Да, виждам от първата екранна снимка, че трябва да потвърдите метода на плащане и също трябва да изпратите екранна снимка от вашето онлайн банкиране. Така че ще трябва да дадете малко време на казиното, за да го разгледа и да ви каже, че всичко е наред. Във втората екранна снимка виждам, че чатът на живо се опитва да ви посъветва да качите извлечението от сметката си с транзакциите за целия месец и вие казвате, че е отхвърлен отново. Получихте ли причина защо? Имам чувството, че може да правите нещо нередно, но не знам какво, тъй като не виждам причината за отказа. Съвсем ясно е написано какво е необходимо и мисля, че не би трябвало да е проблем да го достави, но винаги има грешка, ако го откажат. От колко време се опитвате да потвърдите? Опитахте ли да попитате в чата на живо какво трябва да направите, за да сте сигурни, че всички документи са правилни?
Също така ще ви помоля дали е възможно да споделяте екранни снимки и отчети в един текст за яснота. Защото ако споделите 4 скрийншота и два от тях са винаги еднакви, това е доста безполезно.
Благодаря ви и ще чакам вашия отговор.
Yes, I can see from the first screenshot that you need to verify the payment method and you also need to send a screenshot from your online banking. So you'll need to give the casino some time to look at it and tell you everything is alright. In the second screenshot I see that live chat is trying to advise you to upload your account statement with the transactions for the whole month and you say it was rejected again. Did you get a reason why ? I have a feeling that you might be doing something wrong but I don't know what as I don't see the reason for the rejection. It is quite clearly written what is needed and I think it should not be a problem to deliver it, but there is always some mistake if it is rejected. How long have you been trying to verify ? Have you tried asking in live chat what you have to do to make sure all the documents are correct ?
I would also ask you if it would be possible to share screenshots and reports in one text for clarity. Because if you share 4 screenshots and two of them are always the same it's quite useless.
Thank you and I will wait for your reply.
Здравейте, аз също имам проблеми с казиното, качих всички документи и винаги е грешно, както и да го направя, всичките 4 ъгъла са на документите Лична карта отпред и отзад,
Каченият адрес и разписките за плащане винаги се отхвърлят.
Депозирах залог от 100 евро, като бонус парите бяха между 0,50 цента и едно евро
може ли да ми помогнете
Hello, I also have problems with the casino, I have uploaded all the documents and it is always wrong no matter how I do it, all 4 corners are on the documents ID card front and back,
Address uploaded and payment receipts are always rejected.
I deposited a stake of 100 euros with the bonus money being between 0.50 cents and one euro
can you please help me
Hallo auch ich habe Probleme mit dem Casino habe alle Dokumente hochlgeladen und es ist immer falsch egal wie ich es mache, alle 4 Ecken sind auf den Dokumente Personalausweis vorder und Rückseite,
Adresse mit hochgeladen und einzahlungsbelege, wird immer abgelehnt.
eingezahlt habe ich 100 Euro Einsatz mit dem Bonusgeld lag zwischen 0,50 Cent und ein Euro
können Sie mir bitte helfen
Хей, какъв е конкретният проблем с вашите документи, след като не можете да потвърдите? Казиното каза ли ви конкретна причина и какво трябва да направите, за да бъдат приети документите ви? Най-честият проблем обикновено е, че информацията не се вижда или че липсват някои от нещата, които казиното иска да бъдат в документа, за да бъдат видими.
Така че кажи ми как е, ще чакам.
Hey, what is the specific problem with your documents since you can't verify ? Did the casino tell you a concrete reason and what you should do to get your documents accepted ? The most common issue is usually that the information is not visible or that some of the things that the casino asks to be on the document to be visible are missing.
So let me know how it is, I will wait.
Здравейте
Така че качих всичко, което трябва, пишеше, че уж не съм снимал гърба на личната си карта, но го направих,
Така че вчера качих всичко отново, сега отново се преглежда,
Какво да направя, ако това не бъде прието отново?
Направих го така, че да се виждат всички ъгли на документите
С Най-Добри Пожелания
Hello
So I uploaded everything you need, it said that I supposedly didn't take a photo of the back of my ID card, but I did,
So yesterday I uploaded everything again, now it's under review again,
What do I do if this is not accepted again?
I made it so that all corners of the documents can be seen
Best regards
Hallo
also ich habe alles hochgeladen was sie benötigen , da stand das ich angeblich mein Personalausweis nicht von der Rückseite fotografiert hätte dies habe ich aber gemacht,
also habe ich gestern nochmals alles hochgeladen, jetzt steht wieder in Prüfung,
Was mache ich wenn dies auch wieder nicht akzeptiert wird.
ich habe es so gemacht das alle Ecken von den Dokumenten zu sehen sind
mit freundlichen Grüßen
Нека да видим какво казва казиното за това, което изпратихте вчера, и тогава ще видим. Винаги е необходимо информацията да е ясно видима и документите да съдържат всичко необходимо. Ако бъде отхвърлен отново, бихме могли да разберем какъв е проблемът въз основа на причината на казиното.
От колко време проверявате?
Let's see what the casino says to what you sent yesterday and then we'll see. It is always necessary that the information is clearly visible and that the documents contain everything necessary. If it was rejected again, we could find out what the issue is based on the casino's reason.
How long have you been verifying ?
Направих проверката във вторник следобед и получих известие вчера следобед.
Току-що качих всичко отново по имейл
защото бих искал да имам печалбите си
I did the check on Tuesday afternoon and received notification yesterday afternoon.
I just uploaded everything again via email
because I would like to have my winnings
Die Überprüfung hatte ich am Dienstag Nachmittag gemacht und gestern Nachmittag Bescheid bekommen,
ich habe grade nochmals alles per Email hochgeladen
weil möchte mein Gewinn schon gerne haben
Проверката отново беше отхвърлена, въпреки че качих всичко. Този път май липсва банковото извлечение, което качих с историята
The check was rejected again even though I uploaded everything. This time the bank statement, which I uploaded with the history, is apparently missing
Die Überprüfung wurde wieder abgelehnt obwohl ich alles hoch geladen habe diesmal fehlt angeblich der Kontoauszug den ich aber mit hoch geladen habe im Anhang die der Verlauf
Очевидно ще трябва да работите с казиното и да осигурите всичко необходимо, въпреки че виждам от екранните снимки, че се опитвате. Тъй като им изпратихте и банковото извлечение, ще видим как ще е оттук нататък. Всичко останало се приема засега, ако прочетох правилно.
Кажете ми дали проверката е била успешна и последният документ е бил приет от казиното.
Obviously you will need to work with the casino and provide everything they need, although I can see from the screenshots that you are trying. Since you sent them the bank statement as well, we'll see how it goes from here. Everything else is accepted so far if I read correctly.
Let me know if the verification was successful and the last document was accepted by the casino.
Преди да се регистрирам, исках да сменя адреса, но не беше възможно. Тогава се свързах с тях и те казаха, че ще го направят
Before registering, I wanted to change the address but it wasn't possible. Then I contacted them and they said they would do it
Vorher Registrierung hatte ich eine andere Adresse wollte ändern aber war nicht möglich dann habe ich mich bei denen gemeldet die haben gesagt die werden das machen
Здравей.
Според мен всичко това има доста смисъл и за щастие не виждам никакви признаци на проблеми.
Както Поли обясни: адресът ви ще бъде променен и в допълнение към това акаунтът ви трябва да премине допълнителна проверка, тъй като преди да бъдат приети вашите тегления, акаунтът ви трябва да бъде напълно актуализиран и верифициран.
Следователно връзката между вашия адрес и изплащането е доста тясна, бих казал.
Вашето теглене никога няма да бъде прието, освен ако данните в акаунта ви не са точни, което се определя чрез процеса на потвърждение, наричан още KYC (Опознайте своя клиент). Звучи сложно, но е нормално.
Между другото, играете ли в много онлайн казина? Бих казал, че KYC се появява всеки път, когато искате да изтеглите средства за първи път.
Има ли други аспекти, които ви притесняват? Ние ще бъдем тук за вас. 😉
Hello there.
In my opinion, it all makes quite sense, and luckily, I don't see any signs of issues.
As Polly explained: your address will be changed, and in addition to that, your account needs to pass additional verification, because before your withdrawals are accepted, your account needs to be fully updated and verified.
Thus, the link between your address and the payout is quite narrow, I'd say.
Your withdrawal will never be accepted unless your account data is accurate, which is determined through the verification process, also called the KYC (Know Your Customer). It sounds complicated, though it's normal.
Do you play in many online casinos, by the way? I'd say the KYC appears every time you wish to withdraw funds for the first time.
Are there other aspects that concern you? We'll be here for you. 😉
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.