Какво имаш предвид? Защо ми беше платено от казиното? Мислите ли, че всичките ми тегления са били успешни? Това вече го написах! Затова съм разочарован! Всички изплащания работеха, но вече не. Вчера вече отговорихте на това!!! Какво се случва?
What do you mean? Why was I paid by the casino? Do you think all my withdrawals have been successful? I already wrote that! That's why I'm disappointed! All payouts worked, just not anymore. Yesterday you already responded to this!!! What's happening?
Wie meinen Sie das? Wieso wurde ich vom Casino bezahlt? Meinen Sie, dass alle meine Auszahlungen Erfolg hatten? Das hatte ich schon geschrieben! Deshalb bin ich ja enttäuscht! Es haben alle Auszahlungen funktioniert, nur plötzlich nicht mehr. Gestern sind Sie bereits darauf eingegangen!!! Was ist los?
Здравейте,
нека започна отначало.
Вие публикувахте това:
"Не знаех, че вече имам акаунт!!! Винаги съм играл само с новия си имейл адрес и никога със стария!"
Така че накрая отговорих: „Просто имайте предвид, че вие нарушихте правилата на първо място. Тъжно, но факт."
Това имам предвид. Написах и това:
„Винаги се опитваме да тласкаме казината малко по-напред и да ги молим да преценят дали играчът е спечелил някакво предимство, като създаде друг акаунт ."
Като основание за подаване на жалбата.
Вторият ви въпрос е "Защо ми беше платено от казиното?" Не знам, но вече го коментирах:
„Надявам се, че можем да напомним на казиното, че и те са направили грешка, така че трябва да се опитат да бъдат приятелски настроени и да преразгледат пълното анулиране на печалбите."
Като втора причина за подаване на жалбата.
Третият въпрос е „Мислите ли, че всичките ми тегления са били успешни?" Да, освен последното. И това е последната причина за подаване на жалбата.
Честно казано, не разбирам какво се случва и защо се отказахте от €4000 печалби, за да деблокирате акаунта си. Съжалявам, няма смисъл за мен.
Надявах се, че ще можем да обсъдим с казиното и да спестим може би дори вашите печалби, но това не е възможно сега, предполагам.
Аз също не разбрах частта за изнудването:
— Във всеки случай смятам това за изнудване!
Доколкото разбрах, вече сте се съгласили с предложението, прав ли съм?
Hello,
let me start from the beginning.
You posted that:
"I didn't know I had an account already!!! I've only ever played with my new email address and never with the old one!"
So I lastly replied: "Just keep in mind that you violated the rules in the first place. Sad but true."
That's what I mean. I also wrote that:
"We always try to push casinos a little bit further and ask them to consider whether the player gained some advantage by creating another account."
As a reason for submitting the complaint.
Your second question is "Why was I paid by the casino?" I don't know, but I already commented that:
"I hope we could remind the casino that they made a mistake too so they should try to be friendly and reconsider voiding the winnings at full."
As a second reason for submitting the complaint.
The third question is "Do you think all my withdrawals have been successful?" Yes, except the last one. And this is the final reason for submitting the complaint.
Honestly, I do not understand what's happening and why you gave up €4000 winnings to unblock your account. Sorry, it does not make any sense to me.
I was hoping we can reason with the casino and save maybe even your winnings, but this is not possible now, I guess.
I also didn't get the part about blackmailing:
"In any case, I consider this to be blackmail!"
As far as I understand, you've already agreed to the proposition, am I right?