelospap90
преди 10 месеца

Здравейте, аз имам същия проблем и не са ми искали нищо за проверка, казват ми, че ако трябва нещо да ме питат. Как се удостоверихте?

Автоматичен превод:
Samuelritzel
преди 7 месеца

Братко, колко дълго чакахте за теглене, имам 3x 500 €, първият, който направих на 31.3.2024 г., и все още не получих нищо по банковата си сметка, всеки поддръжник на чата ми разказа различната история. Моите проверки все още не са необходими. Благодаря !

Автоматичен превод:
Samuelritzel
преди 7 месеца

Моля, отговорете ми

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравей, как успя да направиш проверката? Аз съм в същата ситуация

Автоматичен превод:
santigarciaaguilar
преди 6 месеца

Хей. Опитайте следващия път да използвате бутона "отговори". Играчът, на когото искате да напишете съобщението, ще бъде уведомен по този начин.😉

Бихте ли искали да ни кажете нещо повече за проблема, който имате с проверката, може би? Можем да можем да помогнем по някакъв начин.

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Заявих теглене преди 10 или повече дни и все още не е приключило. Четох тук, че същото нещо се е случило с хора и то е защото акаунтът не е верифициран. Ако отида в раздела за потвърждение, той ми казва, че не е необходимо да потвърждавам акаунта

Автоматичен превод:
santigarciaaguilar
преди 6 месеца

Здравейте

Опитахте ли да попитате поддръжката на казиното за това? Обикновено проверката KYC (Know Your Customer) е задължителна, от друга страна, винаги има някои изключения.

10 дни звучат като достатъчно време, за да може казиното да продължи с вашата заявка.

Със сигурност бих се свързал с тях, за да разбера дали има нещо нередно от ваша страна. Бихте ли любезно ни уведомили, след като получите обяснение?

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Чатът не работи и се свързах с тях, но не получих отговор

Автоматичен превод:
santigarciaaguilar
преди 6 месеца

О, това е много лошо. Изпратихте ли им някакви имейли? Когато чатът не работи, значи изобщо не работи?

Имам чувството, че се приближаваме все повече и повече до жалба, защото даваме на казината 14 дни да разрешат процеса на теглене или KYC.

Бих се радвал, ако това не беше необходимо, но ако не получите никакъв отговор, не го виждам розово.

Уведомете ме, ако нещо се промени.

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини