НачалоФорумОбсъждане на жалбиЗаявка за теглене от Powbet

Заявка за теглене от Powbet (страница 2)

 от aggelospap90
|
17 636 преглеждания 61 отговора |
|
1 2 34

Здравейте, днес подадох заявка за теглене на пари от powbet.

Избира ли изобщо някой? Четох луди отзиви за trustpilot.

В противен случай как можете да проверите там?

Никъде не можах да намеря къде да качвам документи и каква информация. благодаря ти за съвета

Автоматичен превод:
barborasp

Здравейте.

Не мога да говоря от името на другите относно опита, но казиното определено трябва да ви посъветва относно проверката. Опитахте ли чат?

Документите обикновено са изброени в правилата.

Бих изпратил по-добра информация, но не мога да стигна до казиното.🤔

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Radka

Гледах го и никъде не мога да кача id. Никой не отговаря на имейла. Подкрепете всеки там твърди нещо различно. не го разбирам

Автоматичен превод:
barborasp

Трябва да кажа, че ако поддръжката не може да се споразумее за правилния курс на действие, аз лично бих избрал опцията да го направя по всички начини, които са били предложени. В идеалния случай изпратете снимка на документа за самоличност на всеки наличен имейл, обяснявайки, че правите всичко възможно, за да предоставите документа за самоличност.

Знам, че звучи много, но трябва да се направи нещо.

Можете ли да споменете какви варианти всъщност предложи поддръжката? Беше ли използваемо нещо от това? 🤔

Автоматичен превод:
Radka

Те всъщност пишат, че проверката не е необходима за избор. Изпратих снимката на имейлите им. И досега нищо.

Автоматичен превод:

Бих искал да попитам как да подам жалба в това казино относно теглене. Днес минаха 3 дни от бременността и още нищо, малко съм отчаяна.

Автоматичен превод:

Те всъщност пишат, че проверката не е необходима за избор. Изпратих снимката на имейлите им. И досега нищо.

Автоматичен превод:

А, това всъщност е още по-добра ситуация.

Каква е реалната сума (ако нямате нищо против)? Реално е възможно проверката все още да не е абсолютно необходима. Но дори и в такъв случай поддръжката трябва да предава ясна информация. Всъщност все още се чудя какъв е статусът на селекцията сега? Защото ако е например "висящ", тогава поддръжката също трябва да обясни защо никой не се занимава с него, какъв е проблемът 🤔.

Автоматичен превод:

Това е 500 евро. Иначе пак нищо ново. Всеки пише нещо различно и поддръжката не отговаря на имейл.

Иначе все пак се сетих за askgambler.

Видях, че са помогнали на няколко души.

Това е една огромна измама. Рейтингът в сайта е ясен.

Не дават контакт за финансовия отдел, а друг оператор ми даде неработещ имейл. Не разбирам.

Ще имам нужда от всякаква помощ.

Автоматичен превод:

Бих искал да попитам как да подам жалба в това казино относно теглене. Днес минаха 3 дни от бременността и още нищо, малко съм отчаяна.

Автоматичен превод:

Разбирам, че чакането е доста труден въпрос. Има опция за подаване на безплатна жалба директно на нашия уебсайт ( връзка тук - просто превключете на чешки горе вдясно) Но реално погледнато, страхувам се, че все още ще трябва да изчакате, защото екипът, който обработва жалбите, дава на казината пълна 14 дни за необходимите процедури. Ако казиното не спази този срок, то ще предприеме действия.

Не е идеално. 🙁

Автоматичен превод:
Radka

Да, бих искал, по-добре от нищо, но не можах да намеря това невероятно казино там.

Автоматичен превод:

Добро утро! Вярвам, че ще платят, защото минах през същата ситуация в моя случай, когато изпълних 14 дни, те ми платиха, това тук в Бразилия, Pow bet е отлична къща, но има тези забавяния при тегления и проверка.

Автоматичен превод:

Да, бих искал, по-добре от нищо, но не можах да намеря това невероятно казино там.

Автоматичен превод:

Намерих го в списъка с оплаквания. Но ако все още не работи, можете да използвате опцията "nezman casino" и да въведете уеб адреса. Това е начин да се заобиколи евентуален технически проблем при подаване на жалба.

Надявам се написаното от бразилския играч да се сбъдне и е въпрос на време. 🙏🤞

Автоматичен превод:

Добро утро! Вярвам, че ще платят, защото минах през същата ситуация в моя случай, когато изпълних 14 дни, те ми платиха, това тук в Бразилия, Pow bet е отлична къща, но има тези забавяния при тегления и проверка.

Автоматичен превод:

Здравей!

Благодаря за приноса. Също така смятам, че казиното обикновено плаща, но те трябва да обърнат повече внимание на своите услуги. 🤔

Автоматичен превод:

Съобщавам, че парите са пристигнали. Въпреки че инвестирах 400 евро и спечелих 500 евро, най-накрая пристигна. Просто хиляди пъти писаха, че като пратят ще дойде имейл и нищо не е пристигнало.

Казиното е доста готино, но трябва да обучат поддръжката по-добре и да изпращат пари по-рано.

Автоматичен превод:
barborasp

Е, това е фантастична новина, защото като се има предвид начина, по който върви, наистина имах чувството, че ще завърши със закъснения и оплаквания. Благодаря ви за чудесното наблюдение, нека ръководството на казиното го вземе присърце!🙂

Автоматичен превод:
Radka

да да Иначе трябва да кажа, че казиното не е лошо, спокойно бих му дал 4 звезди, но забавянията с избора не са толкова много.

Автоматичен превод:
barborasp

Е, разбирам напълно 😀. Разбира се, хубаво е, ако казиното е уютно, има страхотни игри, VIP програма и други подобни. Но всички знаем, че това така или иначе не ни е от полза, ако прекарате седмица в опити да направите избор.

Дано се оправи с времето!

Сега всъщност си мисля какво следва? Ще търсите ли другаде или ще им дадете още един шанс? 🙂

Автоматичен превод:
Radka

Ще им дам шанс и тогава ще се видим.

Автоматичен превод:
barborasp

В такъв случай си пожелавам по-кадърен състав, когато успеят да победят! ✨

И, разбира се, късмет в играта!

Автоматичен превод:

Добър вечер,


Аз съм нов в Powbet, направих заявка за теглене на 31 август и заявката за теглене все още чака. В обслужването на клиенти ми казаха, че има технически проблеми с плащанията и да не се притеснявам. Някой друг да има подобен проблем?

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини