НачалоФорумОбсъждане на жалбиТегления във Вулкан Вегас

Тегления във Вулкан Вегас (страница 2)

преди 2 години от schreiter1910
|
13 072 преглеждания 41 отговора |
|
1 2 3
преди 2 години

Какво имаш предвид? Защо ми беше платено от казиното? Мислите ли, че всичките ми тегления са били успешни? Това вече го написах! Затова съм разочарован! Всички изплащания работеха, но вече не. Вчера вече отговорихте на това!!! Какво се случва?


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

нека започна отначало.

Вие публикувахте това:

"Не знаех, че вече имам акаунт!!! Винаги съм играл само с новия си имейл адрес и никога със стария!"

Така че накрая отговорих: „Просто имайте предвид, че вие нарушихте правилата на първо място. Тъжно, но факт."

Това имам предвид. Написах и това:

„Винаги се опитваме да тласкаме казината малко по-напред и да ги молим да преценят дали играчът е спечелил някакво предимство, като създаде друг акаунт ."

Като основание за подаване на жалбата.

Вторият ви въпрос е "Защо ми беше платено от казиното?" Не знам, но вече го коментирах:

„Надявам се, че можем да напомним на казиното, че и те са направили грешка, така че трябва да се опитат да бъдат приятелски настроени и да преразгледат пълното анулиране на печалбите."

Като втора причина за подаване на жалбата.

Третият въпрос е „Мислите ли, че всичките ми тегления са били успешни?" Да, освен последното. И това е последната причина за подаване на жалбата.

Честно казано, не разбирам какво се случва и защо се отказахте от €4000 печалби, за да деблокирате акаунта си. Съжалявам, няма смисъл за мен.

Надявах се, че ще можем да обсъдим с казиното и да спестим може би дори вашите печалби, но това не е възможно сега, предполагам.

Аз също не разбрах частта за изнудването:

— Във всеки случай смятам това за изнудване!

Доколкото разбрах, вече сте се съгласили с предложението, прав ли съм?








Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Вече бях написал това: За да мога да продължа да играя , трябваше да се откажа от печалбите си!

Виждам това като изнудване!

Но тъй като това не беше вярно с моите 2 акаунта или нямах предимство от това. Правилно ли спечелих всичко! Всичко е платено за 1 година. Просто не вече!

Казиното също направи няколко грешки.



Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Не получих никаква полза от 2 акаунта, тъй като играх само с новия.

Не трябваше да ме забраняват!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Вече бях написал това: За да мога да продължа да играя , трябваше да се откажа от печалбите си!

Виждам това като изнудване!

Но тъй като това не беше вярно с моите 2 акаунта или нямах предимство от това. Правилно ли спечелих всичко! Всичко е платено за 1 година. Просто не вече!

Казиното също направи няколко грешки.



Автоматичен превод:
преди 2 години

Четох това - но все пак не разбирам. Вие не сте съгласни с "изнудването", но вече сте го приели.

Какво ще се случи, ако спечелите голямо? Например - Ще се откажете ли да речем джакпот, за да можете да продължите да играете там? Предполагам, че можете да започнете да играете безплатно.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не получих никаква полза от 2 акаунта, тъй като играх само с новия.

Не трябваше да ме забраняват!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Ето защо ви насърчих да подадете жалба.

Ако е както сте описали, ние ще се опитаме да обясним ситуацията на казиното чрез жалбата.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Подадох друга жалба в казиното. Това беше 6. Просто не получавам отговор!


Автоматичен превод:
schreiter1910
преди 2 години

Какво искаш да кажеш, че мога да започна да играя безплатно??? Не мога просто да играя безплатно!

Винаги трябва да депозирате, ако нямате нищо в сметката си!

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 2 години

Как да си върна депозитите? Не съм нарушил T&C, защото съм играл само с 1 акаунт и никога не съм използвал 2 акаунта! Само най-новото, което също е проверено! Играх с него 1 година и нямах никакви проблеми!

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
schreiter1910
преди 2 години

Здравейте,

честно казано, вие нарушихте правилата и условията, като регистрирахте втория акаунт.

Но ние ще се опитаме да разсъждаваме с казиното.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Подадох друга жалба в казиното. Това беше 6. Просто не получавам отговор!


Автоматичен превод:
преди 2 години

Сигурен съм, че екипът по жалби работи по въпроса.

Както и да е, виждам само една подадена жалба до момента , (подадена: 02 юни 2022 г.), това е тази, в която общувате с Petronela.

Подали ли сте друга?


Автоматичен превод:
преди 2 години

Какво искаш да кажеш, че мога да започна да играя безплатно??? Не мога просто да играя безплатно!

Винаги трябва да депозирате, ако нямате нищо в сметката си!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Ако трябва да се откажете от печалбите си, за да играете в това казино, това е като да играете безплатно. Въпреки това вашите депозити бяха приети.

Намирам го за смешно, затова изразих своята гледна точка, като казах, че би било по-добре да играете безплатно, вместо да рискувате възможните си печалби.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Имах предвид 6 оплаквания до казиното, отдел за оплаквания на Vulkan Vegas!

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години



оригинален


Подадох друга жалба до казиното . Това беше 6. Просто не получавам отговор!

Казино! Не Петронела!

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Съгласно правилата и условията трябваше незабавно да затворите 2-ра сметка. Но те не го правят! Вторият акаунт беше потвърден и играх с него 1 година! Само с това!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Радка, ти го написа преди 5 дни! Както вече казах, нямах полза от това!!!


„Винаги се опитваме да избутаме казината малко по-далеч и ги молим да проверят дали играчът е спечелил предимство, като създаде друг акаунт."

Автоматичен превод:
schreiter1910
преди 2 години

Да, просто имаме нужда от казиното, за да видим тази ситуация по същия начин.

Съжалявам, но поради факта, че първоначално пишете на немски език, понякога съм напълно сигурен, че не се разбираме напълно. Моите извинения 🙂

Честно казано, смятам, че 6 оплаквания до "отдел за оплаквания" на някое казино са доста и няма да ускорят никаква реакция.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Мога да говоря само немски. Английски само малко. Какво трябва да направя? Можеш ли да ми помогнеш? Пиша само на немски.


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Трябва да докладвам отново. Вулкан Вегас ми беше дал сума, която първо трябваше да конвертирам. Така че трябваше да залагам парите! Не разбирам това! Защо не мога да изплатя парите веднага?!? Спечелих го!!!!!

Всичко се обърках със сметките. Грешно е отпред и отзад.

Със същата сметка, с която винаги съм играл, съм депозирал, теглил и получавал бонуси.

Това беше моят истински акаунт. Това също не трябваше да бъде блокирано и не трябваше да използвам печалбите си, за да деблокирам този акаунт!!!! Погледнато назад, целият процес е подвеждащ, защото говорехме един през друг. Настроих втория акаунт, защото програмата ми за електронна поща се срина. Аз също не получих никакви печалби от него, както писа самият Vulkan Vegas.

Погледнато назад, първият ми акаунт изобщо не беше блокиран!!! Какво ще кажете за 2-ри акаунт? Ще получа ли депозитите си обратно? (google mail)

Автоматичен превод:
schreiter1910
преди 2 години

Доколкото съм информиран, вие сте регистрирали два акаунта и сте взели бонуси, свързани с двата акаунта. В такъв случай е нормално всички печалби да бъдат анулирани и всички сметки да бъдат закрити.

Спомням си, че написахте, че не сте взели бонуси и за двете сметки, така че реших, че трябва да получите цялата сума. Честно казано, вече не е вярно, казиното доказа обратното.

Това казино беше достатъчно щедро, за да ви позволи да играете и дори ви даде част от вашите нелегитимни печалби.

Искахте да продължите да играете там - можете.

Вземете тази сума като шанс да спечелите обратно депозитите си, обикновено не бихте получили такъв шанс.

Виждам това като края на историята и ти желая успех!



Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Играх само с един акаунт. И това беше правилното нещо.


Както и да е, за мен беше бъркотия, защото започнах от стария акаунт.


Но това не беше така. Просто не разбирам защо е блокиран правилният акаунт? Но доколкото разбрах впоследствие, никой не беше блокиран. Факт е, че това объркване доведе до липса на разбиране.


Имам само един въпрос: Наистина ли трябва да залагам парите, които са дадени на моята игрална сметка, преди да мога да ги изтегля? Това за мен означава, че отново загубих тези пари.

Не разбирам това!

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини