НачалоФорумОбсъждане на жалбиТегления във Вулкан Вегас

Тегления във Вулкан Вегас (страница 2)

 от schreiter1910
|
14 943 преглеждания 41 отговора |
|
1 2 3

Какво имаш предвид? Защо ми беше платено от казиното? Мислите ли, че всичките ми тегления са били успешни? Това вече го написах! Затова съм разочарован! Всички изплащания работеха, но вече не. Вчера вече отговорихте на това!!! Какво се случва?


Автоматичен превод:

Здравейте,

нека започна отначало.

Вие публикувахте това:

"Не знаех, че вече имам акаунт!!! Винаги съм играл само с новия си имейл адрес и никога със стария!"

Така че накрая отговорих: „Просто имайте предвид, че вие нарушихте правилата на първо място. Тъжно, но факт."

Това имам предвид. Написах и това:

„Винаги се опитваме да тласкаме казината малко по-напред и да ги молим да преценят дали играчът е спечелил някакво предимство, като създаде друг акаунт ."

Като основание за подаване на жалбата.

Вторият ви въпрос е "Защо ми беше платено от казиното?" Не знам, но вече го коментирах:

„Надявам се, че можем да напомним на казиното, че и те са направили грешка, така че трябва да се опитат да бъдат приятелски настроени и да преразгледат пълното анулиране на печалбите."

Като втора причина за подаване на жалбата.

Третият въпрос е „Мислите ли, че всичките ми тегления са били успешни?" Да, освен последното. И това е последната причина за подаване на жалбата.

Честно казано, не разбирам какво се случва и защо се отказахте от €4000 печалби, за да деблокирате акаунта си. Съжалявам, няма смисъл за мен.

Надявах се, че ще можем да обсъдим с казиното и да спестим може би дори вашите печалби, но това не е възможно сега, предполагам.

Аз също не разбрах частта за изнудването:

— Във всеки случай смятам това за изнудване!

Доколкото разбрах, вече сте се съгласили с предложението, прав ли съм?








Автоматичен превод:
Radka

Вече бях написал това: За да мога да продължа да играя , трябваше да се откажа от печалбите си!

Виждам това като изнудване!

Но тъй като това не беше вярно с моите 2 акаунта или нямах предимство от това. Правилно ли спечелих всичко! Всичко е платено за 1 година. Просто не вече!

Казиното също направи няколко грешки.



Edited
Автоматичен превод:

Не получих никаква полза от 2 акаунта, тъй като играх само с новия.

Не трябваше да ме забраняват!

Автоматичен превод:

Вече бях написал това: За да мога да продължа да играя , трябваше да се откажа от печалбите си!

Виждам това като изнудване!

Но тъй като това не беше вярно с моите 2 акаунта или нямах предимство от това. Правилно ли спечелих всичко! Всичко е платено за 1 година. Просто не вече!

Казиното също направи няколко грешки.



Автоматичен превод:

Четох това - но все пак не разбирам. Вие не сте съгласни с "изнудването", но вече сте го приели.

Какво ще се случи, ако спечелите голямо? Например - Ще се откажете ли да речем джакпот, за да можете да продължите да играете там? Предполагам, че можете да започнете да играете безплатно.

Автоматичен превод:

Не получих никаква полза от 2 акаунта, тъй като играх само с новия.

Не трябваше да ме забраняват!

Автоматичен превод:

Ето защо ви насърчих да подадете жалба.

Ако е както сте описали, ние ще се опитаме да обясним ситуацията на казиното чрез жалбата.

Автоматичен превод:
Radka

Подадох друга жалба в казиното. Това беше 6. Просто не получавам отговор!


Автоматичен превод:
schreiter1910

Какво искаш да кажеш, че мога да започна да играя безплатно??? Не мога просто да играя безплатно!

Винаги трябва да депозирате, ако нямате нищо в сметката си!

Edited
Автоматичен превод:
Anonymized417

Как да си върна депозитите? Не съм нарушил T&C, защото съм играл само с 1 акаунт и никога не съм използвал 2 акаунта! Само най-новото, което също е проверено! Играх с него 1 година и нямах никакви проблеми!

Edited
Автоматичен превод:
schreiter1910

Здравейте,

честно казано, вие нарушихте правилата и условията, като регистрирахте втория акаунт.

Но ние ще се опитаме да разсъждаваме с казиното.

Автоматичен превод:

Подадох друга жалба в казиното. Това беше 6. Просто не получавам отговор!


Автоматичен превод:

Сигурен съм, че екипът по жалби работи по въпроса.

Както и да е, виждам само една подадена жалба до момента , (подадена: 02 юни 2022 г.), това е тази, в която общувате с Petronela.

Подали ли сте друга?


Автоматичен превод:

Какво искаш да кажеш, че мога да започна да играя безплатно??? Не мога просто да играя безплатно!

Винаги трябва да депозирате, ако нямате нищо в сметката си!

Автоматичен превод:

Ако трябва да се откажете от печалбите си, за да играете в това казино, това е като да играете безплатно. Въпреки това вашите депозити бяха приети.

Намирам го за смешно, затова изразих своята гледна точка, като казах, че би било по-добре да играете безплатно, вместо да рискувате възможните си печалби.


Автоматичен превод:
Radka

Имах предвид 6 оплаквания до казиното, отдел за оплаквания на Vulkan Vegas!

Автоматичен превод:
Radka



оригинален


Подадох друга жалба до казиното . Това беше 6. Просто не получавам отговор!

Казино! Не Петронела!

Автоматичен превод:
Radka

Съгласно правилата и условията трябваше незабавно да затворите 2-ра сметка. Но те не го правят! Вторият акаунт беше потвърден и играх с него 1 година! Само с това!

Автоматичен превод:

Здравей Радка, ти го написа преди 5 дни! Както вече казах, нямах полза от това!!!


„Винаги се опитваме да избутаме казината малко по-далеч и ги молим да проверят дали играчът е спечелил предимство, като създаде друг акаунт."

Автоматичен превод:
schreiter1910

Да, просто имаме нужда от казиното, за да видим тази ситуация по същия начин.

Съжалявам, но поради факта, че първоначално пишете на немски език, понякога съм напълно сигурен, че не се разбираме напълно. Моите извинения 🙂

Честно казано, смятам, че 6 оплаквания до "отдел за оплаквания" на някое казино са доста и няма да ускорят никаква реакция.

Автоматичен превод:
Radka

Мога да говоря само немски. Английски само малко. Какво трябва да направя? Можеш ли да ми помогнеш? Пиша само на немски.


Edited
Автоматичен превод:

Трябва да докладвам отново. Вулкан Вегас ми беше дал сума, която първо трябваше да конвертирам. Така че трябваше да залагам парите! Не разбирам това! Защо не мога да изплатя парите веднага?!? Спечелих го!!!!!

Всичко се обърках със сметките. Грешно е отпред и отзад.

Със същата сметка, с която винаги съм играл, съм депозирал, теглил и получавал бонуси.

Това беше моят истински акаунт. Това също не трябваше да бъде блокирано и не трябваше да използвам печалбите си, за да деблокирам този акаунт!!!! Погледнато назад, целият процес е подвеждащ, защото говорехме един през друг. Настроих втория акаунт, защото програмата ми за електронна поща се срина. Аз също не получих никакви печалби от него, както писа самият Vulkan Vegas.

Погледнато назад, първият ми акаунт изобщо не беше блокиран!!! Какво ще кажете за 2-ри акаунт? Ще получа ли депозитите си обратно? (google mail)

Автоматичен превод:
schreiter1910

Доколкото съм информиран, вие сте регистрирали два акаунта и сте взели бонуси, свързани с двата акаунта. В такъв случай е нормално всички печалби да бъдат анулирани и всички сметки да бъдат закрити.

Спомням си, че написахте, че не сте взели бонуси и за двете сметки, така че реших, че трябва да получите цялата сума. Честно казано, вече не е вярно, казиното доказа обратното.

Това казино беше достатъчно щедро, за да ви позволи да играете и дори ви даде част от вашите нелегитимни печалби.

Искахте да продължите да играете там - можете.

Вземете тази сума като шанс да спечелите обратно депозитите си, обикновено не бихте получили такъв шанс.

Виждам това като края на историята и ти желая успех!



Автоматичен превод:
Radka

Играх само с един акаунт. И това беше правилното нещо.


Както и да е, за мен беше бъркотия, защото започнах от стария акаунт.


Но това не беше така. Просто не разбирам защо е блокиран правилният акаунт? Но доколкото разбрах впоследствие, никой не беше блокиран. Факт е, че това объркване доведе до липса на разбиране.


Имам само един въпрос: Наистина ли трябва да залагам парите, които са дадени на моята игрална сметка, преди да мога да ги изтегля? Това за мен означава, че отново загубих тези пари.

Не разбирам това!

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини