преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Raging Bull Slots Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте на всички, бих искал да предупредя играчите на това казино със следния пример. Регистрирах се на сайта и поисках бонуса за добре дошли, заложих бонуса според условията и спечелих $100, казиното поиска да верифицира акаунта ми, което направих. След множество запитвания не се чу нищо. Измина повече от месец и не получих никакви отговори на моите запитвания, чатът за обслужване на клиенти е затворен и всичките ми печалби не са потърсени, защото акаунтът ми не е потвърден. Бих ви призовал да помислите дали изобщо си струва да играете в такова казино. Мисля, че са крадци.
Hello everyone, I would like to warn the players of this Casino with the following example. I registered on the site and claimed the welcome bonus, I wagered the bonus according to the terms and won $100, the casino asked to verify my account which I did. Nothing was heard after numerous inquiries. More than a month has passed and I haven't received any answers to my inquiries, the customer service chat is closed and all my winnings are unclaimed because my account is not confirmed. That I would urge you to think about whether it is worth playing at such a Casino at all. I think they are thieves.
Здравейте,
Съжалявам, че се сблъсквате с такъв проблем. Мога само да кажа, че е много неудобно да бъдеш игнориран в такава ситуация. Сигурни ли сте, че не сте пропуснали нито един имейл относно проверката, моля?
Бих започнал с този адрес: support@ragingbullslots.com
Hello,
I'm sorry you face such an issue. I can only tell that it is very uncomfortable to be ignored in such a situation. Are you sure you have not missed any email concerning the verification, please?
I would start with this address: support@ragingbullslots.com
Здравейте, свързах се с поддръжката и нещата напреднаха малко, вече ме помолиха да потвърдя акаунта си, може би всичко ще се оправи след месец чакане.
Hi, I have contacted support and things have progressed a bit, they have already asked me to confirm my account, maybe everything will turn out well after a month of waiting.
Здравейте,
Това би било доста задоволително! Дръжте ни в течение и стискайте палци 🙂 🤞
Hello,
That would be quite satisfactory! Keep us updated and fingers crossed 🙂 🤞
Направих акаунт, за да се надявам да привлека вниманието на администратора/мода на това.. Това казино не само е високо оценено, но Casino.Guru проактивно го препоръчва на играчите чрез тяхната функция „препоръчай казино". Сега или има някакви сенчести сделки между casino.guru и raging bull casino, или това е огромен пропуск...
Ragingbull очевидно без съмнение е проблемно казино... Всяко едно оплакване е, че хората се оплакват от проблеми с тегленето, един след друг един след друг, от една седмица назад, връщайки се няколко години назад.. Има нито един дори посредствен преглед.... Оплакванията дори са бедни в раздела за дискусии...
Как едно казино така явно краде и се възползва от тяхната база играчи и въпреки това има изключително завишен рейтинг от Casino.guru И този сайт дори ги популяризира чрез препоръчителната функция за казино...
Аз съм доста нов тук... но това са някои МАСОВО сенчести неща... АКО... това по някакъв начин е просто и недоглеждане, Боже мой, това е ГИГАНТСКИ пропуск...
Някой иска ли да коментира какво, за бога, става тук?
I made an account to hopefully get some admin/mod attention to this.. This Casino is not only highly rated, but Casino.Guru is proactively recommending it to players via their "recommend a casino" feature. Now either there's some shady dealings going on between casino.guru and raging bull casino or this is a massive oversight...
Ragingbull is clearly without a doubt a problematic casino.... Every single complaint is people complaining about withdrawal issues, one right after the other back to back to back, from as recently as a week go going back a few years.. There is not a single even mediocre review.... The complaints even poor over into the discussion section...
How is a casino so blatently stealing from and taking advantage of their player base, and yet has the massively over inflated Rating from Casino.guru AND this site is even promoting them via the recommended casino feature...
I am pretty new here... but This is hands down some MASSIVELY Shady stuff... IF... this is somehow just and oversight, my goodness this is a GIGANTIC oversite...
Anyone care to comment on what on earth is going on here?
Здравейте,
Бих искал да отбележа, че функцията за препоръки се основава на рейтинга на казиното - това е алгоритъм.
Чувствам, че сега е подходящият момент да подадете жалба, в противен случай изявлението ви няма стойност, не мислите ли?
Можете да подадете жалбата точно тук , моля, не се колебайте да я попълните с всички подкрепящи доказателства, които имате.
Като алтернатива се свържете с нашия екип за данни на: data@casino.guru
Забелязали ли сте, че ние също насърчаваме играчите да споделят своите притеснения с нас?
Затова любезно ви моля да се свържете с нас и да предоставите някакво доказателство. Ако казиното наистина се занимава с нещо сенчесто и срещу честния хазарт, ние ще преразгледаме рейтинга му след надлежния преглед.
Благодаря Ви за съдействието.
Hello,
I'd like to point out that the recommendation feature is based on the casino's rating - it's an algorithm.
I feel that now is the right time to submit a complaint otherwise your statement has no value, don't you think?
You can submit the complaint right here, do not hesitate to fill it in with all the supportive evidence you have, please.
Alternatively contact our data team at: data@casino.guru
Have you noticed that we also encourage players to share their concerns with us?
So I kindly ask you to reach out to us and provide some proof. If the casino truly engaged in anything shady and against fair gambling, we will reconsider its rating, after the proper review.
Thank you for your cooperation.
Ragingbullslots е замесен в незаконен хазарт и вече дори не е лицензирано казино, пазете се от тях Спечелих джакпот от 22 000 на Коледа и те отказаха да ми изплатят, след което проучих и открих това!!! Те са измамници, не залагайте с тях или ще загубите парите си!
Ragingbullslots has been involved in illegal Gambling and they no longer even are a licensed casino beware of them I won a jackpot of 22,000 on Christmas and they refused to pay me out then I investigated and found this out!!! They are scam artist do not gamble with them or you will lose your money!
Здравейте, благодаря ви за тази актуализация.
Всъщност екранът за печат казва, че казиното не трябва да приема австралийски играчи, защото няма съответния лиценз.
Проверих жалбата ви, за да видя, че:
„ Казиното не използва аргумента, че не е лицензирано, за да не ви изплаща печалбите, а че сте използвали 2 последователни бонуса без депозит ."
Чувствам, че би било добре да отговоря на дадения отговор. Моля, проверете и вашата жалба точно тук .
Можете ли да го направите, моля?
Hello, thank you for this update.
Actually, the print screen says that the casino should not accept Aussie players, because it does not have the proper license.
I checked your complaint, to see that:
"The casino doesn't use the argument of not being licensed to not pay you your winnings, but that you used 2 consecutive no-deposit bonuses."
I feel it would be good to answer the given answer though. Please check your complaint as well, right here.
Can you do that, please?
Е, това е първото извинение защо ми взеха печалбите, но ако погледнете талона какво пише, това е „100$ безплатни чипове изцяло за сметка на къщата, ударете много и вземете печалбите си днес". Сега можеш ли да ми кажеш какво означава това за теб? Друго нещо на Коледа бихте ли изпратили такъв код на някого, който да използва за празника, за да спечели потенциално големи суми, знаейки, че няма да им позволите да го поискат? Изглежда ми като голяма умствена игра. Защото, ако това бях аз, нямаше да има значение, ако някой използва три последователни бонус кода без депозит, като се има предвид, че е Коледа! Просто бих се радвал за този човек, защото Коледа е това да гледам как хората са щастливи с коледния дух. Но вместо това казиното иска да играе на Гринч и ми открадна Коледа! Искам да кажа, че те буквално показаха, че не им пука
Коледа или дори аз като играч, ударил джакпот на Коледа. Който някога е отговарял за управлението на това казино, които и да са те, очевидно са долни егоистични лайна, които трудно седят там и се гледат в огледалото цял ден, защото това е единственото нещо, което ги интересува, са самите те.. Но познайте на какво се обзалагам, че са имали добра Коледа и весел празник, а?
Well that's the first excuss of why they took the winnings from me, but if you look at the coupon what it says it's "100$ free chip completely on the house, hit big and collect your winnings today". Now can you tell me what that means to you? Another thing on Christmas would you send a code like that to someone for them to use for the holiday to potentially win big knowing that you wouldn't let them claim it? Seems like a big mind game to me. Cause if that was me, it wouldnt matter if someone used three no deposit bonus codes in a row taking in consideration that it is Christmas! I would just be happy for the person cause that's what chrismas is all about watching people be happy with the Christmas spirit. But instead the casino wants to play the Grinch and stole my Christmas! I mean they have literally showed no give a fuck about
Christmas or even me as a player that hit a jackpot on Christmas. Who ever is in charge of running that casino whoever they might be are obviously low life selfish pieces of shit, who probley sit there and look at them selfs in the mirror all day cause that's the only thing they even care about is them selfs... But guess what I bet they had a good Christmas and happy holiday huh?
Здравейте,
Не знам никакви подробности или правила, свързани с кода, който сте взели и сте установили, че проблемът не е в лиценза, а във факта, че казиното твърди, че сте взели два бонуса без депозит. Не зависи от мен да решавам дали наистина се случва, но в повечето казина това е против правилата. Придържайте се към жалбата и отговорете на въпроса на Тома, моля. Той те чака.
„Моля, прочетете последния ми въпрос и се опитайте да помогнете. Бихте ли посочили кога точно е направен вашият депозит преди осребряването на купона XMASGIFT2022?"
Hello,
I do not know any details or rules associated with the code you took and found that the problem is not the license, but the fact that the casino claims that you've taken two no-deposit bonuses. It's not up to me to decide whether it actually happens, but in most casinos, this is against the rules. Stick to the complaint, and answer Thoma's question, please. He's waiting for you.
"Please read my last question and try to assist. Could you please indicate when exactly was your deposit made prior to redeeming the XMASGIFT2022 coupon?"
НЕ се оплаквам от казиното, RagingBull slots е легитимно казино, доколкото ми е известно, не избрах никакъв купон този път и просто се опитвам да получа помощ за това как да тегля с coindraw, моля! Благодаря ти, Дойл
I am NOT complaining about the Casino, RagingBull slots is a legit casino to my knowledge, I did not choose any coupon this time, and I'm just trying to get some help on how to withdraw with coindraw, please! Thank you,.Doyle
Не знам какво става, но казиното raging bull ме отказа да депозирам и да играя в това казино преди година. През последните няколко дни ще получавам страхотни бонуси без правила от тях и всички други казина, свързани с тях, и няколко, които не са свързани с тях, приблизително 10 или повече.
Имат ли нужда от бизнес? На половината от тях никога не съм бил член. Още не съм играл на нито едно.
Candyland, New Fun club, Captain Jack, Planet 7, Slot Madness, Club Player, Raging Bull Slots, Ruby Slots, Cool cat,
Кралски асо. Това наистина е странно.
I don't know what's going on but raging bull casino rejected me from depositing and playing at this casino a year ago. Over the last few days I'll be getting great no rules bonuses from them and all other casinos related to them and a few not related to them Roughly 10 or more.
Are they in need of business? Half of them I was never a member. I haven't played at any yet.
Candyland, New Fun club, Captain Jack, Planet 7, Slot Madness, Club Player, Raging Bull Slots, Ruby Slots, Cool cat,
Royal Ace. This is really strange.
Не, да видим какво ще се случи, когато този празничен уикенд свърши.
Разгледах всички потребителски отзиви за всяко от тези казина, които варираха от лоши до ужасни. За мен тези страхотни бонуси няма да ви отведат никъде.🙃
No, Let's see what happens when this holiday weekend is over.
I looked at all the user reviews of every one of those casinos which ranged from bad to terrible. To me those great bonuses won't get you anywhere.🙃
Здравейте. Казвам се Рейн Дъдли и открих акаунта си на 4 май 2023 г. Направих депозит от $200 до $250 в акаунта си, поисках един от техните глупави бонуси. Играх доста над необходимите лимити, за да изтегля парите си. Сметката ми е около $1400,00. Казиното нямаше проблем с вземането на парите от картата, с която депозирах, но когато става въпрос за теглене на пари от сметката ми, дори не получавам бъркотия. Те инсталират свои собствени правила, които вероятно подлежат на промяна всеки ден, за да могат да оправдаят отнемането на моя акаунт и пари от мен. Всеки път, когато се опитам да вляза в акаунта си, получавам съобщение за грешка „опа, случи се нещо лошо". опа?!?! ШЕГУВАШ ЛИ СЕ. ОПСИ. ИЗРАСТНЕТЕ ПО МАЙНАТА И ИЗПЛАТЕТЕ ПАРИТЕ, КОИТО ДЪЛЖИТЕ НЕ САМО НА МЕН, МОЖЕ И НА МНОГО ДРУГИ СМЕТКИ.
Hello. My name is Reign Dudley and opened my account May 4, 2023. I made a $200-$250 deposit into my account, claimed one of their bullshit bonuses. I've played well over the required limits in order to withdraw my money. My account is right around $1,400.00. The casino had no problem taking the money from the card I used to deposit with, however when it comes to withdrawing my money from my account, I don't even get the run-around. They install their own rules which are likely subject to change any day so they can justify taking my account and money away from me. Everytime I try to login to my account I get an error message, "oops something bad happened". OOPS?!?! ARE YOU FUCKING KIDDING. OOPS. GROW THE FUCK UP, AND PAY THE MONEY YOU OWE NOT ONLY TO ME, PROBABLY TO MANY OTHER ACCOUNTS AS WELL.
Здравейте на всички, бих искал да предупредя играчите на това казино със следния пример. Регистрирах се на сайта и поисках бонуса за добре дошли, заложих бонуса според условията и спечелих $100, казиното поиска да верифицира акаунта ми, което направих. След множество запитвания не се чу нищо. Измина повече от месец и не получих никакви отговори на моите запитвания, чатът за обслужване на клиенти е затворен и всичките ми печалби не са потърсени, защото акаунтът ми не е потвърден. Бих ви призовал да помислите дали изобщо си струва да играете в такова казино. Мисля, че са крадци.
Hello everyone, I would like to warn the players of this Casino with the following example. I registered on the site and claimed the welcome bonus, I wagered the bonus according to the terms and won $100, the casino asked to verify my account which I did. Nothing was heard after numerous inquiries. More than a month has passed and I haven't received any answers to my inquiries, the customer service chat is closed and all my winnings are unclaimed because my account is not confirmed. That I would urge you to think about whether it is worth playing at such a Casino at all. I think they are thieves.
Имам подобна история. Веднага предупреждавам тези, които искат да се свържат с тази компания:
- няма онлайн чат за поддръжка, поне са направили някакъв бот, за да изглежда))
- имейл поддръжката не отговаря
- невъзможно е тегленето на средства
I have a similar story. I immediately warn those who want to contact this company:
- there is no online support chat, at least they made some kind of bot, for the sake of appearance))
- email support not responding
- it is impossible to withdraw funds
У меня похожая история. Сразу предупреждаю желающих связаться с этой компанией:
- нет онлайн чата поддержки, хоть бы бота какого-нибудь сделали, для вида))
- поддержка по электронной почте не отвечает
- невозможно вывести средства
Те вземат, вземат и вземат. Те обаче никога не искат да плащат, когато дойде време за плащане. Ако имаше само едно неизкривено онлайн казино, то щеше да се изчисти. Raging Bull не са нищо друго освен крадци. Бих направил всичко, за да бъдат затворени. Продължавайте да публикувате, дано някой ви чуе
They take, take and take. However they never want to pay when it comes time to pay. If there was just one non crooked online casino, it would cleanup. Raging Bull are nothing but thieves. I would do anything for them to be shut down. Keep posting, hopefully someone is listening
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.