Slots Empire Casino (страница 2)

преди 3 години от Djamil
|
9970 преглеждания 28 отговора |
1 2
Тази тема е заключена
Djamil
преди 3 години

Сега наистина съм объркан. Мисля, че ти и Djcent са двама различни потребители от една и съща държава, но сега изглежда, че това е един и същ човек, който говори със себе си, докато използва 2 различни акаунта.

Както и да е, говорих с Вилиам много пъти и го помолих да се свърже отново с представителя на казиното. Основният проблем е, че казиното ни даде доказателства, но не можем да ги оповестим публично, докато казиното не ги одобри. Обяснихме им, че би било чудесно да ви посочим правилна причина, поради която не можете да играете там, защото ви беше казано, че това се дължи на някаква „потенциална измама с вашето устройство", което е глупост.

Най-накрая получих информация, която ми е позволено да споделя с вас: Екипът на казиното за измами и рискове е информиран от доставчика на RTG, че сте поискали обратно плащане на друг уебсайт на RTG. Ето защо те блокираха възможностите за плащане за вас, защото се страхуваха, че това ще се случи и на тях и това беше препоръчано от доставчика.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

"Наистина съм объркан. Мислех, че вие и джентълменът сте двама различни потребители от една и съща държава, но сега изглежда, че един и същ човек си говори със два различни акаунта."

Никога не съм го крил.

„Най-накрая получих информация, която ми е позволено да споделя с вас: Екипът на казиното за борба с измамите и рисковете е информиран от доставчика на RTG, че сте поискали възстановяване на средства на друг уебсайт на RTG. Ето защо те са блокирали възможностите за плащане за вас защото се страхуваха, че това ще им се случи и това беше препоръчано от доставчика "

Ако ви е позволено. Така че споделете тази информация. Кога? На кой уебсайт? И колко много поисках да се върна.

Това са истински глупости. Вярвате ли на това, което казвате? Играчите не могат да получат печалбите си. И връщането се иска само в съда. Аз съм извън юрисдикцията на тези държави. За каква възвращаемост говорим? Мога само да се надявам на честност, но очевидно тази дума не ви е позната.

Потвърждавам още веднъж, че никога не съм искал възстановяване на депозитите си на който и да е уебсайт на RTG или друг доставчик.

Напротив, срещам се, както всеки играч, с всякакви трудности, които обичат да подреждат всички казина, без изключение. Покажете ми едно казино, което се радваше на печалбите на своите играчи. Когато прочетох вашия кодекс на честта, се зарадвах, че намерих сайт, където те наистина помагат на играчите. Виждам, че сбърках. Това е просто още един екран за прикриване на незаконни действия на казиното. Лъжите и измамите са вашият кодекс на честта. Единствената ми вина е, че не безразсъдно губя. И се опитвам да анализирам процеса на играта. И мога да спра навреме. Това е истинската причина. Ето защо всички RTG казина се опитват да се отърват от играчи като мен.

Автоматичен превод:
Djamil
преди 3 години

Никога не сте го крили? Вие буквално казвате:

Здравей Джамил. Приятно е да се срещнеш със сънародник на този форум. Не бих ви препоръчал да играете в това казино.

Така че по същество поздравявате другия си акаунт с помощта на втори акаунт и казвате, че не си препоръчвате да играете в това казино ...


Все още продължавате да говорите за нелегалната дейност на казиното, но как е незаконно, когато те просто решат, че не искат да ви позволят да извършвате плащания в тяхното казино?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Те посочват друга причина за отказа. Че съм поискал възстановяване на средства на един от сайтовете на RTG казиното. И това е очевидна лъжа. Вие отлично разбирате това. Но вие продължавате да прикривате това казино. Няма доказателство. Не бих се притеснявал, ако казват, че не искат да ме виждат сред играчите си, не, те трябва да клеветят човек, за да запазят рейтинга си. И аз не съм от хората, които им позволяват да клеветят. Нека да посочат истинската причина за отказа. И истината е проста. Те знаят, че мога да спечеля и трябва да платят.

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

„Най-накрая получих информация, която ми е позволено да споделя с вас: екипът на казиното за борба с измамите и риска е информиран от доставчика на RTG, че сте поискали възстановяване на сумата на друг уебсайт на RTG. Ето защо те са блокирали възможностите за плащане за вас защото се страхуваха, че това ще им се случи и беше препоръчано от доставчика. "

Така че споделете тази информация.

Кажи ми кога? Кой RTG сайт? Мисля, че можете да посочите името на казиното. Не просто го обвинявайте така. Къде са фактите?

Автоматичен превод:
преди 3 години

Ще покажете ли какво доказателство е предоставило казиното? Или ги нямате? Нямате какво да осигурите. Лъжци. Още веднъж повтарям вашия сайт като прикритие за измамници. Вашите решения противоречат на здравия разум. Вие не следвате вашия кодекс на честта. Във вашите думи няма нито капка истина.

"Не, търговията и добрата душа са несъвместими на земята."

Автоматичен превод:
Djamil
преди 3 години

Това е доста типично поведение, когато затворим нечия жалба като неоправдана. Започват да ни обвиняват, че си сътрудничим с казиното, имаме някакви тайни сделки с тях, че сме лъжци и т.н.

В нашата база данни имаме почти 4000 казина и сме регистрирани в стотици партньорски системи. По този начин не зависим от доходите, идващи от Slots Empire. Всъщност повечето от приходите ни идват от казина с над 9 репутация, Slots Empire има 8.4. Измина седмица, откакто едно казино затвори партньорската ни сметка и спря да плаща комисионната, само защото решихме в полза на играч и те не се съгласиха с него. Не се страхуваме да вземаме такива решения, въпреки че това може да навреди на отношенията ни с казиното.

Вашият случай е доста уникален. Повечето играчи подават жалби, защото са спечелили малко пари, а казиното отказва да им изпрати печалбите (по някаква причина). Оплаквате се, защото казиното вече не ви позволява да харчите пари там. Дори не съм отговорен за разглеждането на жалби. Въпреки че жалбата ви вече беше приключена като неоправдана, аз се свързах сам с представителя на казиното.

Изпратиха ми доказателства, доказващи, че приключването на жалбата като неоправдано е правилно. На първо място, създадохте 2 акаунта в казиното, което вече означава нарушение на техните условия - това виждам на екранните снимки от тяхната вътрешна система. Използвали сте подобни псевдоними за втория акаунт, който сте създали в този форум - Djcent, така че и двата акаунта ви принадлежат.

Всъщност те не ограничиха плащанията във вашия акаунт поради това. Плащанията бяха ограничени, тъй като те използват услуги на външна компания, която се занимава с анализ на плащания и измами. Тази компания ги информира за всички акаунти, които имате в RTG сайтовете, и им препоръча да ограничат акаунта ви поради историята на другите акаунти (имам и скрийншотове на това). Не можем да обвиняваме казиното, че спазва препоръките на външна институция, с която си сътрудничат, за да им помогне да защитят бизнеса си и да го пазят в безопасност. Вярвам, че бихме направили същото, ако сме на тяхно място. Това просто има смисъл и те имат право да го направят.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Лъжец. Сега казвате, че имам два 2 акаунта плюс анулиране на един от сайтовете на RTG. Но не сте предоставили никакви доказателства за думите си. Разбрах, че лъжите са средство за печелене на пари за вас. С лъжата си изкарвате прехраната. Искрено съжалявам за теб. Разпространявайки фалшива информация за събития или хора, преследвайки собствения си егоизъм, хората не се замислят какви могат да бъдат последствията от казаното от тях. Лъжата няма да ви донесе удовлетворение в живота. Отвратително ми е да съм с такива хора до себе си. Напускам мръсния ви сайт. Живей в мир.

Автоматичен превод:
Djamil
преди 3 години

Можете да ни се обадите както искате. Каквото и да кажем или направим, ти ни наричаш лъжци. Имам скрийншотове, които казиното не желае да споделя с вас поради собствените си съображения за сигурност. Снимките на екрана доказват твърденията им. Той ясно показва всички ваши акаунти около RTG сайтове и техния „статус". Ако не ви харесва, свържете се с техния лицензиращ орган.

Единственият лъжец си ти. Престорихте се, че комуникирате тук с друг играч Djcent, който се оказа вашият 2-ри акаунт и точно това сте направили в казиното. Създаване на множество акаунти с помощта на подобно потребителско име.

Просто съм ядосан, защото загубихме толкова много време за вашия случай, само за да се уверим, че решението е правилно и всичко, което правите, е да ни наричате лъжци. Вместо това трябва да отделим време за друг случай, при който играчът действително е бил измамен от казино или срещу него са били използвани нелоялни условия.

Случаят ви е кристално ясен. Вече няма какво да обсъждаме.

Автоматичен превод:
Тази тема е заключена
1 2
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини