Опитвах се безуспешно повече от 2 месеца. Единствената подкрепа, която получих, беше казана "всичко е наред от наша страна" снощи поисках или мениджър, или се занимавах със закон. Така че поддръжката направи g set мениджър, който ме накара да направя екранни снимки. И каза, че е малко сложно и ескалира до управление на казино. Попитах дали ще бъда информиран за откритията на казиното и ми казаха, че не споделят тази информация. Казах му, че би трябвало да мога да знам, тъй като ми костваше пари и време. Днес например получих имейл, че седмичното ми връщане на пари е кредитирано. Но беше кредитирано вчера. Отхвърлиха ми 1700 в друго казино поради нарушение на бонуса при използване на множество безплатни чипове подред. Но аз не го направих. Някой или нещо осребряваше купони без моето разрешение. И това се дължи или на грешка, или на манипулиране на основния процес на софтуера.
I had tried unsuccessfully for over 2 months. Only support I got was told, " everything fine on our end" last night I requested either a manager or I was getting law involved. So support did g set manager whom had Me take screenshots. And said it's a bit complex and was escalating to casino management. I asked if I would be informed of casino findings, and told they do not share that info. Told him I should be able to know as it has cost me money and time. Today for instance, got email stating my weekly cashback has been credited. But it was credited yesterday. I was negated 1700 at another casino due to bonus violation of using multiple free chips in a row. But I didn't. Someone or something was redeeming coupons without my authorization. And it's due to either error or manipulation of core process of software.