ФорумОбсъждане на жалбиПроблеми с теглене на NATIONAL Casino

Проблеми с теглене на NATIONAL Casino (страница 2)

преди 2 години от quartasalvatore748
|
7610 преглеждания 33 отговора |
|
1 2
преди 12 месеца

Здравейте,


Поисках теглене от National Casino във вторник и все още не съм го получил. Първо получих информацията, която все още е във финансовия отдел. Днес получихме информация, че финансовият отдел има проблеми. Не можех да ми кажа какви са. Някой има ли опит?

Автоматичен превод:
Molinari
преди 11 месеца

Здравейте, в този случай бих препоръчал да имате търпение известно време, ако казиното ви каже, че има проблем, така че вероятно се опитват да го поправят. Ако ви държат в течение за ситуацията, виждам това като плюс. Ако спрат да го правят и казиното не отговори за по-дълъг период от време, тогава ще бъда по-нервен. Бих искал да добавя, че даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на теглене.

Въпреки това, за първи път ли теглите в казино? Кажи ми.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Ако попитате, винаги получавате един и същ отговор:


Скъпи играч,


За съжаление вашата заявка за теглене все още се проверява от финансовия отдел.


Бихме искали да ви помолим за търпение.


След като всички проверки приключат, ние ще се свържем с вас незабавно. Благодарим ви за разбирането.


С Най-Добри Пожелания,

Екип за поддръжка на казино


Тегленето трябва да бъде проверено в рамките на 8 дни. Съмнявам се, че парите ще дойдат.

Автоматичен превод:
Molinari
преди 11 месеца

Знам, че когато става дума за пари, играчът винаги е нервен, ако не пристигнат в разумен срок. Но ако казиното комуникира с вас и се опита да разреши проблемите, все още не бих бил скептичен. Мразя да го казвам, но се опитайте да бъдете търпеливи и да видите какво ще се случи след това. Ако не успеете да изтеглите парите си в рамките на посочените от мен 14 дни, ние ще се опитаме да ви помогнем. Ще бъде ли възможно това?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Да, все още ще чакам. Днес е едва 9-ти ден. Надявам се, че все още плащат.

Автоматичен превод:
Molinari
преди 11 месеца

Здравейте! Бих искал да ви уверя, че това е обикновена проверка, но честно казано не ми звучи много обикновено. Искам да кажа, че такива проверки трябва да са по-бързи, ако питате мен. От друга страна, забелязах проблемите, които финансовият екип имаше/има. Опитвам се да кажа, че трябва да изчакаме резултата, а не да се опитваме да очакваме най-лошото. 🙏

Ще бъдем тук за заключение, разбира се!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Добре, ще ви държа в течение. Първо благодаря 🙂

Автоматичен превод:
Molinari
преди 11 месеца

Няма за какво, стискам палци да си вземете парите възможно най-скоро, за да им се насладите. Когато го направите, не се колебайте да го споделите с нас. Късмет. ☘️👍

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Здравейте, мисля, че няма да видя парите си. Винаги съм задържан. Искат се документи, които вече са подадени 4 пъти и също са одобрени. Ако попитате в чата, винаги получавате едно и също съобщение, че ще отнеме известно време, защото няколко отдела отговарят за изплащането. Час не може да бъде посочен. Вече минаха 12 дни. Казиното трябва да бъде затворено.

Автоматичен превод:
Molinari
преди 11 месеца

Разбирам и ти съчувствам, ако не си стигнал доникъде и продължаваш да получаваш същия отговор. Даваме на казината 14 дни, за да разрешат тегленето и да потвърдят сметката, така че ако нищо не се промени през следващите няколко дни, препоръчвамда подадете жалба тук, на тази връзка . Нашият екип ще се опита да ви помогне и аз твърдо вярвам, че в крайна сметка ще потвърдите и парите ви ще бъдат кредитирани във вашата сметка.

Ако чуете нещо ново, уведомете ме. Ще чакам.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Добре, утре 14-те дни изтекоха. Ако до утре нищо не се случи, ще подам жалба.

Автоматичен превод:
Molinari
преди 11 месеца

Очевидно смятам, че това е правилното нещо, защото ако казиното не е в състояние да разреши този процес за 14 дни, тогава не мисля, че е добре. Така че ще видим докъде ще стигнете.

Ако имате нова информация, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

След това се извършва проверка и плащане. Отне много време.

Автоматичен превод:
Molinari
преди 11 месеца

Това означава ли, че сте успели да завършите успешно проверката и сте получили парите си в крайна сметка?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини