НачалоФорумОбсъждане на жалбиТегления на rtbet

Тегления на rtbet (страница 15)

 от ercancho
|
50 571 преглеждания 326 отговора |
|
1...14 15 1617

Добър вечер, след 7 дни днес, 5 февруари 2025 г., тегленето приключи. (сега трябва да изчакаме дали изтеглената сума пристигне).

Чудя се обаче едно нещо: тегленето ми беше направено с Mastercard и точно със същия метод на плащане, но не изискваше IBAN код или дори BIC/SWIFT

Имаше само моята карта във фаза теглене явно с последните цифри.

Как пристига преводът при мен, чудя се?

МЕЖДУВРЕМЕННО ЧАКАМ..

Автоматичен превод:
catenamario1

Не се притеснявай, нормално е, нищо не те питат, защото вече имат регистрирана твоята карта, така че ако депозираш с нея, стигаш до това, аз също използвам Mastercard evolution. И аз чакам теглене на 28 ми казват да чакам. Ще има много заявки за теглене. Исках да затворя акаунта, но след много доклади може би реших проблема си за една седмица, спечелих почти 1000 €. Чакаме 3 тегления да видим кога пристигат!

Автоматичен превод:

Добър вечер, след 7 дни днес, 5 февруари 2025 г., тегленето приключи. (сега трябва да изчакаме дали изтеглената сума пристигне).

Чудя се обаче едно нещо: тегленето ми беше направено с Mastercard и точно със същия метод на плащане, но не изискваше IBAN код или дори BIC/SWIFT

Имаше само моята карта във фаза теглене явно с последните цифри.

Как пристига преводът при мен, чудя се?

МЕЖДУВРЕМЕННО ЧАКАМ..

Автоматичен превод:

Както каза играчът под вас, мисля, че може вече да имат тази информация, откакто сте депозирали с тази карта. Искам да кажа, вероятно не всички, но вероятно имат това, от което се нуждаят. Така че ще бъда любопитен и ще чакам да видя кога ще получите парите в сметката си.

Моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:

Както каза играчът под вас, мисля, че може вече да имат тази информация, откакто сте депозирали с тази карта. Искам да кажа, вероятно не всички, но вероятно имат това, от което се нуждаят. Така че ще бъда любопитен и ще чакам да видя кога ще получите парите в сметката си.

Моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:

Днес, 6 февруари 2025 г., все още няма кредит в моята сметка.

Както и да е, ще ви уведомя, ако всичко е наред.

Автоматичен превод:
catenamario1

Добро утро, получено теглене на 7 февруари 2025 г. по моята сметка.

ПРИСТИГА.

Автоматичен превод:
catenamario1

👏👏👏👏👏👏трябва да имате търпение, днес също получих теглене.

Автоматичен превод:
gonzalezleidys3

Как да затворя жалбата?

Разрешена жалба?

Автоматичен превод:
Jaro

Как затваряте жалба?

Жалбата е разрешена!

Автоматичен превод:
catenamario1

С

Автоматичен превод:
catenamario1

Здравейте! Това е наистина невероятна новина. Не се притеснявайте за оплакването; обикновено ние молим играчите да актуализират жалбата, така че разрешаващият да може да прочете резултата от първа ръка, но аз ще актуализирам Tomas от ваше име. 🙂.

Насладете се на печалбите!

Какво смяташ да правиш сега?




Автоматичен превод:

Уважаема поддръжка на Casino Guru, днес отново имам проблеми с това ужасно казино. Сметката е потвърдена с KYC, направени са няколко депозита и тегления. При един от последните депозити получавам техния седмичен бонус, който успявам (по чудо) да отключа с техните абсурдни изисквания за залагане x35. Правя първо теглене на баланса и съм упълномощен, от този момент нататък операторът Мартина ми казва:

С настоящото потвърждаваме, че след разследването, проведено от нашия отдел за сигурност, стана ясно, че акаунтът за игри ще може да се играе само с истински пари за момента. Тъй като това е решение на администрацията, не можем да потвърдим причината за това. Ако желаете, можете да изпратите имейл на . Все още ще можете да участвате в нашите турнири.

Поведението е НАПЪЛНО незаконно и балансът, който имам, е РЕАЛЕН и е напълно редовен и верен на всички техни T&C (които прочетох внимателно). Така че имаме работа с обикновено казино, което е щастливо, когато депозирате и губите, но когато се случи фалшивите им бонуси да станат пеперуди, то избухва и коремът го боли.

Официално моля персонала на Casino Guru да попълни жалба от мое име с цялата тази информация, тъй като се опитах и ​​след първоначалното проучване се появява празен екран, който не позволява създаването на жалбата.

Междувременно, на всички последователи на тази дискусия, съветвам от съображения за безопасност да не играят в това казино, тъй като лесно биха могли да се окажат с блокирани пари в случай, че трябва да теглят.

Автоматичен превод:
Hijacker

здравей

Само за да знаете - ние не сме поддръжка. 🙂 Все пак това е форум.

Ако мога да имам няколко точки:

Не знам с какво сте свикнали, но за мен изискването за залагане от 35x е солидно като самостоятелно ограничение. Най-често виждам 45-75x за 20FS и т.н.

Останалото ми звучи като нормално ограничение на бонуса. съжалявам

Тъй като почти всяко казино има нещо подобно, посочено в условията, бонусите, както и всички други казино услуги могат да бъдат ограничени по всяко време без обяснение.

Може би вашата хронология на депозитите и бонусите ще ви даде следа. 🤷‍♀️ Дори последното оплакване може да изиграе своята роля. Така че, не - не бих сметнал решението на администратора за "незаконно". Може би тъжно или несправедливо, ако те също, без добро обяснение, са анулирали баланса ви.

file

Освен това няма начин да попълним жалба от ваше име. Поради GDPR например това дори не е възможно. Предлагам ви да опитате да подадете жалбата с друг браузър или устройство, моля. Най-проблемният изглежда Chrome в наши дни. За съжаление това е нещо, което не можем да разрешим.

Кажете ми как е минало.

Автоматичен превод:
Radka

Добро утро и благодаря за отговора.

Така че, не, не бих сметнал решението на администратора за "незаконно". Може би би било тъжно или несправедливо, ако те също, без добро обяснение, анулират баланса ви.

Но това беше направено.. Бонусът беше честно отключен на слотовете с техните изисквания за залагане и те напълно блокираха моите тегления: това е еквивалентно на анулиран баланс! 😅

Освен това няма начин да подадем жалба от ваше име. Поради GDPR, например, това дори не е възможно. Предлагам ви да опитате да подадете жалбата с друг браузър или устройство, моля. Най-проблемният изглежда Chrome напоследък. За съжаление, това е нещо, което не можем да поправим.

Отбелязвам, че вашето приложение изглежда предотвратява създаването на оплакване в края на въпросите както с мобилни, така и с настолни браузъри (пробвано със Safari, Chrome и Edge).


Чудя се какъв е смисълът, като се има предвид, че след като сте въвели пари в казиното и сте получили бонуса, като сте платили реални пари, и особено след отключването на бонуса, балансът, който се получава, е реален и следователно ограничаването на тегленията е еквивалентно на нарушаване на правата на играча, като се има предвид, че всички блокове на бонуса трябваше да бъдат извършени ПРЕДИ превъртането да бъде завършено.


Ако сте сигурни, че не можете да ми помогнете, ще предприема правни действия срещу този ужасен оператор: веригата от тези казина е гнила, мисля, че всеки го знае, не разбирам как можете да го класифицирате като БЕЗОПАСНО в резултатите си...

Edited
Автоматичен превод:
Hijacker

Прав си, но за тях ние сме тези, които не разбират правилата на играта ... не можете да си представите всички проблеми, които съм имал и те не са решили проблема. Имах някои победи и някои големи загуби. В началото ви карат да печелите, след това ви карат да губите всичко, без да можете да изтеглите никакви пари, има игри, в които можете да се регистрирате, за да играете за 25 минути, казват ви, че ви дават 500 безплатни завъртания и 20, дават ви само 25, правете снимки и се оплаквайте, и никой не прави нищо. Много печалби от няколко завъртания не се изплащат и не правят нищо. Аз също имах лош опит с бонусите, карат те да изразходваш реалния си кредит и след това да използваш техните казино пари, които не можеш да изтеглиш. Всичко е измама. Поисках от отдела да закрият сметката ми и дори това не беше. По-добре е да избягвате да харчите пари в казиното в началото, всичко е наред, след това има проблеми 😵‍💫

Автоматичен превод:
Radka

Вижте, направиха го и на мен, анулират баланса😆опитайте се да играете на Rtbet само за 3 месеца и сами ще забележите всички неща, които се случват. Разбира се, ние като клиенти никога не сме прави, вие винаги искате да сте прави...

Автоматичен превод:
gonzalezleidys3

Благодаря ви за близостта, но ви моля да ми позволите да обсъдя това с @Radka, тъй като, преди да прибягна до адвокатска кантора, бих искал да изпробвам пътя на жалбата.

Помолих ви да го попълните вместо мен не от мързел, а защото формулярът за изпращане ми дава грешка с всеки браузър и/или устройство.

Автоматичен превод:

Добро утро и благодаря за отговора.

Така че, не, не бих сметнал решението на администратора за "незаконно". Може би би било тъжно или несправедливо, ако те също, без добро обяснение, анулират баланса ви.

Но това беше направено.. Бонусът беше честно отключен на слотовете с техните изисквания за залагане и те напълно блокираха моите тегления: това е еквивалентно на анулиран баланс! 😅

Освен това няма начин да подадем жалба от ваше име. Поради GDPR, например, това дори не е възможно. Предлагам ви да опитате да подадете жалбата с друг браузър или устройство, моля. Най-проблемният изглежда Chrome напоследък. За съжаление, това е нещо, което не можем да поправим.

Отбелязвам, че вашето приложение изглежда предотвратява създаването на оплакване в края на въпросите както с мобилни, така и с настолни браузъри (пробвано със Safari, Chrome и Edge).


Чудя се какъв е смисълът, като се има предвид, че след като сте въвели пари в казиното и сте получили бонуса, като сте платили реални пари, и особено след отключването на бонуса, балансът, който се получава, е реален и следователно ограничаването на тегленията е еквивалентно на нарушаване на правата на играча, като се има предвид, че всички блокове на бонуса трябваше да бъдат извършени ПРЕДИ превъртането да бъде завършено.


Ако сте сигурни, че не можете да ми помогнете, ще предприема правни действия срещу този ужасен оператор: веригата от тези казина е гнила, мисля, че всеки го знае, не разбирам как можете да го класифицирате като БЕЗОПАСНО в резултатите си...

Автоматичен превод:

Здравейте, както казах

„...Не бих считал решението на администратора за „незаконно". Може би тъжно или несправедливо, ако те също, без добро обяснение, са анулирали баланса ви ."

Така че според мен, може би говорим за едно и също нещо.

„Бонусът беше честно отключен на ротативките с техните изисквания за залагане и те напълно блокираха моите тегления: това е еквивалентно на анулиране на баланса ми!"

Не мога да кажа, че разбирам това ясно. Много казина не позволяват теглене, ако имате активен бонус например. Поискахте ли им обяснение? Според мен искате да обясня нещо, което казиното трябва да направи.

Що се отнася до законността, ние не сме юристи, така че предпочитаме справедливостта и за това трябва да знаем гледните точки на казиното. Чухте ли за Casino Guru Fair Gambling Codex? Използваме го вместо международни закони:

https://casino.guru/fair-gambling

Информирах нашите технически специалисти за функцията за оплакване. Обикновено настолната версия на Microsoft Edge работи безупречно, но може да е сложен проблем. Можете ли да опишете кога точно процесът се проваля, моля? Снимайте видео, ако можете.

Ще се свържа с вас, щом имам какво да добавя към въпроса.


Актуализация: Понастоящем жалбата може да бъде подадена само на английски , като се използва английският домейн casino.guru. За да потвърдите английския в акаунта си, можете да опитате да промените предпочитания от вас език на английски в горния десен ъгъл. Това трябва да служи като краткосрочно решение.

Edited
Автоматичен превод:

Вижте, направиха го и на мен, анулират баланса😆опитайте се да играете на Rtbet само за 3 месеца и сами ще забележите всички неща, които се случват. Разбира се, ние като клиенти никога не сме прави, вие винаги искате да сте прави...

Автоматичен превод:

Е, аз отговарях само на нещата, предоставени в публикацията на другия играч. На мен например не ми личеше, че балансът е анулиран, да не говоря за причината.

Така че, ако смятате, че казиното действа несправедливо, моля, изпратете жалбата. Ние, администраторите, знаем само това, което можем да намерим в оплакванията или в публикациите. Нямам намерение да говоря от името на някакво казино. За мен вие сте източникът на опит и нямам причина да не ви вярвам. Но ако някой ме попита за мнение, добре, ще го дам. За съжаление, повечето хора започват само с малка част от информацията, така че първият отговор може да звучи странно. Както виждате, трябва да попитам още. Не разбрах защо и дали балансът е анулиран.

Обратно към вас сега - какво се случи във вашата ситуация?

Автоматичен превод:
Hijacker

БЪРЗА АКТУАЛИЗАЦИЯ: Жалбите трябва да са готови. Съжалявам за неудобството. Можете ли да опитате отново, моля?

Автоматичен превод:
Radka

Ако отидете и видите всички коментари, които съм правил тук от месеци, ще разберете! Изпращането на жалбата е безполезно, проблемите никога не се решават и дори не ми отговарят на имейла за поддръжка и vip имейла. Приключих с тях, просто чакам да ми изтрият акаунта

Автоматичен превод:
1...14 15 1617
Отидете на страницаот 17 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини