НачалоФорумОбсъждане на жалбиТеглене на средства в казино Verde

Теглене на средства в казино Verde

преди 6 месеца от helenom807
|
3 812 преглеждания 34 отговора |
|
1 2
преди 6 месеца

Добър ден. Моля, кажете ми, не мога да тегля средства от verde casino. Това изобщо реално ли е? Или са измамници?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Как да се оттегля

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Ще си получа ли парите

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Аз също не мога да тегля средства. Кажете ми, това измамници ли са или нещо не е наред със сайта?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добър ден. Моля, кажете ми, не мога да тегля средства от verde casino. Това изобщо реално ли е? Или са измамници?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, бихте ли ми казали малко повече за вашата ситуация, моля? Казиното каза ли ви също защо не ви е позволено да теглите пари? Играхте ли тук с някакъв бонус или не? Беше ли необходимо също да се верифицира сметката или казиното не поиска никакви документи?

Уведомете ме и ще видим какво може да се направи.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Как да се оттегля

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, това, което написах на играча преди вас, се отнася и за вас, така че можете да отговорите на същите въпроси. Трябва да знам какво се случва, защото това е малко, така че не забравяйте да ми пишете, когато имате проблеми с тегленето.

Ще чакам отговор.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добър ден. Имах бонуси, но те свършиха и депозирах 100 евро в сметката си. Операторът на казино Verde поиска моята сметка, след което каза, че има проблеми с моята банка, на следващия ден каза, че всичко е наред с банката, опитах се да изтегля пари отново, но все още нямам пари на картата .

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Писах на оператора, тя ми отговори, че имам два акаунта (но това не е вярно) и имам само един имейл адрес. И тя написа, че с решение на комисията и двете сметки (въпреки че имам само една) са блокирани и средствата ще бъдат дебитирани по сметката в казиното. И ако искам, мога да продължа да слагам нови пари на уебсайта им и да играя. Но ако спечелиш с Вова, няма да ми го върнеш

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Той казва, че преминете през проверка, направете нов залог и играйте отново. По решение на администрацията вашите печалби се отписват в полза на казиното

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Да, и вие също ще спечелите парите, които депозирах в тази сметка.

Но проблемът е, че казват, че съм вкарал пари в сметка, но аз нямам такава. Нямах средства в акаунта си в gmail.com. Но тя казва, че имам два акаунта) и това просто не може да бъде). И че от моята карта (пише, че номерът на картата ми е правилен) депозирах средства в акаунта си в skynet.com, но никога не съм имал такава сметка. Как мога да сложа пари там?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Преди два дни тя каза, че средствата не са изтеглени по вина на моята банка, снощи сякаш съм дебитирал картата - 1600. И тази сутрин отварям сметката си, но парите не са дебитирани. Отварям го на обяд, но не мога да го отворя, пиша в чата за поддръжка на обяд и те ми казват, че акаунтът е блокиран и казиното взема средствата за себе си, тъй като имам някакъв неизвестен Skynet.com .

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Моля, кажете ми, може би някой знае как да потвърди липсата на акаунт? Нямам акаунт в skynet.be. Как мога да потвърдя това?

Автоматичен превод:
helenom807
преди 5 месеца

Благодаря ви, че описахте ситуацията по-подробно. От всичко, което прочетох, бих препоръчал веднага да подадете жалба при нас.

Можете да го направите на този линк . ⬅️

Ако смятате, че казиното ви е обвинило погрешно в множество акаунти, тогава това би била най-добрата стъпка. Спомняте ли си обаче дали сте били регистрирани тук в миналото? Когато говорихме за проверка на акаунта, направихте ли го тук или не? Предполагам, че в този процес може да има такова обвинение.

Също така не ми се струва правилно да ви кажат, че не можете да изтеглите парите, а да депозирате и да продължите да играете.

Така че ще продължите и ще подадете жалба? Нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация и се надяваме, че тя ще бъде разрешена справедливо.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добър ден. Когато попълвам жалба чрез вашата връзка, не мога да въведа описание на проблема. Всичко написано моментално изчезва. Какво да правя?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

file

Автоматичен превод:
helenom807
преди 5 месеца

Опитайте да изчистите бисквитките и кеша на вашия компютър и след това използвайте връзката, за да подадете жалба отново. Уведомете ни, ако е помогнало, моля.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

file Не мога да продължа регистрацията

Спира в този момент и не прави следващата стъпка

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Освен това не мога да напиша текста при подаване на жалба и не мога да прикача файл

Автоматичен превод:
helenom807
преди 5 месеца

Опитахте ли да направите всичко, което написах в предишния пост и пак е същото?

Мога ли да попитам дали случайно използвате VPN?🤔

Автоматичен превод:
helenom807
преди 5 месеца

Получих съвет от колега какво може да причини проблема. Затова опитайте, моля, да изключите автоматичния превод в браузъра или приложението за превод в разширението на браузъра и тогава трябва да работи.

Моля, уведомете ни, ако сте успели да отстраните проблема.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини