теглене на powbet

преди 9 месеца от jesustorna01
|
3003 преглеждания 31 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 9 месеца

Здравейте, имам пари в PowBet и всички ги отменят. Правя тегления на пари и всички те ги отменят. След това

Отивам на проверка и ми казва, че не съм верифициран и говоря с тях и те ми казват, че не им трябва нищо и не ме оставят да се верифицирам. Искам да изтегля парите, които вкарах. Не получих никакъв бонус или нещо подобно, всичко, което искам е да си върна парите и съм отчаян, благодаря

Автоматичен превод:
jesustorna01
преди 9 месеца

здрасти

Обясниха ли причината? Може би имате дублиран акаунт или използвате VPN? Невъзможно е просто да закриете акаунта, без да обясните причината

Автоматичен превод:
becksback
преди 9 месеца

Здравейте, нищо, не ми казват причината или нищо.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Имам опит, когато акаунтът ми беше закрит само "по решение на администрацията", мисля, че защото спечелих повече от 15 000, но те затвориха акаунта (беше в друго казино) след теглене на парите ми

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Не, не съм верифициран и те ми казват, че нямат нужда от верификация или нещо подобно и не ми казват защо анулират парите ми.

Автоматичен превод:
jesustorna01
преди 9 месеца

Тъй като успяхте да подадете жалбата сами, бих казал, че имаме известно време да се задълбочим във вашия проблем, дори тук във форума.

Мога ли да ви попитам какво беше последното нещо, за което говорихте с някой от казиното? Не се колебайте да споделите екранна снимка на разговора или имейл. Кои игри играехте? Случило ли се е нещо необичайно?

Може би имаше някаква улика за тази мистерия. Трябва да призная, че звучи така, сякаш казиното просто не е искало да се занимава с вас, но нека не правим прибързани предположения.

Уведомете ме, моля.


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Последното нещо, за което говорих, беше чрез чата на живо, който предлагат от Powbet, като поисках обяснения защо имах друго лошо теглене. От Powbet ми казват да изчакам 1-3 дни, а нищо повече не ми казват, нито ми дават обяснения или подробности за тегленето.

Пуснах спортен залог и спечелих, без да взимам бонуси или нещо подобно.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

file

Изпращам им имейл, минават дни и не получавам отговор.

Автоматичен превод:
jesustorna01
преди 9 месеца

Здравейте, определено не е правилно, ако казиното не комуникира с вас и не ви отговори и дори не ви даде причина защо все още нямате тегленето си и то е висящо. Виждам, че сте качили парите си чрез спортни залагания и за съжаление ние от CasinoGuru не се занимаваме с това, така че мисля, че жалбата, която сте подали, вероятно няма да бъде уважена.

Мога обаче да се опитам да ви помогна предварително и ще ви публикувам връзки, където можете да опитате да подадете и жалба.

Можете да ги намерите тук:


https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Ако го направиш, кажи ми как върви и дали си получил парите си или не.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

успя ли да си вземеш парите в крайна сметка??

Автоматичен превод:
Veronica10
преди 8 месеца

Моля, използвайте бутона за отговор винаги, когато искате да пишете или да зададете въпрос, за да може правилният човек да бъде уведомен. Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Аз имам същия проблем. Пиша на Live-Chat всеки ден и те нямат отговор защо финансовият отдел не е завършил моята проверка. Поисках и контакт с комисионна за хазартни игри, на която са подложени и няма да ми отговорят. Дават ми своя имейл адрес VIP@powbet.com

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Имам същия проблем с POWBET. Те отлагат отговора на моята сертификация всяка седмица. Изпратих всички документи. Казват 3 дни, но отне седмици.

Автоматичен превод:
lferg49
преди 6 месеца

Здравейте, казиното каза ли ви някаква причина защо отнема толкова време и защо все още не сте завършили проверката? Има ли нещо нередно с вашите документи и дали са били отхвърлени или няма напредък, откакто сте ги изпратили?

Както и да е, ако кажете, че това продължава от няколко седмици, тогава бих ви препоръчал даподадете жалба тук на тази връзка и ще видим какво може да се направи.

Освен това, ако искате да знаете какво можете да очаквате от този процес, просто погледнете това ръководство – Център за разрешаване на жалби .

Надявам се, че ще можете да потвърдите и да изтеглите парите си.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Powbet не поддържат собствената си част от сделката. Имах проблеми с тегленето в продължение на месец и те не направиха нищо по въпроса, докато не успях да наема фирма (hyper capital limited), която ги постави под натиск, докато не си върна парите.

Автоматичен превод:
valentinekaren56
преди 6 месеца

Наистина се радвам, че намерихте помощ с това и получихте парите си. Следващия път, ако откриете, че имате нужда от помощ, моля, уведомете ни. Моля, прочетете за нашия център за разрешаване на жалби тук .

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Депозирах над 1500 € и изтеглих 500 €. Парите ми са задържани от 5 дни и отговорите винаги са едни и същи

Автоматичен превод:
jesustorna01
преди 1 седмица

Получихте ли парите си в крайна сметка?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини