ФорумОбсъждане на жалбиRaging Bull Slots Casino - обща дискусия

Raging Bull Slots Casino - обща дискусия

преди 2 години от Jamestroy
|
14147 преглеждания 68 отговора |
|
1 2...4
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Raging Bull Slots Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Казино Raging Bull също е променено....FAB CASINO file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте на всички, бих искал да предупредя играчите на това казино със следния пример. Регистрирах се на сайта и поисках бонуса за добре дошли, заложих бонуса според условията и спечелих $100, казиното поиска да верифицира акаунта ми, което направих. След множество запитвания не се чу нищо. Измина повече от месец и не получих никакви отговори на моите запитвания, чатът за обслужване на клиенти е затворен и всичките ми печалби не са потърсени, защото акаунтът ми не е потвърден. Бих ви призовал да помислите дали изобщо си струва да играете в такова казино. Мисля, че са крадци.

Автоматичен превод:
Miracle73
преди 2 години

Здравейте,

Съжалявам, че се сблъсквате с такъв проблем. Мога само да кажа, че е много неудобно да бъдеш игнориран в такава ситуация. Сигурни ли сте, че не сте пропуснали нито един имейл относно проверката, моля?

Бих започнал с този адрес: support@ragingbullslots.com


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, свързах се с поддръжката и нещата напреднаха малко, вече ме помолиха да потвърдя акаунта си, може би всичко ще се оправи след месец чакане.

Автоматичен превод:
Miracle73
преди 2 години

Здравейте,

Това би било доста задоволително! Дръжте ни в течение и стискайте палци 🙂 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Направих акаунт, за да се надявам да привлека вниманието на администратора/мода на това.. Това казино не само е високо оценено, но Casino.Guru проактивно го препоръчва на играчите чрез тяхната функция „препоръчай казино". Сега или има някакви сенчести сделки между casino.guru и raging bull casino, или това е огромен пропуск...

Ragingbull очевидно без съмнение е проблемно казино... Всяко едно оплакване е, че хората се оплакват от проблеми с тегленето, един след друг един след друг, от една седмица назад, връщайки се няколко години назад.. Има нито един дори посредствен преглед.... Оплакванията дори са бедни в раздела за дискусии...


Как едно казино така явно краде и се възползва от тяхната база играчи и въпреки това има изключително завишен рейтинг от Casino.guru И този сайт дори ги популяризира чрез препоръчителната функция за казино...


Аз съм доста нов тук... но това са някои МАСОВО сенчести неща... АКО... това по някакъв начин е просто и недоглеждане, Боже мой, това е ГИГАНТСКИ пропуск...


Някой иска ли да коментира какво, за бога, става тук?

Автоматичен превод:
ComeSwap2211
преди 1 година

Здравейте,

Бих искал да отбележа, че функцията за препоръки се основава на рейтинга на казиното - това е алгоритъм.

Чувствам, че сега е подходящият момент да подадете жалба, в противен случай изявлението ви няма стойност, не мислите ли?

Можете да подадете жалбата точно тук , моля, не се колебайте да я попълните с всички подкрепящи доказателства, които имате.

Като алтернатива се свържете с нашия екип за данни на: data@casino.guru

Забелязали ли сте, че ние също насърчаваме играчите да споделят своите притеснения с нас?

file

Затова любезно ви моля да се свържете с нас и да предоставите някакво доказателство. Ако казиното наистина се занимава с нещо сенчесто и срещу честния хазарт, ние ще преразгледаме рейтинга му след надлежния преглед.

Благодаря Ви за съдействието.




Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Ragingbullslots е замесен в незаконен хазарт и вече дори не е лицензирано казино, пазете се от тях Спечелих джакпот от 22 000 на Коледа и те отказаха да ми изплатят, след което проучих и открих това!!! Те са измамници, не залагайте с тях или ще загубите парите си!

Автоматичен превод:
Heretowin94
преди 1 година

Здравейте, благодаря ви за тази актуализация.

Всъщност екранът за печат казва, че казиното не трябва да приема австралийски играчи, защото няма съответния лиценз.

Проверих жалбата ви, за да видя, че:

Казиното не използва аргумента, че не е лицензирано, за да не ви изплаща печалбите, а че сте използвали 2 последователни бонуса без депозит ."

Чувствам, че би било добре да отговоря на дадения отговор. Моля, проверете и вашата жалба точно тук .

Можете ли да го направите, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Е, това е първото извинение защо ми взеха печалбите, но ако погледнете талона какво пише, това е „100$ безплатни чипове изцяло за сметка на къщата, ударете много и вземете печалбите си днес". Сега можеш ли да ми кажеш какво означава това за теб? Друго нещо на Коледа бихте ли изпратили такъв код на някого, който да използва за празника, за да спечели потенциално големи суми, знаейки, че няма да им позволите да го поискат? Изглежда ми като голяма умствена игра. Защото, ако това бях аз, нямаше да има значение, ако някой използва три последователни бонус кода без депозит, като се има предвид, че е Коледа! Просто бих се радвал за този човек, защото Коледа е това да гледам как хората са щастливи с коледния дух. Но вместо това казиното иска да играе на Гринч и ми открадна Коледа! Искам да кажа, че те буквално показаха, че не им пука

Коледа или дори аз като играч, ударил джакпот на Коледа. Който някога е отговарял за управлението на това казино, които и да са те, очевидно са долни егоистични лайна, които трудно седят там и се гледат в огледалото цял ден, защото това е единственото нещо, което ги интересува, са самите те.. Но познайте на какво се обзалагам, че са имали добра Коледа и весел празник, а?


Автоматичен превод:
Heretowin94
преди 1 година

Здравейте,

Не знам никакви подробности или правила, свързани с кода, който сте взели и сте установили, че проблемът не е в лиценза, а във факта, че казиното твърди, че сте взели два бонуса без депозит. Не зависи от мен да решавам дали наистина се случва, но в повечето казина това е против правилата. Придържайте се към жалбата и отговорете на въпроса на Тома, моля. Той те чака.

„Моля, прочетете последния ми въпрос и се опитайте да помогнете. Бихте ли посочили кога точно е направен вашият депозит преди осребряването на купона XMASGIFT2022?"

Посетете жалбата точно тук .

Автоматичен превод:
преди 1 година

НЕ се оплаквам от казиното, RagingBull slots е легитимно казино, доколкото ми е известно, не избрах никакъв купон този път и просто се опитвам да получа помощ за това как да тегля с coindraw, моля! Благодаря ти, Дойл




Автоматичен превод:
преди 1 година

Не знам какво става, но казиното raging bull ме отказа да депозирам и да играя в това казино преди година. През последните няколко дни ще получавам страхотни бонуси без правила от тях и всички други казина, свързани с тях, и няколко, които не са свързани с тях, приблизително 10 или повече.

Имат ли нужда от бизнес? На половината от тях никога не съм бил член. Още не съм играл на нито едно.

Candyland, New Fun club, Captain Jack, Planet 7, Slot Madness, Club Player, Raging Bull Slots, Ruby Slots, Cool cat,

Кралски асо. Това наистина е странно.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
zena5755
преди 1 година

Питането на тези казина не е опция, смятам...😁

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не, да видим какво ще се случи, когато този празничен уикенд свърши.

Разгледах всички потребителски отзиви за всяко от тези казина, които варираха от лоши до ужасни. За мен тези страхотни бонуси няма да ви отведат никъде.🙃

Автоматичен превод:
zena5755
преди 1 година

😀 Има смисъл! Ще оставя обичайните си положителни коментари за по-късно!...

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте. Казвам се Рейн Дъдли и открих акаунта си на 4 май 2023 г. Направих депозит от $200 до $250 в акаунта си, поисках един от техните глупави бонуси. Играх доста над необходимите лимити, за да изтегля парите си. Сметката ми е около $1400,00. Казиното нямаше проблем с вземането на парите от картата, с която депозирах, но когато става въпрос за теглене на пари от сметката ми, дори не получавам бъркотия. Те инсталират свои собствени правила, които вероятно подлежат на промяна всеки ден, за да могат да оправдаят отнемането на моя акаунт и пари от мен. Всеки път, когато се опитам да вляза в акаунта си, получавам съобщение за грешка „опа, случи се нещо лошо". опа?!?! ШЕГУВАШ ЛИ СЕ. ОПСИ. ИЗРАСТНЕТЕ ПО МАЙНАТА И ИЗПЛАТЕТЕ ПАРИТЕ, КОИТО ДЪЛЖИТЕ НЕ САМО НА МЕН, МОЖЕ И НА МНОГО ДРУГИ СМЕТКИ.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте на всички, бих искал да предупредя играчите на това казино със следния пример. Регистрирах се на сайта и поисках бонуса за добре дошли, заложих бонуса според условията и спечелих $100, казиното поиска да верифицира акаунта ми, което направих. След множество запитвания не се чу нищо. Измина повече от месец и не получих никакви отговори на моите запитвания, чатът за обслужване на клиенти е затворен и всичките ми печалби не са потърсени, защото акаунтът ми не е потвърден. Бих ви призовал да помислите дали изобщо си струва да играете в такова казино. Мисля, че са крадци.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам подобна история. Веднага предупреждавам тези, които искат да се свържат с тази компания:

- няма онлайн чат за поддръжка, поне са направили някакъв бот, за да изглежда))

- имейл поддръжката не отговаря

- невъзможно е тегленето на средства

Автоматичен превод:
преди 1 година

Те вземат, вземат и вземат. Те обаче никога не искат да плащат, когато дойде време за плащане. Ако имаше само едно неизкривено онлайн казино, то щеше да се изчисти. Raging Bull не са нищо друго освен крадци. Бих направил всичко, за да бъдат затворени. Продължавайте да публикувате, дано някой ви чуе

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини