ФорумОбсъждане на жалбиТеглене на казино Spinado

Теглене на казино Spinado (страница 2)

преди 4 месеца от mariadosacolao
|
2631 преглеждания 36 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 3 месеца

Надявам се Казино да се изкаже. Мисля обаче, че едва ли ще се случи. Това е пропуск от страна на Казиното, включително отказ да предостави отчети за залагания.


Автоматичен превод:
Mariannesantos
преди 3 месеца

Имахте ли новини от казиното по въпроса?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Аз самият поисках отговор от управителя, след което получих обаждане от нея. Отговорът, който получих, беше, че отделът, отговорен за конфискацията на моите печалби, настоява, че това е законно. Дори представяне на всички доказателства, че казиното е противоречиво, включително разговори чрез чат и имейл с поддръжка.


Губя надежда, че казиното ще обърне това само.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

В деня след обаждането получих имейл от мениджъра, предлагащ бонус, но бързо го отхвърлих, тъй като наистина няма да депозирам в това казино.

Акаунт мениджърът има желание и внимание към моя случай, но за съжаление, според нея, тя не може да вземе решение за връщане на конфискуваната сума.

Вярвам, че само с ваша помощ има възможност това да се обърне. file

Автоматичен превод:
Mariannesantos
преди 3 месеца

Предполагам, че звучи доста добре, въпреки че получихме много малко информация от съобщението. От моя гледна точка и както Роми спомена, за казиното е изключително важно да се присъедини към дискусията или да предостави пълното обяснение. Просто трябва да изчакаме жалбата да достигне този етап скоро.

Бих искал също да ви благодаря, че предоставихте толкова сложно описание на цялата ситуация.

Надяваме се, че пробивът е близо.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

благодаря ти🙏🏼

Също така се надявам казиното да заеме позиция по тази ситуация тук във форума.

Всичко това е много разочароващо. Нищо не ми изглежда прозрачно в това казино.

Автоматичен превод:
Mariannesantos
преди 3 месеца

Просто се опитайте да запазите спокойствие и тук също е необходимо малко търпение. Ще стискам палци за най-добър резултат.🤞

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Благодаря ви много, че сте готови да ми помогнете🙏🏼



Автоматичен превод:
Mariannesantos
преди 3 месеца

Няма за какво, ако научите нещо ново или ако нещо се промени във вашата жалба и казиното отговори, не забравяйте да ни уведомите.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте!


Следвайте имейла, който току-що получих от казиното. са несводими по отношение на позицията за конфискация. file

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

file Както споменах тук по-рано, залози над R$9 се блокират от казиното, което прави невъзможно да се играе със суми над лимита. Въпреки това те конфискуваха ВСИЧКИТЕ ми печалби със залози, по-ниски от лимита, поради ЕДНО БЛОКИРАНО ЗАВЪРТАНЕ

Автоматичен превод:
Mariannesantos
преди 3 месеца

Виждам! Като направите един залог в размер на R$10 (вместо R$9), вие сте нарушили правилото за максимален залог и казиното счита за справедливо да анулира печалбите ви. Е, бих казал, че това е твърде строго приложение.

Бих казал, че една честна грешка не трябва да се използва като крайно извинение. Толкова се радвам, че подадохте жалбата, защото винаги се опитваме да подходим индивидуално към всеки проблем. Наистина се надявам на щастлив край тук.



Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Това, което ме заинтригува е, че казиното блокира залози над R$9. Не можете да залагате дори и да искате. Така че дори ако някой направи много високи залози, те не се изпълняват поради блокиране, което се генерира от системата. В групата, към която принадлежа, имаше много конфискации от SPINADO, никога не съм виждал подобно нещо, самият аз никога не съм пренебрегвал правилата на казиното, това е първият път, когато са ми конфискувани печалби.

Вярвам, че това е още един недостатък от страна на казиното, което го използва за собствена изгода.

Вижте, ако блоковете на казиното се завъртят над лимита, тогава залозите не преминават, нали? Следователно не може да бъде конфискуван, тъй като няма направен залог, дори ако е било едно завъртане.


Според моето разбиране, за да бъдат конфискациите легитимни и в рамките на условията, казиното трябва, в допълнение към излагането (и извън условията) на правилата за залагане заедно с наказанието, да премахне блокирането на залози с по-висока стойност, така че играчът да сте запознати с правилата и да изберете да ги нарушите, да имате ефективни залози и тогава печалбите могат да бъдат конфискувани.

завъртанията, блокирани от системата, не могат да се считат за залагане.

Автоматичен превод:
Mariannesantos
преди 3 месеца

Това, което си написал, има смисъл за мен. Ситуацията би била много по-лесна за избягване, ако всички казина можеха да наложат правилото за максимален залог на ниво софтуер. Някои могат да направят това, а други просто не могат, оставяйки играчите в доста несигурна позиция. Четенето на Общите условия все още е задължително.

Съгласен съм, че завъртанията, блокирани от системата, не могат да се считат за залагане. Звучи много разумно и се надяваме, че жалбата ще потвърди вашата гледна точка.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Въпреки това, дори да обяснявам всичко това подробно на Казиното, дори да изпращам екранни снимки на инструкциите, които получих чрез чат и имейл, Казиното остава в същата позиция и, което е още по-лошо, не носи отговорност за насоките, предоставени от самата поддръжка.

Не мисля, че Casino ще направи публично изявление тук във форума или вече щеше да го е направило.

Наистина не знам какво да предприема при този пропуск. Възможно ли е да докладвате жалбата на този, който регулира това казино?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

filefile

Следвайте имейли от мениджъра.

Автоматичен превод:
Mariannesantos
преди 3 месеца

Така че не бих се съгласил с поддръжката, защото ако така или иначе може да ме подведе и казиното не носи отговорност за това, тогава кой е? Това е доста добронамерен подход от тяхна страна.

Виждам също, че ви предлагат бонус като извинение, но това няма да ми е достатъчно. Ако казиното третираше всеки случай по този начин, тогава поддръжката можеше да стартира всеки играч и това щеше да е добре за тях. Така че предполагам, че нямат добра репутация.

Така че нека изчакаме и да видим какво ще разбере Бранислав във вашата жалба и дали казиното ще успее да отговори в нишката за жалба. Ако не, тогава той ще ви посъветва какво можете да направите, а именно да пишете на лицензиращия орган.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини