Проверявам оплакването ви, свързано с Ice Casino, и смятам, че най-големият проблем не е фактът, че сте имали 2 акаунта, а сте избрали бонуси и за двата акаунта. Както и да е, все още не е ясно дали вземането на тези бонуси е довело до вашите печалби или не. Спечелихте ли, след като сте използвали някакъв бонус или просто стандартен депозит доведе до печалбите?
I'm checking your complaint related to the Ice Casino and I believe the biggest problem isn't the fact you had 2 accounts, but you opted for bonuses on both of the accounts. Anyways, it still isn't clear whether taking those bonuses led to your winnings or not. Did you win after you used some bonus or was it just a standard deposit that led to the winnings?
Имах някои бонуси, но не спечелих нищо с бонусите, суми дори не бяха заложени и др. Основните печалби бяха от многобройните ми депозити
I did have some bonuses, but I didnt win anything with the bonuses, amounts were not even wagered atc. The main winnings were from my multiple deposits
Не знам какво ще правя сега, не мога да живея без тези пари, дадох обещания на семейството си, сега не знам какво ще правя😭😭 Моля, помогнете ми, моля, моля ви. не знам какво ще правя
I dont know what will I do now, I cant live without this money, I made promises to my family, now I dont know what will I doo😭😭 please help me someno, pleas I am begging. I dont know what will I do
Защооооооооооооо? Защо винаги някой, който се нуждае най-много?????
Защо са деблокирали този акаунт? https://casinoguru-en.com/icecasino-player-was-accused-of-opening-multiple-accounts-1
Whyyy meeee ? Why always someone who needs it the most ?????
Why they unblocked this account ? https://casinoguru-en.com/icecasino-player-was-accused-of-opening-multiple-accounts-1
Изглежда специално са направили месеца да ми се струва като година, обичат да крадат от нас. Но моля, може ли някой да ми помогне, моля?? Ако някой има желание да ми помогне, моля, свържете се с мен на имейл kr.madars@gmail.com. Моля, искам отново да се почувствам като човек😔
It looks like they specially made my month feel like a year, they like to steal from us. But please can somebody help me, pleaseee ?? If anyone is willing to help me please contact me by email kr.madars@gmail.com. Please I want to feel like person again😔
Здравей MadarsK, изглежда, че за съжаление не можем да направим нищо повече за теб от наша страна. Разбирам, че се чувстваш потиснат сега. Но както е посочено в отговора на Мартин „След като видях и прегледах всички подробности, особено с бонусите, използвани в двата акаунта, наистина съжалявам да ви съобщя, че не можем да ви подкрепим в този случай". Правилата са си правила и както казиното го спомена по-рано, това противоречи на правилата и условията. 🙁 Надявах се на успешен край с вас. 😕 Съдбата понякога си играе с нас и ни дава уроци. Вярвам, че скоро ще намерите по-ефективен и похвален начин как да получите финанси за себе си и семейството си. Пожелавам ви късмет и много положителни възможности в живота.
Hello MadarsK, it seems like there's unfortunately nothing more we can do for you from our side. I understand you feel down now. But as stated in Martin's answer "After seeing and reviewing all the details, especially with the bonuses used on both accounts, I am really sorry to tell you that we are not able to support you in this case". Rules are rules and as the casino has mentioned it earlier, this goes against terms & condition. 🙁 I was hoping for a successful ending with you. 😕 Fate sometimes plays with us and teaches us lessons. I believe that you will find a more effective and commendable way soon how to get finance for yourself and your family. I wish you a good luck and many positive life opportunities.
Благодаря ти много Магда. Това не беше урок за мен, това беше смях в лицето ми, не мога да опиша какво е чувството, мога, но тогава щеше да е фараграфия. Леденото казино току-що спечели 11 хиляди, без да прави нищо, просто кара хората да се чувстват потиснати. Ако направя нещо, тогава ще уведомя всички, че грешката е в Ice
Thank you very much Magda. This wasnt teaching a lesson for me, this was laughing at my face, I cant describe what it feels like, I can but then it would be a pharaghrap. Ice casino just earned 11k without doing anything, just making people feel down. If I will do something then I will let everyone know that it’s Ice fault
Наистина ли? След това ни дайте повече подробности за случващото се. Любопитен съм. 😀
Really? Then give us more details about what's going on. I am curious. 😀
Те просто отвориха акаунта ми и ми казаха в жалбата ми - изглежда, че не сте се опитали да влезете в акаунта си
Така че опитах и YESSS те го отвориха, взеха 5k, но всъщност и аз съм доволен от него, помага ми много, благодаря на всички, които бяха до мен❤️
They just out of blue sky opened my account and said to me in my complaint - looks like you havent tried to log in to your account
So I did try and YESSS they opened it, they took away 5k, but actually I am happy with it too, helps me very much, thanks to everyone that was standing by with me❤️
радвам се за теб. Надеждата умира последна от всички. 🎄✨ Честита Коледа със закъснение на теб MadarsK! 😀
I am happy for youuu. Hope dies last of all. 🎄✨ Merry belated Christmas to you MadarsK! 😀
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.