ФорумОбсъждане на жалбиТеглене на казино Spinado

Теглене на казино Spinado

преди 6 месеца от mariadosacolao
|
3121 преглеждания 36 отговора |
|
1 2
преди 6 месеца

filefile Spinado Casino не иска да извърши плащането

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Всеки път, когато реша да играя и да спечеля, имам проблеми с тегленето

Автоматичен превод:
mariadosacolao
преди 6 месеца

Здравейте, съжалявам, че имате проблеми с тегленето. Но бих искал да започна, като ви помоля дали бихте могли да ни предоставите url адреса, за да добавим това казино и да го прегледаме, защото го нямаме в нашата база данни.

Относно имейла, който са ви изпратили, те са ви писали за правилото за множество акаунти. Имали ли сте някога друга сметка в казиното? Ако това е, което те имат предвид, тогава очевидно това е проблемът, поради който не можете да теглите пари. Знаете ли за нещо подобно?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Изпратиха ми имейл с извинения и казаха, че е грешка и че ще извършат плащането. Благодаря ти


Автоматичен превод:
mariadosacolao
преди 6 месеца

Добри новини, доколкото ги виждам, така че ще се радвам, ако ни информирате, когато пристигнат парите, и ако спазват това, което казаха.

Както и да е, все още можем да използваме връзка към казиното, за да можем да го добавим към нашата база данни. Би ли било възможно да го публикувате, моля? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Здравейте! Вярвам, че това е същото казино, където ми конфискуваха печалбите и не можах да подам жалба, защото не можах да го намеря в списъка.


https://spinado.com

Редактиран от Jaro преди 5 месеца
Причина: Връзката е пасивна
Автоматичен превод:
Mariannesantos
преди 5 месеца

Здравейте, проблемът ви продължава ли или не? Колко време е минало от ситуацията с вашите пари?

Бих искал да добавя, че ако казиното не е в нашата база данни, можете да изберете всяко друго казино и да опишете какво ви се е случило и да споменете в описанието за кое казино се отнася. След това нашият екип ще го пренапише в жалбата и ще го разгледа допълнително.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте!

Балансът ми беше конфискуван от Casino SPINADO на основание, че съм спечелил чрез заобикаляне на правилата за бонус залагане.

Направих депозит и получих сумата на бонуса, но според условията действителният баланс се използва преди баланса на бонуса. След няколко часа игра натрупах сумата от R$10 000,00, затова се обадих на поддръжката на казино, за да разбера дали е възможно да анулирам бонуса и да направя тегленето, тъй като не го бях използвал. В чата те потвърдиха, че мога да анулирам и изтегля сумите, те информираха, че само бонус балансът ще бъде загубен. И точно това се случи, анулирах бонуса и сумата на бонуса беше дебитирана от сметката ми. След като поисках теглене на R$3000,00, тъй като това беше максималната разрешена сума, заявката остана висяща за около час, докато не получих имейла, който ме информира, че балансът ми е конфискуван, защото съм заложил над R$9,00 с бонус.

Не са получени печалби със залог, по-голям от R$9,00, нито една! Залозите на стойност над R$9 се блокират в това казино, генерирайки изскачащо предупреждение и предотвратявайки завъртанията, тъй като точно това се случи, когато НЕВНИМАТЕЛНО увеличих залога до R$10 в GATES OF OLYMPUS, където имах първата печалба и залог от R$6. Да, беше САМО ЕДНО ЗАВЪРТАНЕ и беше блокиран, току-що прегледах всичките си залози от вчера.


Дори не използвах бонус баланса. Имам екранни снимки на всички печалби и дори разговора в чата, потвърждаващ, че бонусът не е използван, и разрешението за анулиране.

Правилата на това казино са ОБИРАЩИ и ПРОТИВОРЕЧИВИ, за моя изненада разбрах по време на чата, когато се опитвах да разреша сумата, която те НЕПРАВИЛНО конфискуваха.

Точните думи на агента в чата бяха:

„В този случай не е позволено да залагате повече или по-малко от двойно последния залог, когато имате активен бонус. Например, ако залагате 9 реала, не е позволено да залагате по-малко от половината от това на следващия кръгъл

трябва постепенно да намалите

Мариан" Изумена съм от това,

и по време на игри няма предупреждение за.

НЕ СА ПОЛУЧЕНИ ПЕЧАЛБИ ОТ НАРУШАВАНЕ НА ПРАВИЛАТА!

R$9 000,00 бяха конфискувани от баланса ми след заявка за теглене, след като играх с часове само сумата на депозита се появява в акаунта ми.


Моля за помощ от Casino Guru, за да разреша това.


Не намерих казино "Spinado.com" в списъка, за да пусна жалба.



Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
Mariannesantos
преди 5 месеца

Добре тогава, както описах в предишния си отговор, подайте жалба и изберете всяко казино и обяснете проблема си, включително името на казиното, където ви се е случило.

Доколкото разбирам, вие сте анулирали бонуса и в крайна сметка не сте играли с него. Залозите от 12 reias, когато сте имали бонуса, или след като сте го анулирали, са били? Намирам за смешно, че са ви казали, че всичко е наред, а след това са казали, че не е и са ви взели печалбите. Също така е добре, че имате доказателства, така че ще ви трябват.

Също така, че вторият залог винаги трябва да е наполовина по-малък, прочетохте ли това някъде в правилата за бонуса?

Уверете се, че сте отворили жалба тук на тази връзка и нека видим дали можем да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте! Благодаря, че се отзовахте.

Проверих залозите си и всъщност беше ЕДНО завъртане от R$10, което беше блокирано от Казиното в същото време, генерирайки изскачащ предупреждение.

Попитах поддръжката на казиното защо не конфискуваха първата ми печалба, тъй като беше в същата игра, в която ме обвиниха, че залагам над лимита и отговорът беше:

„Здравей, Мариан!

Правилото споменава само залози със стойност, по-голяма от 9 реала, печалбата, получена със залога от 7,50, не представлява пробив."


Всичките ми печалби бяха със залози под R$9, така че според техния отговор нито една от тях не представлява пробив. Все още ми конфискуваха печалбите


Имам доказателства за всичко това, изложени тук.


Ще отворя жалба

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Здравейте!

Да, проблемът продължава. Сумите не бяха върнати и Casino настоява, че не съм прав, въпреки че има противоречия от тяхна страна.

Вчера пуснах жалба, в която подробно описах този случай и прикачих всички прикачени файлове, които бяха възможни за изпращане.

Автоматичен превод:
Mariannesantos
преди 5 месеца

Това ми се струва доста безсмислено обяснение. В крайна сметка, ако говорим за максимален залог, той не трябва да се отнася до това колко печелите. Ако нарушите това правило, тогава ще разбера какво казва казиното, но ако сте нарушили максималния залог и следователно не сте спечелили повече от 9 reia от това завъртане, тогава нищо не се е случило според казиното, това е абсолютна глупост за мен.

Така че беше добър ход, когато подадохте жалба и нека видим докъде ще стигне нашият екип. Надявам се да хвърлим малко светлина върху целия този случай.

Ще стискам палци 🤞

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте!

точно. Мисля, че всичко, което Casino направи, е абсурдно, затова дойдох тук, за да помоля за помощ за разрешаване на тази ситуация.

Както споменах, поради пълна небрежност при коригиране на залога, направих ЕДНО завъртане на стойност R$10 и на екрана се появи изскачащ прозорец, който ме уведомява за лимита на залога. Не са получени печалби със стойност, по-голяма от лимита и според самото казино печалбите със залози под лимита от R$9 не представляват нарушение на правилото. Така че разбирам, че никакви печалби не са могли да бъдат конфискувани, тъй като всички печалби са получени при спазване на лимита за залагане, съгласно прикачените файлове, включени в жалбата.

Ще отговоря в тази тема с исканите данни за разследване. Благодаря!!

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

file

Този имейл, получен от казиното, казва, че те са конфискували всички печалби, получени законно за поставяне на залог от R$10, и че това е в съответствие с правилата на казиното. Условията обаче не са ясни кои печалби ще бъдат конфискувани, ако някое от правилата бъде нарушено.

когато четете условията след конфискуване на печалбите, се казва, че „печалбите могат да бъдат конфискувани" и правилата, които могат да доведат до това. Според мен не по ясен и обективен начин, всичко изглежда между редовете, за да го използва Казиното по начина, по който му е удобно. filefile

Автоматичен превод:
Mariannesantos
преди 5 месеца

Да, мислите добре и давате всичко необходимо на екипа, който разглежда оплакването ви и можете да ме ъпдейтнете във форума, защото ми е много интересно как ще се реши. Нека да видим докъде ще стигне това, защото това изглежда доста странна ситуация.

Разгледах и вашите екранни снимки и определено е мило от ваша страна да ги публикувате. Ако играч наруши максималния залог, разбирам, че казиното ще конфискува печалбите, но всеки случай е индивидуален и предполагам, че трябва да вземете предвид, че не сте спечелили нищо от този залог и като цяло намирам някои от аргументите малко нелогично от страна на казиното.

Така че нека изчакаме и да видим как ще се развие оплакването и какво ще открият нашите експерти. Ще се надявам на положителен резултат.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте!

Благодаря ви за желанието да ми помогнете да разреша тази ситуация възможно най-добре.

Разбира се, насоките на казиното са доста противоречиви. Тъй като в условията е посочено, че балансът е отделен (реален и бонус) и не включва непременно конфискация или кои печалби ще бъдат конфискувани и т.н. Както споменах по-рано, няма нищо ясно относно условията на казиното.

Получих обаждане от моя акаунт мениджър, който не беше запознат със случая до обаждането, тъй като доколкото разбирам, те промениха управлението на моя акаунт в казиното и не прегледаха тази ситуация. Тя също беше доста объркана от всичко това. Подробно описах случая на управителя, който информира, че ще се „опита" да разреши тази ситуация, но без да обещава възстановяване на сумата.

Всеки ден съм все по-объркан и се надявам да мога да разреша това и да си върна печалбите.

Автоматичен превод:
Mariannesantos
преди 5 месеца

Да ви кажа честно, аз също бих се изгубил в него, защото ако продължавате да получавате някакъв друг отговор, вероятно няма да можете да го проследите. Така че нека да видим какво ще измисли казиното и дали могат по някакъв начин да го разрешат или не. Но вероятно би било най-добре, ако го направиха.

Както и да е, ще изчакам следващата ви актуализация и ще видим.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте!

Измина седмица от обаждането на управителя и не съм получил отговор. Мисля, че е малко вероятно Casino да обърне това само по себе си. за жалост

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Поисках отчет в Excel за всички мои залози в деня, когато конфискуваха печалбите ми няколко пъти и казиното отказва да го предостави, казвайки, че мога да го проверя в платформата.

Бих искал да отбележа, че казиното промени условията, включително правило, че не можете да играете на слотове с RTP над 97%, като използвате активния бонус. Сред другите промени.

което повтаря злоупотреба с ограничения, тъй като няма ВИДИМ процент RTP във всяка игра. Скоро ще има още едно правило, което е от полза за казиното, за конфискуване на печалби. Това правило беше включено след конфискацията на моите печалби, но аз го излагам тук като още едно доказателство за „измамата" на условията.


Прикачих изображения на игрите, което доказва, че RTP на игрите не се вижда в отворената жалба.



Автоматичен превод:
Mariannesantos
преди 5 месеца

Просто се надявам, че нашият екип за оплаквания ще може да получи повече информация от казиното. Основното в това е, че казиното трябва да комуникира с нас и да може да предостави цялата необходима информация. Да почакаме и да видим. Ще стискам палци.🤞

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини