ФорумОбсъждане на жалбиСкрити термини в T и C

Скрити термини в T и C

преди 9 месеца от cbarnesii
|
4054 преглеждания 34 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 9 месеца

нов съм в онлайн игрите. и моят опит е УЖАСЕН. желаният метод е bitcoin. компанията ми за кредитни и дебитни карти замрази сметките ми десетки пъти, опитвайки се да направя депозити. те не биха позволили да се купува крипто. Продължават да се задействат сигнали за ИЗМАМА. но бях упорит в намирането на начини да направя депозитите си. загубих в началото, но продължих, докато тегленията ми бяха по-големи от депозитите. Имах 4700 вързани в едно казино, защото не могат да ми платят биткойни, защото CC транзакциите в депозити бяха по-големи от моята крипто. между другото всички CC такси бяха обложени с данъци. Такси за УСЛУГА от процесор, кой е този, който причинява проблемите ми. след като не можах да получа парите си поради това, че банката ми беше в черния списък на процесора, бях насочен да отворя банкова сметка, която е квалифицирана с процесора. Направих това, но все още не е приемливо, защото е нов акаунт. Имах промени в моите тегления, защото непрекъснато ми казват да опитам различни методи, за да получа одобрение на процеса. така че започнах да играя в други казина. ПРОБЛЕМ, те са свързани, което не знаех, затова техният маркетинг беше насочен към мен от интернет двигатели. имам общо почти 10 000 тегления, които не се обработват. Получих наградна карта за играчи с 200, стотици бонуси, които не мога да използвам поради предстоящи тегления. и няма начин да получа моите $. от 10 свързани казина 1 изчисти моите тегления. изпратен биткойн и финансирана карта с награди. Казаха ми, че се обработват 500 от 4700 към биткойн и просто изчакайте дните, посочени в T и C. но първоначалните тегления 2500 и 2200 бяха направени преди повече от 6 седмици. Подадох CPS в едно от казината, тъй като се опитвах да намеря начин да получа парите си, бях тормозен и се опитах да приема вината, че не са получили парите ми. моя е грешката, че моята банка е в черен списък, до който нямам достъп. казах, че ще взема всички печалби в крипто. тази заявка беше отказана, като се посочва, че средствата са били върнати по депозирания начин, въпреки че намерих начин да получа крипто върху книги, парите, които са свързани с предишни карти, не могат да бъдат получени крипто. дори след като процесорът ми каза, че съм одобрен, но предполагам, че това беше за 500 от общия брой хиляди. как да продължа?

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
cbarnesii
преди 9 месеца

Здравейте, това активно оплакване ли е, моля?

Всеки път, когато почувствате, че нещо трябва да се направи, елате тук и изпратете такова. Това е най-добрият шанс да получите помощ.

Съжалявам, но изобщо не съм запознат с вашата ситуация. Никога не съм чувал банка да влезе в черния списък и т.н. Нещата работят малко по-различно там, откъдето дойдох, бих казал.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Казаха ми, че казиното може да издава средства само на определени банки. И моята не беше одобрена. Едно лице използва термин в черен списък. Други казаха само на много банки да осигурят финансиране за всички тях.


Автоматичен превод:
cbarnesii
преди 9 месеца

Не съм срещал подобна ситуация преди. Но ако вашата банка не се поддържа, не е ли възможно да теглите по друг метод?

Както и да е, вие подадохте жалба и аз твърдо вярвам, че нашият екип ще може да помогне.

Ако имате новини, информирайте ни за вашия случай.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

ти. казаха ми да опитам различни начини. но не е квалифициран според политиката на казиното. как депозитът е как получавате. Казаха ми, че се прави изключение, но тъй като бях инструктиран да опитам други методи, времето ми за изчакване се рестартира всеки път. и ми казаха, че id ще получи 500 изключение биткойни, а не цялата сума. и ще трябва да насоча това предвид, така че криптовалутата да е равна на кредитната карта, така че да отговаря на условията за получаване на крипто. едно казино изчисти тегления. двама ми казаха обработка на проверка. има 7 казина и се използва един и същ процесор. след като моите $ се заключиха, се опитвах други да си върнат това, което бях депозирал, докато чаках. в крайна сметка възникна същия проблем, проблеми с обработката.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

500 биткойни вече не са чакащи. Обработва се. Сумата от 4200, която бях вложил за банков превод, се върна към баланса. Изтеглено отново, така че време за проверка. Но не знам кога чековете ще бъдат налични отново.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

ти. казаха ми да опитам различни начини. но не е квалифициран според политиката на казиното. как депозитът е как получавате. Казаха ми, че се прави изключение, но тъй като бях инструктиран да опитам други методи, времето ми за изчакване се рестартира всеки път. и ми казаха, че id ще получи 500 изключение биткойни, а не цялата сума. и ще трябва да насоча това предвид, така че криптовалутата да е равна на кредитната карта, така че да отговаря на условията за получаване на крипто. едно казино изчисти тегления. двама ми казаха обработка на проверка. има 7 казина и се използва един и същ процесор. след като моите $ се заключиха, се опитвах други да си върнат това, което бях депозирал, докато чаках. в крайна сметка възникна същия проблем, проблеми с обработката.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Е, трудно е да се предположи ситуацията за седем казина наведнъж, но звучи, че основният проблем наистина е банката, която обмисля един и същ процесор.

Просто бъдете много внимателни с идеята да спечелите нещо обратно. Обикновено не завършва добре.

И ако се окажете в затруднено положение, не се колебайте да подадете жалби и срещу други казина.


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

500 биткойни вече не са чакащи. Обработва се. Сумата от 4200, която бях вложил за банков превод, се върна към баланса. Изтеглено отново, така че време за проверка. Но не знам кога чековете ще бъдат налични отново.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Поне една положителна стъпка. Трябва да призная, че проверките звучат малко отнемащи време, но е по-добре от нищо, нали?

По един или друг начин, ние сме тук за актуализации!

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Исках проверка от самото начало, но това не беше опция поради ограничения при обработката. казаха да чакат дълго. добре, ето ни 7 седмици по-късно, така че не знам дали това беше достатъчно време, за да има проверки. и чакането ми от 5 до 7 дни за обработка започва отначало и след това 10 дни за издаване, ако чековете отново са на масата. вчера беше моят рожден ден, стимул за vip II, моето ниво, до което се издигнах през моите 2 месеца като клиент, бяха бонусите за рожден ден. не мога да участвам в тях поради чакащи тегления. връщането не работеше. на студена серия и загубен. правя пауза до разрешаване на текущите проблеми. и благодаря за подкрепата.


Автоматичен превод:
cbarnesii
преди 9 месеца

Всичко е наред, винаги сме щастливи да помогнем, ако можем.

Що се отнася до проверките, смятам, че ако са продължили 7 седмици, това е повече от достатъчно. Даваме на казината 14 дни за разрешаване на теглене, така че ако сте в ситуация, в която казиното надвишава това време, не се колебайте да подадете жалба. Нашият екип ще се опита да помогне и да разследва случилото се.

Както Радка спомена, спечелването на нещо обратно е фраза, която повечето играчи си казват, след като загубят малко пари и през повечето време губят още повече, така че бъдете внимателни.

Желая ви късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Загубих всичко. Уморих се да чакам всички. 12 000 на мощни барабани за по-малко от 24 часа във всички казина имаха чакащи тегления. Никога не можеше да спечели завъртане. Не можех да видя барабаните да се въртят толкова бързо. Толкова за 96 RTP. Признавам, че бях заблуден.

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
cbarnesii
преди 8 месеца

О, не,..

Обзалагам се, че в момента нямате нужда от наставничество, но трябва да кажа, че бих опитал да приложа някои отговорни практики в такива ситуации.

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Съгласен съм. N ty. Бях безпомощен. Мислех, че съм логичен. Вероятностите са на моя страна. Но може би клишето, което ми казват много напоследък, е вярно. "къщата винаги печели".

Автоматичен превод:
cbarnesii
преди 8 месеца

Можете да опитате Revolut, можете да отворите сметка в САЩ, можете да купувате, продавате и получавате крипто в Recolut и тя действа като нормална онлайн банка, можете да получите дебитна карта и да обменяте пари между банките. Ако се интересувате, би било добре да се консултирате с вашето казино дали това е приемлива банкова институция. Успех при получаването на вашите средства

Автоматичен превод:
cbarnesii
преди 8 месеца

Хей, както казваме, по-добре късно, отколкото никога, нали? За съжаление, винаги е така, колкото по-дълго играете, толкова по-голям е шансът ви да загубите. Казино игрите винаги водят до загуба в дългосрочен план. Ето защо винаги залагайте отговорно и гледайте на това просто като на хоби, за което, разбира се, трябва да плащате. Със сигурност ти желая всичко най-добро.

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

моят приятел притежава фирма за рециклиране и ремонт на компютри. ще видя колко ще ми таксува, за да стартирам сканиране и да потърся скрити мрежови блокери. продължавам да ме изхвърлят от inclave и изскача съобщение за грешка „лошо състояние", но въпреки това ме влиза в webplay. странното е, че докато съм влязъл, съм отведен до началната страница на казиното и ми е казано да вляза отново. след това да бъдеш изритан през цялото време. Пуснах диагностика на моя компютър. мрежовата връзка е страхотна както винаги, но при игрите се получават постоянни комуникационни грешки. Чудя се дали грешките са част от моята щастлива серия, тъй като бях хванат по средата на актуализацията на системата на казиното, всичко вървеше надолу. но е невъзможно да накарате казиното да позволи ИТ поддръжка, като просто кажете „добре от наша страна", за да избегнете възможността за признаване на някакви трудности. Не знам как поддръжката на клиенти, която дори не може да разбере някои от сложността на правилата и условията, може да провери функционирането на софтуера само за секунди. те са мили и полезни хора, вършат работа. но ще млъкнат, когато задават трудни въпроси, които са извън тяхната длъжностна характеристика, и няма да насочат към служители, които могат да дадат отговори. след трудностите, които предприех, чувствам, че имам право да ми бъде обяснено как системата ме регулира и дали системата е просто компютърна логика или е дадено човешко влияние. защо загубих VIP статуса си, който платих с време и пари, само защото печелех. и защо ми е позволено да запазя статус в крипто казина, но не и в свързаните дъщерни сайтове, които не са изключителни за крипто. загубих всичко и след това някои няма да отговорят, системата за времева рамка прави актуализация, за да оцени моите печалби спрямо депозитите. депозирах над 10 000 за 3 месеца в сестринството. и докато най-голямата ми печалба беше 4700, чаках 3 месеца от slotmaddness, не спечелих най-много от нея, преди да я върна. депозирах по-голямата част от средствата си, за да спечеля 4700. Крипто, където не съм изключен, бях спечелил много повече, отколкото депозирах. докато не отидох на моя еднодневен маратон, след което загубих личните си средства, опитвайки се да съдействам за предстоящите си тегления, които анулирах и загубих обратно вкъщи.

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
Anonymized534
преди 8 месеца

казиното препоръча приложение за пари в брой и го използвам. просто са гадни всички такси, включени при изпращане за депозит и обложени отново, когато се съгласувам с парите, които да добавя към банковата си сметка, имам акаунт в Revolut от миналото, но не съм влизал от дълго време. тъй като това беше предимно само портал, който използвах за кандидатстване за заем. аз използвам bitpay, uphold и coinbase. но всеки има собствен конфликт с различни доставчици на плащания, които използвам. благодаря за предложението

Автоматичен превод:
cbarnesii
преди 8 месеца

Точно така, може да помогне на някой друг да реши дали иска банков и крипто портфейл всичко в едно за хазарт онлайн. Да, таксите за приложения в брой са скъпи, но вземете парите си от казиното по какъвто и да е начин и успех

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Има софтуерен проблем. Говорих с мениджъра на VIP домакин, който ескалира проблема към ръководството на казиното. Но това не е само казино. Никога не съм имал шанс. Тъй като мрежата беше задръстена и отговорите ми не се изпращаха към сървъри. Не съм сигурен къде точно е възникнала грешката в кодирането. Но връзките през Inclave бяха погрешно насочване към грешни акаунти и даваха грешки в лошо или невалидно състояние. Все още щях да съм влязъл локално, но не съзнателно неактивен със сървъри. Причината, поради която моята игра никога не се е променяла. Когато излязох от анклава, това беше чрез предупреждение за сигурност за едно казина, което е под облачна защита. Но показа грешен IP адрес. Действителният IP адрес, за който се твърди, че е мой, е свързан с друго казино, в което съм бил регистриран с анклав, но не съм влязъл активно.

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

моят приятел притежава фирма за рециклиране и ремонт на компютри. ще видя колко ще ми таксува, за да стартирам сканиране и да потърся скрити мрежови блокери. продължавам да ме изхвърлят от inclave и изскача съобщение за грешка „лошо състояние", но въпреки това ме влиза в webplay. странното е, че докато съм влязъл, съм отведен до началната страница на казиното и ми е казано да вляза отново. след това да бъдеш изритан през цялото време. Пуснах диагностика на моя компютър. мрежовата връзка е страхотна както винаги, но при игрите се получават постоянни комуникационни грешки. Чудя се дали грешките са част от моята щастлива серия, тъй като бях хванат по средата на актуализацията на системата на казиното, всичко вървеше надолу. но е невъзможно да накарате казиното да позволи ИТ поддръжка, като просто кажете „добре от наша страна", за да избегнете възможността за признаване на някакви трудности. Не знам как поддръжката на клиенти, която дори не може да разбере някои от сложността на правилата и условията, може да провери функционирането на софтуера само за секунди. те са мили и полезни хора, вършат работа. но ще млъкнат, когато задават трудни въпроси, които са извън тяхната длъжностна характеристика, и няма да насочат към служители, които могат да дадат отговори. след трудностите, които предприех, чувствам, че имам право да ми бъде обяснено как системата ме регулира и дали системата е просто компютърна логика или е дадено човешко влияние. защо загубих VIP статуса си, който платих с време и пари, само защото печелех. и защо ми е позволено да запазя статус в крипто казина, но не и в свързаните дъщерни сайтове, които не са изключителни за крипто. загубих всичко и след това някои няма да отговорят, системата за времева рамка прави актуализация, за да оцени моите печалби спрямо депозитите. депозирах над 10 000 за 3 месеца в сестринството. и докато най-голямата ми печалба беше 4700, чаках 3 месеца от slotmaddness, не спечелих най-много от нея, преди да я върна. депозирах по-голямата част от средствата си, за да спечеля 4700. Крипто, където не съм изключен, бях спечелил много повече, отколкото депозирах. докато не отидох на моя еднодневен маратон, след което загубих личните си средства, опитвайки се да съдействам за предстоящите си тегления, които анулирах и загубих обратно вкъщи.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Благодаря ви за обяснението на обхвата. Всъщност опитахте ли да се свържете с поддръжката поне относно техническите проблеми?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини