ФорумОбсъждане на жалбиRabona не плаща! Тактика на спиране и поддръжка на AI.

Rabona не плаща! Тактика на спиране и поддръжка на AI.

преди 2 месеца от Kekowitz
|
1071 преглеждания 10 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 месеца

Уважаеми играчи,


Тук трябва да кажа няколко думи за шевовете на Rabona.


Никога не съм използвал бонус или нещо подобно.


Става въпрос за сума от XXX, наистина нищо, това е пинац, но дори и тази сума казиното изглежда не иска да плати.


Опит за теглене 1: 17.07.24


07/21/24 Изплащане е отменено , отхвърлено без причина, чатът изглежда е AI, дава едни и същи текстови блокове всеки път, същият текст като в имейла, изплащането е отменено.



И трите точки бяха изпълнени: браузър Chrome, проверка според профила (в профила пише, че нямам нужда от такъв, дори не можах да го стартирам сам) и същия метод на теглене като депозита.


Проверих всичко, според чата уж били технически проблеми.



Опит за теглене 2: 21.07.24


22.07.24 Чат за поддръжка , моля, попитайте дали изплащането ми може да бъде обработено малко по-бързо.


Тогава не се притеснявай, ще си получа парите.


24.07.24 Чат за поддръжка , какво става с изплащането ми.

Според Ема от Rabona:


„Бих искал да ви уведомя, че заявката ви в момента чака. Изплащането ще бъде обработено възможно най-скоро. Извиняваме се за неудобството. Изплащанията отнемат няколко дни. Моля, не се притеснявайте. Веднага щом бъде изплатено, вие ще го видим в системата. За съжаление, не можем да дадем конкретна дата, но съответният отдел работи по вашата заявка. Обикновено плащането се извършва в рамките на 3 дни Доставчици на плащания. Съжалявам за забавянето на изплащането ви. Препратих заявка до финансовия отдел и мога да ви уверя, че тегленето ви ще бъде обработено възможно най-скоро процедурата е една и съща и времевата рамка е една и съща, независимо от начина на плащане.



25.07.24 : Отменено плащане


БЕЗ причина, без нищо, просто отменен за 2-ри път!


Вероятно никога повече няма да видя парите си, избягвайте това казино! Това очевидно е измамна тактика за забавяне, при която така или иначе никога не получавате плащане.


Не разбирам защо RABONA все още има висок фактор на доверие тук.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Според извлечението анулирането на плащането от 25.07.24 г. се дължи на моята банка.


Странното е, че моята банка не знае нищо за това, нито че има блокирани входящи плащания.

Поредното оправдание от казиното, става все по-нелепо.


Попитах поддръжката дали мога да тегля с криптовалута, според поддръжката няма никакъв проблем, трябва да се радвам да поискам теглене.


25.07.24 - Трети опит за теглене вече с крипто..

Просто е смешно, други казина, дори с лиценз от Кюрасао, изплащат крипто в рамките на 5 минути. Но Rabona се нуждае от 4 дни за всяко изплащане, преди да получите анулирането.



Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Kekowitz
преди 2 месеца

Здравей, прочетох твоята ситуация и не ти завиждам. Даваме на казината 14 дни да подредят всичко и да изпратят парите на играча, така че ако имате нужда от помощ, не се колебайте да се свържете с нас, ако имате нужда от нея.

Що се отнася до отхвърлянето на тегленето, исках да попитам каква е причината за това, но виждам, че казиното не каза нищо, което е жалко. Би било добре да знаем защо е направено това.

Сега виждам, че сте поискали парите си чрез крипто, така че съм любопитен как ще стане. Ако тази опция не мине, уведомете ме и ще ви препоръчам да подадете жалба при нас, където ще се опитаме да ви помогнем.

Ще чакам вашия отговор и съм сигурен, че ще е положителен.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Днес е ден 14 и все още не съм получил изплащане.

Тегленето в крипто е супер бързо, без никакви проблеми, не мисля, че ще видя парите си повече. Май има някаква система в Rabona, направих всичко и пак не си взимам парите, 230€ са. Тук не говорим за няколко хиляди и казиното все пак спечели достатъчно от мен.

Бих искал да подам жалба, но за съжаление това не работи за вас. Мога да отговоря на първите два въпроса, след което избирам "Продължи към следващия въпрос", където имам само опцията "назад". Бихте ли отворили жалбата, искам да предупредя другите играчи!

Автоматичен превод:
Kekowitz
преди 2 месеца

Добре тогава, ако не можете да подадете жалба, ще ви посъветвам някои неща, които можете да направите, и ще видим дали ще мине.

Моля, опитайте да изтриете вашите бисквитки или използвайте друг браузър или устройство. Ако това не помогне, можете да опитате да отворите жалба от анонимен/инкогнито режим.

Ако проблемът продължава, ще се опитаме да ви помогнем.

Надяваме се, че помогна и ще можете да отворите такъв.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Благодаря ви за отговора, току-що изпратих жалбата с всички екранни снимки и доказателства. Надявам се да има разлика.

Автоматичен превод:
Kekowitz
преди 2 месеца

Добре, виждам, че тогава е готово и ще трябва да имаме търпение и да изчакаме дали казиното може да се справи и да ви изпрати парите. Ако не, както Вероника написа, ще се свържем с казиното.

Както и да е, не сте чули нищо ново досега от няколко дни? 🤔

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Всъщност получих друг имейл за анулиране през уикенда, третият. Но под транзакциите пишеше, че изплащането все още се обработва. Писах директно на поддръжката на клиенти и те ми казаха, че изплащането не е отменено. След това те искаха да видят екранна снимка на имейла, който аз, разбира се, изпратих веднага. После казаха, че е от друга дата. Съвсем ясно е, че имейлът е от 08/02/24 20:26 CET. Така че може да бъде свързано само с последното изплащане. Тогава поддръжката ми каза напълно сериозно, че те обикновено казват неща само за успокоение на клиентите, тъй като няма директен контакт с финансовия отдел и те са само външна поддръжка. Наистина, абсолютно невероятно, съжалявам, че депозирах пари там.

Автоматичен превод:
Kekowitz
преди 2 месеца

Така че не е много професионално, но се надявам, че целият този случай ще завърши някак щастливо и накрая ще получите парите. Знам, че в това казино понякога тегленията отнемат ненужно много време и това не е нещо, което играчът иска да изпита.

От друга страна, поне знаете къде няма да се върнете, ако успеете да го разрешите.

Но засега ще трябва да запазите хладнокръвие.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Току-що получих плащането, почти съм сигурен, че жалбата тук помогна индиректно. Благодаря ви много за вашите усилия, благодаря ви за вашата загриженост, благодаря ви, че предлагате това тук!

Благодаря ти Джаро!! Благодаря ти Вероника!!

Автоматичен превод:
Kekowitz
преди 2 месеца

Отлични новини. Знам, че казиното не е най-бързото, но в крайна сметка играчите ще получат парите. Така че предполагам, че трябва да свикнете с по-дълго време на чакане тук, предполагам. Радвам се, че си получи парите. ☘️🎉😉

Както и да е, смятате ли, че ще дадете още един шанс на това казино или вече не?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини