ФорумОбсъждане на жалбиПроблеми с теглене на NATIONAL Casino

Проблеми с теглене на NATIONAL Casino

преди 2 години от quartasalvatore748
|
7637 преглеждания 33 отговора |
|
1 2
преди 2 години

За съжаление печалбата ми от 780 евро е задържана, защото само моят Iban се показва на екранната снимка на моето онлайн банкиране.

т.е

Но те настояват и за двете имена с iban отдолу, за съжаление няма такова в моето онлайн банкиране.


Моля помогнете

Автоматичен превод:
quartasalvatore748
преди 2 години

По дяволите, това се случва доста често. Казина, които искат от играч да предостави нещо, което играчът не е в състояние да предостави, защото просто не съществува.

Има решение за това, но ще трябва да посетите местната банка и да ги помолите за документ, потвърждаващ информацията по-горе, но това е твърде досадно и някои банки дори не го предоставят.

Опитайте се да кажете на казиното, че няма такава страница, която те изискват от вас, и ги попитайте каква трябва да бъде следващата стъпка според тях.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря, стана, платихте, веднага беше по банковата сметка

Автоматичен превод:
quartasalvatore748
преди 2 години

Здравейте,

Радвам се за теб!

Можете ли да посъветвате какво е решило тази ситуация, моля? Сигурен съм, че други играчи могат да се сблъскат с подобен проблем от време на време, така че нека да ги посъветваме сега. 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, изтеглих извлечението по сметката от онлайн банкирането, разпечатах го на компютъра и маркирах екипното действие с датата с помощта на цветен маркер и след това го качих в National Casino. Тогава дойдоха парите


поздрав



залп

Автоматичен превод:
quartasalvatore748
преди 2 години

Здравейте,

Това е страхотно! 🙂

Следващият път, когато играете в друго казино, ще знаете какво да правите от самото начало.

За мен изглежда, че плащането е изпратено веднага след като сте предоставили това извлечение - без забавяне, прав ли съм?


Автоматичен превод:
преди 2 години

Това е правилно👍

Не знам дали това помогна да го въведа тук, ако е така, ще го напиша отново тук следващия път, когато имам проблем.

Но скоро няма да депозирам в National Casino. Така прогонвате клиентите си.


Предпочитам да продължа да играя In Blu Vegas

имаха последна проверка преди 6-7 месеца имаха няколко изплащания и не искаха документи, които не създават проблеми, Platin Casino качи документи само веднъж, след което нямаше проблеми с изплащанията,



Топ Blu Vegas и Platincasino 👍

Автоматичен превод:
quartasalvatore748
преди 2 години

Има ли някаква конкретна опция за плащане, която бихте препоръчали на играчи от Германия, моля?

Струва ми се, че например банковият превод не е най-гладкият в момента. 🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Е, допреди половин година все още имаше доверие, парите бяха веднага в банковата сметка при изплащането

но все още има портфейли като skrill, много по-добри или, най-добре, zimpler в момента, които влизат бързо в сметка като Trustly😊


Кое OCasino знаете, където мога да получа бонуси без депозит или безплатни завъртания?

Автоматичен превод:
quartasalvatore748
преди 2 години

Здравейте,

Благодаря ви за съветите!

За да проверите най-добрите бонуси без депозит за играчи от Германия, моля, проверете тази връзка:

https://casino.guru/no-deposit-bonuses-casino

Можете да намерите всичко подредено в раздела, наречен „бонуси" 😉

Регулирайте филтрите според вашите предпочитания, за да получите най-добри резултати.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Това е страхотно благодаря


Вчера получих платинен статус

затворен в Platin Casino

и приключих 2-годишното си членство в Blu Vegas днес.


При поискване никога безплатни завъртания или бонус

въпреки че оставям стотици евро там всеки месец

Миналия месец беше €1000 само за една седмица в Platin Casino


И получавате повече при поискване


буза

Ще разгледам други казина

Автоматичен превод:
quartasalvatore748
преди 2 години

Здравейте,

ти си отдаден играч, нали?

Кажете ни кои ще грабнат сърцето ви. 😉

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, имам проблем с националното казино. Играх и спечелих. И не ми дават парите, които изиграх, казвайки ми 1 милион лъжи. Изпратил съм им всички документи, които искат и те ги анулират. Всички ми казват да кача снимки на картата си. и направих всичко както трябва. и ме отхвърлят отново и отново, мога да направя нещо. Те са измамници

Автоматичен превод:
aithram2009
преди 1 година

Здравейте,

опитайте се да се съсредоточите върху това, което е важно сега, трябва да намерите какво не е наред с вашите документи и да се опитате да предоставите всичко точно.

Попитайте казиното и ми кажете официалния отговор, моля. ще се опитам да помогна



Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, още не съм приключил с казиното.

Автоматичен превод:
aithram2009
преди 1 година

Здравейте,

мога ли да знам каква е ситуацията в момента? Все още ли се мъчите с документи?

Дайте повече подробности и ще се опитаме да измислим нещо.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, дори и със записите!! и 1 още чака, той ми пише???? Трябва ли да чакам няколко дни??

Автоматичен превод:
aithram2009
преди 1 година

Ако някой от изпратените документи все още е в процес на разглеждане - чака, бих изчакал малко, да.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, всъщност чаках доста време да го одобрят и нищо не се случи. Пратих им пак какъв е проблема. виждат се първите 6 цифри и последните 3 и се вижда пълното ми име. Изпратил съм ги 1 милион пъти. така че завършваме с измама. и как да подам жалба?

Автоматичен превод:
aithram2009
преди 1 година

Правилно ли приемам, че казиното не реагира? Мисълта ми е дали получавате някакви подсказки за това колко точно трябва да предоставите документите, за да преминете проверката.

Вярвам, че изпращането на една и съща версия отново и отново е безсмислено в крайна сметка, въпреки че не съм съвсем сигурен как ситуацията е ескалирала с времето.

За да подадете жалбата, прочетете това ръководство , след което щракнете/докоснете тази връзка, за да го направите .

Пожелавам ви бързо решение. 🙏

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини