преди 1 месец
Как мога да подам жалба?
How can I file a complaint?
Πως μπορώ να κάνω καταγγελία?
0
Човекът е прав, rt е нелегален сайт, никъде не намираме данни за фирмата. Полицията издирва и търси следа. Ще я намерим в Телос и ще ви затворим всички заедно
The man is right, rt is an illegal site, we can't find the company details anywhere. The police are searching and trying to find a clue. We will find her in Tellos and close you all together
Έχει δίκιο ο άνθρωπος η rt είναι παρανομο site δεν μπορούμε να βρούμε πουθενά τα στοιχεία της εταιρείας. Ψάχνει η αστυνομία και προσπαθεί να βρει μια άκρη . Θα την βρούμε στο Τέλλος και θα σας κλείσουμε όλους μαζι
Защото започвам да се дразня като чета всичко това.
И аз проследих подобни "жалби" по-рано тук във форума и повечето от тези, които се оплакваха, НЕ бяха ПРАВИ. Те са използвали дублирани поръчки или по някакъв начин са нарушили правилата на казиното.
От всички, които се оплакват и хленчат, повече от 90% от тях грешат.
Тук във форума има случаи, когато някои губят голяма сума пари в онлайн казино, така че идват тук и искат съвет как да съдят казиното за загуба на пари 😆.
И как да ги наричам??? Умен 🙄
Because I'm getting annoyed reading all this.
And I followed similar "complaints" earlier here on the forum and most of those who complained were NOT RIGHT. They used duplicate orders or in some way violated the rules of the casino.
Of all those who complain and whine, more than 90% of them are wrong.
There are cases here on the forum, when some lose a large amount of money in an online casino, so they come here and ask for advice on how to sue the casino for losing money 😆.
And what should I call them??? Smart 🙄
Zato što se iznerviram čitajući sve ovo.
A pratio sam slične "žalbe" i ranije ovde na forumu i većina tih što se žalila NIJE BILA U PRAVU. Koristili su duple naloge ili na neki način prekršilampravilo kazina.
Od svih ovih što se žale i kukaju više od 90 % njih nije u pravu.
Ima slučajeva ovde na forumu, da neki izgube neku veću sumu novca u nekom online kazinu, pa dođu ovde i traže savet kako da tuže kazino što su izgubili novac 😆.
I kako da ih nazovem??? Pametni 🙄
Подиграват ви се, казват ви, пратете ни имейл, за да подадем жалба. Къде да ги пратя? Нещо не е наред, нямали доказателства, нямали нищо.
They are making fun of you, they tell you, send us an email to file a complaint. Where to send them? Something is wrong, they had no evidence, they have nothing.
Σε κοροϊδεύουν ρε σου λένε στείλε μας email για καταγγελία . Που να στείλεις σε αυτούς? Κάτι δεν πάει καλά δεν είχουν στοιχεια δεν έχουν τίποτα.
Ние не искаме нещо такова, ние искаме тегленето, което направихме през последните 14 дни, а те ни се подиграват.
We don't want something like that, we want the withdrawal we have made for the past 14 days or so and they are making fun of us.
Εμείς δεν θέλουμε κάτι τέτοιο θέλουμε την ανάληψη που έχουμε κάνει εδώ και 14 μέρες περίπου και μας κοροϊδεύουν.
Искате ли да ми дадете fb или insta, кажете ми за развитието
Do you want to give me fb or insta, tell me about developments
Θες να μου δώσεις φβ η ινστα ,να μ λες εξελιξεις
Господа Паокара и Папафанис 😀
Вие сте от нас (Сърбия), приятелската страна Гърция. Мисля, че можете да играете в онлайн казина от Сърбия.
С удоволствие ще препоръчам казино, където НИКОГА няма да чакате повече от ден или 3 (ако е уикенд) за изплащане. Техни клонове има и в Македония, може би и в Гърция.
Поздрави
Messrs. Paokara and Papafanis 😀
You are from us (Serbia), the friendly country of Greece. I think you can play in online casinos from Serbia.
I will gladly recommend a casino where you will NEVER wait more than a day or 3 (if it's a weekend) for a payout. There are also their branches in Macedonia, perhaps in Greece as well.
Greeting
Gospodo Paokara i Papafanis 😀
Vi ste iz nama ( Srbija ) prijateljske zemlje Grčke. Mislim da vi možete da igrate u on lajn kazinima iz Srbije.
Rado ću Vam preporučiti kazino u kom NIKADA nećete čekati duže od dan ili 3 (ako je vikend) isplatu novca. Takođe postoje njihove poslovnice i u Makedoniji, možda i kod Vas u Grčkoj.
Pozdrav
Ние не искаме такова нещо, искаме тегленето, което направихме през последните 14 дни, а те ни се подиграват.
Пожелавам ти успех, но от написаното мисля, че ще е трудно.
We don't want something like that, we want the withdrawal we made in the past 14 days and they are making fun of us.
I wish you success, but I think from what is written that it will be difficult.
Nećemo tako nešto, hoćemo povlačenje koje smo napravili u proteklih 14-ak dana i oni nas ismevaju.
Želim Vam uspeh ali mislim iz napisanog da će teško ići.
здравейте
Просто прегледайте раздела, наречен „жалби " 👈 и след това натиснете бутона „подаване на жалба". Просто се надявам, че няма да е свързано само със спортни залагания; това би било доста усложнение, предполагам.
Във всеки случай, все още ли сте във връзка с казиното? Опитвам се да открия някои подробности в тази тема, но не е много лесна за четене. Ще се възползвам от вашата помощ с подробностите.
Hello there.
Just inspect the tab called "complaints" 👈 and then hit the button "submit complaint" I just hope it won't be solely associated with sports betting; that would be quite a complication, I imagine.
In any case, are you still in touch with the casino? I try to spot some details in this thread but it is not very easy to read. Could use your help with the details.
Защото започвам да се дразня като чета всичко това.
И аз проследих подобни "жалби" по-рано тук във форума и повечето от тези, които се оплакваха, НЕ бяха ПРАВИ. Те са използвали дублирани поръчки или по някакъв начин са нарушили правилата на казиното.
От всички, които се оплакват и хленчат, повече от 90% от тях грешат.
Тук във форума има случаи, когато някои губят голяма сума пари в онлайн казино, така че идват тук и искат съвет как да съдят казиното за загуба на пари 😆.
И как да ги наричам??? Умен 🙄
Because I'm getting annoyed reading all this.
And I followed similar "complaints" earlier here on the forum and most of those who complained were NOT RIGHT. They used duplicate orders or in some way violated the rules of the casino.
Of all those who complain and whine, more than 90% of them are wrong.
There are cases here on the forum, when some lose a large amount of money in an online casino, so they come here and ask for advice on how to sue the casino for losing money 😆.
And what should I call them??? Smart 🙄
Zato što se iznerviram čitajući sve ovo.
A pratio sam slične "žalbe" i ranije ovde na forumu i većina tih što se žalila NIJE BILA U PRAVU. Koristili su duple naloge ili na neki način prekršilampravilo kazina.
Od svih ovih što se žale i kukaju više od 90 % njih nije u pravu.
Ima slučajeva ovde na forumu, da neki izgube neku veću sumu novca u nekom online kazinu, pa dođu ovde i traže savet kako da tuže kazino što su izgubili novac 😆.
I kako da ih nazovem??? Pametni 🙄
Здравейте, помните ли ме?
И без това няма значение. 🙂
Според мен не става въпрос за опровергаване на това, което казахте за най-новите развития в тази тема. Ние просто правим всичко възможно да поддържаме вежливост и да поддържаме нрава си в подходящи граници.
това е всичко
Hello, do you remeber me?
Does not matter anyway. 🙂
It is not about us refuting what you have said about the most recent developments in this thread, in my opinion. We simply try our best to maintain civility, and keep the temper within appropriate bounds.
That's all.
Ние не искаме нещо такова, ние искаме тегленето, което направихме през последните 14 дни, а те ни се подиграват.
We don't want something like that, we want the withdrawal we have made for the past 14 days or so and they are making fun of us.
Εμείς δεν θέλουμε κάτι τέτοιο θέλουμε την ανάληψη που έχουμε κάνει εδώ και 14 μέρες περίπου και μας κοροϊδεύουν.
Най-вероятно съм пропуснал малко. Бихте ли ми обяснили как казиното ви се подиграва? Въпреки че съм наясно, че тази публикация не е предназначена за мен, ако не сте съгласни, бих искал да разбера.
Most likely, I missed a bit. Could you explain to me how the casino is making fun of you? Even though I am aware that this post was not intended for me, if it is okay with you, I would like to understand.
Всичко казва, че тегленето ще стане скоро, а минаха 10 дни и нищо
Everything says the withdrawal will be done soon and it's been 10 days and nothing
Όλο λέει θα γίνει η ανάληψη σύντομα και έχουν περάσει 10 μέρες και τίποτα
О, разбирам. Толкова съм го преценил. Е, нещо друго, което бихте искали да добавите? Убеден съм, че сте се опитали да се свържете обратно с казиното, изисквайки поне обяснение. какво имаш
Oh, I see. I've reckoned that much. Well, anything else you would perhaps like to add? I'm confident you tried to contact the casino back, demaning explanation at least. What have you got?
Да, помня разбира се...Радка е тук от самото начало😀
Но Даниел изчезна 🙄
Yes, I remember of course...Radka has been here since the beginning😀
But Daniel disappeared 🙄
Da, sećam se naravno...Radka je ovde od početka😀
Ali Danijel je nestao 🙄
Опитайте да използвате бутона „отговор", за да зададете такъв въпрос, за да може човекът, от когото искате да чуете отговора, да бъде уведомен.😉
Try to use the "reply" button to ask this kind of question so the person you'd like to hear the answer from can get notified.😉
Хайде стана ли нещо? Има ли напредък?
Come on, did anything happen? Any progress?
Έλα έγινε τίποτα ? Καμιά εξέλιξη?
Балаш, пристигнаха ли най-накрая парите ти? Искам да съм в подобна ситуация
Balázs, did your money finally arrive? I want to be in a similar situation
Balázs végül megérkezett a pénzed? Hasonló szituban vágyom
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.