НачалоФорумОбсъждане на жалбитеглене на powbet

теглене на powbet

10 326 преглеждания 36 отговора |
преди 1 година
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година

Здравейте, имам пари в PowBet и всички ги отменят. Правя тегления на пари и всички те ги отменят. След това

Отивам на проверка и ми казва, че не съм верифициран и говоря с тях и те ми казват, че не им трябва нищо и не ме оставят да се верифицирам. Искам да изтегля парите, които вкарах. Не получих никакъв бонус или нещо подобно, всичко, което искам е да си върна парите и съм отчаян, благодаря

Автоматичен превод:
jesustorna01
преди 1 година

здрасти

Обясниха ли причината? Може би имате дублиран акаунт или използвате VPN? Невъзможно е просто да закриете акаунта, без да обясните причината

Автоматичен превод:
becksback
преди 1 година

Здравейте, нищо, не ми казват причината или нищо.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам опит, когато акаунтът ми беше закрит само "по решение на администрацията", мисля, че защото спечелих повече от 15 000, но те затвориха акаунта (беше в друго казино) след теглене на парите ми

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не, не съм верифициран и те ми казват, че нямат нужда от верификация или нещо подобно и не ми казват защо анулират парите ми.

Автоматичен превод:
jesustorna01
преди 1 година

Тъй като успяхте да подадете жалбата сами, бих казал, че имаме известно време да се задълбочим във вашия проблем, дори тук във форума.

Мога ли да ви попитам какво беше последното нещо, за което говорихте с някой от казиното? Не се колебайте да споделите екранна снимка на разговора или имейл. Кои игри играехте? Случило ли се е нещо необичайно?

Може би имаше някаква улика за тази мистерия. Трябва да призная, че звучи така, сякаш казиното просто не е искало да се занимава с вас, но нека не правим прибързани предположения.

Уведомете ме, моля.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Последното нещо, за което говорих, беше чрез чата на живо, който предлагат от Powbet, като поисках обяснения защо имах друго лошо теглене. От Powbet ми казват да изчакам 1-3 дни, а нищо повече не ми казват, нито ми дават обяснения или подробности за тегленето.

Пуснах спортен залог и спечелих, без да взимам бонуси или нещо подобно.

Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Изпращам им имейл, минават дни и не получавам отговор.

Автоматичен превод:
jesustorna01
преди 1 година

Здравейте, определено не е правилно, ако казиното не комуникира с вас и не ви отговори и дори не ви даде причина защо все още нямате тегленето си и то е висящо. Виждам, че сте качили парите си чрез спортни залагания и за съжаление ние от CasinoGuru не се занимаваме с това, така че мисля, че жалбата, която сте подали, вероятно няма да бъде уважена.

Мога обаче да се опитам да ви помогна предварително и ще ви публикувам връзки, където можете да опитате да подадете и жалба.

Можете да ги намерите тук:


https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Ако го направиш, кажи ми как върви и дали си получил парите си или не.

Редактирано
Автоматичен превод:
преди 1 година

успя ли да си вземеш парите в крайна сметка??

Автоматичен превод:
Veronica10
преди 1 година

Моля, използвайте бутона за отговор винаги, когато искате да пишете или да зададете въпрос, за да може правилният човек да бъде уведомен. Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Аз имам същия проблем. Пиша на Live-Chat всеки ден и те нямат отговор защо финансовият отдел не е завършил моята проверка. Поисках и контакт с комисионна за хазартни игри, на която са подложени и няма да ми отговорят. Дават ми своя имейл адрес [email protected]

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Имам същия проблем с POWBET. Те отлагат отговора на моята сертификация всяка седмица. Изпратих всички документи. Казват 3 дни, но отне седмици.

Автоматичен превод:
lferg49
преди 1 година

Здравейте, казиното каза ли ви някаква причина защо отнема толкова време и защо все още не сте завършили проверката? Има ли нещо нередно с вашите документи и дали са били отхвърлени или няма напредък, откакто сте ги изпратили?

Както и да е, ако кажете, че това продължава от няколко седмици, тогава бих ви препоръчал даподадете жалба тук на тази връзка и ще видим какво може да се направи.

Освен това, ако искате да знаете какво можете да очаквате от този процес, просто погледнете това ръководство – Център за разрешаване на жалби .

Надявам се, че ще можете да потвърдите и да изтеглите парите си.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Powbet не поддържат собствената си част от сделката. Имах проблеми с тегленето в продължение на месец и те не направиха нищо по въпроса, докато не успях да наема фирма (hyper capital limited), която ги постави под натиск, докато не си върна парите.

Автоматичен превод:
valentinekaren56
преди 1 година

Наистина се радвам, че намерихте помощ с това и получихте парите си. Следващия път, ако откриете, че имате нужда от помощ, моля, уведомете ни. Моля, прочетете за нашия център за разрешаване на жалби тук .

Автоматичен превод:
преди 1 година

Депозирах над 1500 € и изтеглих 500 €. Парите ми са задържани от 5 дни и отговорите винаги са едни и същи

Автоматичен превод:
jesustorna01
преди 1 година

Получихте ли парите си в крайна сметка?

Автоматичен превод:
1 2

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини