Даня, изчистих всичко, не ползвам VPN. И съжалявам, но не разбирам какво трябва да направя с браузъра
Danya, I cleaned everything, I don’t use VPN. And I'm sorry, but I don't understand what I need to do with the browser
Даня я все почистил, vpn я не использую. И простите, но я не понимаю что мне нужно сделать с браузером
Просто не използвайте автоматичен превод в браузъра си. Бихте ли опитали да управлявате това?
Just do not use any automatic translation in your browser. Could you try to manage that?
Отменен автоматичен превод на страница. Написах оплакване, но следващата стъпка не работи. Не добавя файл със снимки
Canceled automatic page translation. I typed a complaint, but the next step is not working. Doesn't add photo file
Отменил автоматический перевод страницы. Напечатал жалобу, но следующий шаг не получается. Не добавляет файл с фотографией
Здравейте. Ако проблемът все още остава същият и не можете да подадете жалба, моля, пишете на имейл complaints@casino.guru обяснявайки цялата ситуация. Надяваме се, че ще могат да помогнат. Уведомете ни, моля, как върви.
Hello. If the issue still remains the same and you are unable to file a complaint, please write an email to complaints@casino.guru explaining the whole situation. Hopefully, they will be able to help. Let us know, please, how it goes.
Здрасти!
Прочетох тази тема внимателно и тъй като досега няма регистрирана жалба, просто реших да ви попитам дали все още имате нужда от помощ или проблемът с казиното е преодолян.
Не се колебайте да ни уведомите, моля. Ние се стремим да помагаме дори при технически проблеми тук.
Hi there!
I read this thread carefully, and since there has been no complaint registered so far, I just thought I would ask you whether you still need help or whether the problem with the casino has been overcome.
Don't hesitate to let us know, please. We aim to help even with technical issues here.
Публикувах жалба чрез връзката, която ми беше дадена по-горе. Но вече повече от седмица не получавам никакви съобщения относно моята жалба.
I posted a complaint using the link that was given to me above. But I haven’t received any messages regarding my complaint for more than a week now.
Я разместил жалобу по ссылке которую мне давали выше. Но уже более недели не получаю ни каких сообщений по поводу моей жалобы
Съжаляваме за това, но нямаме оплаквания, изпратени от вас тук. Ако все още трябва да подадете такъв, моля, използвайте тази връзка и ни уведомете възможно най-скоро дали е било успешно или ако имате нужда от помощ.
Sorry for that, but we do not have any complaints submitted by you here. If you still need to file one, please use this link and let us know as soon as possible if it was successful or if you need any help.
,Публикувах жалба относно Verde Casino. Посочи името ми Грегъри Грегоар и имейла ми gregori.gregoire02@gmail.com . Опитах се да изпратя отново жалбата, но пише грешка, изключих автоматичния превод на браузъра, но все още не мога да изпратя жалбата си
,I published a complaint about Verde Casino. Indicated my name Gregory Gregoire and my email gregori.gregoire02@gmail.com . I tried to resend the complaint, but it says an error, I turned off automatic translation of the browser, but I still can’t send my complaint
,я публиковал жалобу на Верде казино. Указал мое имя Gregory Gregoire и мой имейл gregori.gregoire02@gmail.com . Пытался повторно отправить жалобу, но пишет ошибку, я отключил автоматический перевод браузера, но все равно не могу отправить свою жалобу
Все още не мога да видя оплакване под вашето потребителско име. Моля, опитайте да напишете имейл до нашия екип за оплаквания, complaint@casino.guru и ни уведомете дали проблемът е решен и дали можете да подадете жалба.
I still can not see any complaint under your username. Please try to write an email to our complaints team, complaint@casino.guru, and let us know if the issue gets resolved and whether you're able to submit a complaint.
Това не е казино, те лъжат хората. Те никога няма да ви платят пари. Те винаги блокират акаунти и намират нещо (различен IP, 2 акаунта, грешно име, какво ли не), само за да блокират акаунта ви. Не играйте там
This isn't casino they arę lie to people. They will never pay You money. They always block accounts and find somethink ( difrent IP , 2 accounts , wrong name , what every) just to block Your account . Dont Play there
Здравейте, вече ви отговорих тук в тази тема: https://casinoguru-en.com/forum/casinos/verde-casino---general-discussion/6#post-125644
Така че би било добре да се придържате към един и да не го пишете повече, благодаря! 😉
Hello, I already answered you here in this thread: https://casinoguru-en.com/forum/casinos/verde-casino---general-discussion/6#post-125644
So it would be good to stick to one and do not write it in more, thanks ! 😉
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.