Да, просто чакам таймерът да заработи 0 Разбирам необходимото време, но това казино има чувството, че говоря с ботове, а не с хора според отговорите, които дават, това е копиране, поставяне, няма друго казино, беше толкова трудно да се намери решение разочароващо е да не получиш подходящи отговори също след като ми казаха 1-2 дни да отидат над седмица и целият процес е почти 2 седмици, профилът ми беше потвърден, когато се опитах за първи път да се оттегля, когато те отказаха, не се свързаха с мен, аз бях един те поискаха още документи, при условие че друг се оттегли, когато получиха одобрение, тогава се случи същото, но оттогава това отнема 2 време, те проверяват 7 от 9 документа, остатъците са като 5 минути от живота ви, виждате ли, ще разберете какво Имам предвид
Yep I'm just waiting for the timer to go 0 I understand the time needed but this casino it feels like I'm talking to bots not humans by the answers they give it's copy paste no other casino it's been so hard to find a solution it's frustrating to not get proper answers also after they told 1-2 days to go over a week and the entire process it's almost 2 weeks my profile was verified when I tried 1st to withdraw when they declined they didn't contact me I was the one they asked for some more docs provided did another withdraw when they got approved then the same thing happened but since then this is taking 2 long they check 7 of 9 docs the leftovers are like 5 mins of your life of you see you will understand what I mean
Здравейте,
Разбирам, че това не е точно правилният начин, по който трябва да се работи с KYC.
Казиното си спечели много добра репутация, така че предполагам, че проблемът ще бъде решен. Благодаря ви за търпението.
🤞
Hello,
I understand that this is not exactly the proper way how the KYC should be handled.
The casino has earned a very good reputation so I guess that the problem will be solved. Thank you for your patience.
🤞
Добре или не, изминаха почти 2 седмици за този KYC и се борех с тегленето, когато беше времето за депозит, беше лесно да се приеме, затова трябва да питат всичко от самото начало, а не да търсят извинения след това, просто се чувствам така в миналото си Още веднъж имах такъв проблем, но той беше решен, казиното не поиска още и още, докато не остана нищо
Good or not its been almost 2 weeks about this KYC and struggling about withdraw when it was deposit time it was easy to accept that's why they should be asking everything from the start and not look for excuses after that I just feel that way in my past I had once more a problem like that but it was solved the casino didn't asked for more and more until it was nothing left
Вярвам, че всеки играч може да поиска от казиното да бъде проверено ПРЕДИ да направи първия депозит.
Най-често казината верифицират акаунти с активни тегления, тъй като тегленето задейства верификацията. Няма нужда да проверявате всеки играч, който депозира, защото много играчи изобщо няма да стигнат до първото теглене.
Може ли да ви задам въпрос?
Бихте ли преминали през проверката веднага след регистрацията и ще изчакате няколко дни, за да приключи, или предпочитате да намерите казино, където можете да започнете да играете веднага?
I believe that every player can ask the casino to get verified BEFORE making the first deposit.
Mostly, casinos verify accounts with active withdrawals, because the withdrawal triggers the verification. There is no need to verify every depositing player because lots of players will not get it to the first withdrawal at all.
May I ask you a question?
Would you go through the verification immediately after registration and wait several days to get it finished, or would you rather find a casino where you can start playing immediately?
Да, профилът ми беше потвърден, това е, което казвам, но когато се опитах да изтегля, те просто намериха извинения за картата ми, която се опитах да депозирам, докато имах печалбите си
Yea my profile was verified that's what I'm telling but when I tried to withdraw they just found excuses about my card that I tried to deposit while I had my winnings
След това ме помолиха за няколко снимки на карти, получиха одобрение, опитаха се да изтеглят отново и след това излязоха със скрийншотовете на банката, което отнема цяла вечност по някаква странна причина. Не правя тази грешка, за да направя депозит преди проверката, която направих в миналото в друго казино, но се затрудних, когато спечелих сума пари, така че след това, когато се регистрирам, извършвам процеса на проверка, изчакайте, докато съм готов, тогава бум, не знам дали ви обърках някъде
Then they asked me for some card photos got approved tried to withdraw again and then they came up with the bank screenshots that is taking forever for some strange reason I don't make that mistake to make a deposit before the verification I did on the past on another casino but I struggled when I won an amount of money so after that when I register I do the verification process wait until I'm ready then boom I don't know if I got you somewhere confused
Отидете да проверите оплакването ми, не знам дали разбирате какво точно се случва с моя случай, публикувах няколко екранни снимки
Go check on my complain I don't know if you understand what exactly is going on with my case I posted some screenshots
Здравейте,
Мисля, че разбирам какво се е случило и сега мисля, че само вашата лична информация беше потвърдена първо, но методът на плащане беше потвърден след това.
Въпреки това много се радвам, че успяхте да си сътрудничите с казиното и имате търпението да изчакате „щастливия край". 👍
Hello,
I think that I understand what has happened and now I think that only your personal info was verified firstly, but the payment method was verified afterward.
However, I'm very happy that you managed to cooperate with the casino and have the patience to wait for the "happy end". 👍
Благодаря отново за помощта ви, да, най-накрая го реших
Thanks again for your help yea finally I got that solved
изобщо няма проблем 🙂
Посетете ни известно време и споделете опита си, да се надяваме, че няма да имате нужда от други оплаквания. 😎
no problem at all 🙂
Visit us some time and share your experiences, let's just hope that you won't need any other complaints. 😎
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.