НачалоФорумОбсъждане на жалбиТегления на rtbet

Тегления на rtbet (страница 16)

 от ercancho
|
47 936 преглеждания 309 отговора |
|
1...15 16

Здравейте, както казах

„...Не бих считал решението на администратора за „незаконно". Може би тъжно или несправедливо, ако те също, без добро обяснение, са анулирали баланса ви ."

Така че според мен, може би говорим за едно и също нещо.

„Бонусът беше честно отключен на ротативките с техните изисквания за залагане и те напълно блокираха моите тегления: това е еквивалентно на анулиране на баланса ми!"

Не мога да кажа, че разбирам това ясно. Много казина не позволяват теглене, ако имате активен бонус например. Поискахте ли им обяснение? Според мен искате да обясня нещо, което казиното трябва да направи.

Що се отнася до законността, ние не сме юристи, така че предпочитаме справедливостта и за това трябва да знаем гледните точки на казиното. Чухте ли за Casino Guru Fair Gambling Codex? Използваме го вместо международни закони:

https://casino.guru/fair-gambling

Информирах нашите технически специалисти за функцията за оплакване. Обикновено настолната версия на Microsoft Edge работи безупречно, но може да е сложен проблем. Можете ли да опишете кога точно процесът се проваля, моля? Снимайте видео, ако можете.

Ще се свържа с вас, щом имам какво да добавя към въпроса.


Актуализация: Понастоящем жалбата може да бъде подадена само на английски , като се използва английският домейн casino.guru. За да потвърдите английския в акаунта си, можете да опитате да промените предпочитания от вас език на английски в горния десен ъгъл. Това трябва да служи като краткосрочно решение.

Автоматичен превод:
Не мога да кажа, че го разбрах ясно. Много казина не позволяват тегления, ако имате активен бонус, например. Поискахте ли им обяснение? Според мен искате да обясня нещо, което казиното трябва да направи.

Когато бонусът се отключи, той става реален баланс, всъщност те ми разрешиха първото теглене без никакви проблеми. След това те поставиха блок върху тегленията, като предоставиха като отговор, че са ги блокирали от съображения за „сигурност" (поставих ръкописното съобщение от поддръжката по-горе). Те вече не отговарят на никакви имейли за това. Честно казано, нямам нужда от вашите обяснения, ситуацията е ясна: администраторите не могат да преглътнат факта, че за безвкусния им бонус от €100 съм отключил по-висок реален баланс и те незаконно са блокирали (да, НЕЗАКОННО, нека спрем да използваме кавички и курсив) моите тегления. Те могат да пишат каквото си искат в T&Cs, но тези бонуси им носят много пари от хора, които без тях биха играли другаде, така че няма смисъл да сте мафиози, когато веднъж на синя луна играчът успее да ги отключи.

Edited
Автоматичен превод:

БЪРЗА АКТУАЛИЗАЦИЯ: Жалбите трябва да са готови. Съжалявам за неудобството. Можете ли да опитате отново, моля?

Автоматичен превод:

Добре, ще опитам отново, благодаря.


АКТУАЛИЗАЦИЯ: Оплакването е създадено, благодаря, надявам се, че има сериозно разглеждане на проблема, тъй като от обмена, направен тук в дискусията, изглежда, че е почти нормално стаите да блокират баланса в резултат на отключването на бонусите за депозит в реален баланс. Сигурен съм обаче, че това е само мое впечатление. Ще информирам всички за развитието, ще се радвам да направя дарение за форума, ако се окаже полезно за разрешаването на случая. до скоро

Edited
Автоматичен превод:
gonzalezleidys3

здравей

разбирам Е, ако смятате, че официалната жалба не решава нищо, все пак не очаквайте промени. Това е. 🙁

Справедлив въпрос: очаквате ли играчите да четат месеци публикации във форума и вашата история или да проверяват жалбата и индекса за безопасност? Като подадете жалбата, вие всъщност помагате на другите, а също и на нас, които разследваме казиното. Във форума няма такъв потенциал.

Моля, прочетете раздела с ръководството, за да се запознаете с принципите.

https://casinoguru-it.com/guide 👈

Вашият отговор изглежда сякаш не сте прочели нито един, което е добре, но обикновено завършва по същия начин. Хората бързат да критикуват, но много често не си правят труда да прочетат основното. След това можем да разгледаме подробностите, ако желаете.

Автоматичен превод:

Добре, ще опитам отново, благодаря.


АКТУАЛИЗАЦИЯ: Оплакването е създадено, благодаря, надявам се, че има сериозно разглеждане на проблема, тъй като от обмена, направен тук в дискусията, изглежда, че е почти нормално стаите да блокират баланса в резултат на отключването на бонусите за депозит в реален баланс. Сигурен съм обаче, че това е само мое впечатление. Ще информирам всички за развитието, ще се радвам да направя дарение за форума, ако се окаже полезно за разрешаването на случая. до скоро

Автоматичен превод:

здравей

Радвам се че се получи. Е, жалбата зависи от вашите доказателства и способност да обясните проблема, който оставям само за жалбата, защото колкото повече пишете тук, толкова по-сложна изглежда ситуацията и толкова по-далеч се отдалечаваме от първоначалния ви пост.

Например причините за сигурността, които току-що споменахте за първи път, обикновено нямат много общо с преобразуването на баланса, а не със закриването на акаунта, анулирането на баланса и пълното мълчание след това. Тъй като ми е трудно да следя проблема ви, няма да коментирам повече. Мисля, че така е по-добре; Вместо това Ник ще даде указания.

Разбира се, ако имате нужда от нещо, просто ми отговорете.


Автоматичен превод:
Radka

Уважаема Радка, благодаря ти за отговора. Създадох жалбата и въпреки че смятам, че ясно обясних ситуацията без никакви сиви зони, считам, че е уместно да прекратя по-нататъшната комуникация относно моя случай тук. Благодаря ви, че поправихте грешката относно създаването на оплаквания, това беше единствената причина, поради която изложих историята си тук в темата.

Автоматичен превод:
Hijacker

По всяко време. Успех с жалбата.

Автоматичен превод:

колкото повече чета за това, толкова повече се убеждавам, че съм избрал правилното казино Кент, изтеглят всичко бързо и точно

Edited
Автоматичен превод:
mawa

Радвам се да го чуя. Със сигурност други играчи ще оценят повече подробности, споделени в тази тема 👈👈

благодаря

Автоматичен превод:

колкото повече чета за това, толкова повече се убеждавам, че съм избрал правилното казино Кент, изтеглят всичко бързо и точно

Автоматичен превод:

И си помислете, че RTbet е оценен като МНОГО БЕЗОПАСЕН от този портал… 😅 Не знам какви са параметрите на тези класификации, единственото нещо, което се надявам е, че оплакванията работят с това казино, в такъв случай класификацията би имала смисъл.

Автоматичен превод:
Hijacker

Извинете, че ви прекъсвам; само няколко съвета: отговорите са написани около уебсайта. Бих започнал с „Обяснение на индекса на безопасност" 😎

https://casino.guru/rtbet-casino-review#tab=js-tab-reputation

Как преглеждаме казината:

https://casino.guru/our-casino-reviews

Резултати от оплакванията:

https://casino.guru/complaints/all

Уведомете ме, ако се чудите за нещо друго, моля.

И още веднъж - успех с жалбата!

Автоматичен превод:
1...15 16
Отидете на страницаот 16 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини