ФорумОбсъждане на жалбиТеглене на средства в казино Verde

Теглене на средства в казино Verde (страница 2)

преди 3 месеца от helenom807
|
2927 преглеждания 34 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 3 месеца

Съжалявам, не разбрах добре за браузъра. И аз не използвам VPN

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Даня, изчистих всичко, не ползвам VPN. И съжалявам, но не разбирам какво трябва да направя с браузъра

Автоматичен превод:
helenom807
преди 3 месеца

Просто не използвайте автоматичен превод в браузъра си. Бихте ли опитали да управлявате това?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Изобщо не разбирам как се прави това. Съжалявам, имам минимални интернет умения.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Отменен автоматичен превод на страница. Написах оплакване, но следващата стъпка не работи. Не добавя файл със снимки

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

filefile

Автоматичен превод:
helenom807
преди 3 месеца

Здравейте. Ако проблемът все още остава същият и не можете да подадете жалба, моля, пишете на имейл complaints@casino.guru обяснявайки цялата ситуация. Надяваме се, че ще могат да помогнат. Уведомете ни, моля, как върви.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

filefile

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здрасти!

Прочетох тази тема внимателно и тъй като досега няма регистрирана жалба, просто реших да ви попитам дали все още имате нужда от помощ или проблемът с казиното е преодолян.

Не се колебайте да ни уведомите, моля. Ние се стремим да помагаме дори при технически проблеми тук.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Публикувах жалба чрез връзката, която ми беше дадена по-горе. Но вече повече от седмица не получавам никакви съобщения относно моята жалба.

Автоматичен превод:
helenom807
преди 2 месеца

Съжаляваме за това, но нямаме оплаквания, изпратени от вас тук. Ако все още трябва да подадете такъв, моля, използвайте тази връзка и ни уведомете възможно най-скоро дали е било успешно или ако имате нужда от помощ.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

,Публикувах жалба относно Verde Casino. Посочи името ми Грегъри Грегоар и имейла ми gregori.gregoire02@gmail.com . Опитах се да изпратя отново жалбата, но пише грешка, изключих автоматичния превод на браузъра, но все още не мога да изпратя жалбата си

Автоматичен превод:
helenom807
преди 2 месеца

Все още не мога да видя оплакване под вашето потребителско име. Моля, опитайте да напишете имейл до нашия екип за оплаквания, complaint@casino.guru и ни уведомете дали проблемът е решен и дали можете да подадете жалба.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Това не е казино, те лъжат хората. Те никога няма да ви платят пари. Те винаги блокират акаунти и намират нещо (различен IP, 2 акаунта, грешно име, какво ли не), само за да блокират акаунта ви. Не играйте там

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Verde casino са измамници !!!

Автоматичен превод:
Engel1992
преди 2 месеца

Здравейте, вече ви отговорих тук в тази тема: https://casinoguru-en.com/forum/casinos/verde-casino---general-discussion/6#post-125644

Така че би било добре да се придържате към един и да не го пишете повече, благодаря! 😉

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини