ФорумОбсъждане на жалбиТегления във Вулкан Вегас

Тегления във Вулкан Вегас

преди 2 години от schreiter1910
|
12432 преглеждания 41 отговора |
|
1 23
преди 2 години

Спечелих 4000 евро и не ми се изплащат. Предполага се, че имах 2 акаунта, но някога съм играл само с един. Нямам депозити или тегления и нямам точки по старата сметка.

Дори не знам как се казва. Новият ми акаунт просто беше блокиран, защото наруших правилата и условията.

Но не знаех нищо повече за първия акаунт!

Вече съм депозирал повече от €4,000 по време на моето време за игра!

Искам печалбите ми да бъдат изплатени!


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

file

Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 2 години

Не съм политически експониран човек!

Не знаех, че вече имам акаунт!!! Винаги съм играл само с новия си имейл адрес и никога със стария!


Не съм правил никакви депозити или тегления със старата сметка.

Току-що играх с новия акаунт. Имах много депозити и тегления! Не съм направил нищо от това съзнателно или умишлено!

Бих искал моите спечелени пари!

Автоматичен превод:
schreiter1910
преди 2 години

Просто предавам техните условия. Най-добрият начин да получите парите си е да общувате с казиното и да обясните ситуацията. Как така, ако сте имали тегления, преди току-що да изтъкнат факта, че сте имали 2 сметки. 5.5.2 гласи, че печалбите ще бъдат анулирани, но депозитите ще бъдат върнати. Ако сте депозирали €4000, тогава отговаряте на условията за връщане на депозитите си.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Депозирах повече от €4000 по време на играта си.

Просто съм изненадан, че всички изплащания работеха досега. Просто вече не. Винаги съм говорил с подкрепата. Това не ми помага.

Автоматичен превод:
schreiter1910
преди 2 години

Тогава съгласно клауза 5.52 имате право на възстановяване на всичките си депозити. Направете екранна снимка и им изпратите имейл и заявете, че искате всички депозити да бъдат възстановени

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това не е наред. Аз също спечелих нещо междувременно. Всичко винаги е било изплащано; просто не сега!!!

И аз искам да продължа да играя. Vulkan Vegas има много хубави и интересни игри.

Автоматичен превод:
schreiter1910
преди 2 години

Тогава комуникацията е ключът чрез чат на живо или имейл обяснете, че това е била истинска грешка и не можете да си спомните да сте отворили друг акаунт, тъй като не сте депозирали в него. Кажете им колко харесвате да играете в казиното и вижте какво казват.

Автоматичен превод:
schreiter1910
преди 2 години

Ако не, има много добри казина онлайн и поне ако не ви искат като клиент, вие получавате депозитите си обратно, за да играете другаде

Автоматичен превод:
преди 2 години

Играя от август 2021 г. Имам информация, че не получавам нищо обратно, защото наруших правилата и условията.

Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 2 години

Благодаря за намека.


LG

Рамона

Автоматичен превод:
schreiter1910
преди 2 години

Съжалявам, че погрешно го прочетох в бързаме, всъщност пише, че НЯМАМ право на възстановяване на депозити. Сега не мисля, че ще променят решението си и вероятно ще закрият акаунта ви.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това не е наред. Аз също спечелих нещо междувременно. Всичко винаги е било изплащано; просто не сега!!!

И аз искам да продължа да играя. Vulkan Vegas има много хубави и интересни игри.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей,

Съжалявам да чуя за проблема ви.

Винаги се опитваме да избутаме казината малко по-далеч и ги молим да преценят дали играчът е спечелил някакво предимство, като създаде друг акаунт.

Ако не - не е взет бездепозит бонус два пъти заради втората сметка и така нататък, значи не се получава предимство.

Този случай е специален, защото вече сте били платени няколко пъти, както сте писали. Ако казиното е пренебрегнало втория акаунт преди, намирам за крайно несправедливо да го преследваш, знаеш ли.

Ако нещата са точно както казахте,

Мисля, че можете да опитате да подадете жалбата, дори ако сте нарушили правилата, нека да видим какво може да направи нашият екип за жалби, защото вярвам, че казиното също е направило грешка.






Автоматичен превод:
преди 2 години

Жалбата ми вече е в ход. И аз мисля така! Но вижте какво написа nigeljc ?

Трябват ми парите. И аз мисля, че това също е несправедливо. Не получих предимство, защото играх само с един акаунт!

Трябва ли да подам жалба отново до Vulkan Vegas или какво имаш предвид?

Искам да добавя, че плащането първо беше одобрено и след това оттеглено.

Попитах в чата дали да плащам поотделно? Тогава получих отговора: Що се отнася до мен, вие (или вие) можете да изтеглите всичко наведнъж.

Тъй като бях но много хубаво намазан. Това ми се стори твърде много. Знаех, че по-малките количества отиват по-бързо. Но ако чатът казва това, помислих си, той знае какво казва. Научиха ме по-добре.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
schreiter1910
преди 2 години

Здравей,

Само имайте предвид, че на първо място сте нарушили правилата. Тъжно, но истина.

Надявам се, че можем да напомним на казиното, че и те са направили грешка, така че трябва да се опитат да бъдат приятелски настроени и да преразгледат пълното анулиране на печалбите.

Опитайте да изпратите жалбата отново, ако искате, не съм сигурен дали ще помогне, но не може да навреди, предполагам.

Проверих жалбата ви и установих, че сте забравили да споменете, че сте били плащани от казиното в миналото, това е важно, затова препратих тази информация.

Надявам се, че ще успеем да се разберем с казиното.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Какво имаш предвид? Защо ми беше платено от казиното? Мислите ли, че всичките ми тегления са били успешни? Това вече го написах! Затова съм разочарован! Всички изплащания работеха, но вече не. Вчера вече отговорихте на това!!! Какво се случва?


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Имам още един въпрос: отключих акаунта си. Трябваше да се откажа от печалбите си за това! Това законно ли е? Приемам го като изнудване!!!

За да мога да играя отново, го направих.

Какво мога да направя сега, за да си получа парите?

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
schreiter1910
преди 2 години

Определено не е законно да се откажете от печалбите си, за да отключите акаунта си. Защо изобщо бихте искали да продължите да играете там, ако те вземат вашите печалби, въпреки че сте убедени, че не сте направили нищо лошо? не разбирам.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Има разнообразие от игри от всички жанрове. До момента, в който ме обвиниха, че играя с 2 акаунта, всичко беше страхотно. Изплащанията обикновено отнемат не повече от 2 дни в нормални случаи.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Тъй като обвинението с 2-те акаунта беше грешно, забраната не е реална!

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини