Депозирах над 1500 € и изтеглих 500 €. Парите ми са задържани от 5 дни и отговорите винаги са едни и същи
I have deposited over 1500€ and have withdrawn 500€. My money has been on hold for 5 days and the answers are always the same
Ich habe über 1500€ eingezahlt und habe 500€ auszahlen lassen seit 5 Tagen ist mein Geld in Warteschleife und die Antworten sind immer das gleiche
Здравейте, не е верифициран, исках да го верифицирам, но не става, защото пише, че не трябва да се верифицира в момента. Аз също питах и те казаха, че не е нужно в момента, те смятат, че тъй като има много работа, ще се забави
Hello, it is not verified, I wanted to verify it but it doesn't work because it says that it doesn't have to be verified at the moment. I also asked and they said that you don't have to at the moment, they think that because there is too much to do it will be delayed
Hallo ist nicht verfiziert ich wollte es verifizieren aber geht nicht da steht das momentan nicht verifizieren mus habe auc nachgefragt die meinten auch muss du momentan nicht die meinen weil es zu viel zu tun ist wird es verzögert
Така че вероятно сте включени в някакъв ред за оттегляне, предполагам. Казаха ли ви само това, което описвате? Ако все още не се нуждаят от потвърждение от вас, това е добре. Даваме на казината 14 дни да платят на играча и ако нищо не се случи, можете да подадете жалба при нас, ако искате нашата помощ.
Но се надявам, че няма да се наложи и ще получите парите си възможно най-скоро.
So you're probably included in some sort of order of withdrawal I suppose. Did they tell you only what you are describing? If they don't need verification from you yet, that's fine. We give casinos 14 days to pay the player and if nothing happens then you can file a complaint with us if you want our help.
But I hope it won't be necessary and you will get your money as soon as possible.
Добре, тогава ще изчакам 14 дни и ако нищо не се случи, ще ви се оплача и ще се свържа с вас
OK, then I'll wait 14 days and if nothing happens I'll complain to you and I'll get back to you
Okey dan warte ich 14 Tage wenn nixs passiert werde ich mich beschweren bei ihnen ich werde mich melden
Виждам, че това е само класически отговор, но все пак по-добре от нищо. Така че ще ми е любопитно да видя как ще се развие това. Бих искал също да добавя, че 14 дни се броят от момента, в който сте въвели своето теглене, така че ето го.
ще чакам
I see that only a classic answer but still better than nothing. So I'll be curious to see how this develops. I'd also like to add that 14 days count from when you entered your withdrawal, so there you go.
I'll be waiting.
Перфектно, така че вярвам, че ще има още. Чувствайте се свободни да ме уведомите дали върви както трябва.
Какъв метод на плащане използвате за теглене? 🙂
Perfect, so I believe there will be more to come. Feel free to let me know if it goes as it should.
What payment method are you using for withdrawing? 🙂
И аз така си мислех, така че след това чрез банков превод понякога може да отнеме време. Но тъй като казиното вече ви е платило част от тях, вярвам, че ще бъде само въпрос на време преди да дойдат още пари.
Ще бъда тук, ако нещо. 😉
I thought so too, so then via bank transfer it can sometimes take time. But since the casino has already paid you some of it, I believe it will only be a matter of time before more money comes in.
I'll be here if anything. 😉
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.