НачалоФорумОбсъждане на жалбиSlots Empire Casino

Slots Empire Casino

преди 3 години от Djamil
|
10 417 преглеждания 28 отговора |
1 2
Тази тема е заключена
преди 3 години

Slots Empire Casino

8.2 / 10

Много добра репутация




Здравейте. Бих искал да чуя мненията на реални играчи, които имат опит да играят на този сайт. Мисля, че рейтингът на казиното е надценен. Нека го приемем открито. Има ли някой, който да свири през цялото време?

Открих няколко оплаквания за това казино.


Обобщение на случая

Преди 3 дни - 26.02.2021г


Играч от България изпитва затруднения с изтеглянето на средства, тъй като транзакциите, използващи предпочитаните от тях начини на плащане, са отхвърлени.

От Кристина Старк

Казино анализатор и специалист по жалби


Скъпа Кристина Старк. Бихте ли споделили своя опит от играта в това казино. Ще ми бъде интересно да чуя вашето мнение. Щях да играя в това казино

Автоматичен превод:
преди 3 години

Защо ми е интересно, ще попитате? Отговорът е прост. Бях точно в такава ситуация. Казино Free Spin също забави оттеглянето ми за три месеца. С модерните технологии изпращането на превод е много лесно. Нечестните казина използват тази техника на забавяне с надеждата, че играчът е уморен от чакане и губи парите си.

Автоматичен превод:
Djamil
преди 3 години

Здравей Джамил. Приятно е да се срещнеш със сънародник на този форум. Не бих ви препоръчал да играете в това казино. Оценката е очевидно завишена. Подадох жалба, тя беше отхвърлена. Не съм напълно сигурен и за честността на тази общност. Ето моето оплакване. https://kazinoazov.org/slots-empire-casino-igrok-pitaetsja-vnesti-sredstva

Slots Empire Casino - Играчът се опитва да депозира средства.

Slots Empire Casino

8.2 / 10

Много добра репутация

Ако се интересувате, мога да ви кажа повече. Мисля, че това е забележително. Казиното не си прави труда да измисля изискани оправдания. Напълно уверен в своята безнаказаност.

Автоматичен превод:
Djcent
преди 3 години

Здравей, Djcent. Също така се радвам да ви видя във форума. Прочетох жалбата ви. Наистина ли отправихте искане за възстановяване на вашите депозити? Исках да разбера как го направихте?

Автоматичен превод:
Djamil
преди 3 години

No Djamil е явна лъжа от страна на казиното. Казвам с пълна отговорност, че никога не съм правил нещо подобно. Вилиам Вице, който разгледа жалбата ми, не ми повярва, но застана на страната на нечестното казино. Казиното няма и не може да има доказателства, че депозитите ми са били анулирани. Освен това имам доказателства за техните лъжи.

Автоматичен превод:
Djcent
преди 3 години

Djcent Съжалявам, че чувам това, не мисля, че екипът на Casino Guru се интересува от скриването на истината. Прочетох кодекса на честта, от който се ръководят. Може би е бил подведен? Би било хубаво да предоставите вашите доказателства.

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
преди 3 години

Добре ще го направя. Междувременно ще ви разкажа за казиното El Royale. Това казино принадлежи към същата група като Slots Empire. Идентично управление. Регистриран. Опитах се да направя депозит. То също не проработи. Казиното ми блокира достъпа до платежни системи. При следващото посещение не успях да вляза в акаунта си. Видях тази снимка. file

след това последва още по-абсурдно изявление. filefile

Ето как мобилният ми телефон попадна в списъка с потенциално опасно оборудване.

Slots Empire Casino сега недоказано ме обвинява, че съм анулирал депозитите си.


Автоматичен превод:
Djcent
преди 3 години

Интересна история. Даниел, бихте ли обяснили как едно високо оценено казино може да покаже това отношение към своите клиенти? Нека разгледаме по-отблизо жалбата на моя сънародник. Не мисля, че е способен на подобни трикове.

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
Djamil
преди 3 години

По отношение на казиното El Royale - да, наистина е странно да се каже, че устройството на играч „се доказва в потенциална измама" и затова депозитите са блокирани.

От друга страна, казиното е частна компания и ако решат, че не искат да приемат играч по някаква причина, това е тяхно право. Не можем да ги принудим да приемат играча. Разбира се, те не могат да решат, че не искат да играете там, когато изведнъж спечелите много пари. В този случай те ще трябва да изплатят печалбите и след това да затворят сметката.


Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Даниел Напълно съм съгласен с теб. Но защо да лъжа. Защо да измисляме истории, които не са съществували. Не прави чест. Напълно разбирам, че тези казина са навлезли на казахстанския пазар не за да предоставят квалифицирани услуги, а просто трябва да привлекат капитал на трети страни от страни от третия свят. Не им пука за играчи от такива страни. Те не се страхуват от юридическа отговорност. Следователно те могат просто да лъжат без никакви последствия. Защо вашият служител се преструва, че помага, но сключва сделка със съвестта си и прикрива нечестните действия на това казино

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Оценката на репутацията НЕ се продава

Независимост и честност във всичко. Ние вярваме, че ако искаме да помогнем на нашите посетители да изберат най-доброто онлайн казино, нашите отзиви трябва да бъдат независими.

Ето защо те не са засегнати от нищо друго освен здравия разум, знания и аналитични умения на нашия екип от казино разузнаване.

Даниел, а твоят кодекс на честта? Казиното не приема играча по една причина. Защото той печели в други казина. Защо Вилиам Вице не предоставя информация, ръководейки се само от уверения, че е получил доказателства, че е застанал на страната на казиното? Какво е тайно в тези документи, поради това, че те не могат да бъдат публикувани. Нека ви каже на кой уебсайт на RTG са отменени средствата. Мисля, че и той лъже.

Автоматичен превод:
Djamil
преди 3 години

Скъпи приятелю, в хазартния бизнес, където се въртят големи пари, няма място за чест и съвест. Уловната фраза от разказа на О. Хенри "Пътищата, които избираме" е по-подходяща.

Боливар не може да носи двойно





Автоматичен превод:
преди 3 години

По отношение на казиното El Royale - да, наистина е странно да се каже, че устройството на играч „се доказва в потенциална измама" и затова депозитите са блокирани.

От друга страна, казиното е частна компания и ако решат, че не искат да приемат играч по някаква причина, това е тяхно право. Не можем да ги принудим да приемат играча. Разбира се, те не могат да решат, че не искат да играете там, когато изведнъж спечелите много пари. В този случай те ще трябва да изплатят печалбите и след това да затворят сметката.


Автоматичен превод:
преди 3 години

Daniel Casino не закрива акаунта. Казиното блокира платежните системи. Затварянето на акаунт, защото клиент е спечелил, може да има лоши последици. За това можете да загубите лиценза си. По-лесно е да ограничите достъпа до платежни системи като тази и да кажете, че те не са налични.

Автоматичен превод:
преди 3 години

file Уважаеми Вилиам Вице, не можете да предоставите тази информация само по една причина. Нямате го и не можете да го имате. Ти си лъжец. Декларирам това с пълна отговорност. Прикривате казино, което прави измамен бизнес.

Автоматичен превод:
Djamil
преди 3 години

Но казиното не казва, че "Казиното не приема играча по една причина. Защото той е спечелил в други казина."

Те казват, че плащанията са блокирани, защото „устройството на играч е доказано за потенциална измама"

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Ти самият вярваш ли на това? Как можеш да изневеряваш на телефона си? Ако победата в казиното е измама, защо да играете тогава?

PS Смених телефона веднага след това изявление. Това е абсурдно твърдение.

Този месец в казиното Grande Vegas за моята игра получих три безплатни купона от 25 usd. И успешно издържа и трите. теглене на всеки за 180 usd. Казиното не ме обвинява в измама. Поставят само филтър на връзката към сървъра. Слотовете се въртят с голямо забавяне. Което допълнително предизвика интереса ми към играта.



По този начин слотът се върти и го пускам на потенциално опасно устройство.

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
Djcent
преди 3 години

Напълно забравих. Ако правех анулирането на RTG сайтовете, как бих могъл да играя Grande Vegas. Златно евро и Fair Go? И ги играя успешно. Затова още веднъж заявявам с пълна отговорност, че Вилиам Вице е лъжец. Сключих сделка със съвестта си и с нечестно казино, което се страхува да приеме играч, защото той може да спечели от тях на сайта.

Автоматичен превод:
Djcent
преди 3 години

Бу-я. Това достойно пера Уилям Шекспир.

«Никой звяр не е толкова яростен, но познава известна доза жалост.»

«Но аз не познавам никой и следователно не съм звяр.»

Автоматичен превод:
преди 3 години

file

Автоматичен превод:
преди 3 години

По отношение на казиното El Royale - да, наистина е странно да се каже, че устройството на играч „се доказва в потенциална измама" и затова депозитите са блокирани.

От друга страна, казиното е частна компания и ако решат, че не искат да приемат играч по някаква причина, това е тяхно право. Не можем да ги принудим да приемат играча. Разбира се, те не могат да решат, че не искат да играете там, когато изведнъж спечелите много пари. В този случай те ще трябва да изплатят печалбите и след това да затворят сметката.


Автоматичен превод:
преди 3 години

Да Даниел, не можете да принудите казиното да приеме играча. На това съм съгласен. Можете обаче да осъдите казиното за лъжа и да не го прикривате. И че Вилиам Вице се промени от титлата лъжец?

Автоматичен превод:
Тази тема е заключена
1 2
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини