НачалоФорумОбсъждане на жалбиПроверка Брус Залог

Проверка Брус Залог (страница 2)

преди 12 месеца от celgebrink
|
16 255 преглеждания 101 отговора |
|
1 2 3...6
преди 10 месеца

Срещу същото, срещу което отхвърлиха

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

file

Автоматичен превод:
Mmm12
преди 10 месеца

Да, виждам от първата екранна снимка, че трябва да потвърдите метода на плащане и също трябва да изпратите екранна снимка от вашето онлайн банкиране. Така че ще трябва да дадете малко време на казиното, за да го разгледа и да ви каже, че всичко е наред. Във втората екранна снимка виждам, че чатът на живо се опитва да ви посъветва да качите извлечението от сметката си с транзакциите за целия месец и вие казвате, че е отхвърлен отново. Получихте ли причина защо? Имам чувството, че може да правите нещо нередно, но не знам какво, тъй като не виждам причината за отказа. Съвсем ясно е написано какво е необходимо и мисля, че не би трябвало да е проблем да го достави, но винаги има грешка, ако го откажат. От колко време се опитвате да потвърдите? Опитахте ли да попитате в чата на живо какво трябва да направите, за да сте сигурни, че всички документи са правилни?

Също така ще ви помоля дали е възможно да споделяте екранни снимки и отчети в един текст за яснота. Защото ако споделите 4 скрийншота и два от тях са винаги еднакви, това е доста безполезно.

Благодаря ви и ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, аз също имам проблеми с казиното, качих всички документи и винаги е грешно, както и да го направя, всичките 4 ъгъла са на документите Лична карта отпред и отзад,

Каченият адрес и разписките за плащане винаги се отхвърлят.

Депозирах залог от 100 евро, като бонус парите бяха между 0,50 цента и едно евро

може ли да ми помогнете

Автоматичен превод:
silkeprasse
преди 10 месеца

Хей, какъв е конкретният проблем с вашите документи, след като не можете да потвърдите? Казиното каза ли ви конкретна причина и какво трябва да направите, за да бъдат приети документите ви? Най-честият проблем обикновено е, че информацията не се вижда или че липсват някои от нещата, които казиното иска да бъдат в документа, за да бъдат видими.

Така че кажи ми как е, ще чакам.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте

Така че качих всичко, което трябва, пишеше, че уж не съм снимал гърба на личната си карта, но го направих,

Така че вчера качих всичко отново, сега отново се преглежда,

Какво да направя, ако това не бъде прието отново?

Направих го така, че да се виждат всички ъгли на документите

С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
silkeprasse
преди 10 месеца

Нека да видим какво казва казиното за това, което изпратихте вчера, и тогава ще видим. Винаги е необходимо информацията да е ясно видима и документите да съдържат всичко необходимо. Ако бъде отхвърлен отново, бихме могли да разберем какъв е проблемът въз основа на причината на казиното.

От колко време проверявате?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Направих проверката във вторник следобед и получих известие вчера следобед.

Току-що качих всичко отново по имейл

защото бих искал да имам печалбите си

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Проверката отново беше отхвърлена, въпреки че качих всичко. Този път май липсва банковото извлечение, което качих с историята

filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
silkeprasse
преди 10 месеца

filefile

Автоматичен превод:
silkeprasse
преди 10 месеца

Очевидно ще трябва да работите с казиното и да осигурите всичко необходимо, въпреки че виждам от екранните снимки, че се опитвате. Тъй като им изпратихте и банковото извлечение, ще видим как ще е оттук нататък. Всичко останало се приема засега, ако прочетох правилно.

Кажете ми дали проверката е била успешна и последният документ е бил приет от казиното.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Не, още не е направено

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Преди да се регистрирам, исках да сменя адреса, но не беше възможно. Тогава се свързах с тях и те казаха, че ще го направят

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

И не разбирам какво общо има изплащането с адреса

Автоматичен превод:
Mmm12
преди 10 месеца

Здравей.

Според мен всичко това има доста смисъл и за щастие не виждам никакви признаци на проблеми.

Както Поли обясни: адресът ви ще бъде променен и в допълнение към това акаунтът ви трябва да премине допълнителна проверка, тъй като преди да бъдат приети вашите тегления, акаунтът ви трябва да бъде напълно актуализиран и верифициран.

Следователно връзката между вашия адрес и изплащането е доста тясна, бих казал.

Вашето теглене никога няма да бъде прието, освен ако данните в акаунта ви не са точни, което се определя чрез процеса на потвърждение, наричан още KYC (Опознайте своя клиент). Звучи сложно, но е нормално.

Между другото, играете ли в много онлайн казина? Бих казал, че KYC се появява всеки път, когато искате да изтеглите средства за първи път.

Има ли други аспекти, които ви притесняват? Ние ще бъдем тук за вас. 😉

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Хей, изплащането никога не се приема

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Изпратих всичко моето текущо потвърждение за регистрация

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Смених адреса преди две седмици

Автоматичен превод:
1 2 3...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини