ФорумОбсъждане на жалбиЗабранен акаунт в IceCasino

Забранен акаунт в IceCasino

преди 1 година от MadarsK
|
6220 преглеждания 34 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година

Здравейте ! Спечелих 11 хиляди в IceCasino, това са парите, които ще решат всичките ми проблеми и ще ми позволят да живея живот като нормалните хора, разбира се, ще помогнат на семейството ми. Спечелих 11k€ преди седмица в IceCasino, но днес акаунтът ми беше забранен, след като казаха, че всичко с моите тегления е наред, бях щастлив, разбира се, но след това ме забраниха с думите, че имам дублиран акаунт, няма да го правя лъжа, може би имам това, може или не може да го създам сам, но ако беше създадено, тогава беше неактивно и без KYC и всичко необходимо, сега активният ми акаунт е потвърден и всичко, направих депозити и работи добре, след като спечелих, си помислих, че това е Божията дума, която ми изпрати тази печалба, която ще приветства цялото ми семейство, но сега вече не знам какво да правя, има ли някакъв шанс някой да ми помогне?🙁

Автоматичен превод:
MadarsK
преди 1 година

Здравейте MadarsK, съжалявам за вашата ситуация. Използването на повече от един акаунт в определени казина беше забранено и казиното може да блокира вашите печалби. Когато казино смята, че имате дублиращи се сметки, те обикновено конфискуват парите. Имате ли представа колко време е бил неактивен вторият ви акаунт и дали сте играли с бонуса? Би било чудесно, ако можете да си спомните.

А по отношение на вашата награда от 11 хиляди,.. зависи от обстоятелствата. Спечелихте ли с или без използване на бонуса, моля? Опитвам се да разбера дали си имал някакво предимство пред казиното.

Между другото, намерих тази формулировка директно в техните правила и условия.

file

Автоматичен превод:
Magda
преди 1 година

Трябва да е неактивен най-малко повече от месец. Парите бяха спечелени без бонуси, само с моите пари.

Автоматичен превод:
MadarsK
преди 1 година

Здравейте,

това е добре, ако мога да кажа.

Виждате ли, правилото за множество акаунти е начинът, по който казината се предпазват от ловците на бонуси. Такива играчи създават нови акаунти, за да вземат всички налични бонуси без депозит, които обикновено се предлагат само на нови играчи, което означава, че по този начин те печелят предимство пред казиното.

За съжаление, казината понякога прилагат това правило сляпо към всеки играч, който по някакъв начин изглежда е свързан с друг по някакъв начин. Същият IP, подобен имейл адрес или стил на игра могат лесно да създадат такава връзка. Това е нещо, което се опитваме да променим.

Казиното трябва да анулира печалбите само в случай, че играчът е получил някакво предимство пред казиното чрез създаване на друг акаунт/и.

Имам чувството, че това не е вашият случай.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Надявам се, че все още имам шанс, не можете да си представите колко зле се чувствам в момента, поради някаква глупава грешка моята Коледа и цялата година може да бъдат съсипани ;(

Автоматичен превод:
MadarsK
преди 1 година

Здравей MadarsK, виждам, че току-що отговори на Томас. Надявам се нещата да работят за вас и казиното и Томас да донесат положителна обратна връзка. Изчакайте сега техния отговор, желая ви успех. 🤞

Автоматичен превод:
Magda
преди 1 година

Благодаря ви много!🙂


Автоматичен превод:
MadarsK
преди 1 година

Здравей отново,

трябва да е изнервящо, но се опитайте да останете спокойни, моля. Сега е ред на казиното, ще видим какви доказателства предоставя казиното и съм сигурен, че Мартин ще се погрижи добре за жалбата.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Тези нервни дни, не мога да издържа повече😭 Не съм спал добре, винаги проверявам дали има някакъв отговор

Автоматичен превод:
MadarsK
преди 1 година

Просто се дръж!

Първо, трябва да знаем какво има да каже казиното според таймера, оставащ само един ден. Опитайте се да се съсредоточите върху други неща, които харесвате. 🙏

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, този отговор от тях не ми помогна много, ще трябва ли да чакам още една седмица за друг въпрос, седмица след седмица😕

Автоматичен превод:
MadarsK
преди 1 година

Добре, така че имейлът е неправилен, както виждам в жалбата . Но сега, когато казиното разполага с вашата лична карта, ще научим повече.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте ! Наистина не разбирам какво точно чакам в момента? 😕

Трудно е да се укрепи здрав ум

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ще има ли някой дори силата да ми помогне? 😔

Автоматичен превод:
MadarsK
преди 1 година

Здравейте,

Виждам, че казиното е отговорило на вашата жалба, така че Мартин трябва да я провери, да оцени възможните доказателства за множеството акаунти, в които сте обвинени, че сте открили, след което да зададе допълнителни въпроси, ако е необходимо.

Това е най-важната част.

Бъдете търпеливи.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Остана ми малко надежда, но това не е толкова добре, обещах на семейството си, че всичко ще бъде тази година за нас, но сега не знам какво мога да си помисля😔

Автоматичен превод:
MadarsK
преди 1 година

Здравей MadarsK, стискам палци. Все още няма отговор от Мартин и Коледа е зад вратата. Разбирам чувствата ти. За съжаление не съм сигурен дали Мартин има капацитета да се справи със случая точно сега и в тези празнични дни. Ще видим, още не е свършило. Опитайте се да се съсредоточите върху други радости и да се отделите от мислите, насочени точно тук. Пожелавам ти да се чувстваш по-добре и 🤞.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не мога да се съсредоточа върху нищо друго в момента, тъй като това беше последната ми надежда да направя добра Коледа или поне Нова година за семейството си. Но весела Коледа на вас и благодаря, че сте до нас❤️😕

Автоматичен превод:
MadarsK
преди 1 година

Здравей Мадарск,

Съжалявам, че се озовахте в тази ситуация. Това не е добро място, особено когато имаш толкова голяма нужда от пари. Повечето казина довеждат своите ToS до крайност и мисля, че това може да е така и в тази ситуация, но не знам със сигурност. Но аз съветвам вас или някой друг да се въздържате от използване на множество акаунти или нарушаване на каквито и да било ОУ по този въпрос. Винаги четете фините линии, защото никое казино не обича да връща пари на играчите.

Въпреки това бих искал да призова замесеното казино да погледне отвъд очевидното и да се опита да бъде малко човешко. Това бихме направили ние във Fortune.st , ако това някога се появи. Това обаче зависи от дейностите, в които сте участвали с втория акаунт.

Желая ви най-доброто и Весела Коледа.

Денис, Fortune.st

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей, Fortune.st! Благодаря ви много за този щедър отговор от ваша страна, наистина го оценявам, той всъщност ми даде малко повече надежда, че всъщност има човешки хора, както и казина.

От моя гледна точка смятам, че те трябва да могат да деблокират печалбите ми, защото във втората сметка съм 100% сигурен, че не е направен нито един депозит или теглене, както и че беше без kyc. Дори бих се съгласил, ако вземат % от печалбите ми като неустойка. Мисля, че след като направих депозит в сметката си преди това, те трябваше да поискат моя идентификатор, за да могат да проверят дали нямам няколко акаунта. Защото това означава, че ако някой има няколко акаунта в Ice, това означава, че има 100% право само да губи пари, но не и ein, защото те позволяват депозити и ви блокират, когато спечелите.

Благодаря ти, че ми пожела весела Коледа, хубаво е, но тези дни за мен няма да са както се надявах да се окажат, не съм доволна😕

Но весела Коледа и на теб и на целия ти екип😌

Наистина ще съм ви благодарен, ако можете да се свържете и с мен с това оплакване, моля?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини