НачалоФорумОбсъждане на жалбиЗабранен акаунт в IceCasino

Забранен акаунт в IceCasino (страница 2)

 от MadarsK
|
8 352 преглеждания 34 отговора |
|
1 2

Надявам се, че всички сте прекарали страхотна Коледа, също така се надявам да чуя от всички, ако скоро😭

Автоматичен превод:

Това е много трудно

Автоматичен превод:
MadarsK

Проверявам оплакването ви, свързано с Ice Casino, и смятам, че най-големият проблем не е фактът, че сте имали 2 акаунта, а сте избрали бонуси и за двата акаунта. Както и да е, все още не е ясно дали вземането на тези бонуси е довело до вашите печалби или не. Спечелихте ли, след като сте използвали някакъв бонус или просто стандартен депозит доведе до печалбите?

Автоматичен превод:
Daniel

Имах някои бонуси, но не спечелих нищо с бонусите, суми дори не бяха заложени и др. Основните печалби бяха от многобройните ми депозити

Автоматичен превод:

И повечето от парите бяха спечелени от казино на живо.

Автоматичен превод:

Не знам какво ще правя сега, не мога да живея без тези пари, дадох обещания на семейството си, сега не знам какво ще правя😭😭 Моля, помогнете ми, моля, моля ви. не знам какво ще правя

Автоматичен превод:

Защооооооооооооо? Защо винаги някой, който се нуждае най-много?????

Защо са деблокирали този акаунт? https://casinoguru-en.com/icecasino-player-was-accused-of-opening-multiple-accounts-1

Автоматичен превод:

Не искам да се случи нищо лошо, но преживявам срив

Автоматичен превод:

Изглежда специално са направили месеца да ми се струва като година, обичат да крадат от нас. Но моля, може ли някой да ми помогне, моля?? Ако някой има желание да ми помогне, моля, свържете се с мен на имейл kr.madars@gmail.com. Моля, искам отново да се почувствам като човек😔

Автоматичен превод:
MadarsK

Здравей MadarsK, изглежда, че за съжаление не можем да направим нищо повече за теб от наша страна. Разбирам, че се чувстваш потиснат сега. Но както е посочено в отговора на Мартин „След като видях и прегледах всички подробности, особено с бонусите, използвани в двата акаунта, наистина съжалявам да ви съобщя, че не можем да ви подкрепим в този случай". Правилата са си правила и както казиното го спомена по-рано, това противоречи на правилата и условията. 🙁 Надявах се на успешен край с вас. 😕 Съдбата понякога си играе с нас и ни дава уроци. Вярвам, че скоро ще намерите по-ефективен и похвален начин как да получите финанси за себе си и семейството си. Пожелавам ви късмет и много положителни възможности в живота.

Автоматичен превод:

Благодаря ти много Магда. Това не беше урок за мен, това беше смях в лицето ми, не мога да опиша какво е чувството, мога, но тогава щеше да е фараграфия. Леденото казино току-що спечели 11 хиляди, без да прави нищо, просто кара хората да се чувстват потиснати. Ако направя нещо, тогава ще уведомя всички, че грешката е в Ice

Автоматичен превод:

OMGGGGG ICECASINO наистина дойде при мен и деблокира акаунта ми, разбира се не с всички печалби, но е сигурно❤️❤️❤️

Автоматичен превод:
MadarsK

Наистина ли? След това ни дайте повече подробности за случващото се. Любопитен съм. 😀

Автоматичен превод:

Те просто отвориха акаунта ми и ми казаха в жалбата ми - изглежда, че не сте се опитали да влезете в акаунта си

Така че опитах и YESSS те го отвориха, взеха 5k, но всъщност и аз съм доволен от него, помага ми много, благодаря на всички, които бяха до мен❤️

Автоматичен превод:
MadarsK

радвам се за теб. Надеждата умира последна от всички. 🎄✨ Честита Коледа със закъснение на теб MadarsK! 😀

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини