Здравейте, както казах
„...Не бих считал решението на администратора за „незаконно". Може би тъжно или несправедливо, ако те също, без добро обяснение, са анулирали баланса ви ."
Така че според мен, може би говорим за едно и също нещо.
„Бонусът беше честно отключен на ротативките с техните изисквания за залагане и те напълно блокираха моите тегления: това е еквивалентно на анулиране на баланса ми!"
Не мога да кажа, че разбирам това ясно. Много казина не позволяват теглене, ако имате активен бонус например. Поискахте ли им обяснение? Според мен искате да обясня нещо, което казиното трябва да направи.
Що се отнася до законността, ние не сме юристи, така че предпочитаме справедливостта и за това трябва да знаем гледните точки на казиното. Чухте ли за Casino Guru Fair Gambling Codex? Използваме го вместо международни закони:
https://casino.guru/fair-gambling
Информирах нашите технически специалисти за функцията за оплакване. Обикновено настолната версия на Microsoft Edge работи безупречно, но може да е сложен проблем. Можете ли да опишете кога точно процесът се проваля, моля? Снимайте видео, ако можете.
Ще се свържа с вас, щом имам какво да добавя към въпроса.
Актуализация: Понастоящем жалбата може да бъде подадена само на английски , като се използва английският домейн casino.guru. За да потвърдите английския в акаунта си, можете да опитате да промените предпочитания от вас език на английски в горния десен ъгъл. Това трябва да служи като краткосрочно решение.