Благодаря ви, че описахте ситуацията по-подробно. От всичко, което прочетох, бих препоръчал веднага да подадете жалба при нас.
Можете да го направите на този линк . ⬅️
Ако смятате, че казиното ви е обвинило погрешно в множество акаунти, тогава това би била най-добрата стъпка. Спомняте ли си обаче дали сте били регистрирани тук в миналото? Когато говорихме за проверка на акаунта, направихте ли го тук или не? Предполагам, че в този процес може да има такова обвинение.
Също така не ми се струва правилно да ви кажат, че не можете да изтеглите парите, а да депозирате и да продължите да играете.
Така че ще продължите и ще подадете жалба? Нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация и се надяваме, че тя ще бъде разрешена справедливо.
Thank you for describing the situation more. From everything I've read, I would recommend to lodge a complaint with us right away.
You can do so at this link. ⬅️
If you think the casino has falsely accused you of multiple accounts then that would be the best step. However, do you remember if you were registered here in the past ? When we talked about account verification, did you do it here or not ? I suppose in this process there could be such an accusation.
It also doesn't seem right to me to be told that you can't withdraw the money but to deposit and keep playing.
So you're going to go ahead and file a complaint ? Our team will try to help you with your situation and hopefully it will be resolved fairly.
Автоматичен превод: