ФорумОбсъждане на жалбиVulkan Vegas Casino продължава да отказва моето теглене

Vulkan Vegas Casino продължава да отказва моето теглене

преди 2 години от WhiteFoxZ
|
5271 преглеждания 30 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години

Исках да се оплача за отказ на теглене след преминаване на 2-ри път KYC, но вместо това започнах да не плащам навреме, така че трябва да чакам, но проблемът ми е, че продължават да ми казват едно и също нещо снимка на банкова карта и т.н., казват ми да изчакам 2 -3 дни, след което започваме същия процес всеки път, когато имам нужда от малко помощ тук, какво можем да направим, имам екранни снимки и т.н., ако е необходимо

Автоматичен превод:
WhiteFoxZ
преди 2 години

Здравейте,

Виждам, че вече сте изпратили жалбата , позволете ми да кажа, че казината просто се нуждаят от известно време, за да продължат с проверката и тегленето. Предоставихте ли вече всички документи или се затруднявате в даден момент? Трябва да кажа, че в момента не съм сигурен.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Предоставих всеки документ, който поискаха от мен за снимка с банковата ми карта от двете страни, след това селфи с картата близо до лицето ми и идентификационния номер, след което получих ✅ казаха ми, че ако имат нужда от повече, ще ми изпратят имейл, който не случайно се опитах да изтегля, след което отказах. Попитах ги за причината, поради която нямаха правилен отговор и след толкова много дни се свързах с тях вчера късно вечерта, те ми поискаха екранна снимка на банковата ми сметка с тази карта. Работата е там, че направих депозити от Skrill и се опитах да тегля от там. Опитах веднъж да направя директен депозит от карта, защото не можах да направя от другите опции, но те отказаха, защото тогава къде правеха KYC проверка


Автоматичен превод:
преди 2 години

Всяко друго казино обикновено, когато преминете KYC, те не продължават да отказват един след друг с искане за още документи, те могат да ме видят моя идентификатор и картата, която е със същото име. Не разбирам защо сега им трябва екранна снимка от моята банка

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Добре, така че сега им изпратих екранни снимки от банката, нови снимки на банкова карта и нови селфита с лична карта и карта близо до лицето ми, чакайки 1-2 дни, за да ги потвърдят, и след това ще актуализирам, ако има добри или лоши новини

Автоматичен превод:
преди 2 години

Предоставих всеки документ, който поискаха от мен за снимка с банковата ми карта от двете страни, след това селфи с картата близо до лицето ми и идентификационния номер, след което получих ✅ казаха ми, че ако имат нужда от повече, ще ми изпратят имейл, който не случайно се опитах да изтегля, след което отказах. Попитах ги за причината, поради която нямаха правилен отговор и след толкова много дни се свързах с тях вчера късно вечерта, те ми поискаха екранна снимка на банковата ми сметка с тази карта. Работата е там, че направих депозити от Skrill и се опитах да тегля от там. Опитах веднъж да направя директен депозит от карта, защото не можах да направя от другите опции, но те отказаха, защото тогава къде правеха KYC проверка


Автоматичен превод:
преди 2 години

Добре благодаря.

Изглежда, че KYC не е завършен в момента, в който изпратихте оттеглянето, така че то беше отхвърлено. Предоставянето на доказателство, че вие сте картодържателят, е стандартна процедура в днешно време. Мога да разбера, че казиното няма да разреши никакви други опции за плащане, тъй като първоначалният метод на плащане е проверен.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Добре, така че сега им изпратих екранни снимки от банката, нови снимки на банкова карта и нови селфита с лична карта и карта близо до лицето ми, чакайки 1-2 дни, за да ги потвърдят, и след това ще актуализирам, ако има добри или лоши новини

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това е добре, винаги е по-добре да си сътрудничим. Някои казина приемат KYC по-сериозно, така че дори изискванията могат да бъдат по-сложни.

Ще чакам актуализацията 🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Да, разбирам, но е лудост, когато могат да видят картата ми с моя идентификатор и лицето ми сега екранните снимки, които им предоставих, е повече от достатъчно картата с името на картодържателя дори тегления от други казина и депозити, които направих, дори селфитата са близо до монитора, така че те могат да видят, че електронната банка е отворена и аз съм там и имам достъп, така че се надявам да не искат повече луди неща 😂

Автоматичен превод:
WhiteFoxZ
преди 2 години

Ако го кажете по този начин, да - в най-добрия случай звучи доста предизвикателно 🙂.

Просто казиното няма лукса да види вас и вашите документи "лице в лице", така че персоналът прави всичко възможно да потвърди всичко чрез принт скрийн и селфи...

Кажете ми как върви, моля. 🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Разбирам това, но никога не ми се е случвало с други казина, обикновено те правят KYC супер бързо и не искат тонове документи само ако има нещо подозрително.

Ще актуализирам скоро относно моя проблем днес или утре Ще имам отговор също от самото начало Имам екранни снимки всичко от разговори за поддръжка балансът ми в акаунта

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Добре, така че почти всичко е одобрено, но все още чака 2 екранни снимки все още се преглеждат. Казах им, че това са допълнителни неща, а не само нещата, които поискаха като депозити и тегления от други казина. Попитах ги дали ще бъде готово след малко, те ми казаха те все още не знаят, все още съм на преглед

Автоматичен превод:
WhiteFoxZ
преди 2 години

Здравейте,

благодаря ви за актуализацията, предполагам, че вече е въпрос на време. 🤞


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Предполагам, че странното е, че провериха 7 от 9 документа, 2 екранни снимки и 5 снимки бяха одобрени, но оставиха 2 екранни снимки за преглед, така че чакам до по-късно днес, след което се свържа с тях, за да видя дали ще ги проверят скоро или не причината те стартираха KYC, но оставиха 2 екрана като този, тъй като те ми казаха 1-2 дни за KYC, както друг път, така че се надявам да не го оставят така

Автоматичен превод:
WhiteFoxZ
преди 2 години

Не бих бил толкова подозрителен, опитай се да останеш позитивен - моля те, трябва да е доста досадно, знам.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Свързвам се с тях, те отиват отново със същия отговор, работим по него и продължават да се опитват да ме държат така всеки път, когато ми отговорят, имаме нужда от 1-2 дни, но не виждам, че мога да разреша проблема си

Автоматичен превод:
WhiteFoxZ
преди 2 години

Ако смятате, че няма начин да преминете KYC, не се колебайте да подадете жалба .

Само имайте предвид, че екипът най-вероятно ще позволи на казиното 14 пълни дни да премине през него. Ние винаги даваме на казиното 14 пълни дни, за да завърши KYC и да завърши тегленето.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Вече подадох оплакване, но исках за този случай не за забавено плащане, така че предполагам, че няма значение, трябва да изчакам таймера, нали? Да, просто е странно да започнеш да преглеждаш нечии документи, след което да си добре, остават 2, оставете го за следващата седмица или нещо подобно 😂

Автоматичен превод:
WhiteFoxZ
преди 2 години

Мисля, че вашият акаунт все още не е напълно потвърден, прегледах вашата жалба и смятам, че е важно да спомена, че понякога казиното се нуждае от допълнителни документи, за да се увери в самоличността и опциите за плащане. Въз основа на напредъка бих си помислил, че трябва да има нещо, което повдига допълнителни въпроси. Бих искал да бъда по-конкретен, но екипът по жалбите трябва да разгледа всички подробности.

Съгласен съм, че след като казиното потвърди, че KYC е направено, персоналът също трябва да предостави някакво обяснение, ако внезапно промени решението си.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Предоставих всичко, което поискаха, но те само оставиха 2 екранни снимки за преглед. Не съм се свързвал с тях тези дни, просто влизам всеки ден, за да проверя дали балансът ми все още е там и изчакайте времето, което ми казахте, те буквално всичко от адреса екранни снимки и снимки на банкови карти Бих снимал селфита екранни снимки от Skrill Ще се свържа с тях утре, за да видя какво става дали ще кажат нещо или не

Автоматичен превод:
преди 2 години

Веднъж получих одобрение от KYC, след което получих имейл за второ одобрение, след което ме помоли за екранни снимки от банковата сметка с номера на името на картодържателя и т.н. изминаха почти 2 седмици. Не знам дали разбирате моя случай, който все още чака няколко дни цели 14 дни и вижте какво ще се случи

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини