"Наистина съм объркан. Мислех, че вие и джентълменът сте двама различни потребители от една и съща държава, но сега изглежда, че един и същ човек си говори със два различни акаунта."
Никога не съм го крил.
„Най-накрая получих информация, която ми е позволено да споделя с вас: Екипът на казиното за борба с измамите и рисковете е информиран от доставчика на RTG, че сте поискали възстановяване на средства на друг уебсайт на RTG. Ето защо те са блокирали възможностите за плащане за вас защото се страхуваха, че това ще им се случи и това беше препоръчано от доставчика "
Ако ви е позволено. Така че споделете тази информация. Кога? На кой уебсайт? И колко много поисках да се върна.
Това са истински глупости. Вярвате ли на това, което казвате? Играчите не могат да получат печалбите си. И връщането се иска само в съда. Аз съм извън юрисдикцията на тези държави. За каква възвращаемост говорим? Мога само да се надявам на честност, но очевидно тази дума не ви е позната.
Потвърждавам още веднъж, че никога не съм искал възстановяване на депозитите си на който и да е уебсайт на RTG или друг доставчик.
Напротив, срещам се, както всеки играч, с всякакви трудности, които обичат да подреждат всички казина, без изключение. Покажете ми едно казино, което се радваше на печалбите на своите играчи. Когато прочетох вашия кодекс на честта, се зарадвах, че намерих сайт, където те наистина помагат на играчите. Виждам, че сбърках. Това е просто още един екран за прикриване на незаконни действия на казиното. Лъжите и измамите са вашият кодекс на честта. Единствената ми вина е, че не безразсъдно губя. И се опитвам да анализирам процеса на играта. И мога да спра навреме. Това е истинската причина. Ето защо всички RTG казина се опитват да се отърват от играчи като мен.
"I'm really confused. I thought you and the gentleman are two different users from the same country, but now it seems like the same person is talking to himself using two different accounts."
I have never hidden it.
"I finally got information that I am allowed to share with you: the casino's anti-fraud and risk team has been informed by the RTG provider that you have requested a refund on another RTG website. That is why they have blocked payment options for you. because they were afraid that this would happen to them, and this was recommended by the provider "
If you are allowed. So share this information. When? On which website? And how much I asked to return.
This is real nonsense. Do you believe what you say? Players cannot receive their winnings. And the return is requested only in court. I am outside the jurisdiction of these countries. What kind of return are we talking about? I can only hope for honesty, but apparently this word is not familiar to you.
I confirm once again that I have never requested a refund of my deposits on any RTG website or any other provider.
On the contrary, I meet, like every player, with all sorts of difficulties who like to arrange all casinos, without exception. Show me one casino that enjoyed the winnings of their players. When I read your code of honor, I was glad that I found a site where they really help players. I see that I was mistaken. This is just another screen to cover up illegal actions of the casino. Lies and deception are your code of honor. My only fault is that I don’t mindlessly lose. And I try to analyze the process of the game. And I can stop in time. This is the real reason. This is why all RTG casinos are trying to get rid of players like me.
"Я действительно в замешательстве. Я думал ты и джент два разных пользователя из одной страны, но теперь кажется, что это один и тот же человек разговаривает сам с собой, используя две разные учетные записи"
Я это никогда не скрывал.
"Наконец-то я получил информацию, которой мне разрешено поделиться с вами: команда казино по борьбе с мошенничеством и рисками была проинформирована провайдером RTG о том, что вы запросили возврат платежа на другом веб-сайте RTG. Вот почему они заблокировали для вас варианты оплаты, потому что боялись, что это случится и с ними, и это было рекомендовано провайдером"
Если вам разрешили . Так поделитесь этой информацией. Когда? На каком сайте? И сколько я просил вернуть.
Это же настоящий бред. Вы верите в то что говорите? Игроки не могут получить свой выигрыш . А возврат запрашивается только в судебном порядке. Я нахожусь вне юрисдикции этих стран. О каком возврате идёт речь? Я могу надеяться только на честность, но как видно это слово вам не знакомо.
Я ещё раз подтверждаю что ни когда ни на каком сайте RTG, ни у другого провайдера я не запрашивал возврат моих депозитов.
Наоборот это я встречаюсь, как и каждый игрок, со всякими трудностями которые любят устраивать все казино без исключения. Покажите мне хоть одно казино, которое радовалось выигрышам своих игроков. Когда я прочитал ваш кодекс чести, я обрадовался что нашёл сайт где действительно оказывают помощь игрокам. Я вижу что ошибся. Это лишь ещё одна ширма для прикрытия не правомерных действий казино. Лож и обман вот ваш кодекс чести. Моя вина лишь в том что я не проигрываю бездумно. И стараюсь анализировать процесс игры. И могу вовремя остановится. Вот истинная причина. Вот почему все RTG казино стараются избавится от таких игроков как я
Автоматичен превод: