Здравейте всички,
Чувствам, че това се нуждае от собствена нишка поради чистата лудост, незаконното поведение (очевидно в нарушение на законодателството на ЕС за защита на потребителите) и неефективността/нежеланието на MGA някога да изпълнява ролята си на регулатор.
Пълната история на моята жалба срещу West Casino може да се види тук - https://casino.guru/westcasino-player-s-withdrawal-delayed-due-to-verification
За да обобщим, изпратени са 8 паспортни снимки (всички направени на iphone 13), видеоклип, на който правя снимките и ги качвам, и екранна снимка от iphone, показваща липса на метаданни, е променена. Casinoguru и техният екип се съгласиха, че снимките са напълно ясни. „Едуард" от Запад (за когото можем да предположим, че е измислено лице) не се съгласи, не уточни кои секции не са ясни и отказа обаждане за проверка на живо. Казиното също отказа да се включи в два други добре известни сайта за посредничество.
Когато всичко беше препратено на MGA, те първоначално се държаха като заинтересовани, след което заровиха глави в пясъка и отказаха, заявявайки, че не могат да участват в спорове относно KYC. ECOGRA опита същата позиция, трябваше ми да инструктирам SOLICITORS да въведат някаква правна препратка в законодателството на ЕС за защита на потребителите, което принуди ECOGRA да действа и MGA да се ангажира, за щастие имам семейство по закон, така че е безплатно, но какво да кажем за всички бедни играчи които не са в тази позиция?
Моят адвокат също намери доказателства, че West Casino е свързано с друга компания, която те използват, за да управляват GOLDWIN с някои много много подозрителни връщания на компанията, които се използват в моя иск.
По принцип, за да получа моите €330, съм принуден да мина през съдилищата и да изтегля не само WEST, но и ECOGRA и MGA.
Това е като дивия запад за играчите. Няма поддръжка (въпреки че Casinoguru са се постарали да помогнат тук).
Hello all,
I feel this needs its own thread due to the sheer lunacy, illegal behaviour (clearly in breach of EU consumer law) and ineffective/unwillingness of the MGA to ever perform their roles as regulator.
The full history of my complaint against West Casino can be seen here - https://casino.guru/westcasino-player-s-withdrawal-delayed-due-to-verification
To summarise, 8 passport pictures sent in (all taken on iphone 13) a video of me taking the pictures and uploading them and screenshot from the iphone showing no metadata was changed. Casinoguru and their team all agreed the pictures were perfectly clear. 'Eduard' from West (whom we can assume is a made up person) disagreed, would not specify which sections were not clear and refused a live verification call. The casino also refused to engage on two other well known mediation sites.
When everything was forwarded to MGA they initially acted like they were interested, then buried their heads in the sand and refused, stating they cannot get involved in any KYC disputes. ECOGRA attempted the same position, it took me instructing SOLICITORS to bring in some law reference in EU consumer law that compelled ECOGRA to act and MGA to engage, luckily I have family in law so it's at no expense, but what about all the poor players who are not in this position?
My solicitor also found evidence of West Casino being linked to another company they use to run GOLDWIN with some very very suspicious company returns, which is being used in my claim.
Basically in order to get my €330 I am being forced to go through the courts and pull up not only WEST, but ECOGRA and MGA too.
It's like the wild west for players. No support (even though Casinoguru have tried their best to help here).